Mee eens.quote:Op zondag 20 april 2025 21:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met deze regels is het natuurlijk wel gewoon een 50/50.
Al helpt het totaal niet dat Max op een gegeven moment vol voor het afsnijden ging en niet gewoon naast Piastri bleef, dan heb je wellicht nog enig recht van spreken, hoe nadelig dat dan ook voor je uitpakt.
Je hoeft het niet altijd eens te zijn.quote:Op zondag 20 april 2025 21:20 schreef quo_ het volgende:
[..]
Mee eens.
Je kunt het dus wel, iets zinnings posten.
Scoreblok journalistquote:Op zondag 20 april 2025 21:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er zat minder dan 5 seconden tussen hem en Max richting het einde van de race.
quote:
Wedstrijdleiding, of plaats terug geven of een penalty.quote:
Albroquote:
Norris is dan ook mokerdomquote:Op zondag 20 april 2025 21:12 schreef ChevyCaprice het volgende: Norris’ gehannes met Hamilton kostte hem een podium waarschijnlijk. Mokerdom.
Dat heb ik dan gemistquote:Op zondag 20 april 2025 21:26 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Wedstrijdleiding, of plaats terug geven of een penalty.
Prachtig inderdaadquote:Op zondag 20 april 2025 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wereld van verschil met de actie van Piastri op Hamilton natuurlijk
Denk je?quote:Op zondag 20 april 2025 20:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als die cheatvleugels eraf zijn is het klaar met McLaren.
Dat laat zien waarom Piastri wel WK-materiaal isquote:Op zondag 20 april 2025 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wereld van verschil met de actie van Piastri op Hamilton natuurlijk
EN DAN ZEG JE NIKS?!quote:
Piastri deed een Senna, hij zag een gat en ging er voor.quote:Op zondag 20 april 2025 21:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad
Niet per se intelligent trouwens, maar wel gedurfd en mooi
Dat doen meer mannen welquote:Op zondag 20 april 2025 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Piastri deed een Senna, hij zag een gat en ging er voor.
McLaren ligt in nog warmere omstandigheden een straatlengte voorquote:
Leukquote:Op zondag 20 april 2025 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, sprintweekend de volgende keer.
Jetpoolen tegen de klimaatverandering.quote:
Hij wilde de leiding overnemen van Max, dan moet je dus pushquote:Op zondag 20 april 2025 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
McLaren zou hier ook wel even een 1-2tje pakken.quote:Op zondag 20 april 2025 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
McLaren ligt in nog warmere omstandigheden een straatlengte voor
Was sociaal aan het doen enzoquote:
Ja, we hebben buiten Norris gerekendquote:Op zondag 20 april 2025 21:35 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
McLaren zou hier ook wel even een 1-2tje pakken.
Die zag zijn rubbertjes scheurenquote:Op zondag 20 april 2025 21:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was sociaal aan het doen enzo
Ook echt werkelijk geen idee wat er met Russell gebeurd is
Maar daar werd Max vroeger ook altijd al voor gestrafd, nu doet Piastri het, krijgt geen straf.quote:Op zondag 20 april 2025 21:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee hoor, Norris kan de druk helemaal niet aan.quote:Op zondag 20 april 2025 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, we hebben buiten Norris gerekend
Protest aantekenen kan ook nietquote:Op zondag 20 april 2025 21:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Red Bull tekent geen protest aan tegen de straf.
In beroep danquote:Op zondag 20 april 2025 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Protest aantekenen kan ook niet
Heeft ook zelden zin.quote:Op zondag 20 april 2025 21:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Protest aantekenen kan ook niet
Eensch!quote:Op zondag 20 april 2025 21:40 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nee hoor, Norris kan de druk helemaal niet aan.
En zo lang Max in elk geval P2 weet te worden dan hoeft het niet eens een heel groot probleem te zijn dat hij wat minder wint.
Dan snoepen Piastri en Norris punten bij elkaar weg.
Max staat al 2 punten achter Norris
Zal vast komen omdat ze collectief anti-Max zijn.quote:Op zondag 20 april 2025 21:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar daar werd Max vroeger ook altijd al voor gestrafd, nu doet Piastri het, krijgt geen straf.
Ik wil meer zeggen, de McLaren is een snelle wagen en zeer waarschijnlijk de snelste van het veld, maar elk weekend is andersquote:Op zondag 20 april 2025 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, we hebben buiten Norris gerekend
McLaren is het snelste, Max doet het maximale. Ergens wel gaaf om te zien dat het zo dicht bij elkaar zit.quote:Op zondag 20 april 2025 21:45 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik wil meer zeggen, de McLaren is een snelle wagen en zeer waarschijnlijk de snelste van het veld, maar elk weekend is anders
Ik vraag me soms af waarom het zo lang moet duren met regelsquote:Op zondag 20 april 2025 21:52 schreef SiGNe het volgende:
Vanaf Spanje worden de regels ook strenger, dan zal er meer duidelijk worden.
Vind ik ook. Dit seizoen wordt enerverender dan de afgelopen drie, zonder een absolute favoriet (qua coureurs dan, het constructeurskampioenschap lijkt me sowieso voor McLaren).quote:Op zondag 20 april 2025 21:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
McLaren is het snelste, Max doet het maximale. Ergens wel gaaf om te zien dat het zo dicht bij elkaar zit.
Teams moeten er wel op kunnen anticiperen maar dit is inderdaad wel erg lang.quote:Op zondag 20 april 2025 21:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af waarom het zo lang moet duren met regels
Deze bocht is eigenlijk ontwerp technisch gezien best belabberd. Je kan er niet goed met 2 auto's doorheen dus effectief ontmoedig je hiermee een actie.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hoop die sommigen hierop gevestigd hebben.. Ze gaan toch alleen meten in stilstand. We gaan zien dat ze gewoon door de keuring komen, ze nog steeds even snel zijn en weer op onboard beelden zien dat ze nog net zoveel doorbuigen als eerst. Verwacht er nou maar gewoon helemaal niks van, zie de achtervleugels.quote:Op zondag 20 april 2025 21:52 schreef SiGNe het volgende:
Vanaf Spanje worden de regels ook strenger, dan zal er meer duidelijk worden.
Volledig mee eens. Snap niet dat hier discussie over is.quote:Op zondag 20 april 2025 22:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hierbij de uitleg voor MAx zijn straf
The Stewards reviewed positioning/marshalling system data, video, timing, telemetry
and in-car video evidence and determined that car 81 had its front axle at least
alongside the mirror of Car 1 prior to and at the apex of corner 1 when trying to
overtake Car 1 on the inside. In fact, Car 81 was alongside Car 1 at the apex.
Based on the Driver’s Standards Guidelines, it was therefore Car 81’s corner and he
was entitled to be given room.
Car 1 then left the track and gained a lasting advantage that was not given back. He
stayed in front of Car 81 and sought to build on the advantage.
Ordinarily, the baseline penalty for leaving the track and gaining a lasting advantage is
10 seconds.
However, given that this was lap one and turn one incident, we considered that to be
a mitigating circumstance and imposed a 5 second time penalty instead.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop