SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik had "vers fruit is niet zo fruitig"Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Volgens mijn planning zal het ergens rond september / oktober af zijn. Heb zelf nog veel te doen. Vandaag en gisteren onderstaande gemaaktquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het heeft ook wel even geduurd he? Fijn wel dat jullie het nu kunnen afmaken
Isolatie al eerder in de convectorput gemaakt, aftapkraan verwijderd en een bochtje gesoldeerd, afgelopen week de bewapening aangebracht (10cm ingelijmd met chemisch anker) en gisteren dicht gestort met beton (~8.5cm). Hierna de dekvloer storten (~3cm), waarin de vloerverwarming gefreesd kan worden
Hier komt nog een laagje zandcement overheen dus
Wat voorbereiding om de gipsvezelplaten te kunnen schroeven om de kolom. De koof om de draagbalk had ik al eerder gemaakt
Dit wordt nog strak afgestuct. Maar niet slecht he?![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Uitgeslapen vandaag maar in de avond toch al beetje moeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Taco Taco Burritoquote:Well, life can be a riot
Hoe gaat ie?quote:Don't follow me. I am lost too
.
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Jij praat in raadselen...quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar goed dat de rechterlijke macht jouw zienswijze niet hanteert. Anders hadden we toch een hoop lege cellen. Want ja de rechters waren er niet bij wanneer de criminelen iets deden.
nevermind. Je kan er niks aan doen denk ik
Don't follow me. I am lost too
.
U ziet geen usernamen?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Verrassend goed.quote:
Beetje matig dat ik weer ongezond heb gegeten (Double big tasty menu) maar was met een maatje en die had er zin in.. It is what it is en 't is niet het einde van de wereld.Well, life can be a riot
Die haal ik ook altijd bij de Macquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Verrassend goed.
Beetje matig dat ik weer ongezond heb gegeten (Double big tasty menu) maar was met een maatje en die had er zin in.. It is what it is en 't is niet het einde van de wereld.![]()
Al is dat eens in het half jaar ofzo...Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar goed dat de rechterlijke macht jouw zienswijze niet hanteert. Anders hadden we toch een hoop lege cellen. Want ja de rechters waren er niet bij wanneer de criminelen iets deden.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Uniekquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zie bij uw naam Anoniem staan“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Mijn laatste x dat ik zo uitbundig bij de McD at was ook al weer ruim een half jaar terugquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Die haal ik ook altijd bij de Mac![]()
Al is dat eens in het half jaar ofzo...![]()
Maar als 't dan gebeurt is het wel extra lekker.Well, life can be a riot
bolk..Don't follow me. I am lost too
.
Da's wel eng, een soort zombie userquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zie bij uw naam Anoniem staanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja dan mag je het gewoon niet wetenquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zie bij uw naam Anoniem staanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik post...quote:
.
Sorryquote:
.
![]()
.
Nee maar ik ben een druk bezet man en zo hoef ik me niet met het kleine grut bezig te houdenquote:
Waarschijnlijk heb je niet genoeg punten of te vaak friet gezegdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Geeft nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zuchtquote:
Well, life can be a riot
Het is frietquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee maar ik ben een druk bezet man en zo hoef ik me niet met het kleine grut bezig te houden
Waarschijnlijk heb je niet genoeg punten of te vaak friet gezegd
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
NeenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
NeinDon't follow me. I am lost too
.
Dit is sowieso wel waar..... Kut daar gaat mijn dekmantel richting Anoniempjequote:
Lach met een schone bips![]()
Weekend alleen is ook niks..Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit is sowieso wel waar..... Kut daar gaat mijn dekmantel richting Anoniempje
Iedereen weg?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Iedereen ja..quote:Don't follow me. I am lost too
.
Home alone..Don't follow me. I am lost too
.
Awwwwquote:waar zijn ze heen?
Maar je hebt nog niet gereageerd op mijn post @loveyoulongtime
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: