Nee, alleen huurders met huurtoeslag krijgen die, iedereen weet dat alleen die mensen boodschappen doen namelijk.quote:
ik heb mijn hele leven nog nooit een toeslag gehad, wel veel slaagquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:42 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, alleen huurders met huurtoeslag krijgen die, iedereen weet dat alleen die mensen boodschappen doen namelijk.
Misschien kan je Geert nog op een mooi idee brengen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik heb mijn hele leven nog nooit een toeslag gehad, wel veel slaag
Dan heb je pech, dan krijg jij geen boodschappenbonus.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik heb mijn hele leven nog nooit een toeslag gehad, wel veel slaag
Ja maar, dit kabinet was er toch voor de Hardwerkende Nederlander?quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:42 schreef Hanca het volgende:
[..]
Nee, alleen huurders met huurtoeslag krijgen die, iedereen weet dat alleen die mensen boodschappen doen namelijk.
Die krijgt een verhoging van de inkomstenbelasting, zo hebben we allemaal iets. En als je hard werkt en daar veel geld van over kunt houden krijg je ook een verzwaring van belasting op box 3.quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja maar, dit kabinet was er toch voor de Hardwerkende Nederlander?
Gaat box 3 nog verder omhoog?quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:00 schreef Hanca het volgende:
[..]
Die krijgt een verhoging van de inkomstenbelasting, zo hebben we allemaal iets. En als je hard werkt en daar veel geld van over kunt houden krijg je ook een verzwaring van belasting op box 3.
Als er iets de markt verstoord is het wel dit kabinetquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:58 schreef Eightyone het volgende:
https://www.utoday.nl/new(...)udenten-en-personeel
[..]
...meer onder de link.
Heel veel goed nieuws komt er niet van dit kabinet.
Die was toch enorm blij en opgelucht, voor de ministerraad? Zelden zo'n blije minister gezien...quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dus de verlaging van de inkomstenbelasting om de stijgende zorgpremie te compenseren is alweer uitgegeven voor het überhaupt iets heeft gecompenseerd. En zo te lezen geen aanvullende middelen voor de pandemische paraatheid. Agema zal wel blij zijn.
Het belastingvrije vermogen gaan van 57k naar 51k, je komt dus eerder in aanmerking en betaalt over een groter deel belasting.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gaat box 3 nog verder omhoog?het gaat druk worden volgende jaar bij de belastingdienst met verzoeken om werkelijk rendement te belasten. Zeker met de huidige dalende beurskoersen.
Nou ja voorlopig is het rendement zwaar negatief in 2025 dus betalen veel mensen na bezwaarschrift helemaal geen box 3 belasting. Hebben ze die tegenvaller al meegenomen in de actualisatie van de begroting? Want dat gaat over miljardenquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:06 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het belastingvrije vermogen gaan van 57k naar 51k, je komt dus eerder in aanmerking en betaalt over een groter deel belasting.
De drempel gaat van 57k naar 51kquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Gaat box 3 nog verder omhoog?het gaat druk worden volgende jaar bij de belastingdienst met verzoeken om werkelijk rendement te belasten. Zeker met de huidige dalende beurskoersen.
Er zal wel een handelsakkoord komen; daarna zullen de koersen wel herstellen. Sowieso is een verwacht 6% rendement op beleggingen e.d. vrij optimistisch. Ik houd mijn centjes voorlopig op de spaarrekening.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nou ja voorlopig is het rendement zwaar negatief in 2025 dus betalen veel mensen na bezwaarschrift helemaal geen box 3 belasting. Hebben ze die tegenvaller al meegenomen in de actualisatie van de begroting? Want dat gaat over miljarden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |