SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Top TTDon't follow me. I am lost too
.
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
quote:Aan die tekst hebben ze vast maanden gewerktquote:Dancing in circles, caught in the speed
A heartbeat of chaos, but we've got no fear
Surrender to the music, let it take control
Life is a game and the base our soul![]()
Maar ook een hele tijd niet.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Verslavend spel was dat...Don't follow me. I am lost too
.
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
1,5 jaar zelfsquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Aan die tekst hebben ze vast maanden gewerkt![]()
O no...Don't follow me. I am lost too
.
No Limit?quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien hadden ze iets te vaak naar 2 Unlimited geluisterdDon't follow me. I am lost too
.
Ja heb 1,5 jaar terug een gameboy aangeschaft via via. Maar Tetris kon ik er niet zo makkelijk bij krijgen helaas.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja beetje meeliften op dat succes hequote:Op vrijdag 18 april 2025 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien hadden ze iets te vaak naar 2 Unlimited geluisterd![]()
![]()
Tetrissupaplex
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Yesquote:Don't follow me. I am lost too
.
wij hebben er nog eentje. met Mario en Tetris. neefjes vermaken zich er nog prima mee.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja heb 1,5 jaar terug een gameboy aangeschaft via via. Maar Tetris kon ik er niet zo makkelijk bij krijgen helaas.Do what you love, love what you do!![]()
Owner of a...Don't follow me. I am lost too
.
Hee Kreequote:Op vrijdag 18 april 2025 21:58 schreef kree het volgende:
[..]
wij hebben er nog eentje. met Mario en Tetris. neefjes vermaken zich er nog prima mee.
.
.
I Believe....Don't follow me. I am lost too
.
heb me verbaasd over dat hele verhaal trouwens in die film, had geen idee joh.
zal er wel beetje geromantiseerd zijn, maar voorzover ik kon vinden klopt ie aardig.
Russische maker in de ussr. licentie hunter uit NL en een groot of 2 uit america en nintendo uit Japan.Do what you love, love what you do!![]()
Als een koe in de wei..Don't follow me. I am lost too
.
Ik heb alleen Super Mario Land 2. Als kind nooit een gameboy gehad. Dat was wat te gortig voor mijn ouders. Wel voor mijn verjaardag geld gevraagd en een super vision (soort gameboy) gekocht die wat minder duur was. Zat oa snake bij (wat later standaard in de nokio werd ingebouwd).quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:58 schreef kree het volgende:
[..]
wij hebben er nog eentje. met Mario en Tetris. neefjes vermaken zich er nog prima mee.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hoe gaat het ermee?quote:Don't follow me. I am lost too
.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Hoimijnquote:
.
HoischoenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Rustig hier..Don't follow me. I am lost too
.
nou die oude gameboy is nog in de familie. we hadden uiteindelijk ook een NES met dat pistool duckhunt enzo. (ook grappig verhaal zit daarachter hoe die techniek werkte, ik vind dat interessant, maar zal jullie niet vervelen. zoek maar op)quote:Op vrijdag 18 april 2025 22:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik heb alleen Super Mario Land 2. Als kind nooit een gameboy gehad. Dat was wat te gortig voor mijn ouders. Wel voor mijn verjaardag geld gevraagd en een super vision (soort gameboy) gekocht die wat minder duur was. Zat oa snake bij (wat later standaard in de nokio werd ingebouwd).
Maar die weggegeven aan gezin met kindjes enzo. naja ook best denk.Do what you love, love what you do!![]()
Iddquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Supaplex lekker diskettes eten nomnomnomWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik zeg het als aanrader die film. pareltje die mss niet zo bekend is.
Do what you love, love what you do!![]()
Zelfde nummer, andere titelquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Needuidelijk gebaseerd op Get Ready For This
![]()
![]()
Heb je al punckten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: