En het was je ook nog niet opgevallen dat ze een emotieloos gezicht heeft door al de botox en fillersquote:Op maandag 21 april 2025 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Valt me nu idd op dat ze een strakke kop heeft voor d'r leeftijd jq
De vossen hadden een moeilijkere choreografie. Dat is een keuze, maar die moet je dan wel goed uitvoeren, en daar ontbrak het bij sommige aan. De slangen hadden een vrij eenvoudige choreografie, maar wel goed uitgevoerd.quote:Op maandag 21 april 2025 19:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Geweldig. Weet niet zo zeker of ik de Vossen niet beter vond, maar hij heeft er verstand van, en ik gun het de Slangen wel.
het commentaar wat Juvat gaf zat wel in die richtingquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:34 schreef Gia het volgende:
[..]
De vossen hadden een moeilijkere choreografie. Dat is een keuze, maar die moet je dan wel goed uitvoeren, en daar ontbrak het bij sommige aan. De slangen hadden een vrij eenvoudige choreografie, maar wel goed uitgevoerd.
Vond het wel weer typisch dat Floris zei dat hij dacht dat de twijfel bij Juvat juist zat of de Haaien of de Vossen 1 of 2 zouden zijn, en dat 3 en 4 wel duidelijk waren. Jammer Flootje.
Haha, "verstand" mijn neus.quote:Op maandag 21 april 2025 19:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Geweldig. Weet niet zo zeker of ik de Vossen niet beter vond, maar hij heeft er verstand van, en ik gun het de Slangen wel.
Wát?quote:Op maandag 21 april 2025 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bedoelt botox? Ze ziet er niet bewerkt uit?
Ja, dit dus.quote:Op maandag 21 april 2025 20:27 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die Juvat hoeft men hierna nooit meer als jurylid uit te nodigen want als hij bondgenoten Slangen boven de Vossen verkiest als winnaar, dan kun je die man echt niet meer serieus nemen...Hij moet maar gewoon zelf blijven dansen want zijn beoordelingsvermogen is 100% ruk.
Beetje haantjes gedrag tegenover John omdat die toch behoorlijk goed kan dansen kan ook het geval zijn. Zo van ik zal jou wel even laten zien wie de pro is hier. Misselijk zo'n oneerlijke uitkomst.
Schei uit.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:34 schreef Gia het volgende:
[..]
De vossen hadden een moeilijkere choreografie. Dat is een keuze, maar die moet je dan wel goed uitvoeren, en daar ontbrak het bij sommige aan. De slangen hadden een vrij eenvoudige choreografie, maar wel goed uitgevoerd.
Vond het wel weer typisch dat Floris zei dat hij dacht dat de twijfel bij Juvat juist zat of de Haaien of de Vossen 1 of 2 zouden zijn, en dat 3 en 4 wel duidelijk waren. Jammer Flootje.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja d'r kop is iig wel strak getrokken zag ik later
Het klopt ook niet, denk dat de FEBO hierin weer een flinke vinger in de pap gehad hebben.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:49 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Schei uit.De vossen waren objectief 10x beter.
Ben je mal Het is gewoon de waarheid.quote:Op dinsdag 22 april 2025 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sorry dat was wel even grof gezegd
Je mag toch verwachten dat ze het redelijk kan dus raar om haar niet naar voren te schuiven.quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom mag Roma geen rekenen doen? Enkel omwille zijn weerstand naar Robert?
Ja klopt!quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je mag toch verwachten dat ze het redelijk kan dus raar om haar niet naar voren te schuiven.
Maar ze klaagt er wel over (tegen een ander) ze moet haar mond open doen en zeggen dat zij het wil.
lekker rustig voor nuquote:Op dinsdag 22 april 2025 19:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Verhaallijn Esther is doodgebloed
Geen conflict
Geen ziekte
En geen leeftijd
Wel zo fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |