Bontenbal leunt lekker achterover. Hoeft niets te doen.quote:Op zondag 20 april 2025 14:29 schreef Hexagon het volgende:
Haha Nicolien wil zich terug inlikken bij het CDA. Wat een treurnis. Je hebt gegokt en verloren.
Dan is er dus wel een nieuwe leider nodig die het een nieuwe reden van bestaan kan geven. Die is Van Vroonhoven in ieder geval zeker niet.quote:Op zondag 20 april 2025 01:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
[..]
NSC kon deze fase best wel eens gaan overleven
en alsnog een regeringspartij blijven als serieuze middenpartij zijnde
Dat kan ook, en dan wel ruiterlijk toegeven dat dit experiment mislukt is.quote:
Die blijft als splinterpartij nog wel een tijdje bestaan denk ik.quote:Op zondag 20 april 2025 14:34 schreef capricia het volgende:
Nu die andere halfgare afsplitsing van het CDA nog even imploderen.
Ik zie Vroonhoven eerder als MP dan die Swiftie of Wildersquote:Op zondag 20 april 2025 14:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan is er dus wel een nieuwe leider nodig die het een nieuwe reden van bestaan kan geven. Die is Van Vroonhoven in ieder geval zeker niet.
Zolang de leidster er nog is wel ja. Maar zonder haar zie ik ook geen stemmentrekker in die partij.quote:Op zondag 20 april 2025 14:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die blijft als splinterpartij nog wel een tijdje bestaan denk ik.
Dat ze überhaupt denkt dat ze het CDA wat te bieden hebben, geeft haar gebrek aan politiek gevoel aan.quote:Op zondag 20 april 2025 14:29 schreef Hexagon het volgende:
Haha Nicolien wil zich terug inlikken bij het CDA. Wat een treurnis. Je hebt gegokt en verloren.
Dan komt er iemand uit LTO oid. BBB heeft natuurlijk een behoorlijk georganiseerde achterban. Denk dat die heel lang met 2/3 zetels kunnen bestaan. En dat is ook prima: 2 of 3 zetels die problemen bij boeren in de Kamer in kunnen brengen. Niet zo veel mis mee.quote:Op zondag 20 april 2025 14:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Zolang de leidster er nog is wel ja. Maar zonder haar zie ik ook geen stemmentrekker in die partij.
Die partij zit ook gewoon vol opportunistische baantjesjagers, net als bij meer partijen.quote:Op zondag 20 april 2025 14:29 schreef Hexagon het volgende:
ze willen allemaal minister van stikstof worden en dan Burgemeester van Amsterdamquote:Op zondag 20 april 2025 14:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die partij zit ook gewoon vol opportunistische baantjesjagers, net als bij meer partijen.
Maar met echte principes heeft het weinig van doen.
Van de grootste bij de provinciale staten en dus in de EK naar 2/3 zetels. Mooie implosie wel.quote:Op zondag 20 april 2025 14:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dan komt er iemand uit LTO oid. BBB heeft natuurlijk een behoorlijk georganiseerde achterban. Denk dat die heel lang met 2/3 zetels kunnen bestaan. En dat is ook prima: 2 of 3 zetels die problemen bij boeren in de Kamer in kunnen brengen. Niet zo veel mis mee.
Och Boer zoekt vrouw bestaat al best lang. Dus deelneemsters genoeg.quote:Op zondag 20 april 2025 14:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Zolang de leidster er nog is wel ja. Maar zonder haar zie ik ook geen stemmentrekker in die partij.
Grootste partij in de EK. Bizar gewoon.
Zo klopt ie weerquote:Op zondag 20 april 2025 14:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dan komt er iemand uit LTO oid. BBB heeft natuurlijk een behoorlijk georganiseerde achterban. Denk dat die heel lang met 2/3 zetels kunnen bestaan. En dat is ook prima: 2 of 3 zetels die problemen bij boeren de agro industrie in de Kamer in kunnen brengen. Niet zo veel mis mee.
Bij 2 of 3 zetels zal de big-agro weer de gewone lobby gebruiken, denk ik.quote:
Waarom zou het CDA met deze clowns die op de rand van de achtergrond zitten (o zetels) zouden willen fuseren....quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:07 schreef Momo het volgende:
[ X ]
De speld had dit kunnen bedenken, fusie met CDA lol
U leeft onder een steen?quote:Op zondag 20 april 2025 12:28 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Nou ja, er wordt helemaal niks gesloopt door dit kabinet.
Klopt, het is voor beiden lastig onderscheiden.quote:Op zondag 20 april 2025 14:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Op zich moeten ze wel bijna, het heeft weinig zin om met z'n tweeen in het al half drooggevallen vijvertje van het behoudende midden te gaan zitten vissen.
Hoho we hebben de ministeriële commissie nog!!!quote:Op maandag 21 april 2025 07:58 schreef Faraday01 het volgende:
Volgende drukpunt: Liander geeft aan dat tempo opwaardering elektriciteitsnet in gevaar komt omdat kabinet in de voorjaarsnota niets regelt voor stikstof.
Tja, dat weet men natuurlijk prima in Den Haag. Maar blijkbaar is de druk gewoon nog niet hoog genoeg…quote:Op maandag 21 april 2025 07:58 schreef Faraday01 het volgende:
Volgende drukpunt: Liander geeft aan dat tempo opwaardering elektriciteitsnet in gevaar komt omdat kabinet in de voorjaarsnota niets regelt voor stikstof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |