Klopt. Is ook uitzonderlijk.quote:
Niks helaas. Kwestie van prioriteiten stellen.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Klopt. Is ook uitzonderlijk.
Vorig jaar maakte ik ze een paar dagen vantevoren aan.
Helaas ben ik de komende dagen/week erg druk met andere zaken.
Ik heb je PB gestuurdquote:Op dinsdag 22 april 2025 18:37 schreef henkde_j het volgende:
Heeft iemand de route ook in een wat meer gedetailleerd kaartje? Bij voorkeur in Google Maps?
Nieuwe stagiair waarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:02 schreef Sjoerd102 het volgende:
Volgens de voorbeschouwing op wielerflits is de Cote de Saint Roch nieuw in Luik Bastenaken Luik.
Kans is inderdaad aanzienlijk.quote:
**** Tadej Pogacarquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Leuke OP maar welke toprenners starten er morgen?
Skjelmose na z’n ketser woensdag? Optimistisch.quote:Op zaterdag 26 april 2025 18:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
**** Tadej Pogacar
*** Remco Evenepoel, Mattias Skjelmose
** Tom Pidcock, Ben Healy, Romain Grégoire
* Tiesj Benoot, Santiago Buitrago, Enric Mas, Lennert Van Eetvelt
Bron: Wielerflits
Lijkt wel een random gegenereerde npc uit Oblivion Remasteredquote:Op zaterdag 26 april 2025 16:01 schreef wimderon het volgende:
Ik snap wel waarom Maxim dat haar er nooit af wilde halen.
[ afbeelding ]
Is toch nooit echt anders geweest? Zijn imago als 'leuke' persoonlijkheid komt toch voornamelijk voort uit zijn non-verbale act.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:49 schreef Slobeend het volgende:
Inmiddels zijn de interviews van Roglic en Vingegaard leuker dan die van Pogacar, die zegt echt helemaal niets boeiends meer. Mijn hemel.
Ook wel vergelijkbaar met Sagan, die had ook amper fatsoenlijke teksten in interviewsquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:05 schreef Kloit het volgende:
[..]
Is toch nooit echt anders geweest? Zijn imago als 'leuke' persoonlijkheid komt toch voornamelijk voort uit zijn non-verbale act.
Boogerd wordt helaas toch weer niet goed gerekendquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:09 schreef Szura het volgende:
Quizje maar vast
https://www.sporcle.com/g(...)aken-luik-sinds-1990
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet opquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:09 schreef Szura het volgende:
Quizje maar vast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.komen is wel jammerCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Grappig, de url heeft het over sinds 1990. Verder 25/25.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:09 schreef Szura het volgende:
Quizje maar vast
Sowieso zitten die sites een beetje vast in hun sterrenstelsels. Pogacar vier sterren, Remco drie, de volgende favorieten twee sterren. Waarbij ik een Healy intuïtief meer kans geef dan Skjelmose inderdaad.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Skjelmose na z’n ketser woensdag? Optimistisch.
Steek je nou Wim zijn rubriek?quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:09 schreef Szura het volgende:
Quizje maar vast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 27 april 2025 07:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.komen is wel jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
24/25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft de afgelopen dagen met drie lagen kleren aan getraind om het opgehoopte vocht uit de zwellingen weg te werken, gaat helemaal goed komen!quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Skjelmose na z’n ketser woensdag? Optimistisch.![]()
Wellicht eentje in de kopgroep.quote:Op zondag 27 april 2025 10:57 schreef Abrikozentaart het volgende:
Verwachten we nog iets van de Nederlanders bij de mannen?![]()
Nop. Zijn er al 12 wegquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Misschien een verre ereplaats voor Vader of Bouwman.quote:Op zondag 27 april 2025 10:57 schreef Abrikozentaart het volgende:
Verwachten we nog iets van de Nederlanders bij de mannen?![]()
Wielrenners zijn eigenlijk ook maar gestoord hequote:Op zondag 27 april 2025 10:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heeft de afgelopen dagen met drie lagen kleren aan getraind om het opgehoopte vocht uit de zwellingen weg te werken, gaat helemaal goed komen!Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Après ski taferelen op de Baraque Fraiture. De fanclub van R.Ev heeft wat speakers meegenomen:')Net efkes anges![]()
Was goed begonnen aan het seizoen.quote:Op zondag 27 april 2025 11:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die transfer is wel een belachelijk groot succes tot nu toe![]()
Er doen al geen Nederlandse kanshebbers mee, maar valt op dat er zelfs amper Nederlanders meedoen.. Visma en Picnic stuurt enkel Nederlanders ter opvulling en de rest is ook vooral knechtquote:Op zondag 27 april 2025 11:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien een verre ereplaats voor Vader of Bouwman.![]()
![]()
Zonder Poeleke zijn we niks.quote:Op zondag 27 april 2025 11:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er doen al geen Nederlandse kanshebbers mee, maar valt op dat er zelfs amper Nederlanders meedoen.. Visma en Picnic stuurt enkel Nederlanders ter opvulling en de rest is ook vooral knecht
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Oei, dat is een lange werkdag voor Karsten!quote:Op zondag 27 april 2025 12:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Jeroen en Karsten zijn inmiddels live.![]()
Matige kopgroep wel.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Het jaar waarin Bahrain bijzonder sterk was.quote:Op zondag 27 april 2025 12:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jack Haig reed ooit podium in een grote ronde. Daar is ook niks meer van over.![]()
Dat allemaal op zuurkool met eierenquote:Op zondag 27 april 2025 12:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oei, dat is een lange werkdag voor Karsten!![]()
Tot dusver hebben Karsten en Jeroen het alleen nog maar over vijvers en vissen. Dat zegt ook wat over de koers momenteel![]()
![]()
En Beavis en Buttheadquote:Op zondag 27 april 2025 12:51 schreef Bill_Hillie het volgende:
Tot dusver hebben Karsten en Jeroen het alleen nog maar over vijvers en vissen. Dat zegt ook wat over de koers momenteel![]()
![]()
Bob Jungels won deze koers ooit.
Een van de strafste stoten van Taus.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Samenvatting (van de vijvers en vissen) tot nu toe?quote:Op zondag 27 april 2025 12:51 schreef Bill_Hillie het volgende:
Tot dusver hebben Karsten en Jeroen het alleen nog maar over vijvers en vissen. Dat zegt ook wat over de koers momenteelYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Of ze hebben zin in patat.quote:Op zondag 27 april 2025 13:15 schreef Pistolero het volgende:
Ineos heeft een droomplan. Ze zijn alleen even vergeten dat het geen 2018 meer is.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Dumoulin vindt dit ook (hij is co-commentator).quote:Op zondag 27 april 2025 13:15 schreef Pistolero het volgende:
Ineos heeft een droomplan. Ze zijn alleen even vergeten dat het geen 2018 meer is.![]()
DYGERT Chloé (CANYON//SRAM zondacrypto) will not appear at the startLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Weet je nog, Kasper Asgreen?quote:Op zondag 27 april 2025 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bob Jungels won deze koers ooit.
Een van de strafste stoten van Taus.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Benieuwd hoe lang mijn tv vandaag dienst mag doen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het is Remco Evenepoel weer. Lente zonnetjeIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Daar reed een opel de baan opIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Tom koopt zijn kleding bij Decathlon denk ik.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
![]()
Is dit een goed stel?
Balbas is inmiddels een geriatrische patiënt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Elianus, die barbaarse piek was ik alweer bijna vergeten.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Quickstep snap ik wel, Evenepoel zit er niet ver vanaf.quote:Op zondag 27 april 2025 14:00 schreef Pistolero het volgende:
Blijft toch ongekend hoe veel ploegen gewoon doodleuk blijven meerijden met UAE.![]()
Tom is wel een leuke aanwinst in het commentaarteam bij de NOS.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
WILLIAMS Stephen (Israel - Premier Tech) is dropped from peloton
Daar hebben we over een paar jaar ook zo’n grafiekje vanLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik vind hem beter als analyst rondom de wedstrijd.quote:Op zondag 27 april 2025 14:12 schreef Felagund het volgende:
Tom is wel een leuke aanwinst in het commentaarteam bij de NOS.![]()
Ben geen fan, alles is vlg de lijntjes.quote:Op zondag 27 april 2025 14:12 schreef Felagund het volgende:
Tom is wel een leuke aanwinst in het commentaarteam bij de NOS.
Als Pogi wint met 15min voorsprong: “wat een mooie wedstrijd, wat een voorrecht om dit te mogen zien”Vakman pur sang![]()
Ik niet.quote:Op zondag 27 april 2025 14:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik vind hem beter als analyst rondom de wedstrijd.![]()
Valt wel mee, en beter dat dan een Joris die gaat schreeuwen de hele tijd.quote:Op zondag 27 april 2025 14:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben geen fan, alles is vlg de lijntjes.
Als Pogi wint met 15min voorsprong: “wat een mooie wedstrijd, wat een voorrecht om dit te mogen zien”You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
De generatie Graat/Meulen/Huising zijn grandioze frauds.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De rust waarmee hij praat is wel prettig ja.quote:Op zondag 27 april 2025 14:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Valt wel mee, en beter dat dan een Joris die gaat schreeuwen de hele tijd.
Maar ik vind bij de NOS dat niemand ooit zichzelf kan zijn, scherp, chagerijnig een keer, een uitflapper, niks kan daar lijkt het.
Nets als Diona The dutch mountains, nog nooit betrapt op een echte uitspraak.Vakman pur sang![]()
Tom is juist wel zichzelf.quote:Op zondag 27 april 2025 14:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De rust waarmee hij praat is wel prettig ja.
Maar ik vind bij de NOS dat niemand ooit zichzelf kan zijn, scherp, chagerijnig een keer, een uitflapper, niks kan daar lijkt het.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
het is dat Tom het commentaar doetquote:Op zondag 27 april 2025 14:29 schreef Pistolero het volgende:
Graat die nu al kansloos moet lossen.![]()
Hef het Nederlandse wielrennen lekker op.Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/![]()
Ja Karrul dit hebben we zelf ook gezien, dank jeLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ach Vogelenzang.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Zal niet voor lang zijn, hij zal wel zo moeten schijten.quote:Op zondag 27 april 2025 14:30 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
het is dat Tom het commentaar doetVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Het is Remco Evenepoelmiddag, het is de Remco Evenepoelcup.quote:Op zondag 27 april 2025 13:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is Remco Evenepoel weer. Lente zonnetjeVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
quote:
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Picnic PostNL gaat weer voor de meest knullige valpartij van de dag?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Jeroen vindt de steur een lelijke vis. Hij had er twee waarvan een is dood gegaan.quote:Op zondag 27 april 2025 13:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Samenvatting (van de vijvers en vissen) tot nu toe?![]()
Best handig zo'n duracell rennerquote:Op zondag 27 april 2025 15:14 schreef DIJK het volgende:
Nog een paar nieuwe batterijen in Novak gestoken![]()
En daarna het Saint Nicolas bisnummer op de roche aux fauconsquote:Op zondag 27 april 2025 15:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks weer zo'n VDB vs Bartoli showtje![]()
![]()
Sowieso graag weer het oude parcours met aankomst in Ans.quote:Op zondag 27 april 2025 15:16 schreef Faraday01 het volgende:
Ik vind dat ze de Saint Nicolas ook weer eens op moeten nemen in het parcours.![]()
Vrees dat het snel klaarquote:Op zondag 27 april 2025 15:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks weer zo'n VDB vs Bartoli showtje![]()
Het was destijds wel vaak een grote wachtkoers (soort Waalse Pijl)quote:Op zondag 27 april 2025 15:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sowieso graag weer het oude parcours met aankomst in Ans.![]()
Ik denk dat ie zo al gaat.quote:Op zondag 27 april 2025 15:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
pogi kan toch gewoon wachten tot de Valkenrots![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Met 80+ per uur in een peloton van 100+ man rijden, ik zou alle mogelijke kleurcombinaties hebben gescheten
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Iedereen is blij dat ze beneden zijnquote:Op zondag 27 april 2025 15:24 schreef heywoodu het volgende:
Met 80+ per uur in een peloton van 100+ man rijden, ik zou alle mogelijke kleurcombinaties hebben gescheten![]()
![]()
Ik heb dat al als ik in mijn eentje die snel zou rijden.quote:Op zondag 27 april 2025 15:24 schreef heywoodu het volgende:
Met 80+ per uur in een peloton van 100+ man rijden, ik zou alle mogelijke kleurcombinaties hebben geschetenYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
In de auto zou ik het zelfs niet fijn vinden.quote:Op zondag 27 april 2025 15:24 schreef heywoodu het volgende:
Met 80+ per uur in een peloton van 100+ man rijden, ik zou alle mogelijke kleurcombinaties hebben gescheten![]()
En nu is het wachten tot de Redoute… zoveel spectaculairder is het allemaal niet geworden.quote:Op zondag 27 april 2025 15:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het was destijds wel vaak een grote wachtkoers (soort Waalse Pijl)![]()
In Remouchamps gaan ze soms wel harder naar beneden.quote:Op zondag 27 april 2025 15:24 schreef heywoodu het volgende:
Komt door zijn val in de Amstel.quote:Op zondag 27 april 2025 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heeft R.EV last van het koude weer?![]()
Jeroen en Karsten die elkaar continu Jan en Bobbie noemen, leuke rubriek.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
heywoodu
![]()
Benieuwd wie er tweede wordt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Mijn hand reikt naar de afstandbediening.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
TV kan uit."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Pogi![]()
![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
heywoodu
![]()
Taiwanese vlag altijd +1Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ach Evenepoel."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
heywoodu
![]()
Over 34km uiteraard pas.quote:Op zondag 27 april 2025 15:30 schreef Mykonos het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een heerlijk boek, aanrader om nu in het zonnetje te gaan lezenVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Lidl flink eind op kop zitten rijden voor dit
Rev nergens te zien. Benoot zit achterin te kloten. Alaflip moet gaan achtervolgen, dus de tv kan wel weer uit.![]()
Alaploflipe?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Zo’n spartelende renner vol gedrapeerd in het goud heeft toch wel iets mega lachwekkends.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
heywoodu
![]()
Gezien zijn lange solo's vraag ik me af of hij wel voor comfort zou kiezen.quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Commentatoren hebben nog steeds niet door dat Pogacar na zo'n versnelling op 90% verder rijdt om na de klim de voorsprong pas weer uit te breiden![]()
Nu moeten ze niet meer twijfelen en kop over kop gaan achtervolgen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Of een chocolade-helm.quote:Op zondag 27 april 2025 15:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Volgende keer een zilveren helm voor Hem.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Redelijk groepje er achter nog wel. Maar ja, bergop rijdt 'ie alles weer los dan als ze erbij komen.![]()
Tulettquote:Op zondag 27 april 2025 15:32 schreef Faraday01 het volgende:
Wie is de Visma in de achtervolgende groep?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Wie is de Visma in de achtervolgende groep?![]()
Tulett.quote:Op zondag 27 april 2025 15:32 schreef Faraday01 het volgende:
Wie is de Visma in de achtervolgende groep?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Tulett.quote:Op zondag 27 april 2025 15:32 schreef Faraday01 het volgende:
Nog meer van dit soort lekkere wielerroman tips? ❤quote:Op zondag 27 april 2025 15:30 schreef Mykonos het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een heerlijk boek, aanrader om nu in het zonnetje te gaan lezen![]()
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat die Visma Tulett is jongons!"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Volgens mij is het idd Tulett.quote:Op zondag 27 april 2025 15:35 schreef Salina het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat die Visma Tulett is jongons!
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Carrel in optima forma dus.quote:Op zondag 27 april 2025 15:35 schreef wimderon het volgende:
Wat een waanzinnig nutteloze tussenkomst, Carl.![]()
Wel excuus heeft Remco dadelijk aan de finish om te zeggen dat hij eigenlijk beste in koers was?Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Zap naar de NOS Wim.quote:Op zondag 27 april 2025 15:35 schreef wimderon het volgende:
Wat een waanzinnig nutteloze tussenkomst, Carl.![]()
Het is de wielervariant van een schaatsbelg.quote:Op zondag 27 april 2025 15:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij wel Britse roots.![]()
De hersenloze Healy blijft maar weer eens door rammen zonder achterom te kijken en met 4 de krachten te bundelenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Volgens mij geboren ergens rond Wolverhampton, dus veel Britser wordt het niet. Jeugdbond van Ierland was wat vriendelijker geloof ik, daarom is die geswitched.quote:Op zondag 27 april 2025 15:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geboren in Engeland inderdaad, dat wist ik niet.quote:Op zondag 27 april 2025 15:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat gaan we nu doen?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Wat zijn ze goed he, bij de NOSquote:Op zondag 27 april 2025 15:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geboren in Engeland inderdaad, dat wist ik niet.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Lidl-Trek heeft weer dom gereden. Het peloton met meerder renners aanvoeren voor de Col de Rosier en ook weer na Col de Rosier.
Die krachten hadden ze moeten bewaren voor de achtervolging op de La Redoute.![]()
De Aankomst van Bas Steman vond ik best leukquote:Op zondag 27 april 2025 15:34 schreef Reljem het volgende:
[..]
Nog meer van dit soort lekkere wielerroman tips? ❤The owls are not what they seem![]()
Ik wil me nog één keer ergeren een Karl en Carl, ondanks het gouden koppel op Eurosport.quote:
Bovendien vind ik Dumoulin ook niks bijzonders.![]()
De renners die ze daarvoor gebruikt hebben zouden op La Redoute nul komma niks hebben kunnen doen.quote:Op zondag 27 april 2025 15:38 schreef Idisrom het volgende:
Lidl-Trek heeft weer dom gereden. Het peloton met meerder renners aanvoeren voor de Col de Rosier en ook weer na Col de Rosier.
Die krachten hadden ze moeten bewaren voor de achtervolging op de La Redoute.![]()
Kijken hoe Fraudioli vakkundig de zekere titel gaat weggeven.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
2 renners verdelen dus de 5 monumenten dit jaarLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
16h55 geloof ikquote:Op zondag 27 april 2025 15:41 schreef DiegoFuser het volgende:
Vanaf hoe laat beelden van de meisjes?
https://www.wielerflits.nl/nieuws/wielrennen-op-tv/![]()
Remco kan het dit keer niet op de kou/regen stekenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Er is een apart topic voor meisjes fietsen, toch?quote:Op zondag 27 april 2025 15:41 schreef DiegoFuser het volgende:
Vanaf hoe laat beelden van de meisjes?![]()
En ook niet op een valpartij. Misschien had allah z'n dag niet.quote:Op zondag 27 april 2025 15:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Remco kan het dit keer niet op de kou/regen steken![]()
Volgend jaar krijgen we 1 renner die de 5 monumenten gaat verdelen, dus geniet er nog maar even van.quote:Op zondag 27 april 2025 15:41 schreef Szura het volgende:
2 renners verdelen dus de 5 monumenten dit jaar![]()
Het is een keer weer niet tegen Janneke & Mieke en Evenefraud geeft weer niet thuisquote:Op zondag 27 april 2025 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Heeft R.EV last van het koude weer?
Hopelijk weer die leuke Gianetti in beeld aan de finish straks!!!1Jack does it in real time...![]()
Pogacar geldt voor 2?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
MSR en Parijs-Roubaix heeft hij nog niet zomaar gewonnen.quote:Op zondag 27 april 2025 15:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgend jaar krijgen we 1 renner die de 5 monumenten gaat verdelen, dus geniet er nog maar even van.![]()
Dat niemand Pogacar kan volgen, zijn we ondertussen wel gewend. Dat we er maar aan moeten wennen dat er niemand zelfs maar probeert te volgen, is al moeilijker.
Maar zou het mogelijk zijn dat ze op zijn minst opzij kijken als hij vertrekt? Het gewoon negeren als een irrelevant fait divers in hun strijd voor de 2e plek, is wel heel zielig.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
13 van de laatste 15. Waarbij de ene door een valpartij misliep en de andere omdat Mathieu controlerend reed.quote:Op zondag 27 april 2025 15:41 schreef Szura het volgende:
2 renners verdelen dus de 5 monumenten dit jaar![]()
McNulty is ook een knucklehead eerste klas.quote:Op zondag 27 april 2025 15:46 schreef wimderon het volgende:
McNulty brengt gewoon twee man van EF mee zodat die met drie zitten. Stukje onschendbaar achten.![]()
Tom spreekt dit ook met verbazing uit.quote:Op zondag 27 april 2025 15:46 schreef wimderon het volgende:
McNulty brengt gewoon twee man van EF mee zodat die met drie zitten. Stukje onschendbaar achten.![]()
quote:Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 27 april 2025 15:46 schreef wimderon het volgende:
En dan de komende weken in alle media weer moeten aanhoren dat UAE tactisch ook zo goed rijdt!!1!!quote:Op zondag 27 april 2025 15:46 schreef wimderon het volgende:
McNulty brengt gewoon twee man van EF mee zodat die met drie zitten. Stukje onschendbaar achten.Jack does it in real time...![]()
![]()
Hij valt niet eens aan. Net als in Hoei trapt hij zittend drie keer zo hard als de rest. Buiten het feit dat dominantie nooit leuk is ziet het er op deze manier nog een stuk erger uit. Hij rijdt naar de bakker, de rest naar het slachthuis.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Hebben we hier te maken met een motortje, of zijn de werken van Gianetti en co daadwerkelijk zo fabuleus?quote:Op zondag 27 april 2025 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Hij valt niet eens aan. Net als in Hoei trapt hij zittend drie keer zo hard als de rest. Buiten het feit dat dominantie nooit leuk is ziet het er op deze manier nog een stuk erger uit. Hij rijdt naar de bakker, de rest naar het slachthuis.![]()
ja, pogi beste ooit, dat maakt dan mvdp beste nl ooitAan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/![]()
Dit zijn echt MotoGP aanvallen, we worden ontzettend beflikkerdquote:Op zondag 27 april 2025 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Hij valt niet eens aan. Net als in Hoei trapt hij zittend drie keer zo hard als de rest. Buiten het feit dat dominantie nooit leuk is ziet het er op deze manier nog een stuk erger uit. Hij rijdt naar de bakker, de rest naar het slachthuis.Jack does it in real time...![]()
Als het achtervolgende peloton uit een renner of 70 bestaat, dan kan het daarachter vermoedelijk wel héél véél harder.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
quote:Op zondag 27 april 2025 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Hij valt niet eens aan. Net als in Hoei trapt hij zittend drie keer zo hard als de rest. Buiten het feit dat dominantie nooit leuk is ziet het er op deze manier nog een stuk erger uit. Hij rijdt naar de bakker, de rest naar het slachthuis.![]()
![]()
PCS all time lijst gaat hij vandaag Saronni, Coppi, Bartali en Jalabert voorbij. Van Looy pakt 'ie dit jaar ook nog wel. Anquetil misschien ook wel.quote:Op zondag 27 april 2025 15:54 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ja, pogi beste ooit, dat maakt dan mvdp beste nl ooit
En dan volgend jaar nog zo'n jaar en dan alleen d'n Eddy nog boven hem.![]()
Ach Remco.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Overrated!Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?![]()
Die lijst neemt niemand serieusquote:Op zondag 27 april 2025 15:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
PCS all time lijst gaat hij vandaag Saronni, Coppi, Bartali en Jalabert voorbij. Van Looy pakt 'ie dit jaar ook nog wel. Anquetil misschien ook wel.
En dan volgend jaar nog zo'n jaar en dan alleen d'n Eddy nog boven hem.
Wout boven VdP
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Remco beter doe je niet mee als je zo slecht bent. Ziek? Koortsblaas?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: