quote:
Jongens jongens, jullie zijn de Mexicaanse stratenkoning toch niet nu al vergeten?quote:
Oh hij!quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:46 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
Jongens jongens, jullie zijn de Mexicaanse stratenkoning toch niet nu al vergeten?
Uit het zicht, uit het hartquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:46 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
Jongens jongens, jullie zijn de Mexicaanse stratenkoning toch niet nu al vergeten?
Wat doet hij tegenwoordig?quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:46 schreef Jane het volgende:
[..]
[..]
Och, ergens hoop ik dat hij goed terecht gekomen is.quote:
Hij heeft 4 koters waar ie druk mee heeft.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, ergens hoop ik dat hij goed terecht gekomen is.
Van de beste moet je het leren.quote:
Nattekat had een snellere reactietijd en ik had ook wat tractie.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Blijft een lastig ding, die RedBull.
Z'n voorgangers weten dat.
Dit foutje had daar echter niks mee te maken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Blijft een lastig ding, die RedBull.
Z'n voorgangers weten dat.
Wordt lastigquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd of ze nog gaan restarten.
Hij leek een tikje overstuur te hebben.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit foutje had daar echter niks mee te maken.
Nee, als er een restart komt word het lastig om nog getimde rondes binnen te krijgen. Laat staan een goede warm up rondequote:
Stuurde teveel in.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij leek een tikje overstuur te hebben.
Dat wordt sowieso lastig iddquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, als er een restart komt word het lastig om nog getimde rondes binnen te krijgen. Laat staan een goede warm up ronde
Lawson maar naar RBRquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:57 schreef Jane het volgende:
Lawson mengt zich tussen de grote jongens, Hamilton en Alonso.
Voor die luttele 40 secondenquote:
Volgens mij ligt ie een stuk beter dan in VT1.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:02 schreef ZaZoe het volgende:
Denk dat Max redelijk tevreden is met zijn knakenbak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |