SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik had "vers fruit is niet zo fruitig"Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Volgens mijn planning zal het ergens rond september / oktober af zijn. Heb zelf nog veel te doen. Vandaag en gisteren onderstaande gemaaktquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het heeft ook wel even geduurd he? Fijn wel dat jullie het nu kunnen afmaken
Isolatie al eerder in de convectorput gemaakt, aftapkraan verwijderd en een bochtje gesoldeerd, afgelopen week de bewapening aangebracht (10cm ingelijmd met chemisch anker) en gisteren dicht gestort met beton (~8.5cm). Hierna de dekvloer storten (~3cm), waarin de vloerverwarming gefreesd kan worden
Hier komt nog een laagje zandcement overheen dus
Wat voorbereiding om de gipsvezelplaten te kunnen schroeven om de kolom. De koof om de draagbalk had ik al eerder gemaakt
Dit wordt nog strak afgestuct. Maar niet slecht he?![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Uitgeslapen vandaag maar in de avond toch al beetje moeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Taco Taco Burritoquote:Well, life can be a riot
Hoe gaat ie?quote:Don't follow me. I am lost too
.
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Jij praat in raadselen...quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar goed dat de rechterlijke macht jouw zienswijze niet hanteert. Anders hadden we toch een hoop lege cellen. Want ja de rechters waren er niet bij wanneer de criminelen iets deden.
nevermind. Je kan er niks aan doen denk ik
Don't follow me. I am lost too
.
U ziet geen usernamen?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Verrassend goed.quote:
Beetje matig dat ik weer ongezond heb gegeten (Double big tasty menu) maar was met een maatje en die had er zin in.. It is what it is en 't is niet het einde van de wereld.Well, life can be a riot
Die haal ik ook altijd bij de Macquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Verrassend goed.
Beetje matig dat ik weer ongezond heb gegeten (Double big tasty menu) maar was met een maatje en die had er zin in.. It is what it is en 't is niet het einde van de wereld.![]()
Al is dat eens in het half jaar ofzo...Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar goed dat de rechterlijke macht jouw zienswijze niet hanteert. Anders hadden we toch een hoop lege cellen. Want ja de rechters waren er niet bij wanneer de criminelen iets deden.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Uniekquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zie bij uw naam Anoniem staan“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Mijn laatste x dat ik zo uitbundig bij de McD at was ook al weer ruim een half jaar terugquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die haal ik ook altijd bij de Mac![]()
Al is dat eens in het half jaar ofzo...![]()
Maar als 't dan gebeurt is het wel extra lekker.Well, life can be a riot
bolk..Don't follow me. I am lost too
.
Da's wel eng, een soort zombie userquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zie bij uw naam Anoniem staanUw ADH vitamine Worst
Ja dan mag je het gewoon niet wetenquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zie bij uw naam Anoniem staanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik post...quote:
.
Sorryquote:
.
![]()
.
Nee maar ik ben een druk bezet man en zo hoef ik me niet met het kleine grut bezig te houdenquote:
Waarschijnlijk heb je niet genoeg punten of te vaak friet gezegdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Geeft nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zuchtquote:
Well, life can be a riot
Het is frietquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee maar ik ben een druk bezet man en zo hoef ik me niet met het kleine grut bezig te houden
Waarschijnlijk heb je niet genoeg punten of te vaak friet gezegd
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
NeenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
NeinDon't follow me. I am lost too
.
Dit is sowieso wel waar..... Kut daar gaat mijn dekmantel richting Anoniempjequote:
Lach met een schone bips![]()
Weekend alleen is ook niks..Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit is sowieso wel waar..... Kut daar gaat mijn dekmantel richting Anoniempje
Iedereen weg?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Iedereen ja..quote:Don't follow me. I am lost too
.
Home alone..Don't follow me. I am lost too
.
Awwwwquote:waar zijn ze heen?
Maar je hebt nog niet gereageerd op mijn post @loveyoulongtime
Godver aandachtig kutkind, welke post schat?quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Maar je hebt nog niet gereageerd op mijn post @:loveyoulongtimeLach met een schone bips![]()
Weg.quote:
Long story...enzoDon't follow me. I am lost too
.
De meeste die weer vrolijk postenquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Post #3quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Godver aandachtig kutkind, welke post schat?
Namen en rugnummers..quote:Don't follow me. I am lost too
.
Phoeh..quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Oh, sorry. Ik wist het niet.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sorry man, zal het nooit meer doenquote:Maar te laat nu om echt op in te gaan
Ik ben een aantal keer anoniem gegaan. Ik neem aan dat je het over mij hebt?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Nee loveyoulongtime zit weer iedereen in het potje te nemenquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik ben een aantal keer anoniem gegaan. Ik neem aan dat je het over mij hebt?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou ja je bent er één van maar je bent niet alleenquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik ben een aantal keer anoniem gegaan. Ik neem aan dat je het over mij hebt?Iedereen is een kutlultrut
Ben jij ooit op anoniem gegaan?quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja je bent er één van maar je bent niet alleenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je komt me wel bekend voor, van wie ben je een anonieme kloon dan?quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee loveyoulongtime zit weer iedereen in het potje te nemen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nou gelukkig maarquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja je bent er één van maar je bent niet alleen![]()
Op anoniem gaan zal vast een reden hebben..Don't follow me. I am lost too
.
Nou kijk even naar mijn profiel zou ik zeggen.quote:Iedereen is een kutlultrut
De whut?? Me?quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee loveyoulongtime zit weer iedereen in het potje te nemenLach met een schone bips![]()
Correct.quote:
Of ze hebben hun naam gewijzigd en dachten later "nee, wil toch mijn oude naam weer"Well, life can be a riot
Ik ook, bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja je bent er één van maar je bent niet alleenWell, life can be a riot
Nou ja ik snap het soms wel maar dan denk ik ook wel van blijf dan maar weg. Als het een reden heeftquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar![]()
Op anoniem gaan zal vast een reden hebben..Iedereen is een kutlultrut
De onwetendheid...Don't follow me. I am lost too
.
Kloonquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kijk even naar mijn profiel zou ik zeggen.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik snap het soms wel maar dan denk ik ook wel van blijf dan maar weg. Als het een reden heeft
Je snapt het wel, maar....quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik snap het soms wel maar dan denk ik ook wel van blijf dan maar weg. Als het een reden heeftDon't follow me. I am lost too
.
quote:
.
Jij had ook wel een reden. Het liep ook totaal uit de hand voor je ook op fok. Iedereen weet wie je bent ook nu maar ik neem aan dat die ellende er niet meer is.quote:Iedereen is een kutlultrut
Zit er aan te denken nog een broodje döner te bestellen![]()
Die ellende stopt nooit..quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij had ook wel een reden. Het liep ook totaal uit de hand voor je ook op fok. Iedereen weet wie je bent ook nu maar ik neem aan dat die ellende er niet meer is.Don't follow me. I am lost too
.
De ellende is er nu zeker niet meer. Maar buiten dat, mensen zijn ouder geworden. Doen wat relaxter over het algemeen. Er zitten zeker mensen bij die weten wie ik ben en denken "oh nu gaan we even kloten in een topic" maar als dat alles isquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij had ook wel een reden. Het liep ook totaal uit de hand voor je ook op fok. Iedereen weet wie je bent ook nu maar ik neem aan dat die ellende er niet meer is.En zelfs dan reageer ik er anders op dan 3-4-5 jaar geleden bijvoorbeeld. Mensen groeien en maken verandering mee.
Well, life can be a riot
Jij bent een jojo, je bent compleet pissed off en opent overal topics om je ongenoegen te spuien. Gaat pleite en komt vrolijk weer terug. Daar heb ik soms wel mijn vraagtekens bij.quote:Iedereen is een kutlultrut
Snap ik ja...quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent een jojo, je bent compleet pissed off en opent overal topics om je ongenoegen te spuien. Gaat pleite en komt vrolijk weer terug. Daar heb ik soms wel mijn vraagtekens bij.
Ik ben ook een en al ellende.
Ik snap mezelf niet eens.
Jojo klopt wel...Don't follow me. I am lost too
.
Extra knoflook en samal?quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:56 schreef Stoorzendert het volgende:
Zit er aan te denken nog een broodje döner te bestellen![]()
Lekker stinken!
Well, life can be a riot
![]()
.
Je kunt toch eens een kloon hebben gehad.quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kijk even naar mijn profiel zou ik zeggen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Soury heeft geen klonenquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt toch eens een kloon hebben gehad.
.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:58 schreef StevenHyde het volgende:
Dit was een goede vrijdag. Over 2 minuten alweer zaterdag
Trust nobody![]()
Daarom zei ik ook of het verstandig was om hier te posten.quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:00 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Snap ik ja...
Jojo klopt wel...Iedereen is een kutlultrut
Is natuurlijk ook toepasbaar op meerdere mensen
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:00 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Snap ik ja...
Jojo klopt wel...
Trust nobody![]()
Ach joh. Ik doe niks verkeerds.quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook of het verstandig was om hier te posten.
Je weet wel hoe het werkt hier toch?Don't follow me. I am lost too
.
Waar we van wetenquote:
Ik las tapasquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:03 schreef Grotetijd het volgende:
Is natuurlijk ook toepasbaar op meerdere mensenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hele avond online wachtend tot @HappyCharly me uit gaat vragen voor etentje in restaurant...
Ja dat heb ik gehad. Met een reden ik wilde reageren in een topic maar niet als Soury omdat ik niet gekoppeld wilde worden met mijn Soury account. Toen kreeg ik een ban en is mijn kloon ook ten onder gegaanquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt toch eens een kloon hebben gehad.
Iedereen is een kutlultrut
Ik wel maar jij hebt er best wel moeite mee zo nu en dan.quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:04 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ach joh. Ik doe niks verkeerds.
Je weet wel hoe het werkt hier toch?Iedereen is een kutlultrut
Dus tochquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gehad. Met een reden ik wilde reageren in een topic maar niet als Soury omdat ik niet gekoppeld wilde worden met mijn Soury account. Toen kreeg ik een ban en is mijn kloon ook ten onder gegaan![]()
Maar dat snap ik wel. Heb ik ook wel gedaan. Behalve dat ban verhaal. Volgens mij heb ik nog nooit een ban gehad.
Ik heb er wel moeite mee hoe het hier werkt ja...quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel maar jij hebt er best wel moeite mee zo nu en dan.Don't follow me. I am lost too
.
Ja nou heb ik zin in Tapas. Bedankt hequote:
Well, life can be a riot
Ik ga dat morgen etenquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja nou heb ik zin in Tapas. Bedankt he
Jazeker!quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Extra knoflook en samal?Lekker stinken!
Ja dat was net even iets te persoonlijk om als Soury te posten dus ja.quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus toch![]()
Maar dat snap ik wel. Heb ik ook wel gedaan. Behalve dat ban verhaal. Volgens mij heb ik nog nooit een ban gehad.
Oh ik heb meerdere zelfs een perm ban.
Zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is ook vergeefse moeite, is er niet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jazeker!quote:Op vrijdag 18 april 2025 14:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Beter laat dan nooitToch? @:MizzezAmy
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja want heb nogal veel te verbergen over dingen die ik hier nooit gezegd hebquote:
Het zou zo kunnen..Don't follow me. I am lost too
.
Heeeeerlijk johquote:
Well, life can be a riot
Dit is wel m’n tweede account. De eerste is uit 2007. Maar die puber Posts van toen… daar wilde ik niet mee door. Dus toen dit account gemaakt.quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat was net even iets te persoonlijk om als Soury te posten dus ja.
Oh ik heb meerdere zelfs een perm ban.
Later nog eens een kloon ivm ook zoiets wat jij zei.
Als je toch diverse mensen hebt ontmoet en je bent daar goed bevriend mee, is het soms toch wel fijn om weer even anoniem te kunnen posten over bepaalde dingen.
Perm zelfsoeps
Lekker scheten laten naast mijn vrouw morgenvroegquote:
Ga ik weer 12x crème brûlee nemenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh dit is echt mijn 11e account al of zoquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit is wel m’n tweede account. De eerste is uit 2007. Maar die puber Posts van toen… daar wilde ik niet mee door. Dus toen dit account gemaakt.
Als je toch diverse mensen hebt ontmoet en je bent daar goed bevriend mee, is het soms toch wel fijn om weer even anoniem te kunnen posten over bepaalde dingen.
Perm zelfsoeps
Elke keer denken, ik post. Ik ga weg, ik post. Fuck FOK! Anoniem. Ik kom toch weer terug, nee toch weer niet
En nu zijn we héél wat jaartjes verder, en veel wijzer geworden. En denk ik, joh. Gewoon behandelen als een bruin caféWell, life can be a riot
#viesdikquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ga ik weer 12x crème brûlee nemenWell, life can be a riot
Ha allessie.quote:
Maar ben weer weg, lekker kou lijden in mn tentje (gelukkig is mn slaapzak lekker warm, dus alleen een koude neus)
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Nu gaan slapen.
En morgen...Don't follow me. I am lost too
.
Kusje op je neussiequote:Op zaterdag 19 april 2025 00:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ha allessie.
Maar ben weer weg, lekker kou lijden in mn tentje (gelukkig is mn slaapzak lekker warm, dus alleen een koude neus)
Ja precies ondertussen had ik ook wat fokker irl ontmoet en ik wilde even anoniem.quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit is wel m’n tweede account. De eerste is uit 2007. Maar die puber Posts van toen… daar wilde ik niet mee door. Dus toen dit account gemaakt.
Perm zelfsoeps
Niet meer wakker worden..Don't follow me. I am lost too
.
Gaat 't wel oke?quote:Well, life can be a riot
Ik snap dat verwijderen van een account nooit. Je kunt toch ook gewoon even niet meer inloggen?quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh dit is echt mijn 11e account al of zoElke keer denken, ik post. Ik ga weg, ik post. Fuck FOK! Anoniem. Ik kom toch weer terug, nee toch weer niet
En nu zijn we héél wat jaartjes verder, en veel wijzer geworden. En denk ik, joh. Gewoon behandelen als een bruin café
Tuurlijk wel gozer.quote:Iedereen is een kutlultrut
Perm?quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Perm zelfsoeps
Trust nobody![]()
Ooooowwwwquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maar niet vandaag, omdat het op isTrust nobody![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja precies ondertussen had ik ook wat fokker irl ontmoet en ik wilde even anoniem.![]()
Denk dat veel mensen dat stiekem doen
Klopt. Maar impulsiefquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik snap dat verwijderen van een account nooit. Je kunt toch ook gewoon even niet meer inloggen?
Well, life can be a riot
Dramatisch. Bedoel jequote:
Het word echt weer lekker jaquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel joh, zonnetje komt er weer bij kijken. Warmte en vrolijkheid.
Was vanmiddag goed te doen
Well, life can be a riot
Dat óókquote:
Well, life can be a riot
Ik zou het zo zonde vinden van mijn pohiquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik snap dat verwijderen van een account nooit. Je kunt toch ook gewoon even niet meer inloggen?Niet dat een hond er naar kijkt maar soms kom ik wel oude posts van mezelf tegen en dat is best leuk. Soms ook niet
Ikquote:Iedereen is een kutlultrut
Wou een instant noedelsoep beetje oppimpen met knoflook, gember en ui. Dan maar zonder knoflookUw ADH vitamine Worst
Nou, exact dat. Zijn toch echt wel topics bij waar ik soms nog behoorlijk om kan lachen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het zo zonde vinden van mijn pohiNiet dat een hond er naar kijkt maar soms kom ik wel oude posts van mezelf tegen en dat is best leuk. Soms ook niet
Je moedertjequote:Op vrijdag 18 april 2025 23:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je komt me wel bekend voor, van wie ben je een anonieme kloon dan?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar dit is ook niet je eerste accountquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Of ik ooit n permban had? Nee natuurlijk niet
Beetje kiep aanbraden met ketchap, eitje erbij, juinpepkesquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
Wou een instant noedelsoep beetje oppimpen met knoflook, gember en ui. Dan maar zonder knoflook
Wel een mooie, als z'n moeder op FOK! zittenquote:
Well, life can be a riot
Huh?quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar dit is ook niet je eerste account
Trust nobody![]()
Parmezaanquote:
Na zo'n lange tijd is het bijna een soort dagboek.quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, exact dat. Zijn toch echt wel topics bij waar ik soms nog behoorlijk om kan lachen.Iedereen is een kutlultrut
Ja ff opletten hoelaat hij naar bed gaat en niet met verkeerde vrouwen afspreektquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wel een mooie, als z'n moeder op FOK! zittenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zolang niemand er een film van maaktquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Na zo'n lange tijd is het bijna een soort dagboek.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Permebanse kaas, dat kan je op de Banarische Eilanden verkrijgenquote:Uw ADH vitamine Worst
Het is mijn eigen filmquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zolang niemand er een film van maakt
Dus jij bent echt pas vansf 2022 op FOK! ?quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik denk dat je me met iemand verwart?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekker bananen etenquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Permebanse kaas, dat kan je op de Banarische Eilanden verkrijgen
Ja 22 of 23 geloof ikquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dus jij bent echt pas vansf 2022 op FOK! ?
Voor een rlsTrust nobody![]()
Precies. Af en toe vragen z'n kamer op te ruimenquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja ff opletten hoelaat hij naar bed gaat en niet met verkeerde vrouwen afspreektWell, life can be a riot
ze hebben daar idd hun eigen lokaal verbouwde bananen van een ander soort ras dan de gebruikelijke bananenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Had je dat ergens gezien?quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja 22 of 23 geloof ik
Voor een rlsWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heeeeeeerlijkquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze hebben daar idd hun eigen lokaal verbouwde bananen van een ander soort ras dan de gebruikelijke bananenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Permabanaanbaan. Lekker werken onder de zon.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee dan is het niet anoniem meer tochquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies. Af en toe vragen z'n kamer op te ruimenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Forevahhquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:23 schreef Moeraskat het volgende:
Permabanaanbaan. Lekker werken onder de zon.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik bedoel, had je ergens gelezen over FOK! Ivm die rls? De meeste mensen volgen het via Twitter of Facebook, toch?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Misschien ben je wel in iemand anders zijn kamer, weet hij veelquote:Well, life can be a riot
Even de pliesie bellenquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Misschien ben je wel in iemand anders zijn kamer, weet hij veelWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Poe weet niet meer eigenlijkquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik bedoel, had je ergens gelezen over FOK! Ivm die rls? De meeste mensen volgen het via Twitter of Facebook, toch?
Misschien gegoogled voor info en toen topic?
Iig niet via Twitter of FacebookTrust nobody![]()
Oja dat zou goed kunnen ja. Was toen zeker EJVJl?quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Poe weet niet meer eigenlijk
Misschien gegoogled voor info en toen topic?
Iig niet via Twitter of FacebookWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik volg niks, moet zelfs na meerdere jaren nog vragen waar afkortingen voor staan
EJVJL Was echt mooie TV wel
Well, life can be a riot
Ja, vond het wel leuk.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Volgens mij wel. Stond allen 'halal' bij. Geen kip in ieder gevalquote:
geen varken iigquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Stond allen 'halal' bij. Geen kip in ieder gevalUw ADH vitamine Worst
Slaap lekkerquote:
Well, life can be a riot
Sow fikse tegenvaller zojuist, liet een geniepig scheetje... De geur was echt.... Ja niet. Zonde.Lach met een schone bips![]()
Altijd jammer als je zo je best doetquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
Sow fikse tegenvaller zojuist, liet een geniepig scheetje... De geur was echt.... Ja niet. Zonde.
Ik heb een rolletje döner extra besteld voor morgenquote:(broodje is al op)
Hawkeyequote:
lekker manquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb een rolletje döner extra besteld voor morgen(broodje is al op)
Uw ADH vitamine Worst
Je weet hoe het werkt hier Soury?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Kutste is dat als ik met mijn vriendin ben het ook niet echt lukt op het juiste moment, maar zij daarentegen doet dat midden in de nacht en stinkt als een otter en trekt de deken over mijn hoofd en lacht zich kapot terwijl ik wakker word met WTF. Daarna wel weer seks maar met dat thaise voer van haar stinkt ze veel harderquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Altijd jammer als je zo je best doet
Ik wel.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Je moet meer Nederlands voedsel eten daar. Daar kunnen ze echt niet tegenop!quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kutste is dat als ik met mijn vriendin ben het ook niet echt lukt op het juiste moment, maar zij daarentegen doet dat midden in de nacht en stinkt als een otter en trekt de deken over mijn hoofd en lacht zich kapot terwijl ik wakker word met WTF. Daarna wel weer seks maar met dat thaise voer van haar stinkt ze veel harder
Haha, op platteland is boerenkool met rookworst en jus lastig te vinden.quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je moet meer Nederlands voedsel eten daar. Daar kunnen ze echt niet tegenop!Lach met een schone bips![]()
Wat is dat dan? Waarom zijn we zo cryptisch?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik weet niet precies wat je bedoeld, ik zit hier niet voor de punten iig. Maar jij hebt best wel wat wroeging tegen DTS ik zou gewoon posten wanneer je wil.quote:Iedereen is een kutlultrut
Maar juin, erpel en bonen hebben ze daar welquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Haha, op platteland is boerenkool met rookworst en jus lastig te vinden.Laat ze daar maar eens wat ruiken!
quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je bedoeld, ik zit hier niet voor de punten iig. Maar jij hebt best wel wat wroeging tegen DTS ik zou gewoon posten wanneer je wil.![]()
Ik kom hier nog op terug..Don't follow me. I am lost too
.
Ik lever mijn linkerbal in voor de wetenschap voor dat ik vegetariër ga worden. Ze mogen mijn testikels hebben maar niet mijn BBQ vleesquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:42 schreef Stoorzendert het volgende:
Of je wordt vegetariër, die stinken altijd
Ik snap het wel een beetje (denk ik) het spel element is wat oneerlijk of beter gezegd valt niet tegenop te boksen.quote:
Laat dat lekker los.Iedereen is een kutlultrut
Je hebt hier echt diehard bolkers, en je hebt mensen die hier af en toe leuk een puntje willen pakken. En je hebt mensen die hier vooral met elkaar willen kletsen, en dat laatste kan het beste 's nachts.Well, life can be a riot
Bolkquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap het wel een beetje (denk ik) het spel element is wat oneerlijk of beter gezegd valt niet tegenop te boksen.
Laat dat lekker los.Lach met een schone bips![]()
Ja dat dus FOK! is niet meer zoals het was 10 jaar geleden, hier is meestal wat reuring.quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:47 schreef Grotetijd het volgende:
Je hebt hier echt diehard bolkers, en je hebt mensen die hier af en toe leuk een puntje willen pakken. En je hebt mensen die hier vooral met elkaar willen kletsen, en dat laatste kan het beste 's nachts.Iedereen is een kutlultrut
Joh serieus, praat om het gebolk heenEn maak je er niet druk om. De leukste gesprekken zijn juist onderling. En dat er tussendoor gebolkt is? Overheen lezen en niet naar kijken, Doe ik ook. Werkt perfect.
Ja ik vind het ook geen probleem. Overdag zie je alleen maar smileys.quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
Joh serieus, praat om het gebolk heenEn maak je er niet druk om. De leukste gesprekken zijn juist onderling. En dat er tussendoor gebolkt is? Overheen lezen en niet naar kijken, Doe ik ook. Werkt perfect.
Als je zonder gedoe wil posten (als je er tenminste tussenkomt met dat bijna enge kliekje) moet je naar KSC. Dat is veel meer onderwerp gericht, al moet je daar ook maar tegen bepaalde mensen kunnen (wat ik niet kan)quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat dus FOK! is niet meer zoals het was 10 jaar geleden, hier is meestal wat reuring.
Hier is veel meer reuring inderdaad, maar dat houd het wel levendig!Well, life can be a riot
DTS is gewoon de best lopende slow chat met de meest uiteenlopende onderwerpen, dat er tussendoor gebolkt is? I don't care de gesprekken lopen toch wel door.quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat dus FOK! is niet meer zoals het was 10 jaar geleden, hier is meestal wat reuring.Lach met een schone bips![]()
Dit dus.quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
DTS is gewoon de best lopende slow chat met de meest uiteenlopende onderwerpen, dat er tussendoor gebolkt is? I don't care de gesprekken lopen toch wel door.Well, life can be a riot
Het is geen slow chatquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
DTS is gewoon de best lopende slow chat met de meest uiteenlopende onderwerpen, dat er tussendoor gebolkt is? I don't care de gesprekken lopen toch wel door.
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:![]()
Pas maar op wat je zegt inderdaadWell, life can be a riot
Het gebolk? Ik ben ooit 4e geworden trouwens, geen idee hoequote:Maar echt, waarom wil je dit winnen? En degenen die het wel winnen winnen ook prima. Laat het gaan allemaal. Ik heb hier in DTS juist echt veel goeie gesprekken gevoerd. Vaak beter ofversommige zaken dan in de betreffende sub forums.
Mis de PI niet he? onderschat dingetje op fokquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh sorry party girl, wisse nie daje boossie ging doenIedereen is een kutlultrut
Same. Heb hier geweldig mooie gesprekken met mensen. soms bloedserieus, soms lacherig, soms over muziek, dan over hartpijn. Kan allemaal.quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het gebolk? Ik ben ooit 4e geworden trouwens, geen idee hoeMaar echt, waarom wil je dit winnen? En degenen die het wel winnen winnen ook prima. Laat het gaan allemaal. Ik heb hier in DTS juist echt veel goeie gesprekken gevoerd. Vaak beter ofversommige zaken dan in de betreffende sub forums.
Well, life can be a riot
Dat is niet zozeer DTS maar fok. Deze kroeg is eigenlijk 24 uur open nog. Dat heb ik wel anders meegemaakt in sc's op fok. Of ik zit verkeerdquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Same. Heb hier geweldig mooie gesprekken met mensen. soms bloedserieus, soms lacherig, soms over muziek, dan over hartpijn. Kan allemaal.Iedereen is een kutlultrut
Mocht er hier iemand Queen liefhebber/fan zijn en een goede show willen horen, ik raad echt deze aan:
Bekijk deze YouTube-video
Staat nu aan, controversieel. Sun City. Maar zit echt vol wildcards
Well, life can be a riot
Wilde een schandaal aanhalen van vroeger maar doe het niet.quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Mis de PI niet he? onderschat dingetje op fokLach met een schone bips![]()
Ja doe ff ik heb wel zin in een relletjequote:Op zaterdag 19 april 2025 01:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wilde een schandaal aanhalen van vroeger maar doe het niet.
Zoquote:Well, life can be a riot
Bij hartpijn kun je beter 112 bellen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Same. Heb hier geweldig mooie gesprekken met mensen. soms bloedserieus, soms lacherig, soms over muziek, dan over hartpijn. Kan allemaal.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Oh ja, shit.quote:Op zaterdag 19 april 2025 01:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij hartpijn kun je beter 112 bellen.Well, life can be a riot
Ennieweej.
Ik ga lekker m'n bedje op zoeken
Well, life can be a riot
Nee, ik ben al sinds 2002 op forum. Eerder onder andere naam waar ik al lang geen inlog meer van had dus op gegeven moment dit account maar aangemaakt. Dus ik loop al wel even mee. Maar nee dat spectakel ga ik niet oprakelenquote:Op zaterdag 19 april 2025 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja doe ff ik heb wel zin in een relletjeSp3c heeft het nog opgezocht ooit voor me, was toen echt lurker. 6 posts in weet ik hoeveel jaar.Poos nooit meer hier geweest en nu dit account.
Soms kun je ook wel eens niets zeggen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 01:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij hartpijn kun je beter 112 bellen.Lach met een schone bips![]()
Heh wat jammer ging het over een PI danquote:Op zaterdag 19 april 2025 01:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, ik ben al sinds 2002 op forum. Eerder onder andere naam waar ik al lang geen inlog meer van had dus op gegeven moment dit account maar aangemaakt. Dus ik loop al wel even mee. Maar nee dat spectakel ga ik niet oprakelenSp3c heeft het nog opgezocht ooit voor me, was toen echt lurker. 6 posts in weet ik hoeveel jaar.Poos nooit meer hier geweest en nu dit account.
Als ie gebroken is komen ze niet eensquote:Op zaterdag 19 april 2025 01:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij hartpijn kun je beter 112 bellen.
morgen nieuwe plantjes halen bij de Laidel, heb een paar lege potten hier staanUw ADH vitamine Worst
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 19 april 2025 01:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ie gebroken is komen ze niet eensLach met een schone bips![]()
Wietplanten!quote:Op zaterdag 19 april 2025 01:11 schreef hemarookworst het volgende:
morgen nieuwe plantjes halen bij de Laidel, heb een paar lege potten hier staan
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ooeeeeh hint?quote:Op zaterdag 19 april 2025 01:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, ik ben al sinds 2002 op forum. Eerder onder andere naam waar ik al lang geen inlog meer van had dus op gegeven moment dit account maar aangemaakt. Dus ik loop al wel even mee. Maar nee dat spectakel ga ik niet oprakelenSp3c heeft het nog opgezocht ooit voor me, was toen echt lurker. 6 posts in weet ik hoeveel jaar.Poos nooit meer hier geweest en nu dit account.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja geef eens duidelijkheid in dezequote:
Ik heb er ooit één gehad maar ik was wat te fanatiek met knippen (onderhoud) maar toch wel wat leuks aan over gehouden.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 01:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Soms kun je ook wel eens niets zeggen.
Sylviaquote:
Die vraag krijg ik vakerquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zoals je avaquote:Iedereen is een kutlultrut
Ben er wel aan begonnen, ben bij die weirdo blonde chick. Verder kijken dus? Misschien straks nog welquote:Op zaterdag 19 april 2025 01:23 schreef naatje_1 het volgende:
Mooi, ik heb net laatste seizoen Black Mirror uitgekeken. Echt uitstekend.
Ook dat nog met Sylvia Millcecamquote:
Ik weet niet welke episode dat precies is, maar wat mij betreft zeker de moeite waard!quote:Op zaterdag 19 april 2025 01:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben er wel aan begonnen, ben bij die weirdo blonde chick. Verder kijken dus? Misschien straks nog wel![]()
klaag maar lekker losquote:Op zaterdag 19 april 2025 01:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ook hier, mag niet klagen, doe het tochUw ADH vitamine Worst
Ahhhhh Kak, die zag ik dus niet aankomenquote:Daar kwam toen wel de naam vandaan maar las al veel langer mee hier. Herinner het me weer.
Ik zat denk ik inderdaad sinds 2002 want toen kwam ik terug uit buitenland zonder account mee te lurken, vooral in TRU toen. Maar op gegeven moment inderdaad een account onder die naam aangemaakt vanwege denk een Big Brother of wat dan ook want dat kon ik toen hier volgen. En toen weer weg. Later dus pus met dit account terug gekomen want was die andere toen compleet vergeten.Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: