Zijn collega’s van het CDA noemden hem niet voor niets een teringhond.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon het lef niet.
Een paasei is het.
Functie elders duurde veel te lang voordat hij dat zelfook inzag. Want die opmerking klopte dus wel.
Ongeschikt.
Rust op een advocatenkantoor?quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
hij zal wel verder gaan als dossiervreter bij een groot advocaten kantoor, de man van de finesses
rust dan is ie op zijn best
Maar waarom zou je dat moeten doen?quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Als ie het lef had, had ie de stekker er uit getrokken.
nou als ik bij een advocaatkantoor kom dan is er altijd doodse stiltequote:
Dit had iedereen letterlijk vantevoren zien aankomen. Dan toch die broek met veel bravoure aantrekken, breken met alle principes die je zo hoog in het vaandel zou hebben staan en dan het allemaal niet aankunnen is gewoon sneu.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:53 schreef jigggy het volgende:
Omtzigt had zijn hart zeker op de juiste plek en had een goed moreel kompas
Kansloos dat er hier zo lacherig word gedaan
Strafzaken behandelen ze altijd discreet.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou als ik bij een advocaatkantoor kom dan is er altijd doodse stilte
Ongeschikt? Een nogal hardvochtig oordeel. Omtzigt was jarenlang een goed, inhoudelijk CDA-kamerlid. Een eigen partij was zeker in de toestand waarin hij verkeerd(e) niet verstandig en een brug te ver. Naast dat hij er de vaardigheden niet voor heeft. Omtzigt zal zich hebben mee laten slepen door zijn politieke entourage en om die reden NSC gestart zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon het lef niet.
Een paasei is het.
Functie elders duurde veel te lang voordat hij dat zelfook inzag. Want die opmerking klopte dus wel.
Ongeschikt.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:01 schreef nostra het volgende:
[..]
Strafzaken behandelen ze altijd discreet.
Als een politiek partijleider opstapt hoeft hij niet een kabinet mee te nemen in zijn val hoor. Stel je voor.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Juist niet. Rutte liet de keuze bij het volk toen hij opstapte. Verkiezingen.
Omtzigt durft zelfs dat niet eens. De lafaard.
Coenradie maakt veel kans.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:04 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Het is maar beter als NSC (en BBB) van het politieke toneel verdwijnen. Al komt er met de huidige kiezersmeute altijd wel een nieuwe verlosser op aan wie ze hun stem kunnen wegpiesen.
Nee hoor, bij het daadwerkelijke rendement mag je geen heffingsvrij vermogen meer aftrekken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gaat box 3 nog verder omhoog?het gaat druk worden volgende jaar bij de belastingdienst met verzoeken om werkelijk rendement te belasten. Zeker met de huidige dalende beurskoersen.
Dat weet ik maar met beurskoersen die wereldwijd -10% ytd noteren op het moment zal nog een flinke rally nodig zijn om positief uit te komen dit jaar. En anders gaat het druk worden bij de beoordelingen werkelijk rendement. En dat kan de BD helemaal niet aan.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, bij het daadwerkelijke rendement mag je geen heffingskorting meer toepassen..
Al gaat de heffingskorting dus ook best flink omloog.
De partij is altijd die man geweest. De partij draaide enkel en alleen om hem. Hij was de reden dan mensen op die partij stemden.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:08 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Als een politiek partijleider opstapt hoeft hij niet een kabinet mee te nemen in zijn val hoor. Stel je voor.
Klopt, maar waarom had Omtzigt het kabinet dan moeten laten vallen terwijl hij als kamerlid vertrekt?quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:19 schreef capricia het volgende:
[..]
De partij is altijd die man geweest. De partij draaide enkel en alleen om hem. Hij was de reden dan mensen o
Op die partij stemden.
Inmiddels is NSC gezakt naar 2 virtuele zeteltjes of zo. Nederland loopt massaal bij die man en zijn partij weg.
Wat een ontgoocheling.
Van CDA-ers zou ik dat als een compliment beschouwen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zijn collega’s van het CDA noemden hem niet voor niets een teringhond.
Omdat hij de partij is. Leg het maar bij de bevolking neer.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:20 schreef Smegma. het volgende:
[..]
Klopt, maar waarom had Omtzigt het kabinet dan moeten laten vallen terwijl hij als kamerlid vertrekt?
Dat eerste: ja, dat denk ik ookquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:53 schreef jigggy het volgende:
Omtzigt had zijn hart zeker op de juiste plek en had een goed moreel kompas
Kansloos dat er hier zo lacherig word gedaan
Dat is peilingenpolitiek. Dat een partij er slecht voorstaat betekent natuurlijk niet dat je je naar de slachtbank hoeft te laten leiden. Rutte had als MP een wezenlijk andere rol dan Omtzigt als politiek partijleider.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat hij de partij is. Leg het maar bij de bevolking neer.
Maar Pieter heeft daar het lef niet voor. Die man en zijn partij hebben geen enkel mandaat meer. We weten allemaal heel goed dat er niets meer van NSC over blijft.
Een krabbel in de marge van de politieke geschiedenis.
Lekker laf om nu op te stappen en de rest van NL met de puinhopen te laten zitten.
Zelfs Rutte had meer ballen. Want na zijn bekendmaking kwamen er wel verkiezingen.
Van Vroonhoven: "Omtzigt? Nooit van gehoord"quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:28 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat eerste: ja, dat denk ik ook
Dat tweede: dat vind ik als Grote Zondaar (het is Goede Vrijdag, nietwaar?) moeilijk te beoordelen.
Ik heb zijn keuze om mee te doen aan dit kabinet nooit begrepen. Ook niet in moreel opzicht.
Wel prachtig dat hij uitzwaait op Goede Vrijdag trouwens.
Het was een kruisweg voor hem.
Maar wat gaat er op Eerste Paasdag gebeuren?
Petrus Omtzigt vere resurrexit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |