Nee, kan me nog Vincent (die kale). Die werd helemaal gek van dat geschreeuw van steeds van Sam en Nick (die van die macdates). Kan ik me goed voorstellen ja.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:42 schreef spapaars het volgende:
Het zou mij helemaal niet leuk lijken als je als oudere (Robert) tussen al dat jeugd moet bivakkeren.
Dat niemand dat kind ooit naar een logopedist heeft gestuurd is mij een raadsel...quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
Ik weee-eee-t datttt ik ooook heeeel goedt kan re-kunn-nunnnnn
Faal!
Pipo hoofd, echt standaard een drollige uitstraling,quote:Op maandag 21 april 2025 20:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft botox sowieso al in haar voorhoofden lipfillers
Ze doet me heel erg aan Francis van Broekhuizen denken, die heeft zo'n zelfde toontje als ze praat.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat niemand dat kind ooit naar een logopedist heeft gestuurd is mij een raadsel...
Wat een ramp...
Plus dat hij zijn pik in elk gat duwt of wil duwen, vies irritant ventjequote:Op dinsdag 22 april 2025 20:24 schreef spapaars het volgende:
Wat zien ze in die Ché?.
Druktemaker met een té grote muil.
Ik heb daar wel weer mijn vraagtekens bij. Als ze weet dat Roma gek op El che is waarom zo uitdagend doen bij die gast. Dat is wel een naar gebaar omdat ze ook haar ongenoegen uitsprak over Roma en leek ze het wel expres te doen.quote:Op woensdag 23 april 2025 01:21 schreef ThijsTH het volgende:
Ik moet zeggen, ik vind die Djinty steeds leuker worden. Leuke, normale meid die erg verstandig overkomt voor haar leeftijd.
Ik geloof meer in de valsheid van mensenquote:Op woensdag 23 april 2025 02:27 schreef freaky40 het volgende:
Kan ook weer een FEBOOTje zijn, beetje aangespoord om een beetje te stoken. Er moet tocht TV gemaakt worden tussen de opdrachten door.
Ach ja als dit het ergste is, dan vind ik het nog wel meevallen qua valsheid.quote:Op woensdag 23 april 2025 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb daar wel weer mijn vraagtekens bij. Als ze weet dat Roma gek op El che is waarom zo uitdagend doen bij die gast. Dat is wel een naar gebaar omdat ze ook haar ongenoegen uitsprak over Roma en leek ze het wel expres te doen.
Febo kan sturen wie het uitdagingsduel speelt door in elke koker de slangen te douwen. De andere kokers worden namelijk niet geopend. Kan een complottheorie zijn, maar tv is vaak zo nep!!quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:24 schreef freaky40 het volgende:
Fittie Robert/Jelle viel enorm tegen. Die dacht Robert wel eventjes aan te pakken, mooi niet dus. Ook weer een keutel ingetrokken door die Brabo, mietje. Dat Roma onderuit ging bij rekenen dat wisten ze in de loods en bij de FEBO dus moest zij het gaan doen. Ik was in dit geval wel weer even voor de Vossen en niet zozeer voor die vervelende Manon met haar eigendunk van de loods in Lelystad tot weet ik waar niet heen. Wel mooi dat de Gieren de haas hebben gepakt en dat kneusje Fleuris weer bloedlink deed hierover. En dan die Heksther weer die buiten schot bleef, die gaat weer vervelend doen morgen. Ben benieuwd of deze fittie wel echt gestart gaat worden tussen haar en Robert.
Ook dat doorvertellen een paar dagen terug. Wat Roma haar vertelde over El Che.quote:Op woensdag 23 april 2025 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb daar wel weer mijn vraagtekens bij. Als ze weet dat Roma gek op El che is waarom zo uitdagend doen bij die gast. Dat is wel een naar gebaar omdat ze ook haar ongenoegen uitsprak over Roma en leek ze het wel expres te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |