Nou was dat op zich toch al zo.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit betekent het einde van NSC als er nieuwe verkiezingen komen.
Erg mooi.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ze missen een Henk die het kan overnemenquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Met Omzigt had de partij wel boegbeeld en dat is nu weg.quote:
?quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:38 schreef capricia het volgende:
Land in een puinhoop storten, en dan zeggen 'houdoe hè, succes ermee'.
Hij geeft niet eens het lef om de stekker eruit te trekken. Bah.
Zeker. Maar de peilingen waren zelfs met Pieter aan boord dramatisch.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met Omzigt had de partij wel boegbeeld en dat is nu weg.
Weet niet precies wat daar mooi aan zou zijn, leek me tenminste nog een politicus met een goed moreel kompas en heb derhalve ook op hem gestemd. Zou bij eventuele nieuwe verkiezingen echt geen flauw idee meer hebben waar dan wel op te stemmen.quote:
Rond de 3 zetels, maar zonder Omzigt zal wel richting 0 gaan of moeten in de komende tijd een aantal van hun standpunten waar gaan maken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zeker. Maar de peilingen waren zelfs met Pieter aan boord dramatisch.
Rutte trok eerst de stekker eruit voor ie ging. Dat is dus wel een verschil.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
?
Je hebt het over Rutte neem ik aan?
Deze man heeft zijn best gedaan, en zijn ziel en zaligheid erin gestoken. Ik heb niet op hem gestemd. Maar het is een waardig politicus.
Hij heeft absoluut niets van zijn belofte ingelost. Hij zal vast zijn best gedaan hebben naar de omstandigheden maar hij heeft veel te hoog van de toren geblazen en werkelijk niks voor elkaar gekregen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
?
Deze man heeft zijn best gedaan, en zijn ziel en zaligheid erin gestoken. Ik heb niet op hem gestemd. Maar het is een waardig politicus.
Omtzigt was een goed CDA-kamerlid. Die eigen partij was (zeker met deze omvang) gedoemd te mislukken met hem in de rol van partijleider.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Weet niet precies wat daar mooi aan zou zijn, leek me tenminste nog een politicus met een goed moreel kompas en heb derhalve ook op hem gestemd. Zou bij eventuele nieuwe verkiezingen echt geen flauw idee meer hebben waar dan wel op te stemmen.
Nee. Juist niet. Rutte liet de keuze bij het volk toen hij opstapte. Verkiezingen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
?
Als Omtzigt opstapt, zouden er eigenlijk verkiezingen moeten komen? Je kan niet elke keer verkiezingen houden als een politiekleider opstapt of een kopstuk.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Juist niet. Rutte liet de keuze bij het volk toen hij opstapte. Verkiezingen.
Omtzigt durft zelfs dat niet eens. De lafaard.
hij zal wel verder gaan als dossiervreter bij een groot advocaten kantoor, de man van de finessesquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:49 schreef Kickinalfa het volgende:
Jammer voor hem persoonlijk. Hij had het vast en zeker anders voorgesteld.
Als politieke leider niet op zijn plek en ik gun de beste man het beste.
Hij heeft gewoon het lef niet.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als Omtzigt opstapt, zouden er eigenlijk verkiezingen moeten komen? Je kan niet elke keer verkiezingen houden als een politiekleider opstapt of een kopstuk.
Wat is dat voor SP mentaliteit om altijd maar verkiezingen te houden. Landsbestuur is gebaat bij een kabinet dat wat langer zit dan 7 maanden.
Maar ik volg je niet geloof ik.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon het lef niet.
Een paasei is het.
Als ie het lef had, had ie de stekker er uit getrokken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar ik volg je niet geloof ik.
Moeten er landelijke verkiezingen komen omdat Omtzigt om gezondheidsredenen (veelal overspannen) uit de landelijke politiek treedt![]()
Gewoon normale vraag verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |