Kijk even terug van gisteren
Floris is zo'n niet sportieve speler. Hij laat zich altijd zo kennen, zowel bij winnen als verliezen...
Eerst dacht ik neutraal over die jongen, maar dat lukt me eigenlijk niet meer... Ik mag hem niet zo
Eigenlijk zou Floris ook anderen meer ruimte moeten gunnen. Als je bij hem belandt zit je in de grote Floris Show, waarin anderen amper/geen kansen krijgt
Zoals de bondgenoten van Floris en El Che zeggen: het is een bondje van twee bij twee. Ze werken zichzelf uit de groep daarmee... Geen goed duo... waar El Che onder de Floris-plak zit. Krullenbol (Julia?) neemt het goed voor zichzelf op! Ze laat zich niet buitensluiten

Die nieuwe krullenbol heeft wel echt een lelijke tatoeage

beetje zonde. Niet dat ik daarover mag oordelen. Haar lijf en zo
Zulke dansopdrachten vind ik altijd extreem ongemakkelijk

plaatsvervangend ongemak. Sommigen kunnen het wel goed, maar anderen die minder goed zijn doet altijd een beetje pijn . Robert is wel realistisch; hopen op punten
En Robert heeft gelijk met "je weet dat je dan voor lul komt te staan". Hoort ook bij het spel, mensen genieten daarvan
De slangen hebben genoeg boodschappen voor de hele lente

Die gaan geen honger hebben iig
Hoe zit dat trouwens met die geleende punten. Zijn die al teruggegeven?
Ah...El Che en Roma... weet het gedwongen koppeltjesgebeuren. Voor de kijkcijfers flirten.
Kan nooit zo'n drama worden als bijvoorbeeld tussen Floris en aanhang (hoe heette die ook alweer, Senna of zo)
Wel vind ik die twee leuke individuen. Weet dat niemand daarmee eens is, maar ik mag ze gewoon allebei

Leuke karakters
Haha nu al gedoe over de dansjes. Wat een Schandaal; elkaar dansjes laten zien... Nou, prima toch, dan zie je wel wie het dansje het beste uitvoert
Roma heeft wel gelijk over die rug-massage. Niet slim om door iemand random erin laten douwen.
Die dansjes vind ik wel typisch wat voor die juffen. Toen ik de pabo op een blauwe maandag deed moesten we voor cijfers ons ook zo voor paal zetten...
Zo... lap tekst

Excuus, gisteren niet gekeken