quote:
Jongens jongens, jullie zijn de Mexicaanse stratenkoning toch niet nu al vergeten?quote:
Oh hij!quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:46 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
Jongens jongens, jullie zijn de Mexicaanse stratenkoning toch niet nu al vergeten?
Uit het zicht, uit het hartquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:46 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
Jongens jongens, jullie zijn de Mexicaanse stratenkoning toch niet nu al vergeten?
Wat doet hij tegenwoordig?quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:46 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
Och, ergens hoop ik dat hij goed terecht gekomen is.quote:
Hij heeft 4 koters waar ie druk mee heeft.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, ergens hoop ik dat hij goed terecht gekomen is.
Van de beste moet je het leren.quote:
Nattekat had een snellere reactietijd en ik had ook wat tractie.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Blijft een lastig ding, die RedBull.
Z'n voorgangers weten dat.
Dit foutje had daar echter niks mee te maken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Blijft een lastig ding, die RedBull.
Z'n voorgangers weten dat.
Wordt lastigquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd of ze nog gaan restarten.
Hij leek een tikje overstuur te hebben.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit foutje had daar echter niks mee te maken.
Nee, als er een restart komt word het lastig om nog getimde rondes binnen te krijgen. Laat staan een goede warm up rondequote:
Stuurde teveel in.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij leek een tikje overstuur te hebben.
Dat wordt sowieso lastig iddquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, als er een restart komt word het lastig om nog getimde rondes binnen te krijgen. Laat staan een goede warm up ronde
Lawson maar naar RBRquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:57 schreef Jane het volgende:
Lawson mengt zich tussen de grote jongens, Hamilton en Alonso.
Voor die luttele 40 secondenquote:
Volgens mij ligt ie een stuk beter dan in VT1.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:02 schreef ZaZoe het volgende:
Denk dat Max redelijk tevreden is met zijn knakenbak
Hebben ze geen andere rookie in het talenten programma die net 2 races in de autosport heeft gedaan om in die wagen te gooien?quote:
Flink een verbetering met vanmiddag.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij ligt ie een stuk beter dan in VT1.
Ook Yuki zat er goed bij. Dus dat oogt best goed.quote:
quote:
Meer voor de proefstarts.quote:
Morgenmiddag wat leuks gaan doenquote:
Oh jaquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hebben ze geen andere rookie in het talenten programma die net 2 races in de autosport heeft gedaan om in die wagen te gooien?
Rocco Coronel met een valse ID, dat moet lukken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hebben ze geen andere rookie in het talenten programma die net 2 races in de autosport heeft gedaan om in die wagen te gooien?
Even flink sigaren roken voor een zware stem.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Rocco Coronel met een valse ID, dat moet lukken.
Had al zo’n idee inderdaad.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb de beelden paar keer terug gekeken.
Hij stuurde teveel (en te vroeg) in.
René Lammers...quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Rocco Coronel met een valse ID, dat moet lukken.
Heb het in de sim wel eens als ik een rondje wat rustiger aan doe en geen onderstuur heb en gewoon m'n apex haal, ineens vleugel kwijt enzo.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had al zo’n idee inderdaad.
Zeker bij zo’n apex muurtje. Gewoon onnodig zo’n fout.
Concentratiefout zit in een klein hoekje.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb het in de sim wel eens als ik een rondje wat rustiger aan doe en geen onderstuur heb en gewoon m'n apex haal, ineens vleugel kwijt enzo.
Tsunoda deed een boem.quote:
Dat het er ooit van mocht komenquote:
Oke Mandelaquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Serieuze boem. Zag het live op tv in Zuid Afrika.
Ik las dat hij had gezegd dat hij Verstappen gaat verslaan, was dat serieus of is dat weer eens een uit z'n verband getrokken quote?quote:
Ik zie hier "citaten", dus het zou gezegd kunnen zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2025 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las dat hij had gezegd dat hij Verstappen gaat verslaan, was dat serieus of is dat weer eens een uit z'n verband getrokken quote?
Iedereen moet de mentaliteit hebben om z’n teammate te verslaan. Dat is missie nummer 1 in formule 1.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het is de goede mentaliteit van Yuki. Maar of het verstandig is? De Verstappens hebben nogal een payback mentaliteit. Jos is net de olifant van de Rolo-reclame.
Yuki moet in staat zijn punten weg te halen bij Max' zijn directe concurrenten. Maakt niet uit of dat McLaren of Alpine is. Dat was de rol die Checo eerst niet wou en later niet kon uitvoeren.
En de simpelste manier is om sneller te kwalificeren. Niemand die 'm weerhoud om dat te doen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen moet de mentaliteit hebben om z’n teammate te verslaan. Dat is missie nummer 1 in formule 1.
In geval van een Yuki is dat eerst op het niveau komen van Verstappen. Tot die tijd werk je jezelf alleen maar tegen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen moet de mentaliteit hebben om z’n teammate te verslaan. Dat is missie nummer 1 in formule 1.
Realistisch zijn ook.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Helemaal eens, maar het is beter je teammaat eerst te verslaan, dan zeggen dat je het wel gaat doen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat van gisteren was ook totaal onnodig, maar kost wel budget.quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:37 schreef -XOR- het volgende:
Yuki wordt nooit wereldkampioen en zeker niet binnen afzienbare tijd. Hij moet snappen dat hij bezig is met het veiligstellen van een stoeltje voor volgend jaar dus dat betekent enigszins in de buurt van Verstappen blijven, niet 5 auto's in de prak rijden, niet teveel mensen tegen zich in het harnas jagen en ook niet te kleurloos zijn. Het best kan hij dit jaar mikken op in ieder geval 1 of 2 podiums waar dat eventueel mogelijk is.
Als Yuki nooit wereldkampioen word gaat hij dat zeker niet worden in zijn eerste seizoen en ook niet in zijn laatste seizoen. Dat is het zelfde als nooit een goal scoren en zeker niet in je eerste wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:37 schreef -XOR- het volgende:
Yuki wordt nooit wereldkampioen en zeker niet binnen afzienbare tijd. Hij moet snappen dat hij bezig is met het veiligstellen van een stoeltje voor volgend jaar dus dat betekent enigszins in de buurt van Verstappen blijven, niet 5 auto's in de prak rijden, niet teveel mensen tegen zich in het harnas jagen en ook niet te kleurloos zijn. Het best kan hij dit jaar mikken op in ieder geval 1 of 2 podiums waar dat eventueel mogelijk is.
'de enige man die echt kennis heeft van F1quote:
Ik hoefde niet eens te zoeken. Eerste item op het hoofdscherm.quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:29 schreef manny het volgende:
Kan Viaplay a.u.b. hetzelfde ppv kanaal gebruiken voor F1. Ik zoek me rot.
nou dag hoorquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben op tijd @:ESF1Gamer
(moet nu wel weg, maar details)
quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben op tijd @:ESF1Gamer
(moet nu wel weg, maar details)
Waarom ook, zij hebben ook weekendquote:
Jij komt hier niet zo vaak hequote:Op zaterdag 19 april 2025 15:39 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Voorlopig
Estaban Ocon 1e
Jack Doohan 2e
Gabriel Bortoleto 3e
het zegt niks he, er kan nog van alles gebeuren
Skattiequote:
iemand met live verslaglegging aspiratiesquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij komt hier niet zo vaak he
Toen ze koningin was wel.quote:
Ik vond het wel een verademing.quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:42 schreef Perox het volgende:
Bearman moet nog even leren dat je alleen maar mag zeiken op de radio.
Mogen ze tegenwoordig niet eens meet zeiken en schitten op de porseleinen troonquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:42 schreef Perox het volgende:
Dat slaan ze er nog wel uit.quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vond het wel een verademing.
En ook toen Claus nog leefdequote:Op zaterdag 19 april 2025 15:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen ze koningin was wel.
hij heeft vast gehoord dat in NL op een Forumpje anders mensen vinden dat hij dramatisch doetquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:42 schreef Perox het volgende:
Bohhhhquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:42 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
zoo, ineens trek in een pilsje gekregen
Oh gaat ook wel gebeuren.quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
inbe4 McLaren er 2 seconden af rijdt
dat was wel het idee jaquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh gaat ook wel gebeuren.
Dus ik voor niks een ton op Hulkenberg zijn eerste WDC gezetquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was wel het idee ja
ik heb niet zulke goede voorspellende gaven
ow had ik dat tegen jou gezegdquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus ik voor niks een ton op Hulkenberg zijn eerste WDC gezet
te warm?quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gaat niet zo rap als ik dacht.
Geintje, ik heb slechts een vijfje op een overwinning van Norris gezetquote:
Vissenkom.quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:49 schreef greysbones het volgende:
Hadjar heeft weer last van zijn drinken
Niet slecht.quote:
Paars naar groen kan nog, opeens naar geel is wel vaag jaquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:50 schreef greysbones het volgende:
apart 2 x paars
en dat verandert plots in 1 x groen en 2 x geel
adviseer je jezelf?quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:50 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
naar de tijden kijken, niet naar plek
sorry, ik was je vergeten te quotenquote:
doe maar nietquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:52 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
sorry, ik was je vergeten te quoten
Dat was een Haas toch?quote:
Als we enkel deze training meeten tot nu toe en dan de uitslag van het WK opmaken verdien ik zeker schreeuw rechtenquote:
Ik gun het je hoorquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als we enkel deze training meeten tot nu toe en dan de uitslag van het WK opmaken verdien ik zeker schreeuw rechten
Charles mag van mij een keer WK wordenquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als we enkel deze training meten tot nu toe en dan de uitslag van het WK opmaken verdien ik zeker schreeuw rechten
Fixed thatquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Charles mag van mij een keer WK worden
tien keer
Sympathieke gozert..quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Charles mag van mij een keer WK worden
een keer
Maar sympathieke gozers winnen nooitquote:
Maxquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar sympathieke gozers winnen nooit
Touche.quote:
1.2s erbovenquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:55 schreef greysbones het volgende:
we zitten nog niet aan de quali tijd van vorig jaar of wel?
Wie weet,..het is geen slecht coureurquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar sympathieke gozers winnen nooit
Sergio was geen minister van het verdedigen van zijn wereldkampioenschappenquote:
die was vooral minister van het ontwijken van een portie smeer van zijn vaderquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sergio was geen minister van het verdedigen van zijn wereldkampioenschappen
YUKI'D.quote:
Even de bezem pakken.quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga me weer even bezig houden met belangrijke zaken.
Houd het gezellig hier en vooral leuk!
Ok baas Bquote:Op zaterdag 19 april 2025 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga me weer even bezig houden met belangrijke zaken.
Houd het gezellig hier en vooral leuk!
Sport = emotiequote:Op zaterdag 19 april 2025 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Piastri emotieloos as fuck.
Mooi. Geen woedend mannetje dus.
quote:
Was het maar zo'n feest dat ik mocht koken en afwassenquote:
PiastrAI.quote:
ik zal het even voor je regelenquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Was het maar zo'n feest dat ik mocht koken en afwassen
Thanks, ik wist dat ik op jouw kon bouwenquote:
Is dit een sport dan? (lol)quote:
4 tienden van Max. Ach.quote:
3 tienden beter dan zijn voorgangers.quote:
Teveel is teveel.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
3 tienden beter dan zijn voorgangers.
Leclerc weet hoe je met die knakenbak moet rijden.quote:
Nou, eigenlijk dus welquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft het Lec nog niet boven
Ja.quote:
Weinig teamgenoten kunnen Max bijhouden.quote:
Halve tiende.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:09 schreef Perox het volgende:
[..]
Wat vind jij dan een acceptabel verschil?
Ja nu wel. Alboos!quote:
Yuki is nog jong, die wil wel.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:12 schreef Perox het volgende:
[..]
TSU doet het relatief beter dan HAM. Met 2 races minder in zijn mik.
er zijn serieuze investeringen gedaan in dat team. Williams gaat elk weekend beter.quote:
Ja en?quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:12 schreef Perox het volgende:
[..]
ook tussen russel en antonelli zit zon gatquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:12 schreef Perox het volgende:
[..]
Sainz staat 5quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
er zijn serieuze investeringen gedaan in dat team. Williams gaat elk weekend beter.
Sainz moet even aan de auto wennen.
Net als Hamilton?quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:12 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
er zijn serieuze investeringen gedaan in dat team. Williams gaat elk weekend beter.
Sainz moet even aan de auto wennen.
Alleen die kampioen heeft 7 WDC’s en Yuki 0.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:13 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja en dat betekent dat hij het beter doet dan een meervoudig kampioen.
dat zie je echt verkeerdquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
McLaren is enorm snel weer.
die coureurs gaan wel tot de uiterste, zie Australië, toen ze beide uit de bocht schotenquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zie je echt verkeerd
het is echt niet de snelste auto
echt niet
P3 kan spannend worden!quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:16 schreef R-woud93 het volgende:
Op naar een bijzonder saaie kwalificatie
ja de rest doet rustig aanquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:17 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
check Albon in
[..]
die coureurs gaan wel tot de uiterste, zie Australië, toen ze beide uit de bocht schoten
Maar die heeft wel 7 WDC's en Leclerc 0.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:17 schreef greysbones het volgende:
Hamilton zit bijna een seconde achter lec
hij rijdt wel in een Williams hequote:
gisteren vond ik Alpine boven deze 2, ver boven zelfsquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
Zoals ik gisteren al zei zitten RBR en Williams nu op het zelfde level
Welke?quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:19 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga na het weekend direct een Mercedes kopen.
Daar ga je geen spijt van krijgenquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:19 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga na het weekend direct een Mercedes kopen.
Blegh.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:21 schreef greysbones het volgende:
meine liebe gute
liplezen in het roze bij Jenny from the block
Q2 out straksquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hamilton klonk wel verslagen.
Tijdens dat rondje van Norris dacht ik dacht ik al, daar komt de klapquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
coureurs zien niet wie er voor zich rijden. Met al die langzaam rijdende auto's is het een flipperkast, wachten op een belachelijk ongeluk.
Straks is het nog erger met al dat kunstlicht.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
coureurs zien niet wie er voor zich rijden. Met al die langzaam rijdende auto's is het een flipperkast, wachten op een belachelijk ongeluk.
Belangrijkste is van de racelijn af gaanquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:24 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wie weet.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:27 schreef greysbones het volgende:
Max nog wat verandert
en gaat dat even uitproberen ?
Huh? Lijkt me dat NOR en PIA beiden evenveel kans hebben en tot het uiterste zullen gaanquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit wordt geen fantastisch gevecht om pole man.
Een fantastisch gevecht zou zijn als er 5 of 6 mee zouden doen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Huh? Lijkt me dat NOR en PIA beiden evenveel kans hebben en tot het uiterste zullen gaan
Tot straks skattiequote:
Al besproken.quote:
Wel erg hoog ja.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
De kans op een safetycar is hier 100%?
Statistisch gezien wel. Wil niet per sé iets zeggen over morgen echter.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
De kans op een safetycar is hier 100%?
Het land mag dan voornamelijk uit woestijnzand bestaan, het circuit ligt nog dichter bij de zee dan Zandvoort.quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen freak offs meer dan maar een F1 race weekend bijwonen in de zandbak.
Mooie plaatjes in het donker inderdaad.quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het land mag dan voornamelijk uit woestijnzand bestaan, het circuit ligt nog dichter bij de zee dan Zandvoort.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vermoed van wel als ik de OP zo lees
[ afbeelding ]
Ik dacht dat de pre-show wel al zou zijn begonnen.quote:
Nuquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat de pre-show wel al zou zijn begonnen.
of mcLarenquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
Weinig kans op een natte kwali of race maar mss schiet het drinkslangetje van de RacingBulls nog los.
Deden ze dat gedrocht van een circuit Zandvoort maar in het donker.quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mooie plaatjes in het donker inderdaad.
Het Circuit van Zandvoort ligt 600 meter van zee (zojuist op gemeten) Jeddah ligt idd letterlijk aan de zee.quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het land mag dan voornamelijk uit woestijnzand bestaan, het circuit ligt nog dichter bij de zee dan Zandvoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |