Mee eens.quote:Op zondag 20 april 2025 21:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met deze regels is het natuurlijk wel gewoon een 50/50.
Al helpt het totaal niet dat Max op een gegeven moment vol voor het afsnijden ging en niet gewoon naast Piastri bleef, dan heb je wellicht nog enig recht van spreken, hoe nadelig dat dan ook voor je uitpakt.
Je hoeft het niet altijd eens te zijn.quote:Op zondag 20 april 2025 21:20 schreef quo_ het volgende:
[..]
Mee eens.
Je kunt het dus wel, iets zinnings posten.
Scoreblok journalistquote:Op zondag 20 april 2025 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zat minder dan 5 seconden tussen hem en Max richting het einde van de race.
quote:
Wedstrijdleiding, of plaats terug geven of een penalty.quote:
Albroquote:
Norris is dan ook mokerdomquote:Op zondag 20 april 2025 21:12 schreef ChevyCaprice het volgende: Norris’ gehannes met Hamilton kostte hem een podium waarschijnlijk. Mokerdom.
Dat heb ik dan gemistquote:Op zondag 20 april 2025 21:26 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Wedstrijdleiding, of plaats terug geven of een penalty.
Prachtig inderdaadquote:Op zondag 20 april 2025 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wereld van verschil met de actie van Piastri op Hamilton natuurlijk
Denk je?quote:Op zondag 20 april 2025 20:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als die cheatvleugels eraf zijn is het klaar met McLaren.
Dat laat zien waarom Piastri wel WK-materiaal isquote:Op zondag 20 april 2025 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wereld van verschil met de actie van Piastri op Hamilton natuurlijk
EN DAN ZEG JE NIKS?!quote:
Piastri deed een Senna, hij zag een gat en ging er voor.quote:Op zondag 20 april 2025 21:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad
Niet per se intelligent trouwens, maar wel gedurfd en mooi
Dat doen meer mannen welquote:Op zondag 20 april 2025 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Piastri deed een Senna, hij zag een gat en ging er voor.
McLaren ligt in nog warmere omstandigheden een straatlengte voorquote:
Leukquote:Op zondag 20 april 2025 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, sprintweekend de volgende keer.
Jetpoolen tegen de klimaatverandering.quote:
Hij wilde de leiding overnemen van Max, dan moet je dus pushquote:Op zondag 20 april 2025 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Piastri deed een Senna, hij zag een gat en ging er voor.
McLaren zou hier ook wel even een 1-2tje pakken.quote:Op zondag 20 april 2025 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
McLaren ligt in nog warmere omstandigheden een straatlengte voor
Was sociaal aan het doen enzoquote:
Ja, we hebben buiten Norris gerekendquote:Op zondag 20 april 2025 21:35 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
McLaren zou hier ook wel even een 1-2tje pakken.
Die zag zijn rubbertjes scheurenquote:Op zondag 20 april 2025 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was sociaal aan het doen enzo
Ook echt werkelijk geen idee wat er met Russell gebeurd is
Maar daar werd Max vroeger ook altijd al voor gestrafd, nu doet Piastri het, krijgt geen straf.quote:Op zondag 20 april 2025 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Piastri deed een Senna, hij zag een gat en ging er voor.
Nee hoor, Norris kan de druk helemaal niet aan.quote:Op zondag 20 april 2025 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, we hebben buiten Norris gerekend
Protest aantekenen kan ook nietquote:Op zondag 20 april 2025 21:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Red Bull tekent geen protest aan tegen de straf.
In beroep danquote:Op zondag 20 april 2025 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Protest aantekenen kan ook niet
Heeft ook zelden zin.quote:Op zondag 20 april 2025 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Protest aantekenen kan ook niet
Eensch!quote:Op zondag 20 april 2025 21:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nee hoor, Norris kan de druk helemaal niet aan.
En zo lang Max in elk geval P2 weet te worden dan hoeft het niet eens een heel groot probleem te zijn dat hij wat minder wint.
Dan snoepen Piastri en Norris punten bij elkaar weg.
Max staat al 2 punten achter Norris
Zal vast komen omdat ze collectief anti-Max zijn.quote:Op zondag 20 april 2025 21:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar daar werd Max vroeger ook altijd al voor gestrafd, nu doet Piastri het, krijgt geen straf.
Ik wil meer zeggen, de McLaren is een snelle wagen en zeer waarschijnlijk de snelste van het veld, maar elk weekend is andersquote:Op zondag 20 april 2025 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, we hebben buiten Norris gerekend
McLaren is het snelste, Max doet het maximale. Ergens wel gaaf om te zien dat het zo dicht bij elkaar zit.quote:Op zondag 20 april 2025 21:45 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik wil meer zeggen, de McLaren is een snelle wagen en zeer waarschijnlijk de snelste van het veld, maar elk weekend is anders
Ik vraag me soms af waarom het zo lang moet duren met regelsquote:Op zondag 20 april 2025 21:52 schreef SiGNe het volgende:
Vanaf Spanje worden de regels ook strenger, dan zal er meer duidelijk worden.
Vind ik ook. Dit seizoen wordt enerverender dan de afgelopen drie, zonder een absolute favoriet (qua coureurs dan, het constructeurskampioenschap lijkt me sowieso voor McLaren).quote:Op zondag 20 april 2025 21:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
McLaren is het snelste, Max doet het maximale. Ergens wel gaaf om te zien dat het zo dicht bij elkaar zit.
Teams moeten er wel op kunnen anticiperen maar dit is inderdaad wel erg lang.quote:Op zondag 20 april 2025 21:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af waarom het zo lang moet duren met regels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze bocht is eigenlijk ontwerp technisch gezien best belabberd. Je kan er niet goed met 2 auto's doorheen dus effectief ontmoedig je hiermee een actie.
Maar als iemand een straf zou krijgen dan moet het denk ik technisch gezien voor Tsunoda zijn want hij tikt met zijn voorwiel Gasly's achterwiel. Benieuwd wat de stewards zeggen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
De hoop die sommigen hierop gevestigd hebben.. Ze gaan toch alleen meten in stilstand. We gaan zien dat ze gewoon door de keuring komen, ze nog steeds even snel zijn en weer op onboard beelden zien dat ze nog net zoveel doorbuigen als eerst. Verwacht er nou maar gewoon helemaal niks van, zie de achtervleugels.quote:Op zondag 20 april 2025 21:52 schreef SiGNe het volgende:
Vanaf Spanje worden de regels ook strenger, dan zal er meer duidelijk worden.
Volledig mee eens. Snap niet dat hier discussie over is.quote:Op zondag 20 april 2025 22:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hierbij de uitleg voor MAx zijn straf
The Stewards reviewed positioning/marshalling system data, video, timing, telemetry
and in-car video evidence and determined that car 81 had its front axle at least
alongside the mirror of Car 1 prior to and at the apex of corner 1 when trying to
overtake Car 1 on the inside. In fact, Car 81 was alongside Car 1 at the apex.
Based on the Driver’s Standards Guidelines, it was therefore Car 81’s corner and he
was entitled to be given room.
Car 1 then left the track and gained a lasting advantage that was not given back. He
stayed in front of Car 81 and sought to build on the advantage.
Ordinarily, the baseline penalty for leaving the track and gaining a lasting advantage is
10 seconds.
However, given that this was lap one and turn one incident, we considered that to be
a mitigating circumstance and imposed a 5 second time penalty instead.
In goed Nederlands: Piastri lag achter.quote:Op zondag 20 april 2025 22:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
car 81 had its front axle at least
alongside the mirror of Car 1
quote:Op zondag 20 april 2025 22:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
In goed Nederlands: Piastri lag achter.
En dan is het zijn bocht?
quote:Op zondag 20 april 2025 22:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Snap niet dat hier discussie over is.
In fact, Car 81 was alongside Car 1 at the apex.quote:Op zondag 20 april 2025 22:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
In goed Nederlands: Piastri lag achter.
En dan is het zijn bocht?
alongside is er naast dus het is gelijk ... dan juist geen strafquote:Op zondag 20 april 2025 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In fact, Car 81 was alongside Car 1 at the apex.
Je hoeft er alleen naast te zitten dan is het blijkbaar jouw bochtquote:Op zondag 20 april 2025 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
alongside is er naast dus het is gelijk ... dan juist geen straf
Haha, ja, precies. Wat is dit nou? Iedereen is alongside, alleen de één een beetje meer alongside dan de ander? Wat een bullshit dit. Er staat eigenlijk dat het gelijk is en daarna ‘daar staat dus eigenlijk een straf van 10 seconde op, maar we matsen je’quote:Op zondag 20 april 2025 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
alongside is er naast dus het is gelijk ... dan juist geen straf
Maar wie bepaalt dan wie naast wie zit?quote:Op zondag 20 april 2025 22:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je hoeft er alleen naast te zitten dan is het blijkbaar jouw bocht
De stewards.quote:Op zondag 20 april 2025 22:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maar wie bepaalt dan wie naast wie zit?
quote:Op zondag 20 april 2025 22:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tsunoda kan daar mijns inziens weinig anders. Hij heeft simpelweg geen enkele ruimte meer over aan de linkerkant om een andere lijn te kiezen, daar zit een betonnen muur. Zijn voorwiel zit voor het achterwiel van Gasly, maar zonder ruimte om langs elkaar te gaan. Dus ook als hij eerder had geremd was dat contact er geweest. Gasly heeft rechts nog een kleine ruimte over om iets uit te wijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze bocht is eigenlijk ontwerp technisch gezien best belabberd. Je kan er niet goed met 2 auto's doorheen dus effectief ontmoedig je hiermee een actie.
Maar als iemand een straf zou krijgen dan moet het denk ik technisch gezien voor Tsunoda zijn want hij tikt met zijn voorwiel Gasly's achterwiel. Benieuwd wat de stewards zeggen.
Maar goed, dit gaat over split seconds met 200+ km/u. Achteraf altijd wat makkelijker te analyseren dan het moment zelf.![]()
Aan de binnenkant is hierbij volgens mij wel de essentie.quote:Op zondag 20 april 2025 22:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je hoeft er alleen naast te zitten dan is het blijkbaar jouw bocht
Dat is inderdaad wat die richtlijn stelt.quote:Op zondag 20 april 2025 22:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Aan de binnenkant is hierbij volgens mij wel de essentie.
Dat heeft Verstappen toch al 100 keer gezegd? Dit lag puur aan het circuit.quote:Op zondag 20 april 2025 22:18 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Dat gekibbel over ernaast of niet, en wel of geen penalty.
Hebben ze bij RB dit weekend een oplossing gevonden voor de auto in Jeddah, of voor de auto voor alle/de meeste circuits? Dat lijkt me interessanter. Max kon het tempo van de McLaren goed volgen in de race, al heeft hij niet echt in vuile lucht gereden.
Circuit heeft er wel een aandeel in dat het goed ging.quote:Op zondag 20 april 2025 22:18 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Dat gekibbel over ernaast of niet, en wel of geen penalty.
Hebben ze bij RB dit weekend een oplossing gevonden voor de auto in Jeddah, of voor de auto voor alle/de meeste circuits? Dat lijkt me interessanter. Max kon het tempo van de McLaren goed volgen in de race, al heeft hij niet echt in vuile lucht gereden.
Tsunoda's enige alternatief was remmen.quote:Op zondag 20 april 2025 22:16 schreef Repentless het volgende:
[..]
Tsunoda kan daar mijns inziens weinig anders. Hij heeft simpelweg geen enkele ruimte meer over aan de linkerkant om een andere lijn te kiezen, daar zit een betonnen muur. Zijn voorwiel zit voor het achterwiel van Gasly, maar zonder ruimte om langs elkaar te gaan. Dus ook als hij eerder had geremd was dat contact er geweest. Gasly heeft rechts nog een kleine ruimte over om iets uit te wijken.
Maar goed, dit gaat over split seconds met 200+ km/u. Achteraf altijd wat makkelijker te analyseren dan het moment zelf.
Die hele apex-regel slaat gewoon nergens op en als Max hetzelfde als Piastri hadden gedaan dan hadden ze het opeens forcing another driver off the track genoemdquote:Op zondag 20 april 2025 22:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Snap niet dat hier discussie over is.
Ja, maar ik denk dat het contact bij eerder remmen door Tsunoda er ook was geweest. Dan schiet Gasly ervoorbij, maar zijn achterwiel lijkt op dat moment al in de lijn van Tsunoda's voorwiel te zitten.quote:Op zondag 20 april 2025 22:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsunoda's enige alternatief was remmen.
Maar goed deze bocht is sowieso niet fantastisch uitgedacht vind ik zelf. In F2 kan het misschien nog wel met zijn twee, maar in F1 niet. Beetje een farce.
Dit is helaas waarschijnlijk wel waar. Ze zijn totaal niet consequent en passen per situatie willekeurige regels toe.quote:Op zondag 20 april 2025 22:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die hele apex-regel slaat gewoon nergens op en als Max hetzelfde als Piastri hadden gedaan dan hadden ze het opeens forcing another driver off the track genoemd
Dat is eigenlijk het enige lachwekkende aan de situatie. Verstappen heeft niet eens de kans gehad om Piastri weer voor te laten door de SC.quote:Op zondag 20 april 2025 23:00 schreef mikieu het volgende:
Wat Piastri deed moet gewoon mogen, niet als als precies zus zo nee gewoon geen ruimte laten klaar. We zijn aan het racen, je laat toch geen mensen buitenom gaan.. een en al geknoei met regeltjes, domme straffen die je alleen met 200 herhalingen slomos etc kan geven..
Nu ging verstappen er voor, idd buiten de baan. Geef hem de call dat hij die positie binnen 1 ronde moet teruggeven en door.
Mwa, tijd genoeg als hij dat had willen doen.quote:Op zondag 20 april 2025 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk het enige lachwekkende aan de situatie. Verstappen heeft niet eens de kans gehad om Piastri weer voor te laten door de SC.
Niet volgens de regels. Piastri liet niet genoeg ruimte.quote:Op zondag 20 april 2025 23:00 schreef mikieu het volgende:
Wat Piastri deed moet gewoon mogen, niet als als precies zus zo nee gewoon geen ruimte laten klaar. We zijn aan het racen, je laat toch geen mensen buitenom gaan.. een en al geknoei met regeltjes, domme straffen die je alleen met 200 herhalingen slomos etc kan geven..
Nu ging verstappen er voor, idd buiten de baan. Geef hem de call dat hij die positie binnen 1 ronde moet teruggeven en door.
quote:For overtaking on the inside of a corner a driver must be given room if they satisfy the following conditions:
- Have their front axle at least alongside the mirror of the other car no later than the apex of the corner
- Be driven in a safe and controlled manner throughout the manoeuvre (which includes the entry, apex and exit)
- Without (deliberately) forcing the other car off the track at the exit, which includes leaving a fair and acceptable width for the car being overtaken from the apex to the exit of the corner
- Be able to make the corner within the track limits
Diegene die ingehaald wordt moet de inhaler voorrang geven.quote:Op zondag 20 april 2025 22:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Aah, dus je hoeft niet voor te liggen bij de apex, als je gelijk ligt is het ook al goed. En dan moet wie nou wie voorrang geven eigenlijk? De auto die het meest gelijk ligt? Wat een onzin
Nu was de inhaal poging van Verstappen op Hamilton Abu Dabhi 2021 in ronde 1 niet geheel gecontroleerd, toch haalt hij net zoals Piastri maar net de bocht en bij Alex gekhjkwaardig (?), maar besluiten de stewards anders. Toen waren er andere regels?quote:Op zondag 20 april 2025 23:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet volgens de regels. Piastri liet niet genoeg ruimte.
[..]
Sinds 2022 zijn er nieuwe guidelines, die vorig jaar nog zijn aangepast.quote:Op zondag 20 april 2025 23:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nu was de inhaal poging van Verstappen op Hamilton Abu Dabhi 2021 in ronde 1 niet geheel gecontroleerd, toch haalt hij net zoals Piastri maar net de bocht en bij Alex gekhjkwaardig (?), maar besluiten de stewards anders. Toen waren er andere regels?
De video zie 0:45 Bekijk deze YouTube-video
Inderdaad. Toen waren er andere regels.quote:Op zondag 20 april 2025 23:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nu was de inhaal poging van Verstappen op Hamilton Abu Dabhi 2021 in ronde 1 niet geheel gecontroleerd, toch haalt hij net zoals Piastri maar net de bocht en bij Alex gekhjkwaardig (?), maar besluiten de stewards anders. Toen waren er andere regels?
De video zie 0:45 Bekijk deze YouTube-video
Hij had een halve ronde, daarna werd de SC uitgeroepen. Geen enkele tijd voor het team om even beelden terug te kijken. Voor een regel waarbij het in centimeters gaat ten opzichte van een spiegel.quote:Op zondag 20 april 2025 23:24 schreef mikieu het volgende:
[..]
Mwa, tijd genoeg als hij dat had willen doen.
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 20 april 2025 22:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die hele apex-regel slaat gewoon nergens op en als Max hetzelfde als Piastri hadden gedaan dan hadden ze het opeens forcing another driver off the track genoemd
Horner heeft anders aangegeven dat het niet teruggeven van de positie overwogen is en uiteindelijk niet gedaan. Bewuste keuze van het team.quote:Op maandag 21 april 2025 08:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij had een halve ronde, daarna werd de SC uitgeroepen. Geen enkele tijd voor het team om even beelden terug te kijken. Voor een regel waarbij het in centimeters gaat ten opzichte van een spiegel.
Dat weet je niet, en afsnijden hoe dan? Het probleem met de stewards is dat ze ene keer dit, de andere keer dat beslissen, ik vond dit wel een racing incident, zeker omdat het in de eerste bocht is en Piastri Max geen ruimte laat en zelf ook meen ik eventjes de baan verlaat voor bocht 2.quote:Op maandag 21 april 2025 09:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Max had dit in deze situatie ook gewoon kunnen uitlokken door gewoon te blijven zitten en niet vol voor het afsnijden te gaan.
Max geeft de bocht natuurlijk totaal op, blijft hij zitten en maakt hij het een stuk ongemakkelijker voor Oscar, met uiteraard een bak risico, wordt er al weer heel anders naar gekeken.quote:Op maandag 21 april 2025 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet je niet, en afsnijden hoe dan? Het probleem met de stewards is dat ze ene keer dit, de andere keer dat beslissen, ik vond dit wel een racing incident, zeker omdat het in de eerste bocht is en Piastri Max geen ruimte laat en zelf ook meen ik eventjes de baan verlaat voor bocht 2.
Piastri verwijt ik verder niks, maar de straf voor Verstappen had niet gehoeven naar mijn mening.
Het pakte uiteindelijk het beste/minst slecht uit. Maar ruimte om het zorgvuldig te onderzoeken was er niet door de SC.quote:Op maandag 21 april 2025 09:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Horner heeft anders aangegeven dat het niet teruggeven van de positie overwogen is en uiteindelijk niet gedaan. Bewuste keuze van het team.
Alsof Verstappen naar het team luistert in dit soort situatiesquote:Op maandag 21 april 2025 09:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Horner heeft anders aangegeven dat het niet teruggeven van de positie overwogen is en uiteindelijk niet gedaan. Bewuste keuze van het team.
Dat weten de stewards niet.quote:Op maandag 21 april 2025 09:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Horner heeft anders aangegeven dat het niet teruggeven van de positie overwogen is en uiteindelijk niet gedaan. Bewuste keuze van het team.
Dan was ie vrijwel zeker als derde de volgende bocht in gegaan.quote:Op maandag 21 april 2025 09:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Max had dit in deze situatie ook gewoon kunnen uitlokken door gewoon te blijven zitten en niet vol voor het afsnijden te gaan.
Misschien wel, misschien nietquote:Op maandag 21 april 2025 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan was ie vrijwel zeker als derde de volgende bocht in gegaan.
Er zit toch niets anders op, als hij de bocht niet opgeeft zit Piastri in z'n zijkant en liggen ze er waarschijnlijk beiden af.quote:Op maandag 21 april 2025 09:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Max geeft de bocht natuurlijk totaal op, blijft hij zitten en maakt hij het een stuk ongemakkelijker voor Oscar, met uiteraard een bak risico, wordt er al weer heel anders naar gekeken.
Stewards kun je prima vergelijken met scheidsrechters (of zelfs VAR) bij het voetbal. Het wisselt gewoon af wie het zijn en heel veel acties zijn, zeker met deze regels, zijn best wel dubbel/anders te interpreteren.
Natuurlijk ligt er een basis, maar met dit soort regels zal het altijd een beetje vaag zijn. Maar goed, Max heeft hier ook al meermaals van geprofiteerd.
Volgens Horner niet, maar dat blijft altijd een welles nietes discussie en Verstappen is eigenlijk wel verstandig er niet meer op in te gaanquote:Op maandag 21 april 2025 10:42 schreef -XOR- het volgende:
Piastri lag gewoon voor bij de apex dus het was zijn bocht
Volgens mijn boekje is de correcte term 'ernaast'.quote:Op maandag 21 april 2025 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens Horner niet, maar dat blijft altijd een welles nietes discussie en Verstappen is eigenlijk wel verstandig er niet meer op in te gaan
[ afbeelding ]
Hier lijkt Max er wel voor te zitten, maar ik zie dit meer als avoiding a collision dan leaving the track and gaining an advantage of zelfs position is wat ze stellen, dat kan niet als je als 1e de bocht ingaat.quote:Op maandag 21 april 2025 10:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mijn boekje is de correcte term 'ernaast'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |