quote:
Jongens jongens, jullie zijn de Mexicaanse stratenkoning toch niet nu al vergeten?quote:
Oh hij!quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:46 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
Jongens jongens, jullie zijn de Mexicaanse stratenkoning toch niet nu al vergeten?
Uit het zicht, uit het hartquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:46 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
Jongens jongens, jullie zijn de Mexicaanse stratenkoning toch niet nu al vergeten?
Wat doet hij tegenwoordig?quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:46 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
Och, ergens hoop ik dat hij goed terecht gekomen is.quote:
Hij heeft 4 koters waar ie druk mee heeft.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, ergens hoop ik dat hij goed terecht gekomen is.
Van de beste moet je het leren.quote:
Nattekat had een snellere reactietijd en ik had ook wat tractie.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Blijft een lastig ding, die RedBull.
Z'n voorgangers weten dat.
Dit foutje had daar echter niks mee te maken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Blijft een lastig ding, die RedBull.
Z'n voorgangers weten dat.
Wordt lastigquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd of ze nog gaan restarten.
Hij leek een tikje overstuur te hebben.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit foutje had daar echter niks mee te maken.
Nee, als er een restart komt word het lastig om nog getimde rondes binnen te krijgen. Laat staan een goede warm up rondequote:
Stuurde teveel in.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij leek een tikje overstuur te hebben.
Dat wordt sowieso lastig iddquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, als er een restart komt word het lastig om nog getimde rondes binnen te krijgen. Laat staan een goede warm up ronde
Lawson maar naar RBRquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:57 schreef Jane het volgende:
Lawson mengt zich tussen de grote jongens, Hamilton en Alonso.
Voor die luttele 40 secondenquote:
Volgens mij ligt ie een stuk beter dan in VT1.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:02 schreef ZaZoe het volgende:
Denk dat Max redelijk tevreden is met zijn knakenbak
Hebben ze geen andere rookie in het talenten programma die net 2 races in de autosport heeft gedaan om in die wagen te gooien?quote:
Flink een verbetering met vanmiddag.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij ligt ie een stuk beter dan in VT1.
Ook Yuki zat er goed bij. Dus dat oogt best goed.quote:
quote:
Meer voor de proefstarts.quote:
Morgenmiddag wat leuks gaan doenquote:
Oh jaquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hebben ze geen andere rookie in het talenten programma die net 2 races in de autosport heeft gedaan om in die wagen te gooien?
Rocco Coronel met een valse ID, dat moet lukken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hebben ze geen andere rookie in het talenten programma die net 2 races in de autosport heeft gedaan om in die wagen te gooien?
Even flink sigaren roken voor een zware stem.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Rocco Coronel met een valse ID, dat moet lukken.
Had al zo’n idee inderdaad.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb de beelden paar keer terug gekeken.
Hij stuurde teveel (en te vroeg) in.
René Lammers...quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Rocco Coronel met een valse ID, dat moet lukken.
Heb het in de sim wel eens als ik een rondje wat rustiger aan doe en geen onderstuur heb en gewoon m'n apex haal, ineens vleugel kwijt enzo.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had al zo’n idee inderdaad.
Zeker bij zo’n apex muurtje. Gewoon onnodig zo’n fout.
Concentratiefout zit in een klein hoekje.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb het in de sim wel eens als ik een rondje wat rustiger aan doe en geen onderstuur heb en gewoon m'n apex haal, ineens vleugel kwijt enzo.
Tsunoda deed een boem.quote:
Dat het er ooit van mocht komenquote:
Oke Mandelaquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:54 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Serieuze boem. Zag het live op tv in Zuid Afrika.
Ik las dat hij had gezegd dat hij Verstappen gaat verslaan, was dat serieus of is dat weer eens een uit z'n verband getrokken quote?quote:
Ik zie hier "citaten", dus het zou gezegd kunnen zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2025 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik las dat hij had gezegd dat hij Verstappen gaat verslaan, was dat serieus of is dat weer eens een uit z'n verband getrokken quote?
Iedereen moet de mentaliteit hebben om z’n teammate te verslaan. Dat is missie nummer 1 in formule 1.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het is de goede mentaliteit van Yuki. Maar of het verstandig is? De Verstappens hebben nogal een payback mentaliteit. Jos is net de olifant van de Rolo-reclame.
Yuki moet in staat zijn punten weg te halen bij Max' zijn directe concurrenten. Maakt niet uit of dat McLaren of Alpine is. Dat was de rol die Checo eerst niet wou en later niet kon uitvoeren.
En de simpelste manier is om sneller te kwalificeren. Niemand die 'm weerhoud om dat te doen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen moet de mentaliteit hebben om z’n teammate te verslaan. Dat is missie nummer 1 in formule 1.
In geval van een Yuki is dat eerst op het niveau komen van Verstappen. Tot die tijd werk je jezelf alleen maar tegen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen moet de mentaliteit hebben om z’n teammate te verslaan. Dat is missie nummer 1 in formule 1.
Realistisch zijn ook.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Helemaal eens, maar het is beter je teammaat eerst te verslaan, dan zeggen dat je het wel gaat doen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat van gisteren was ook totaal onnodig, maar kost wel budget.quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:37 schreef -XOR- het volgende:
Yuki wordt nooit wereldkampioen en zeker niet binnen afzienbare tijd. Hij moet snappen dat hij bezig is met het veiligstellen van een stoeltje voor volgend jaar dus dat betekent enigszins in de buurt van Verstappen blijven, niet 5 auto's in de prak rijden, niet teveel mensen tegen zich in het harnas jagen en ook niet te kleurloos zijn. Het best kan hij dit jaar mikken op in ieder geval 1 of 2 podiums waar dat eventueel mogelijk is.
Als Yuki nooit wereldkampioen word gaat hij dat zeker niet worden in zijn eerste seizoen en ook niet in zijn laatste seizoen. Dat is het zelfde als nooit een goal scoren en zeker niet in je eerste wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:37 schreef -XOR- het volgende:
Yuki wordt nooit wereldkampioen en zeker niet binnen afzienbare tijd. Hij moet snappen dat hij bezig is met het veiligstellen van een stoeltje voor volgend jaar dus dat betekent enigszins in de buurt van Verstappen blijven, niet 5 auto's in de prak rijden, niet teveel mensen tegen zich in het harnas jagen en ook niet te kleurloos zijn. Het best kan hij dit jaar mikken op in ieder geval 1 of 2 podiums waar dat eventueel mogelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |