Ja... toen ik op een blauwe maandag de pabo deed hebben we daadwerkelijk cijfers gekregen voor dit soort nonsensquote:
Haha meen jequote:Op maandag 21 april 2025 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... toen ik op een blauwe maandag de pabo deed hebben we daadwerkelijk cijfers gekregen voor dit soort nonsens
Ja... knutselen en dansjes en dingen als serieuze cijfers...quote:
Vraag me af wat hij allemaal opgeschreven heeft... misschien random kriebelsquote:Op maandag 21 april 2025 19:46 schreef spapaars het volgende:
Die gast is goed met opschrijven zonder te kijken in dat notitieboekje.
Hij gunt het ze echt nietquote:Op maandag 21 april 2025 19:49 schreef spapaars het volgende:
Floor kan het allemaal niet geloven, hij was echt de beste (denkt ie)
quote:Op maandag 21 april 2025 19:49 schreef spapaars het volgende:
Floor kan het allemaal niet geloven, hij was echt de beste (denkt ie)
Fout was dat de eerste helft van het lied de mannen gewoon stil stonden, en pas later wat pasjes deden.quote:
Kloptquote:
Ja... en je kan niet altijd zes gooien tochquote:Op maandag 21 april 2025 19:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Fout was dat de eerste helft van het lied de mannen gewoon stil stonden, en pas later wat pasjes deden.
Voor de uitslag was Floor alweer trots op zijn ploeggenoten.quote:Op maandag 21 april 2025 19:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Ja... en je kan niet altijd zes gooien toch
Die man glimt altijd van trotsquote:Op maandag 21 april 2025 20:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor de uitslag was Floor alweer trots op zijn ploeggenoten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |