SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Top TTDon't follow me. I am lost too
.
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
quote:Aan die tekst hebben ze vast maanden gewerktquote:Dancing in circles, caught in the speed
A heartbeat of chaos, but we've got no fear
Surrender to the music, let it take control
Life is a game and the base our soul![]()
Maar ook een hele tijd niet.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Verslavend spel was dat...Don't follow me. I am lost too
.
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
1,5 jaar zelfsquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:52 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Aan die tekst hebben ze vast maanden gewerkt![]()
O no...Don't follow me. I am lost too
.
No Limit?quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien hadden ze iets te vaak naar 2 Unlimited geluisterdDon't follow me. I am lost too
.
Ja heb 1,5 jaar terug een gameboy aangeschaft via via. Maar Tetris kon ik er niet zo makkelijk bij krijgen helaas.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja beetje meeliften op dat succes hequote:Op vrijdag 18 april 2025 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien hadden ze iets te vaak naar 2 Unlimited geluisterd![]()
![]()
Tetrissupaplex
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: