Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Moet hij toch eerst die ton winnen, voor die eieren kan kiezenquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:37 schreef chufi het volgende:
Het wordt echt tijd dat ie eieren voor zn geld kiest
Windeierenquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Moet hij toch eerst die ton winnen, voor die eieren kan kiezen
Met de Pasen thuis, kan hij ze daar zoeken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:37 schreef chufi het volgende:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Met de Pasen thuis, kan hij ze daar zoeken.
Uhuquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Keanu liedje
Nog even en ze krijgen een DBK
Die heeft zijn kansen gehad en met de nieuwe finale regels was hij al thuis geweest. En voorkeursstemmen uit de groep zal hij ook niet meer krijgen vermoed ik.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:37 schreef chufi het volgende:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
Peter die Jelle masseert
Ziet er raar uit
Floris keek of ie water zag branden!quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:41 schreef DilanoNirvana het volgende:
Hup Julia eindelijk iemand die het gewoon zegt tegen Floris.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
Tja, Robert en dansen, dat kennen we
[ afbeelding ]
Jaaajaaaaaa.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]had ook niet meteen door wat er gebeurde, moest even terug haha!
Goed voor Roma dan,quote:Op maandag 21 april 2025 19:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niet alleen de mannen
Typische opdracht voor basisschooljufjes
Ja... toen ik op een blauwe maandag de pabo deed hebben we daadwerkelijk cijfers gekregen voor dit soort nonsensquote:
Haha meen jequote:Op maandag 21 april 2025 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... toen ik op een blauwe maandag de pabo deed hebben we daadwerkelijk cijfers gekregen voor dit soort nonsens
Ja... knutselen en dansjes en dingen als serieuze cijfers...quote:
Vraag me af wat hij allemaal opgeschreven heeft... misschien random kriebelsquote:Op maandag 21 april 2025 19:46 schreef spapaars het volgende:
Die gast is goed met opschrijven zonder te kijken in dat notitieboekje.
Hij gunt het ze echt nietquote:Op maandag 21 april 2025 19:49 schreef spapaars het volgende:
Floor kan het allemaal niet geloven, hij was echt de beste (denkt ie)
quote:Op maandag 21 april 2025 19:49 schreef spapaars het volgende:
Floor kan het allemaal niet geloven, hij was echt de beste (denkt ie)
Fout was dat de eerste helft van het lied de mannen gewoon stil stonden, en pas later wat pasjes deden.quote:
Kloptquote:
Ja... en je kan niet altijd zes gooien tochquote:Op maandag 21 april 2025 19:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Fout was dat de eerste helft van het lied de mannen gewoon stil stonden, en pas later wat pasjes deden.
Voor de uitslag was Floor alweer trots op zijn ploeggenoten.quote:Op maandag 21 april 2025 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Ja... en je kan niet altijd zes gooien toch
Die man glimt altijd van trotsquote:Op maandag 21 april 2025 20:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor de uitslag was Floor alweer trots op zijn ploeggenoten.
[ afbeelding ]
Zou niet erg zijn, ze krijgt toch binnenkort een haarstukquote:Op maandag 21 april 2025 20:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jammer.... zie nog geen plukken haar rond vliegen
quote:Op maandag 21 april 2025 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou niet erg zijn, ze krijgt toch binnenkort een haarstuk
En lekker glibberig, gaan er 'n paar op hun bekquote:Op maandag 21 april 2025 20:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afgekeurde pfas eieren, vallen stuk, loods vol met pfas.
Ze heeft botox sowieso al in haar voorhoofdquote:Op maandag 21 april 2025 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bedoelt botox? Ze ziet er niet bewerkt uit?
Ja ik heb idd wel eens gelezen dat ze heeft gesleuteld? Of was dat een ander?quote:Op maandag 21 april 2025 20:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft botox sowieso al in haar voorhoofden lipfillers
Die zwarte wenkbrauwen maakt haar gezicht hard en alsof ze altijd verbaasd is.quote:
Kloptquote:Op maandag 21 april 2025 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zwarte wenkbrauwen maakt haar gezicht hard en alsof ze altijd verbaasd is.
Die Juvat hoeft men hierna nooit meer als jurylid uit te nodigen want als hij bondgenoten Slangen boven de Vossen verkiest als winnaar, dan kun je die man echt niet meer serieus nemen...Hij moet maar gewoon zelf blijven dansen want zijn beoordelingsvermogen is 100% ruk.quote:Op maandag 21 april 2025 19:46 schreef spapaars het volgende:
Die gast is goed met opschrijven zonder te kijken in dat notitieboekje.
De dames zijn daar vaak wat aan de valse kantquote:Op maandag 21 april 2025 20:32 schreef Soury het volgende:
Wat een vals mormel die Roma. Zelf ook over Jelle klagen en dan het doorlullen over Robert
En het was je ook nog niet opgevallen dat ze een emotieloos gezicht heeft door al de botox en fillersquote:Op maandag 21 april 2025 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Valt me nu idd op dat ze een strakke kop heeft voor d'r leeftijd jq
De vossen hadden een moeilijkere choreografie. Dat is een keuze, maar die moet je dan wel goed uitvoeren, en daar ontbrak het bij sommige aan. De slangen hadden een vrij eenvoudige choreografie, maar wel goed uitgevoerd.quote:Op maandag 21 april 2025 19:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Geweldig. Weet niet zo zeker of ik de Vossen niet beter vond, maar hij heeft er verstand van, en ik gun het de Slangen wel.
het commentaar wat Juvat gaf zat wel in die richtingquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:34 schreef Gia het volgende:
[..]
De vossen hadden een moeilijkere choreografie. Dat is een keuze, maar die moet je dan wel goed uitvoeren, en daar ontbrak het bij sommige aan. De slangen hadden een vrij eenvoudige choreografie, maar wel goed uitgevoerd.
Vond het wel weer typisch dat Floris zei dat hij dacht dat de twijfel bij Juvat juist zat of de Haaien of de Vossen 1 of 2 zouden zijn, en dat 3 en 4 wel duidelijk waren. Jammer Flootje.
Haha, "verstand" mijn neus.quote:Op maandag 21 april 2025 19:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Geweldig. Weet niet zo zeker of ik de Vossen niet beter vond, maar hij heeft er verstand van, en ik gun het de Slangen wel.
Wát?quote:Op maandag 21 april 2025 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bedoelt botox? Ze ziet er niet bewerkt uit?
Ja, dit dus.quote:Op maandag 21 april 2025 20:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die Juvat hoeft men hierna nooit meer als jurylid uit te nodigen want als hij bondgenoten Slangen boven de Vossen verkiest als winnaar, dan kun je die man echt niet meer serieus nemen...Hij moet maar gewoon zelf blijven dansen want zijn beoordelingsvermogen is 100% ruk.
Beetje haantjes gedrag tegenover John omdat die toch behoorlijk goed kan dansen kan ook het geval zijn. Zo van ik zal jou wel even laten zien wie de pro is hier. Misselijk zo'n oneerlijke uitkomst.
Schei uit.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:34 schreef Gia het volgende:
[..]
De vossen hadden een moeilijkere choreografie. Dat is een keuze, maar die moet je dan wel goed uitvoeren, en daar ontbrak het bij sommige aan. De slangen hadden een vrij eenvoudige choreografie, maar wel goed uitgevoerd.
Vond het wel weer typisch dat Floris zei dat hij dacht dat de twijfel bij Juvat juist zat of de Haaien of de Vossen 1 of 2 zouden zijn, en dat 3 en 4 wel duidelijk waren. Jammer Flootje.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja d'r kop is iig wel strak getrokken zag ik later
Het klopt ook niet, denk dat de FEBO hierin weer een flinke vinger in de pap gehad hebben.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Schei uit.De vossen waren objectief 10x beter.
Ben je mal Het is gewoon de waarheid.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sorry dat was wel even grof gezegd
Je mag toch verwachten dat ze het redelijk kan dus raar om haar niet naar voren te schuiven.quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom mag Roma geen rekenen doen? Enkel omwille zijn weerstand naar Robert?
Ja klopt!quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je mag toch verwachten dat ze het redelijk kan dus raar om haar niet naar voren te schuiven.
Maar ze klaagt er wel over (tegen een ander) ze moet haar mond open doen en zeggen dat zij het wil.
lekker rustig voor nuquote:Op dinsdag 22 april 2025 19:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Verhaallijn Esther is doodgebloed
Geen conflict
Geen ziekte
En geen leeftijd
Wel zo fijn
Nouquote:Op dinsdag 22 april 2025 19:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Roma is de enige die wel tegen haar verlies kan. Dat is iig wel positief
Het helpt dat die drie troela's van vorig cyclus vertrokken zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Verhaallijn Esther is doodgebloed
Geen conflict
Geen ziekte
En geen leeftijd
Wel zo fijn
Dat dus.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Wat later gestart.. Gezeik van die Jelle over Robert, veroorzaakt door Roma
Die sneakert liet wel achterwege dat ze zelf ook flink over 'm aan het klagen was
Denk dat ze al eerder pleite gaat. Loopt nu al te janken.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:16 schreef DilanoNirvana het volgende:
Wie gaan er naar huis volgende maand? Perla?
Ze doet het toch maar, en jij in Taal zo te lezen😝quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
Ik weee-eee-t datttt ik ooook heeeel goedt kan re-kunn-nunnnnn
Faal!
Afentoe ff prominent in beeld, krijgt John weer een extraatje van Bayerquote:Op dinsdag 22 april 2025 20:14 schreef spapaars het volgende:
Al jaren daar in de hoofdrol, vliegenvangers!
[ afbeelding ]
Dat falen? Zeker, heeft ze maar mooi even gedaanquote:Op dinsdag 22 april 2025 20:17 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Ze doet het toch maar, en jij in Taal zo te lezen😝
Ja toen met die nagels boeide het haar niet.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
Vorige keer de nagels, nu haar kapsel, elke keer als dat bondje iets heeft/moet doen zit Esther in 'de salon'
Precies, vermoeiend mensquote:Op dinsdag 22 april 2025 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja toen met die nagels boeide het haar niet.
Kan me voorstellen dat ze denken nou blijf maar lekker zitten dan. Plus die hele loods is in rep en roer en zij merkte niks.quote:
Jij Faalt 🤪quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat falen? Zeker, heeft ze maar mooi even gedaan
quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
Serieus, gaat ze er morgen ook nog even over door ?!
Misschien is ze vergeetachtig, ze is tenslotte ál 52 he?!quote:
Nee, kan me nog Vincent (die kale). Die werd helemaal gek van dat geschreeuw van steeds van Sam en Nick (die van die macdates). Kan ik me goed voorstellen ja.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:42 schreef spapaars het volgende:
Het zou mij helemaal niet leuk lijken als je als oudere (Robert) tussen al dat jeugd moet bivakkeren.
Dat niemand dat kind ooit naar een logopedist heeft gestuurd is mij een raadsel...quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
Ik weee-eee-t datttt ik ooook heeeel goedt kan re-kunn-nunnnnn
Faal!
Pipo hoofd, echt standaard een drollige uitstraling,quote:Op maandag 21 april 2025 20:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft botox sowieso al in haar voorhoofden lipfillers
Ze doet me heel erg aan Francis van Broekhuizen denken, die heeft zo'n zelfde toontje als ze praat.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat niemand dat kind ooit naar een logopedist heeft gestuurd is mij een raadsel...
Wat een ramp...
Plus dat hij zijn pik in elk gat duwt of wil duwen, vies irritant ventjequote:Op dinsdag 22 april 2025 20:24 schreef spapaars het volgende:
Wat zien ze in die Ché?.
Druktemaker met een té grote muil.
Ik heb daar wel weer mijn vraagtekens bij. Als ze weet dat Roma gek op El che is waarom zo uitdagend doen bij die gast. Dat is wel een naar gebaar omdat ze ook haar ongenoegen uitsprak over Roma en leek ze het wel expres te doen.quote:Op woensdag 23 april 2025 01:21 schreef ThijsTH het volgende:
Ik moet zeggen, ik vind die Djinty steeds leuker worden. Leuke, normale meid die erg verstandig overkomt voor haar leeftijd.
Ik geloof meer in de valsheid van mensenquote:Op woensdag 23 april 2025 02:27 schreef freaky40 het volgende:
Kan ook weer een FEBOOTje zijn, beetje aangespoord om een beetje te stoken. Er moet tocht TV gemaakt worden tussen de opdrachten door.
Ach ja als dit het ergste is, dan vind ik het nog wel meevallen qua valsheid.quote:Op woensdag 23 april 2025 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb daar wel weer mijn vraagtekens bij. Als ze weet dat Roma gek op El che is waarom zo uitdagend doen bij die gast. Dat is wel een naar gebaar omdat ze ook haar ongenoegen uitsprak over Roma en leek ze het wel expres te doen.
Febo kan sturen wie het uitdagingsduel speelt door in elke koker de slangen te douwen. De andere kokers worden namelijk niet geopend. Kan een complottheorie zijn, maar tv is vaak zo nep!!quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:24 schreef freaky40 het volgende:
Fittie Robert/Jelle viel enorm tegen. Die dacht Robert wel eventjes aan te pakken, mooi niet dus. Ook weer een keutel ingetrokken door die Brabo, mietje. Dat Roma onderuit ging bij rekenen dat wisten ze in de loods en bij de FEBO dus moest zij het gaan doen. Ik was in dit geval wel weer even voor de Vossen en niet zozeer voor die vervelende Manon met haar eigendunk van de loods in Lelystad tot weet ik waar niet heen. Wel mooi dat de Gieren de haas hebben gepakt en dat kneusje Fleuris weer bloedlink deed hierover. En dan die Heksther weer die buiten schot bleef, die gaat weer vervelend doen morgen. Ben benieuwd of deze fittie wel echt gestart gaat worden tussen haar en Robert.
Ook dat doorvertellen een paar dagen terug. Wat Roma haar vertelde over El Che.quote:Op woensdag 23 april 2025 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb daar wel weer mijn vraagtekens bij. Als ze weet dat Roma gek op El che is waarom zo uitdagend doen bij die gast. Dat is wel een naar gebaar omdat ze ook haar ongenoegen uitsprak over Roma en leek ze het wel expres te doen.
Had ergens gelezen dat ze een borg van drie maanden hebben toch?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:42 schreef spapaars het volgende:
Gezeik over bellen met thuis.
Ga dan lekker naar huis.
Dat dus...quote:Op woensdag 23 april 2025 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
absoluut, geef het met moeite toe maar idd
Als die 2 de koppen nu eens bij elkaar stekenquote:
Wat, wordt er gestuurd bij RLS spelprogramma's????quote:Op woensdag 23 april 2025 19:49 schreef spapaars het volgende:
Wat mij een beetje dwars zit is, dat ze de opdracht kunnen aanpassen aan de groep die heeft gewonnen.
Ging er -te voorbarig- van uit dat die filmpjes het enige extra'tje waren. Was ook prima geweest.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:49 schreef spapaars het volgende:
Wat mij een beetje dwars zit is, dat ze de opdracht kunnen aanpassen aan de groep die heeft gewonnen.
Dit kan je niet vergelijken met BB🤪quote:Op woensdag 23 april 2025 19:46 schreef spapaars het volgende:
Het zijn wel allemaal low budget opdrachten, doet BB dat 10x beter.
Ja plus is 25% best veel.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ging er -te voorbarig- van uit dat die filmpjes het enige extra'tje waren. Was ook prima geweest.
Er zal wel weer genoeg botox in gezet zijn.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:50 schreef DilanoNirvana het volgende:
Die Senna ziet eruit zeg wat heeft ze allemaal aan haar gezicht gedaan, zag er niet uit.
En dan wil Perla ook nog naar huis bellen! Arme Robertquote:Op woensdag 23 april 2025 19:54 schreef Sjaak-V het volgende:
Geniaal gedaan en ook mooi hoe Esther persoonlijk aangevallen voelt dat Floris bij haar deed. Dat is toch gewoon het spel lol, maar wel lullig dat dit bij Esther gebeurd. Robert die het haar kwalijk neemt ook weer goeie tv deze drama!
Het is eerlijker om de te winnen prijs altijd vooraf aan te kondigen.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ging er -te voorbarig- van uit dat die filmpjes het enige extra'tje waren. Was ook prima geweest.
True alleen bij een geheime opdracht kan dat niet, want als het niet geheim is kan je niet uitvoeren.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is eerlijker om de te winnen prijs altijd vooraf aan te kondigen.
Of dat direct in de brief te vermelden, en niet achteraf.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:57 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
True alleen bij een geheime opdracht kan dat niet, want als het niet geheim is kan je niet uitvoeren.
Een geheime opdracht in de brief vermelden?quote:Op woensdag 23 april 2025 19:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of dat direct in de brief te vermelden, en niet achteraf.
Vind roma een zeurquote:Op woensdag 23 april 2025 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Roma is aardig. Ze neemt het op voor Esther
Floris vindt de reactie niet normaal. Tot zoiets bij hem gebeurt uiteraard
Maar hoezo is het eerlijker als ze eerder weten wat ze gewonnen hebben? Het veranderd toch letterlijk niks of je eerder of later de opdracht krijgtquote:Op woensdag 23 april 2025 19:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of dat direct in de brief te vermelden, en niet achteraf.
quote:Op woensdag 23 april 2025 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Roma is aardig. Ze neemt het op voor Esther
Floris vindt de reactie niet normaal. Tot zoiets bij hem gebeurt uiteraard
Nee, meteen vermelden, en niet achteraf nog een brief geven met opdracht, en wat ze kunnen winnen.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een geheime opdracht in de brief vermelden?
Dan wordt het een mission impossible
Ik vind Floris een leuke knulquote:Op woensdag 23 april 2025 20:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind Roma een leuke meid
De meesten zijn het met jou eens hoor
Heh, ik vind Floris ook wel ok. Mag van mij wel een keer de ton winnen.quote:Op woensdag 23 april 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind Floris een leuke knul
Daarzijn de meesten het weer met jou eens
Die andere raken ze steeds kwijtquote:Op woensdag 23 april 2025 20:10 schreef spapaars het volgende:
Moeten de mannen verplicht in gebroken witte shirts rondlopen?
De manier waarop ze mensen denkt aan te moeten sprekenquote:
En niemand die zegtquote:Op woensdag 23 april 2025 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Papiertjes, papiertjes, papiertjes, papiertjes... Allemaal opgezogen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |