Klopt. Is ook uitzonderlijk.quote:
Niks helaas. Kwestie van prioriteiten stellen.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Klopt. Is ook uitzonderlijk.
Vorig jaar maakte ik ze een paar dagen vantevoren aan.
Helaas ben ik de komende dagen/week erg druk met andere zaken.
Ik heb je PB gestuurdquote:Op dinsdag 22 april 2025 18:37 schreef henkde_j het volgende:
Heeft iemand de route ook in een wat meer gedetailleerd kaartje? Bij voorkeur in Google Maps?
Nieuwe stagiair waarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 april 2025 15:02 schreef Sjoerd102 het volgende:
Volgens de voorbeschouwing op wielerflits is de Cote de Saint Roch nieuw in Luik Bastenaken Luik.
Kans is inderdaad aanzienlijk.quote:
**** Tadej Pogacarquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Leuke OP maar welke toprenners starten er morgen?
Skjelmose na z’n ketser woensdag? Optimistisch.quote:Op zaterdag 26 april 2025 18:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
**** Tadej Pogacar
*** Remco Evenepoel, Mattias Skjelmose
** Tom Pidcock, Ben Healy, Romain Grégoire
* Tiesj Benoot, Santiago Buitrago, Enric Mas, Lennert Van Eetvelt
Bron: Wielerflits
Lijkt wel een random gegenereerde npc uit Oblivion Remasteredquote:Op zaterdag 26 april 2025 16:01 schreef wimderon het volgende:
Ik snap wel waarom Maxim dat haar er nooit af wilde halen.
[ afbeelding ]
Is toch nooit echt anders geweest? Zijn imago als 'leuke' persoonlijkheid komt toch voornamelijk voort uit zijn non-verbale act.quote:Op zaterdag 26 april 2025 21:49 schreef Slobeend het volgende:
Inmiddels zijn de interviews van Roglic en Vingegaard leuker dan die van Pogacar, die zegt echt helemaal niets boeiends meer. Mijn hemel.
Ook wel vergelijkbaar met Sagan, die had ook amper fatsoenlijke teksten in interviewsquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:05 schreef Kloit het volgende:
[..]
Is toch nooit echt anders geweest? Zijn imago als 'leuke' persoonlijkheid komt toch voornamelijk voort uit zijn non-verbale act.
Boogerd wordt helaas toch weer niet goed gerekendquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:09 schreef Szura het volgende:
Quizje maar vast
https://www.sporcle.com/g(...)aken-luik-sinds-1990
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet opquote:Op zaterdag 26 april 2025 22:09 schreef Szura het volgende:
Quizje maar vast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.komen is wel jammerCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Grappig, de url heeft het over sinds 1990. Verder 25/25.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:09 schreef Szura het volgende:
Quizje maar vast
Sowieso zitten die sites een beetje vast in hun sterrenstelsels. Pogacar vier sterren, Remco drie, de volgende favorieten twee sterren. Waarbij ik een Healy intuïtief meer kans geef dan Skjelmose inderdaad.quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Skjelmose na z’n ketser woensdag? Optimistisch.
Steek je nou Wim zijn rubriek?quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:09 schreef Szura het volgende:
Quizje maar vast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 27 april 2025 07:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.komen is wel jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
24/25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft de afgelopen dagen met drie lagen kleren aan getraind om het opgehoopte vocht uit de zwellingen weg te werken, gaat helemaal goed komen!quote:Op zaterdag 26 april 2025 20:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Skjelmose na z’n ketser woensdag? Optimistisch.![]()
Wellicht eentje in de kopgroep.quote:Op zondag 27 april 2025 10:57 schreef Abrikozentaart het volgende:
Verwachten we nog iets van de Nederlanders bij de mannen?![]()
Nop. Zijn er al 12 wegquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Misschien een verre ereplaats voor Vader of Bouwman.quote:Op zondag 27 april 2025 10:57 schreef Abrikozentaart het volgende:
Verwachten we nog iets van de Nederlanders bij de mannen?![]()
Wielrenners zijn eigenlijk ook maar gestoord hequote:Op zondag 27 april 2025 10:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heeft de afgelopen dagen met drie lagen kleren aan getraind om het opgehoopte vocht uit de zwellingen weg te werken, gaat helemaal goed komen!Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Après ski taferelen op de Baraque Fraiture. De fanclub van R.Ev heeft wat speakers meegenomen:')Net efkes anges![]()
Was goed begonnen aan het seizoen.quote:Op zondag 27 april 2025 11:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die transfer is wel een belachelijk groot succes tot nu toe![]()
Er doen al geen Nederlandse kanshebbers mee, maar valt op dat er zelfs amper Nederlanders meedoen.. Visma en Picnic stuurt enkel Nederlanders ter opvulling en de rest is ook vooral knechtquote:Op zondag 27 april 2025 11:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien een verre ereplaats voor Vader of Bouwman.![]()
![]()
Zonder Poeleke zijn we niks.quote:Op zondag 27 april 2025 11:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er doen al geen Nederlandse kanshebbers mee, maar valt op dat er zelfs amper Nederlanders meedoen.. Visma en Picnic stuurt enkel Nederlanders ter opvulling en de rest is ook vooral knecht
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Oei, dat is een lange werkdag voor Karsten!quote:Op zondag 27 april 2025 12:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Jeroen en Karsten zijn inmiddels live.![]()
Matige kopgroep wel.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Het jaar waarin Bahrain bijzonder sterk was.quote:Op zondag 27 april 2025 12:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jack Haig reed ooit podium in een grote ronde. Daar is ook niks meer van over.![]()
Dat allemaal op zuurkool met eierenquote:Op zondag 27 april 2025 12:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oei, dat is een lange werkdag voor Karsten!![]()
Tot dusver hebben Karsten en Jeroen het alleen nog maar over vijvers en vissen. Dat zegt ook wat over de koers momenteel![]()
![]()
En Beavis en Buttheadquote:Op zondag 27 april 2025 12:51 schreef Bill_Hillie het volgende:
Tot dusver hebben Karsten en Jeroen het alleen nog maar over vijvers en vissen. Dat zegt ook wat over de koers momenteel![]()
![]()
Bob Jungels won deze koers ooit.
Een van de strafste stoten van Taus.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Samenvatting (van de vijvers en vissen) tot nu toe?quote:Op zondag 27 april 2025 12:51 schreef Bill_Hillie het volgende:
Tot dusver hebben Karsten en Jeroen het alleen nog maar over vijvers en vissen. Dat zegt ook wat over de koers momenteelYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Of ze hebben zin in patat.quote:Op zondag 27 april 2025 13:15 schreef Pistolero het volgende:
Ineos heeft een droomplan. Ze zijn alleen even vergeten dat het geen 2018 meer is.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Dumoulin vindt dit ook (hij is co-commentator).quote:Op zondag 27 april 2025 13:15 schreef Pistolero het volgende:
Ineos heeft een droomplan. Ze zijn alleen even vergeten dat het geen 2018 meer is.![]()
DYGERT Chloé (CANYON//SRAM zondacrypto) will not appear at the startLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Weet je nog, Kasper Asgreen?quote:Op zondag 27 april 2025 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bob Jungels won deze koers ooit.
Een van de strafste stoten van Taus.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Benieuwd hoe lang mijn tv vandaag dienst mag doen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het is Remco Evenepoel weer. Lente zonnetjeIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Daar reed een opel de baan opIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Tom koopt zijn kleding bij Decathlon denk ik.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
![]()
Is dit een goed stel?
Balbas is inmiddels een geriatrische patiënt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Elianus, die barbaarse piek was ik alweer bijna vergeten.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Quickstep snap ik wel, Evenepoel zit er niet ver vanaf.quote:Op zondag 27 april 2025 14:00 schreef Pistolero het volgende:
Blijft toch ongekend hoe veel ploegen gewoon doodleuk blijven meerijden met UAE.![]()
Tom is wel een leuke aanwinst in het commentaarteam bij de NOS.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
WILLIAMS Stephen (Israel - Premier Tech) is dropped from peloton
Daar hebben we over een paar jaar ook zo’n grafiekje vanLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik vind hem beter als analyst rondom de wedstrijd.quote:Op zondag 27 april 2025 14:12 schreef Felagund het volgende:
Tom is wel een leuke aanwinst in het commentaarteam bij de NOS.![]()
Ben geen fan, alles is vlg de lijntjes.quote:Op zondag 27 april 2025 14:12 schreef Felagund het volgende:
Tom is wel een leuke aanwinst in het commentaarteam bij de NOS.
Als Pogi wint met 15min voorsprong: “wat een mooie wedstrijd, wat een voorrecht om dit te mogen zien”Vakman pur sang![]()
Ik niet.quote:Op zondag 27 april 2025 14:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik vind hem beter als analyst rondom de wedstrijd.![]()
Valt wel mee, en beter dat dan een Joris die gaat schreeuwen de hele tijd.quote:Op zondag 27 april 2025 14:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben geen fan, alles is vlg de lijntjes.
Als Pogi wint met 15min voorsprong: “wat een mooie wedstrijd, wat een voorrecht om dit te mogen zien”You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
De generatie Graat/Meulen/Huising zijn grandioze frauds.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De rust waarmee hij praat is wel prettig ja.quote:Op zondag 27 april 2025 14:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Valt wel mee, en beter dat dan een Joris die gaat schreeuwen de hele tijd.
Maar ik vind bij de NOS dat niemand ooit zichzelf kan zijn, scherp, chagerijnig een keer, een uitflapper, niks kan daar lijkt het.
Nets als Diona The dutch mountains, nog nooit betrapt op een echte uitspraak.Vakman pur sang![]()
Tom is juist wel zichzelf.quote:Op zondag 27 april 2025 14:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De rust waarmee hij praat is wel prettig ja.
Maar ik vind bij de NOS dat niemand ooit zichzelf kan zijn, scherp, chagerijnig een keer, een uitflapper, niks kan daar lijkt het.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024
Forum Opties Forumhop: Hop naar: