het is dat Tom het commentaar doetquote:Op zondag 27 april 2025 14:29 schreef Pistolero het volgende:
Graat die nu al kansloos moet lossen.![]()
Hef het Nederlandse wielrennen lekker op.
Zal niet voor lang zijn, hij zal wel zo moeten schijten.quote:Op zondag 27 april 2025 14:30 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
het is dat Tom het commentaar doet
Het is Remco Evenepoelmiddag, het is de Remco Evenepoelcup.quote:Op zondag 27 april 2025 13:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is Remco Evenepoel weer. Lente zonnetje
quote:
Jeroen vindt de steur een lelijke vis. Hij had er twee waarvan een is dood gegaan.quote:Op zondag 27 april 2025 13:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Samenvatting (van de vijvers en vissen) tot nu toe?
Best handig zo'n duracell rennerquote:Op zondag 27 april 2025 15:14 schreef DIJK het volgende:
Nog een paar nieuwe batterijen in Novak gestoken
En daarna het Saint Nicolas bisnummer op de roche aux fauconsquote:Op zondag 27 april 2025 15:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks weer zo'n VDB vs Bartoli showtje
Sowieso graag weer het oude parcours met aankomst in Ans.quote:Op zondag 27 april 2025 15:16 schreef Faraday01 het volgende:
Ik vind dat ze de Saint Nicolas ook weer eens op moeten nemen in het parcours.
Vrees dat het snel klaarquote:Op zondag 27 april 2025 15:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks weer zo'n VDB vs Bartoli showtje
Het was destijds wel vaak een grote wachtkoers (soort Waalse Pijl)quote:Op zondag 27 april 2025 15:18 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sowieso graag weer het oude parcours met aankomst in Ans.
Ik denk dat ie zo al gaat.quote:Op zondag 27 april 2025 15:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
pogi kan toch gewoon wachten tot de Valkenrots
Iedereen is blij dat ze beneden zijnquote:Op zondag 27 april 2025 15:24 schreef heywoodu het volgende:
Met 80+ per uur in een peloton van 100+ man rijden, ik zou alle mogelijke kleurcombinaties hebben gescheten
Ik heb dat al als ik in mijn eentje die snel zou rijden.quote:Op zondag 27 april 2025 15:24 schreef heywoodu het volgende:
Met 80+ per uur in een peloton van 100+ man rijden, ik zou alle mogelijke kleurcombinaties hebben gescheten
In de auto zou ik het zelfs niet fijn vinden.quote:Op zondag 27 april 2025 15:24 schreef heywoodu het volgende:
En nu is het wachten tot de Redoute… zoveel spectaculairder is het allemaal niet geworden.quote:Op zondag 27 april 2025 15:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het was destijds wel vaak een grote wachtkoers (soort Waalse Pijl)
In Remouchamps gaan ze soms wel harder naar beneden.quote:Op zondag 27 april 2025 15:24 schreef heywoodu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |