SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
TT's zijn gratis hoorquote:Op maandag 21 april 2025 12:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat weet ik niet![]()
Kost ook weer centjes![]()
![]()
Beetje honger aan het krijgen
Ga eens kijken wat er in huis isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb net lunch opquote:Op maandag 21 april 2025 12:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
Beetje honger aan het krijgen
Ga eens kijken wat er in huis is![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:quote:quote:quote:Op maandag 21 april 2025 12:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat weet ik niet![]()
Kost ook weer centjes![]()
![]()
Klopt........ je hebt crazy nogquote:Op maandag 21 april 2025 12:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat weet ik niet![]()
Kost ook weer centjesSmile, it's free therapy.![]()
Excuses aanvaardquote:Op maandag 21 april 2025 12:12 schreef Lovely het volgende:
Oh ze had het over de tt![]()
Niet zeuren was mijn tt![]()
![]()
grappig om die miscommu te zienquote:Op maandag 21 april 2025 12:12 schreef Lovely het volgende:
Oh ze had het over de tt![]()
Niet zeuren was mijn tt
Smile, it's free therapy.![]()
hmm ja dat is niet fijnquote:
maar voor 15 euries kun je daar lang reclamevrij op posten
Smile, it's free therapy.![]()
Heeft me wel gekwetstquote:Op maandag 21 april 2025 12:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geheel onterecht![]()
Verdien je niet![]()
![]()
True..quote:Op maandag 21 april 2025 12:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hmm ja dat is niet fijn
maar voor 15 euries kun je daar lang reclamevrij op posten
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
doe maar niet lillak...............quote:edit.. staat er namelijk wel goed
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: