Ik heb het ook niet eerder gezien.quote:
Jaquote:
Great crowdquote:
Max moest van sommigen toch in de RB gaan rijden?quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Yuki weer beter dan Lawson. Netjes.
Raar vergelijk. Is een andere auto.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Yuki weer beter dan Lawson. Netjes.
Ik ook niet. Zal dan wel nieuw zijn. Nut ontgaat mij een beetje.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet eerder gezien.
Ja.quote:
nieuw en onzinnigquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zal dan wel nieuw zijn. Nut ontgaat mij een beetje.
Is de briljante en sublieme wagen natuurlijkquote:
En ook met die andere auto was Yuki sneller.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Raar vergelijk. Is een andere auto.
Lawson voor Hadjar is netjes.
jammer dat er geen betere coureur in zitquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is de briljante en sublieme wagen natuurlijk
Dit is vrij normaal zie het als een onzinfabriek.quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En Lawson was ook flink sneller dan een VW Golf Mark 2 .quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Tsja, daar hebben Charliw cooequote:Op zaterdag 19 april 2025 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
jammer dat er geen betere coureur in zit
Rechterhand zit vol?quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Je linkerhand zit iets te ver naar links
Ja sorrie, zt net te fappen op Carhliwquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Je linkerhand zit iets te ver naar links
quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja sorrie, zt net te fappen op Carhliw
pakt Ham de pole ?quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ben benieuwd, wordt nu wel spannend
Wie weet!quote:
Ik denk PIA, NOR, VER.quote:
Pakt het derde veteranen team van FC Oeteldonk de Eredivisie titelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |