SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Top TTDon't follow me. I am lost too
.
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
quote:Aan die tekst hebben ze vast maanden gewerktquote:Dancing in circles, caught in the speed
A heartbeat of chaos, but we've got no fear
Surrender to the music, let it take control
Life is a game and the base our soul![]()
Maar ook een hele tijd niet.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Verslavend spel was dat...Don't follow me. I am lost too
.
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
1,5 jaar zelfsquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Aan die tekst hebben ze vast maanden gewerkt![]()
O no...Don't follow me. I am lost too
.
No Limit?quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien hadden ze iets te vaak naar 2 Unlimited geluisterdDon't follow me. I am lost too
.
Ja heb 1,5 jaar terug een gameboy aangeschaft via via. Maar Tetris kon ik er niet zo makkelijk bij krijgen helaas.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja beetje meeliften op dat succes hequote:Op vrijdag 18 april 2025 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien hadden ze iets te vaak naar 2 Unlimited geluisterd![]()
![]()
Tetrissupaplex
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Yesquote:Don't follow me. I am lost too
.
wij hebben er nog eentje. met Mario en Tetris. neefjes vermaken zich er nog prima mee.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja heb 1,5 jaar terug een gameboy aangeschaft via via. Maar Tetris kon ik er niet zo makkelijk bij krijgen helaas.Do what you love, love what you do!![]()
Owner of a...Don't follow me. I am lost too
.
Hee Kreequote:Op vrijdag 18 april 2025 21:58 schreef kree het volgende:
[..]
wij hebben er nog eentje. met Mario en Tetris. neefjes vermaken zich er nog prima mee.
.
.
I Believe....Don't follow me. I am lost too
.
heb me verbaasd over dat hele verhaal trouwens in die film, had geen idee joh.
zal er wel beetje geromantiseerd zijn, maar voorzover ik kon vinden klopt ie aardig.
Russische maker in de ussr. licentie hunter uit NL en een groot of 2 uit america en nintendo uit Japan.Do what you love, love what you do!![]()
Als een koe in de wei..Don't follow me. I am lost too
.
Ik heb alleen Super Mario Land 2. Als kind nooit een gameboy gehad. Dat was wat te gortig voor mijn ouders. Wel voor mijn verjaardag geld gevraagd en een super vision (soort gameboy) gekocht die wat minder duur was. Zat oa snake bij (wat later standaard in de nokio werd ingebouwd).quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:58 schreef kree het volgende:
[..]
wij hebben er nog eentje. met Mario en Tetris. neefjes vermaken zich er nog prima mee.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hoe gaat het ermee?quote:Don't follow me. I am lost too
.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Hoimijnquote:
.
HoischoenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Rustig hier..Don't follow me. I am lost too
.
nou die oude gameboy is nog in de familie. we hadden uiteindelijk ook een NES met dat pistool duckhunt enzo. (ook grappig verhaal zit daarachter hoe die techniek werkte, ik vind dat interessant, maar zal jullie niet vervelen. zoek maar op)quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb alleen Super Mario Land 2. Als kind nooit een gameboy gehad. Dat was wat te gortig voor mijn ouders. Wel voor mijn verjaardag geld gevraagd en een super vision (soort gameboy) gekocht die wat minder duur was. Zat oa snake bij (wat later standaard in de nokio werd ingebouwd).
Maar die weggegeven aan gezin met kindjes enzo. naja ook best denk.Do what you love, love what you do!![]()
Iddquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Supaplex lekker diskettes eten nomnomnomWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik zeg het als aanrader die film. pareltje die mss niet zo bekend is.
Do what you love, love what you do!![]()
Zelfde nummer, andere titelquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Needuidelijk gebaseerd op Get Ready For This
![]()
![]()
Heb je al punckten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Me
.
Ik ken dat verhaal wij hadden die vroeger ook in de familie die duckhunt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:02 schreef kree het volgende:
[..]
nou die oude gameboy is nog in de familie. we hadden uiteindelijk ook een NES met dat pistool duckhunt enzo. (ook grappig verhaal zit daarachter hoe die techniek werkte, ik vind dat interessant, maar zal jullie niet vervelen. zoek maar op)
Maar die weggegeven aan gezin met kindjes enzo. naja ook best denk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Veel te weinig. Dus niet holken.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
man3Don't follow me. I am lost too
.
Nee alleen jijquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:10 schreef devzero het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Gaan we nu allemaal rare tetris muziekjes posten?![]()
Ik heb nog mijn eigen oorspronkelijke NES. Wel wat geel, maar blij dat ik em niet heb verkochtquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:02 schreef kree het volgende:
[..]
nou die oude gameboy is nog in de familie. we hadden uiteindelijk ook een NES met dat pistool duckhunt enzo. (ook grappig verhaal zit daarachter hoe die techniek werkte, ik vind dat interessant, maar zal jullie niet vervelen. zoek maar op)
Maar die weggegeven aan gezin met kindjes enzo. naja ook best denk.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heyquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
The ManDon't follow me. I am lost too
.
Heyquote:
.
.
Sing along...Don't follow me. I am lost too
.
Geniaalquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:12 schreef kree het volgende:
dit is het origineel
8-bit audio. jeeeeeh![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:10 schreef devzero het volgende:
Gaan we nu allemaal rare tetris muziekjes posten?
Heb er maar ff een boek bijgepaktBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
hahaha wel mooi. nouja die allemaal dat luisteren nu check de film. is echt aanrader.Do what you love, love what you do!![]()
Heb geen Apple TVquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:13 schreef kree het volgende:
hahaha wel mooi. nouja die allemaal dat luisteren nu check de film. is echt aanrader.![]()
Wat een artiest die Prince
.
grappig dat we dat ding nog steeds hebben ook. hahahaha met afgekloven start en stop knopjes want rubber en vonden de parkieten toen leuk 25 jaar terug.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb er maar ff een boek bijgepaktDo what you love, love what you do!![]()
I would die 4 UDon't follow me. I am lost too
.
Ofzo..Don't follow me. I am lost too
.
Take me with you...Don't follow me. I am lost too
.
ik normaal ook niet. maarja we hebben apple telefoons van werk recent nieuw gekregen en kon je 3 maanden gratis kijken ofzo.quote:
LOL denk komt wel nog op andere kanalen mss en anders maar de illegale weg bewandelen he.Do what you love, love what you do!![]()
Dont care..Don't follow me. I am lost too
.
Together..Don't follow me. I am lost too
.
.
Ik vond het ook wel een goeie.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:13 schreef kree het volgende:
hahaha wel mooi. nouja die allemaal dat luisteren nu check de film. is echt aanrader.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dan zal ik dat maar gaan doen en verklaar het hierbij weekendquote:Your connection has expired.
For increased security on this site, connections are expired after 60 seconds of inactivity.
Your session has expired. Close all browser windows before logging in again. If this is your only active session, click the link below to sign in again.![]()
![]()
quote:
.
Hoi is dit verstandig?quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
wat is verstandig?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Hee ben je er weerquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben er altijd...quote:Don't follow me. I am lost too
.
Soury heeft altijd gelijkquote:
.
Juistquote:
Iedereen is een kutlultrut
En gunt mij een puntquote:
.
In Liverpool..Don't follow me. I am lost too
.
Ik gun je alle punten van de wereld.quote:
Dat is fijn om te horenquote:
.
Tijd genoeg..Don't follow me. I am lost too
.
mss zo te vinden of streamen, ik dacht dat die website oke was. maar vraagt wel om veel te installeren ineens.quote:
https://web.strem.io/#/detail/movie/tt12758060/tt12758060
op eigen risico dus.Do what you love, love what you do!![]()
Niet klikken dusquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:25 schreef kree het volgende:
[..]
mss zo te vinden of streamen, ik dacht dat die website oke was. maar vraagt wel om veel te installeren ineens.
op eigen risico dus.
.
DIt soort plaatjes plaatsen op dit soort tijden is mensonterend.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nou hier een tijdje nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Fijne Paasdagen en lang weekend voor de meesten allemaal en sommigen niet. Maar dan alsnog fijn Pasen voor degenen die wel lang weekend hebben
Lach met een schone bips![]()
Wel mooi een lang weekend
.
Heb je me gemist?quote:
Ik zit in een dip af en toe...Don't follow me. I am lost too
.
Thx, jij ook makkerquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
Fijne Paasdagen en lang weekend voor de meesten allemaal en sommigen niet. Maar dan alsnog fijn Pasen voor degenen die wel lang weekend hebben![]()
![]()
Is dit alles..Don't follow me. I am lost too
.
Nee dank je gewoon te zien op Prime of Apple of de piraat aanslingeren.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:25 schreef kree het volgende:
[..]
mss zo te vinden of streamen, ik dacht dat die website oke was. maar vraagt wel om veel te installeren ineens.
op eigen risico dus.Iedereen is een kutlultrut
Lastig al die verschillende aanbieders...quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dank je gewoon te zien op Prime of Apple of de piraat aanslingeren.
Kost een vermogen.Don't follow me. I am lost too
.
We komen niets te kort, we hebben alles..quote:Don't follow me. I am lost too
.
ik riskeer het niet hoewel niet al te bang, maar beetje teveel voor mij voor het goeiequote:
Jaquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Heb je me gemist?
Ik zit in een dip af en toe...
Ohgaat het nu beter?
Dan ben ik morgenochtend weer t haasjequote:Op vrijdag 18 april 2025 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker veel saufen, dan krijg je een waasweekendBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Lesje wel geleerd met al dat geklik...quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:30 schreef kree het volgende:
[..]
ik riskeer het niet hoewel niet al te bang, maar beetje teveel voor mij voor het goeie
Pakt soms niet goed uit.Don't follow me. I am lost too
.
Heulemoal nikkes. Paasbrunch was vroeger altijd bij pa en moe. Maar ja moe die herkent me niet eens meer al maanden dus die vlieger gaat ook niet opquote:Broer geeft er net zo weinig om als ik, zusje al jaren geen contact mee. Denk het gaat een heerlijke rustige Netflix Pasen worden
Ging het maar beter.quote:
Nevermind..Don't follow me. I am lost too
.
Klote van je maquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heulemoal nikkes. Paasbrunch was vroeger altijd bij pa en moe. Maar ja moe die herkent me niet eens meer al maanden dus die vlieger gaat ook niet opBroer geeft er net zo weinig om als ik, zusje al jaren geen contact mee. Denk het gaat een heerlijke rustige Netflix Pasen worden
Maar een rustig lang wekend is ook weleens lekker toch![]()
Prime kost niet zo veel, die heb ik soms maanden niet. Netflix vind ik wel duur en eruit getieft. HBO is ook wel fijn, die heb ik wel en Spotnet daar betaal je wel voor (eweka) per jaar maar daar kan ik niet zonder ook qua boeken en series en spelletjes.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:29 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Lastig al die verschillende aanbieders...
Kost een vermogen.Iedereen is een kutlultrut
Oh wat kutquote:
.
owh wacht bflix.to. je moet wel 100 x alle adds wegklikken en oppassen waar je op klikt. maar die streamt hem wel gewoon.
https://bflix.sh/movie/tetris-77564/Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben echt kapot. En m’n knie ook
Ik heb nog Prime en Netflix nu..quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Prime kost niet zo veel, die heb ik soms maanden niet. Netflix vind ik wel duur en eruit getieft. HBO is ook wel fijn, die heb ik wel en Spotnet daar betaal je wel voor (eweka) per jaar maar daar kan ik niet zonder ook qua boeken en series en spelletjes.Don't follow me. I am lost too
.
Leeftijd en gebrekenquote:![]()
Al heb ik geen idee hoe oud je bent...Don't follow me. I am lost too
.
Een ei is geen ei, twee ei is een half ei, drie ei is een paasei
Ik heb een Ex waar ik fijne Pasen mee gedaan heb, komt wel dichtbij nu.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
Fijne Paasdagen en lang weekend voor de meesten allemaal en sommigen niet. Maar dan alsnog fijn Pasen voor degenen die wel lang weekend hebben![]()
53quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:35 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Leeftijd en gebreken![]()
Al heb ik geen idee hoe oud je bent...Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nee joh, is allemaal prima. Ik heb al 20x afscheid genomen dat ze bijna heenging. Op dit moment en misschien klinkt dat heel grof en egoistisch. Maar eind volgende maand ga ik op vakantie, en hoop dat ze het tot in mijn vakantie volhouden kan en dan gaat. Dan mag mijn broer een keer alles regelen zodat het niet weer allemaal op mijn schouders valt zoals voorheen met mijn pa en daarna de mantelzorg voor mijn ma erbij. Ik weet het klinkt heel egoistisch, maar ik weet niet of ik dat alles nog een keer ga trekken het geregel en gedoe om een uitvaart heen. Heeft me toen ook al gesloopt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Klote van je ma
Maar een rustig lang wekend is ook weleens lekker tochLach met een schone bips![]()
ik vind ze allemaal wel aardig duur, maar switch enzo beetje per maand over ze over bij welke ik wat wil zien.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Jij?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Dit ja.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:36 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind ze allemaal wel aardig duur, maar switch enzo beetje per maand over ze over bij welke ik wat wil zien.
Kijk nu nog een serie op Prime..Don't follow me. I am lost too
.
Het klinkt hard, maar ik snap het ook wel ja...quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee joh, is allemaal prima. Ik heb al 20x afscheid genomen dat ze bijna heenging. Op dit moment en misschien klinkt dat heel grof en egoistisch. Maar eind volgende maand ga ik op vakantie, en hoop dat ze het tot in mijn vakantie volhouden kan en dan gaat. Dan mag mijn broer een keer alles regelen zodat het niet weer allemaal op mijn schouders valt zoals voorheen met mijn pa en daarna de mantelzorg voor mijn ma erbij. Ik weet het klinkt heel egoistisch, maar ik weet niet of ik dat alles nog een keer ga trekken het geregel en gedoe om een uitvaart heen. Heeft me toen ook al gesloopt.![]()
iig op dat bflix zijn ze wel te zien.alles ook echt, zal wel legaal zijn denk
Vier ei is een omelet, vijf ei is een eiersalade
Netflix verruild Videoland ook vanwege Big Brother.quote:Iedereen is een kutlultrut
Handig..quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb een tv abo gekocht bij AliExpress daar zit dat ook allemaal in.Don't follow me. I am lost too
.
en 10 in een doosjequote:Op vrijdag 18 april 2025 22:38 schreef Homijn het volgende:
Vier ei is een omelet, vijf ei is een eiersalade![]()
Videoland heb ik heel even gehad.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Netflix verruild Videoland ook vanwege Big Brother.
Maar heb verder niks met BigBrother..Don't follow me. I am lost too
.
tis heel makkelijk illegaal allemaal te doen met firestick tv en kodi enzo. maar oke denk niet de bedoeling dat ik ga uitleggen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb een tv abo gekocht bij AliExpress daar zit dat ook allemaal in.
Al me al werkt. maar je moet ff updaten af en toe en een file hoster hebben die 1 euro pm kost.
Allemaal te doen. maar oke had er ff geen zin meer in dus heb betaalde maar genomen.
check dat en alldebrid ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Er komt een nieuwe oorlog...Don't follow me. I am lost too
.
En als het voor die tijd wel gebeurd, dan cancel ik alles en regel ik alles hier en daarna vertrek ik voorgoed. Maar dat zal er wel weer inhakken als dan iedereen (broer) het weer laat afweten want broertje regelt alles wel.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het klinkt hard, maar ik snap het ook wel ja...Lach met een schone bips![]()
En de nacht is nog zo lang..Don't follow me. I am lost too
.
Kijk nu MAFS en straks is er weer B&B vol liefde dus die blijft nog wel evenquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Videoland heb ik heel even gehad.
Maar heb verder niks met BigBrother..
Ik heb gewoon bij Ali een abo gekocht voor een jaar.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
tis heel makkelijk illegaal allemaal te doen met firestick tv en kodi enzo. maar oke denk niet de bedoeling dat ik ga uitleggen.
Al me al werkt. maar je moet ff updaten af en toe en een file poster hebben die 1 euro pm kost.
Allemaal te doen. maar oke had er ff geen zin meer in dus heb betaalde maar genomen.
kastje om te kijken.
niks ingewikkeld als een mummie enzo gewoon klik en klaar.![]()
Komt nieuwjaar er al weer aan? Ging alweer een kanon af nu in de straat hier
is wss zelfde idee, btw doe me is ff dm. wat want wel benieuwd?quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bij Ali een abo gekocht voor een jaar.
kastje om te kijken.
niks ingewikkeld als een mummie enzo gewoon klik en klaar.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zie af en toe een stukje net voor Lubach begint. Married at first sight ofzoquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk nu MAFS en straks is er weer B&B vol liefde dus die blijft nog wel even![]()
Ieder zijn ding
.
Knieblessure en heb net een paar uur gesportquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:35 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Leeftijd en gebreken![]()
Al heb ik geen idee hoe oud je bent...Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je mag me best een DM sturen maar ik ga geen TV abo adviezen geven want daarvoor weet ik er te weinig van.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:43 schreef kree het volgende:
[..]
is wss zelfde idee, btw doe me is ff dm. wat want wel benieuwd?![]()
Ik heb een Frozen shoulder....quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Knieblessure en heb net een paar uur gesport
Had er nog nooit van gehoord, maar vrij irritant.Don't follow me. I am lost too
.
Kan je nog wel beetje normaal lopen?quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Knieblessure en heb net een paar uur gesportUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Je geboortejaar bén je niet hèquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mooie leeftijd.quote:Don't follow me. I am lost too
.
Ik ben een sucker voor dat soort shit. Straks weer Het Blok. Geniet ervan, moet wel eerlijk zeggen dat dat soort programma's stukken leuker is met FOK! erbij. Lekker commentaar leveren.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik zie af en toe een stukje net voor Lubach begint. Married at first sight ofzo![]()
Ieder zijn dingIedereen is een kutlultrut
Oja ik ken een paar mensen met een frozen shoulder. Super vervelend jaquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb een Frozen shoulder....
Had er nog nooit van gehoord, maar vrij irritant.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nouquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je nog wel beetje normaal lopen?dat roeien was een slecht idee
Ik lig helemaal dubbel als ik dat soort tv ziequote:Op vrijdag 18 april 2025 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een sucker voor dat soort shit. Straks weer Het Blok. Geniet ervan, moet wel eerlijk zeggen dat dat soort programma's stukken leuker is met FOK! erbij. Lekker commentaar leveren.![]()
Komt allemaal zo nep over..Don't follow me. I am lost too
.
Roeimachine?quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Noudat roeien was een slecht idee
Uw ADH vitamine Worst
Is niet mijn geboortejaar.quote:
.
Het is roeien met de riemen die je hebtquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Noudat roeien was een slecht idee
![]()
Nou ja de meeste mensen komen wel uit een kaartenbak omdat ze graag met hun smoel op tv willen. Maar het is een guilty pleasurequote:Op vrijdag 18 april 2025 22:47 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik lig helemaal dubbel als ik dat soort tv zie![]()
Komt allemaal zo nep over..Iedereen is een kutlultrut
Cortizonen (naam?) erin laten zetten door huisarts, heb ik 2 jaar of anderhalf jaar geleden gehad. Fakking pijn ook bij slapen en niet kunnen draaien. Heb 3x over langere periode die spuit gehad en kon erna weer redelijk bewegen met de arm. Maar zo fucked. Als ik de linkerarm ook maar probeerde op te tillen begon ook de hele arm te trillen. Dat was na de spuit dus de pijn viel wel mee toen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:45 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik heb een Frozen shoulder....
Had er nog nooit van gehoord, maar vrij irritant.Lach met een schone bips![]()
Ze weten wat ze doen...quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja de meeste mensen komen wel uit een kaartenbak omdat ze graag met hun smoel op tv willen. Maar het is een guilty pleasureDon't follow me. I am lost too
.
Slapen is het grootste probleem idd.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Cortizonen (naam?) erin laten zetten door huisarts, heb ik 2 jaar of anderhalf jaar geleden gehad. Fakking pijn ook bij slapen en niet kunnen draaien. Heb 3x over langere periode die spuit gehad en kon erna weer redelijk bewegen met de arm. Maar zo fucked. Als ik de linkerarm ook maar probeerde op te tillen begon ook de hele arm te trillen. Dat was na de spuit dus de pijn viel wel mee toen.
Valt opzich mee, maar bepaalde dingen lukt gewoon niet meerBoven je macht iets doen wil niet meer....
.
En het duurt dan meer dan een jaar ook...Don't follow me. I am lost too
.
.
Krijg je geen behandeling?quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:52 schreef RedShoe het volgende:
En het duurt dan meer dan een jaar ook...Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Klopt, bij mij begon de hele linkerkant van lichaam te shaken boven mijn macht. Wat ook verlichting geeft is koud compres erop. Verwacht je niet bij frozen shoulder, maar kou erop is juist beter dan warmte. Moet zeggen dat nu zo veel tijd later deze linker schouder nog steeds een beetje kut aanvoelt soms. Kan echt lang duren.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:51 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Slapen is het grootste probleem idd.
Valt opzich mee, maar bepaalde dingen lukt gewoon niet meerBoven je macht iets doen wil niet meer....
Ik loop wel bij de Fysio..quote:Don't follow me. I am lost too
.
Duurt idd echt lang. Ik had een zeurende pijn in mijn schouder....ging maar niet over. Na een paar weken toch maar naar de huisarts, die me naar de fysio stuurde en die zag er een Frozen Shoulder in.quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Klopt, bij mij begon de hele linkerkant van lichaam te shaken boven mijn macht. Wat ook verlichting geeft is koud compres erop. Verwacht je niet bij frozen shoulder, maar kou erop is juist beter dan warmte. Moet zeggen dat nu zo veel tijd later deze linker schouder nog steeds een beetje kut aanvoelt soms. Kan echt lang duren.
Gaat precies volgens de grafiek..Don't follow me. I am lost too
.
.
![]()
![]()
.
Ik kon de arm niet meer bewegen dus moest in bed draaien door met mijn andere arm de andere mee te slepen en de pijn was echt kut. Met koud compres erop in bed ging wel. Maar nu nog steeds als ik wat zwaars wil aangeven aan iemand anders en mijn armen daarmee uitstrek begint mijn linkerarm te shakenquote:Op vrijdag 18 april 2025 22:56 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Duurt idd echt lang. Ik had een zeurende pijn in mijn schouder....ging maar niet over. Na een paar weken toch maar naar de huisarts, die me naar de fysio stuurde en die zag er een Frozen Shoulder in.
Gaat precies volgens de grafiek..Dus ja, is wel serieus kut en denk ook wel onderschat.
Vrij pijnlijk wel ja...quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kon de arm niet meer bewegen dus moest in bed draaien door met mijn andere arm de andere mee te slepen en de pijn was echt kut. Met koud compres erop in bed ging wel. Maar nu nog steeds als ik wat zwaars wil aangeven aan iemand anders en mijn armen daarmee uitstrek begint mijn linkerarm te shakenDus ja, is wel serieus kut en denk ook wel onderschat.
.
Ach, wij mannen zijn toch maar mietjes. Probeer maar eens een kind te barenquote:
Ik neem regelmatig zwangerschapsverlof vanwege de bevallingen in het kleine kamertjeUw ADH vitamine Worst
Ik ben er twee keer bij geweest...quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach, wij mannen zijn toch maar mietjes. Probeer maar eens een kind te baren
Zag er pijnlijk uit wel
.
Dat heet detentie, je mag geen nieuwgeborenen door de wc spoelen maatquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
Ik neem regelmatig zwangerschapsverlof vanwege de bevallingen in het kleine kamertje
Olaquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:02 schreef Bally-b het volgende:
Allemaal oud en stijf hier, en nog lang geen 80
Avond
Oh heel goedquote:
Kan zo een kut dan groot worden hequote:Op vrijdag 18 april 2025 23:03 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik ben er twee keer bij geweest...
Zag er pijnlijk uit wel![]()
![]()
Haloaquote:
.
Dan stelt zo'n piemel niks voor iddquote:
.
In het kleine kamertje ben ik koning op de troon en bepaald ik mijn eigen wetquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat heet detentie, je mag geen nieuwgeborenen door de wc spoelen maatUw ADH vitamine Worst
Of zo'n rookworst..Don't follow me. I am lost too
.
Ja nou echt hoorquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:02 schreef Bally-b het volgende:
Allemaal oud en stijf hier, en nog lang geen 80
Avond
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Geen Papa?quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:05 schreef Bally-b het volgende:
[..]nog nooit een bevalling meegemaakt ik.
.
Snap ik ja.quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:07 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Nope, eeuwige vrijgezel.. (Bevalt) ook goed
Soms dan...Don't follow me. I am lost too
.
Je zou ze moeten beschermen van verdrinkingsdood................... Geef je ze wel een papiertje mee om hun gezichtjes schoon te vegen in riool?quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In het kleine kamertje ben ik koning op de troon en bepaald ik mijn eigen wetLach met een schone bips![]()
Dance with me...Don't follow me. I am lost too
.
Zonder mijn kinderen had ik de moed al opgegeven denk ik...quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:08 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Mwa, kom tijd tekort nog vermaak mij altijd welDon't follow me. I am lost too
.
Stoorquote:
.
Move your body..Don't follow me. I am lost too
.
Have fun!quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:10 schreef Bally-b het volgende:
Naar de kroeg, lekker kaarten zo.
Fijne nacht allenLach met een schone bips![]()
Big fun.quote:Don't follow me. I am lost too
.
We zijn eruit. Dit gaat 'm worden. Vanavond besteld![]()
Bovenkasten met 'Blum Aventos' liftsysteem, Bora 83cm, de rest Siemens en nog wat andere technische snufjes zoals verlichte greeplijsten
![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Wat een tepelsquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dit ook wel fun, maar weet niet waar ze is![]()
[ afbeelding ]
.
Eeuwig zelfs. Bewust?quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:07 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Nope, eeuwige vrijgezel.. (Bevalt) ook goedWell, life can be a riot
Open your mind...Don't follow me. I am lost too
.
Happyquote:
.
Heeeeeeeee Charlyquote:
Well, life can be a riot
Het heeft ook wel even geduurd he? Fijn wel dat jullie het nu kunnen afmakenquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:13 schreef Stoorzendert het volgende:
We zijn eruit. Dit gaat 'm worden. Vanavond besteld![]()
Bovenkasten met 'Blum Aventos' liftsysteem, Bora 83cm, de rest Siemens en nog wat andere technische snufjes zoals verlichte greeplijsten
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soort zoekt soortquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:15 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Geen idee hoe lang nog.
Ik kan goed met hem...
Tja, je moet wel een taaie onderhandelaar zijn he?quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het heeft ook wel even geduurd he? Fijn wel dat jullie het nu kunnen afmakenAl denk ik dat ze nog steeds hun lul uit de broek lachen met de marges die die keukenmafioso hebben
De vloer wordt visgraat (met vloerverwarmingquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Knoop doorgehakt meningen doen er niet meer toe). Wat ik overigens toch niet aanzet (want verwarming met airco), maar het kan er maar inzitten toch?
Liefjoulangtijd
Well, life can be a riot
Vertel?quote:Don't follow me. I am lost too
.
Heftig wel. En verdrietigquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:09 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Zonder mijn kinderen had ik de moed al opgegeven denk ik...Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Klopt, je moet denken aan boven de 100% marge inclusief de installatie. Maatje van me werkt hier bij de lokale keukenboer, ik weet wat voor auto's zijn werkgever heeft. En dat voor een lokale keukenboer met 16 man in dienstquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja, je moet wel een taaie onderhandelaar zijn he?Al denk ik dat ze nog steeds hun lul uit de broek lachen met de marges die die keukenmafioso hebben
![]()
Maar goed, wil je zelf gaan klooien en het risico lopen dat iets niet goed is? Dan staan ze er ook meteen om het op te lossen. Het is een keuze, en ik betaal persoonlijk ook liever meer wetende dat de afhandeling als er iets is ook goed is.Lach met een schone bips![]()
HvJ2quote:Well, life can be a riot
Ja slaapbolk 5Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
.
Moet je niet weer een beetje gaan tellen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
En die klopt ook nog...quote:
Sorry.Don't follow me. I am lost too
.
Nu even geen zin in..quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet je niet weer een beetje gaan tellen?Don't follow me. I am lost too
.
Nou wat onaardig...quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Moet je niet weer een beetje gaan tellen?Well, life can be a riot
Ik vind het wel gezelligquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:30 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe gezellig is het hier vanaaf?
Of zal ik gaan gamen
.
Gamen is altijd goed. Maar post vooral ook gewoon leuk mee, maken wij het toch gezellig?quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:30 schreef HappyCharly het volgende:
Hoe gezellig is het hier vanaaf?
Of zal ik gaan gamen
Well, life can be a riot
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
auw..quote:Don't follow me. I am lost too
.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Gamen is altijd goed. Maar post vooral ook gewoon leuk mee, maken wij het toch gezellig?
Trust nobody![]()
Bijna vol
.
NOg 5Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: