Ik heb het ook niet eerder gezien.quote:
Jaquote:
Great crowdquote:
Max moest van sommigen toch in de RB gaan rijden?quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Yuki weer beter dan Lawson. Netjes.
Raar vergelijk. Is een andere auto.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Yuki weer beter dan Lawson. Netjes.
Ik ook niet. Zal dan wel nieuw zijn. Nut ontgaat mij een beetje.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet eerder gezien.
Ja.quote:
nieuw en onzinnigquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zal dan wel nieuw zijn. Nut ontgaat mij een beetje.
Is de briljante en sublieme wagen natuurlijkquote:
En ook met die andere auto was Yuki sneller.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Raar vergelijk. Is een andere auto.
Lawson voor Hadjar is netjes.
jammer dat er geen betere coureur in zitquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is de briljante en sublieme wagen natuurlijk
Dit is vrij normaal zie het als een onzinfabriek.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En Lawson was ook flink sneller dan een VW Golf Mark 2 .quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Tsja, daar hebben Charliw cooequote:Op zaterdag 19 april 2025 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
jammer dat er geen betere coureur in zit
Rechterhand zit vol?quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Je linkerhand zit iets te ver naar links
Ja sorrie, zt net te fappen op Carhliwquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Je linkerhand zit iets te ver naar links
quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja sorrie, zt net te fappen op Carhliw
pakt Ham de pole ?quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ben benieuwd, wordt nu wel spannend
Wie weet!quote:
Ik denk PIA, NOR, VER.quote:
Pakt het derde veteranen team van FC Oeteldonk de Eredivisie titelquote:
Wel leuk voor het kampioenschapquote:
Kan gewoon van P10 starten morgen en eindigt alsnog op het podium..quote:
ok Lancequote:Op zaterdag 19 april 2025 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens mij heeft hij een lekke band
Kennersoog.quote:
Je hebt er kijk opquote:
Dat heb je dan scherp opgemerkt.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens mij heeft hij een lekke band
Ook, maar gezien de stand en de tijd over kan Max nog bij Piastri komen. Voor Lando word dat wandelend lastiger om het in anderhalve minuut te doenquote:
Mentale tikquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Norris klonk niet heel goed...
volgens mij was er ook wat lol om Yuki gisterenquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:55 schreef Rnie het volgende:
[..]
Tot het verstappen is. Dan blijf je posten tot je een ons weegt.
Moeilijk inhalen hierquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Kan gewoon van P10 starten morgen en eindigt alsnog op het podium..
Dat is de volgende bocht die daarna komt als ik het goed heb.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Was dat de zelfde plek als Mick Schumacher?
Nee de “fans” hier.quote:
Ach ach ach, merry Christmas?quote:
De volgende bocht komt er meestal naquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:56 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat is de volgende bocht die daarna komt als ik het goed heb.
En toen werd je wakkerquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:56 schreef R-woud93 het volgende:
Kans voor Yuki om pole te halen vandaag
Ja was de bocht erna, maar wel soort van zelfde fout.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:56 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat is de volgende bocht die daarna komt als ik het goed heb.
Die moet weer een extra dosis anti depressiva nemenquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Norris klonk niet heel goed...
Dat is al langer. Hmm hij reed ooit 1ste en Max lag (wat?) 17de? en alles op de boordradio was "waar is Max?". Hij werd toen 6de.quote:
Om die muur te repareren?quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:56 schreef R-woud93 het volgende:
Kans voor Yuki om pole te halen vandaag
De plaats waar Schumacher er af ging natuurlijk.quote:
Dat was gisteren. Zit je wel het juiste te kijken?quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:57 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht eerst dat er een Red Bull in de muur stond net
Geef een voorbeeld.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:55 schreef Rnie het volgende:
[..]
Tot het Verstappen is. Dan blijf je posten tot je een ons weegt.
Er staat Q3 8:32quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was gisteren. Zit je wel het juiste te kijken?
Dan is het goedquote:
Vrije training 2 met afvallersquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat was gisteren. Zit je wel het juiste te kijken?
Dat stond er vorige week ook een keer, dat zegt niksquote:
Brazilie 2024, 1 van de beste races die ik ooit heb gezien.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is al langer. Hmm hij reed ooit 1ste en Max lag (wat?) 17de? en alles op de boordradio was "waar is Max?". Hij werd toen 6de.
DAAR verloor hij het al.
Norris wordt alleen WC als er maar 1 auto meedoet
Klopt ja. Max is nou eenmaal de grootste concurrent van velequote:Op zaterdag 19 april 2025 19:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is al langer. Hmm hij reed ooit 1ste en Max lag (wat?) 17de? en alles op de boordradio was "waar is Max?". Hij werd toen 6de.
DAAR verloor hij het al.
Norris wordt alleen WC als er maar 1 auto meedoet
quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat stond er vorige week ook een keer, dat zegt niks
Doe eens gewoon leuk mee in plaats van steeds dit gezeik.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geef een voorbeeld.
Oh nee grapje, kan je niet.
2 normaal gezien.quote:
Je geniet van elke slechte kwalificatie van Verstappen. En kiest elke keer bewust de beste concurrent van het seizoen om te supporteren. Dus droog nu even je tranen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geef een voorbeeld.
Oh nee grapje, kan je niet.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:59 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Er werd niet per se gejuicht. Vooral gegrinnikt omdat Lando weer choket.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:53 schreef wdn het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Piastri FTW
Mee eens. Het is net niet Monacoquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
was al verrast dat er niet veel eerder iemand in de muur had gehangen.
het is een flipperkast, geen circuit.
voor de rode vlag jaquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Was Piastri nou al over de finish of niet?
net welquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:00 schreef Weltschmerz het volgende:
dat is geen juichen. dat is een bevestiging van mij hoe slecht Norris isquote:
2/15 reacties waren juichreacties ofzo. De rest ging gewoon in op het choken. Wat toch echt wel een issue is voor Lando.quote:
Anders zou er geen tijd staan tochquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:00 schreef Weltschmerz het volgende:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:52 schreef Monolith het volgende:
Dit is waarom ik twijfel of Norris het heeft om wdc te worden.
quote:
Gebeurde Verstappen ook in 2021. En kijk waar we nu staanquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Voor de liefhebbers die graag teruglezen wat er gezegd is bij de crash van Max
F1 / [Live] Formula 1 Saudi Arabian Grand Prix 2021 #8
En door
Gaat de BBQ erbij pakken @Nattekatquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Voor de liefhebbers die graag teruglezen wat er gezegd is bij de crash van Max
En door
Totaal andere situatiequote:Op zaterdag 19 april 2025 20:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gebeurde Verstappen ook in 2021. En kijk waar we nu staan
quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:54 schreef ZaZoe het volgende:
Verwacht zo meteen toch wel dat iemand 'n muur opzoekt
quote:
Er werd ook ooit van Montoya gezegd dat hij Schumacher ging aftronen als F1 kampioen. En kijk waar we nu staanquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gebeurde Verstappen ook in 2021. En kijk waar we nu staan
1:27.559 rijden?quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Tsunoda weet wat die moet doen nu
Die 2 hebben op zich niet met elkaar te maken.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:04 schreef fietsie het volgende:
Is 't niet zo dat een coureur die nooit crashed ook nooit top klasseert, structureel ? Iets met je grenzen verkennen ?
Dat zou wel in het huidige RBR plaatje passen...quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:07 schreef franklop het volgende:
Hoop dat ze goed gerekend hebben qua benzine. Niet een gevalletje Singapore
Russell doet het ook meer dan prima.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Piastri en Max zijn wel de beste van dit seizoen tot nu toe
Verstappen in de muur?quote:
Ja. Piastri als WK heb ik geen problemen mee. Hij doet het erg goed.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
Piastri en Max zijn wel de beste van dit seizoen tot nu toe
Ik ook nietquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
Russel snelste, die had ik niet aan zien komen
Hij heeft z'n voorsprong gewoon ver-tienvoudigdquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:11 schreef LTVDK het volgende:
Wel wat overtuigender nu met 1 honderdste ipv 1 duizendste
Ja volgens mij hebben ze alleen de rondes van de top 3 laten zienquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:55 schreef Zipportal het volgende:
J-Lo krijgt een tik op de billen. @:szura
Beter dan Norrisquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Tsunoda moet nog even blijven oefenen
Was toch niet zo saai als voorspeldquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De tering zeg, wat een ronde.
Nopequote:Op zaterdag 19 april 2025 20:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Was toch niet zo saai als voorspeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |