SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zing binnenkort in het theater waar ook de Passiespelen worden opgevoerd, komt wel dichtbij zo
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Meestal welquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 17 april 2025 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zing binnenkort in het theater waar ook de Passiespelen worden opgevoerd, komt wel dichtbij zoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik had laatst kwark met mango passievrucht
Das ook dichtbijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik heb mango passievrucht drankjes gehaald!quote:Op donderdag 17 april 2025 20:33 schreef sp3c het volgende:
Ik had laatst kwark met mango passievrucht
Das ook dichtbij
Komt ook weer dichtbij!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
gehehe ja dat is iig 1 ding wat duidelijk is.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ook.
Spoiler: Jezus gaat doodDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb nog nooit de Passion gekeken trouwens
Alleen de samenvatting meestal voor de beeldenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zijn die liedjes eigenlijk elk jaar anders of maken ze de elk jaar nieuw?quote:Op donderdag 17 april 2025 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ja dat is iig 1 ding wat duidelijk is.![]()
beelden en camera werk doen ze wel weer mooi trouwens.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:36 schreef sp3c het volgende:
Alleen de samenvatting meestal voor de beeldenDo what you love, love what you do!![]()
ze nemen altijd liedjes van bekende nummers en veranderen de teksten en arrangementen.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zijn die liedjes eigenlijk elk jaar anders of maken ze de elk jaar nieuw?
Maar het zijn altijd hits enzo die iedereen kent.Do what you love, love what you do!![]()
Waar mag het?quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb er nog nooit een seconde van gezienquote:Op donderdag 17 april 2025 20:36 schreef sp3c het volgende:
Alleen de samenvatting meestal voor de beelden
Ik moest hier te hard om lachenquote:Op donderdag 17 april 2025 20:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mijn echte naam is dan ook Flauwter
nou eens kijken danquote:Op donderdag 17 april 2025 20:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit een seconde van gezienkan geen kwaad, als je het niks vindt zap je verder
Do what you love, love what you do!![]()
Moeras, wat heb je ineens met koekie gedaan?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Geen zin in, ken het verhaal alOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Titanic heb ik ook niet gezienOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik zap ff naar het topic hierover, of totdat ik het zat ga worden ofzo, geef het even een kans.Do what you love, love what you do!![]()
Berlijn?quote:
Wil daar nog steeds eens heen, nog nooit geweest
Same here.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Berlijn?
Wil daar nog steeds eens heen, nog nooit geweestHow can I make this topic about me?![]()
Ja nu heb je het gespoilerd he, ik zeg toch dat ik het nog niet heb gezienquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik was in berlijn toen de muur vielOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Doe maar net of je mijn post niet gelezen hebtquote:Op donderdag 17 april 2025 20:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja nu heb je het gespoilerd he, ik zeg toch dat ik het nog niet heb gezien
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
OkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hij breekt eerst zelfs nog in tweeën.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja nu heb je het gespoilerd he, ik zeg toch dat ik het nog niet heb gezien
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
totaal niet, maar ook daar kan ik om lachen of leuk vinden.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
American pie of de Passion, bijna hetzelfde ook
quote:Als dat geen...quote:
Duits praten wordt.
Samen braadworst etenquote:Op donderdag 17 april 2025 20:46 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Als dat geen...
Duits praten wordt.
NEIN NEIN NEINquote:Op donderdag 17 april 2025 20:46 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Als dat geen...
Duits praten wordt.
Of misschien toch welI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
8 of 9quote:Op donderdag 17 april 2025 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toen was jij toch ook nog niet zo oud?
Weet alleen dat ik het te druk vondOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Romantisch allebei aan weerszijden van dezelfde worstquote:
En later jij aan een zijde van een andere worst.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Romantisch allebei aan weerszijden van dezelfde worstOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
En dan met een vette bek, elkaar kussenquote:Op donderdag 17 april 2025 20:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Romantisch allebei aan weerszijden van dezelfde worst
Dus jij kan je ook weinig herinneren, dan mag jij ook meequote:Op donderdag 17 april 2025 20:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
8 of 9
Weet alleen dat ik het te druk vond![]()
Wel zin in braadworst nu.
Wat ben jij toch oversekstquote:Op donderdag 17 april 2025 20:49 schreef aeque het volgende:
[..]
En later jij aan een zijde van een andere worst.
Vet romantischquote:Op donderdag 17 april 2025 20:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dan met een vette bek, elkaar kussen
Jij dacht waarschijnlijk exact hetzelfde.quote:
Maar hoe zit dat andersom?quote:Op donderdag 17 april 2025 20:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
Koelkast is weer toonbaar.nu weet ik zeker dat ik me niet hoef te schamen voor mijn koelkast het weekend
Krijg je visite die de koelkast komt inspecteren?quote:Op donderdag 17 april 2025 20:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
Koelkast is weer toonbaar.nu weet ik zeker dat ik me niet hoef te schamen voor mijn koelkast het weekend
Ik weet dat ik in Duitsland was op vakantie bij een maatje en zijn vader sleurde ons mee omdat we dit mee moesten makenquote:Op donderdag 17 april 2025 20:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dus jij kan je ook weinig herinneren, dan mag jij ook mee![]()
Achteraf wel blij mij maar toen waren we toch meer geïnteresseerd in de nintendoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mijn date komt zaterdagavond thuis bij mij. Dan doe je wel iets goed want ik heb liever niemand in mijn huisquote:Op donderdag 17 april 2025 20:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Krijg je visite die de koelkast komt inspecteren?en toen sloeg de paniek in en dacht ik straks moet hij iets uit mijn koelkast pakken en ziet hij dat slagveld aan kliekjes
![]()
![]()
Ben jij dan ook een beetje toonbaar wanneer je koelkast bezoek ontvangt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ben altijd toonbaarquote:Op donderdag 17 april 2025 20:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben jij dan ook een beetje toonbaar wanneer je koelkast bezoek ontvangt.![]()
![]()
Is dat als je te weinig seks hebt?quote:
Volgens @aeque ben ik de meest oversekste user hier, ik ben het daar niet mee eens
Dat weet ik toch niet.quote:
Grooooootquote:Op donderdag 17 april 2025 20:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Grijsje ❤️ hoe is het met de puppy?!
Hij is nu een halfjaar
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hmzz te veel seks is oversekst.. te weinig ondersekst.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat als je te weinig seks hebt?
Volgens @:Aeque ben ik de meest oversekste user hier, ik ben het daar niet mee eens![]()
En brutaal?quote:Op donderdag 17 april 2025 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Groooooot
Hij is nu een halfjaar![]()
![]()
Volgens mij alleen foto, maar nooit op tc dacht ik.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Welje hebt me toch ooit gezien op tc of zo?
Ik zie vooral genoeg ruimte voor een tiny house voor mij.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 20:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zie vooral genoeg ruimte voor een tiny house voor mij.
Haha dit klinkt echt heel erg bekend! Ik had laatst ook voor het eerst in tijden een date in mn huis, ik spreek ook liever niet bij mij thuis afquote:Op donderdag 17 april 2025 20:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
mijn date komt zaterdagavond thuis bij mij. Dan doe je wel iets goed want ik heb liever niemand in mijn huisen toen sloeg de paniek in en dacht ik straks moet hij iets uit mijn koelkast pakken en ziet hij dat slagveld aan kliekjes
heb ook wel eerst een halve dag gepoetst en opgeruimd, maar ja, ik ben slecht in huishouden, volgens mij is jouw huis sowieso een stuk schoner. Maar uiteindelijk dacht ik, hij kan maar beter gelijk zien hoe het bij mij thuis is, als hij daar op af knapt weet ik het liever zo snel mogelijk
Enquote:Op donderdag 17 april 2025 21:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dit klinkt echt heel erg bekend! Ik had laatst ook voor het eerst in tijden een date in mn huis, ik spreek ook liever niet bij mij thuis afheb ook wel eerst een halve dag gepoetst en opgeruimd, maar ja, ik ben slecht in huishouden, volgens mij is jouw huis sowieso een stuk schoner. Maar uiteindelijk dacht ik, hij kan maar beter gelijk zien hoe het bij mij thuis is, als hij daar op af knapt weet ik het liever zo snel mogelijk
Viel het mee ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
We spreken op neutraal terrein af, komt goed.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dit klinkt echt heel erg bekend! Ik had laatst ook voor het eerst in tijden een date in mn huis, ik spreek ook liever niet bij mij thuis afheb ook wel eerst een halve dag gepoetst en opgeruimd, maar ja, ik ben slecht in huishouden, volgens mij is jouw huis sowieso een stuk schoner. Maar uiteindelijk dacht ik, hij kan maar beter gelijk zien hoe het bij mij thuis is, als hij daar op af knapt weet ik het liever zo snel mogelijk
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We spreken op neutraal terrein af, komt goed.![]()
Heb jij een date
Ik heb vandaag voor het eerst in een maand afgestoft dus dat schone zal wel meevallenquote:Op donderdag 17 april 2025 21:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
ik heb overigens ook een week vakantie dus ik wilde sws even wat achterstallige klusjes doen. Moet echt nodig de luxaflex ontstoffen ook
![]()
![]()
Luxaflexquote:Op donderdag 17 april 2025 21:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst in een maand afgestoft dus dat schone zal wel meevallenik heb overigens ook een week vakantie dus ik wilde sws even wat achterstallige klusjes doen. Moet echt nodig de luxaflex ontstoffen ook
Ik heb er een haat liefde verhouding mee
Ik vind ze mooi
Maar dat stof
Ja, kreeg wel beetje commentaar op wat dingen, maar ik voelde me niet beledigd. En er komt nog een date!quote:
Maar niet bij mij thuis
quote:Ik mis hier weer eens allesquote:Op donderdag 17 april 2025 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Amy en ik gaan samen naar Berlijn een keer
Ja precies dit. Maar zonder is het raam te kaal en te grootquote:Op donderdag 17 april 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Luxaflex
Ik heb er een haat liefde verhouding mee
Ik vind ze mooi
Maar dat stofdus ik ga ze maar weer vloekend schoonpoetsen
![]()
Bij hem ?quote:Op donderdag 17 april 2025 21:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, kreeg wel beetje commentaar op wat dingen, maar ik voelde me niet beledigd. En er komt nog een date!
Maar niet bij mij thuisThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Opgevretenquote:Op donderdag 17 april 2025 20:39 schreef aeque het volgende:
Moeras, wat heb je ineens met koekie gedaan?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Ik mis hier weer eens allesOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Was het een metroman?!quote:Op donderdag 17 april 2025 21:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, kreeg wel beetje commentaar op wat dingen, maar ik voelde me niet beledigd. En er komt nog een date!
Maar niet bij mij thuis![]()
Is goed schatjequote:Op donderdag 17 april 2025 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Berlijn?
Wil daar nog steeds eens heen, nog nooit geweest![]()
![]()
Maar eerst naar Tilburg?quote:Op donderdag 17 april 2025 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Morgen is mijn schriftje bijgewerkt.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Ik mis hier weer eens alles
Moeras, zeg er is wat van.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Oooh is dat een date?quote:Op donderdag 17 april 2025 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wel een omweg..quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik weet niet of je dat als date moet zien maar wel als een leuk tripje.quote:
Ik zie het, ze is al overgelopenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben ik helemaal voor niks milder geworden.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben helemaal flabbergasted hier
Beeeeeerrrrrquote:
Nee dat ook weer nietquote:
Das misschien voor de keer erna
Ben je zo in shock dat je een blauw oog hebtquote:
Nou bijna welquote:Op donderdag 17 april 2025 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben je zo in shock dat je een blauw oog hebt
Pijnlijk wel. Eerst vraagt ze mij voor Berlijn. En dan gaat GG er vandoor met dr.![]()
Ben je er al eens een keer geweest?quote:Op donderdag 17 april 2025 21:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik wil ook nog naar Berlijn dit jaar.How can I make this topic about me?![]()
herkenbaarquote:Op donderdag 17 april 2025 21:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
O, dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
Pijnlijk wel. Eerst vraagt ze mij voor Berlijn. En dan gaat GG er vandoor met dr.![]()
Gedumptquote:Op donderdag 17 april 2025 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Neem je Justin toch meeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, dat is niet echt mn type.quote:
Denk dat ik daarvoor zelf te weinig aandacht aan mn uiterlijk besteed(sorry @Moeraskat
)
Dit ziet er uit alsof het best lekker aanvoeltquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Iedereen naar Berlijnquote:Op donderdag 17 april 2025 21:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik wil ook nog naar Berlijn dit jaar.![]()
Ben jij er al wel eens geweest?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dus Moeraskat gaat met Justin naar Berlijn, en ik ga met Amy naar Berlijn?How can I make this topic about me?![]()
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 17 april 2025 21:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit ziet er uit alsof het best lekker aanvoelt
Verwaarloos je jezelf?quote:Op donderdag 17 april 2025 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dat is niet echt mn type.
Denk dat ik daarvoor zelf te weinig aandacht aan mn uiterlijk besteed(sorry @:Moeraskat
)
Hey?! Heb ik ook nog wat te zeggen?quote:Op donderdag 17 april 2025 21:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus Moeraskat gaat met Justin naar Berlijn, en ik ga met Amy naar Berlijn?
Je kunt ook beter met mij gaan bbyquote:Op donderdag 17 april 2025 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
Ik ben nog nooit in Berlijn geweestReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Laten we het aan @JustinK vragenquote:Op donderdag 17 april 2025 21:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hey?! Heb ik ook nog wat te zeggen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
Dat is mijn enthousiasme, ik wil opeens met iedereen naar Berlijn
quote:Op donderdag 17 april 2025 21:14 schreef aeque het volgende:
https://media1.tenor.com/m/-Rngjigx2HAAAAAd/alone.gif
Toe aan vakantie.quote:
En met jou?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Niet iedereen blijkbaar.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is mijn enthousiasme, ik wil opeens met iedereen naar Berlijn
Omschrijf je typ eens dan! Denk niet dat die van mij extreem netjes in dus ik verwacht weinig commentaarquote:Op donderdag 17 april 2025 21:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dat is niet echt mn type.
Denk dat ik daarvoor zelf te weinig aandacht aan mn uiterlijk besteed(sorry @:Moeraskat
)
![]()
Jazeker, weekendje en dat was echt tofquote:Op donderdag 17 april 2025 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iedereen naar Berlijn![]()
Ben jij er al wel eens geweest?![]()
Soms welquote:
Maar meestal niet als ik andere mensen ga ontmoetenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Jij weet dat Justin sowieso met jou gaat.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb ook geen verzoeken in mijn dm
Oh wachtquote:Op donderdag 17 april 2025 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb ook geen verzoeken in mijn dm
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik denk toch met kittenquote:Op donderdag 17 april 2025 21:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij weet dat Justin sowieso met jou gaat.
Ik denk niet dat Moeraskat en kater dat toestaan.quote:
matig tot nu toe, niet slecht muzikaal, maar ook niet echt vernieuwend of waarvan ik denk is echt topper.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:15 schreef KoningWouter het volgende:
@:Kree wat vind je van de liedjes? Ik vind het maar slecht allemaal.Do what you love, love what you do!![]()
Opper jij nu een gangbang? Vind dit vrij heftigquote:Op donderdag 17 april 2025 21:17 schreef Lovely het volgende:
Gewoon met z'n allen probleem opgelost slotje![]()
Moeraskat is voor mij kittenquote:Op donderdag 17 april 2025 21:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Moeraskat en kater dat toestaan.
Ik wil welquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gezellig. Wanneer?quote:Op donderdag 17 april 2025 21:17 schreef Lovely het volgende:
Gewoon met z'n allen probleem opgelost slotjeReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ja iedereen die zegt ook wel eens naar Berlijn te willen. Jij leek geen Berlijn enthousiasteling.quote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Welnee..quote:Op donderdag 17 april 2025 21:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Opper jij nu een gangbang? Vind dit vrij heftig
quote:![]()
Kan wel zijn dat je bovenin blijft hangen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Komen er allemaal DTS-ers elkaar tegen bij de Weltzeituhr op Alexanderplatz
Hee jullie hier?
Gezellig!quote:Op donderdag 17 april 2025 21:17 schreef Lovely het volgende:
Gewoon met z'n allen probleem opgelost slotje
Knufje voor jouquote:Op donderdag 17 april 2025 21:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jaos onze verkering ineens over
Zolang jij er maar bent maakt het mij niet uit waar we heengaan.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja iedereen die zegt ook wel eens naar Berlijn te willen. Jij leek geen Berlijn enthousiasteling.
Zag ineens dat er geen welnee stond, dus snel aanpassenquote:
Okeeeequote:Op donderdag 17 april 2025 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laten we het aan @:Justink vragenja hm, okéquote:Op donderdag 17 april 2025 21:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is mijn enthousiasme, ik wil opeens met iedereen naar Berlijnwel lief voor jezelf zijn hèquote:Op donderdag 17 april 2025 21:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Soms wel
Maar meestal niet als ik andere mensen ga ontmoetenjij mag met ons mee.quote:Nooitquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Had je snel gedaanquote:Op donderdag 17 april 2025 21:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zag ineens dat er geen welnee stond, dus snel aanpassen
Hmm ja, gewoin meer een man die niet zoveel aandacht aan uiterlijk besteed. En met wie ik kan lachen en rare dingen bedenken en die me dan niet aankijkt of ik gek benquote:Op donderdag 17 april 2025 21:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Omschrijf je typ eens dan! Denk niet dat die van mij extreem netjes in dus ik verwacht weinig commentaar
Niet wetend hoe ze eruit zien zou het meer zijn van: oh leuk nog meer Nederlanders. Het wemelt er hier van.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Komen er allemaal DTS-ers elkaar tegen bij de Weltzeituhr op Alexanderplatz
Hee jullie hier?
Die mannen vinden toch weinig van het huishoudenquote:Op donderdag 17 april 2025 21:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, gewoin meer een man die niet zoveel aandacht aan uiterlijk besteed. En met wie ik kan lachen en rare dingen bedenken en die me dan niet aankijkt of ik gek ben![]()
![]()
Mijn man kijkt me regelmatig aan of ik gek benquote:Op donderdag 17 april 2025 21:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, gewoin meer een man die niet zoveel aandacht aan uiterlijk besteed. En met wie ik kan lachen en rare dingen bedenken en die me dan niet aankijkt of ik gek ben
hoho maat we zijn een grote familie hier. dus het is met zijn allen of niet he.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Zolang jij er maar bent maakt het mij niet uit waar we heengaan.Do what you love, love what you do!![]()
Ik herken jouw hoofd echt welquote:Op donderdag 17 april 2025 21:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet wetend hoe ze eruit zien zou het meer zijn van: oh leuk nog meer Nederlanders. Het wemelt er hier van.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
We zijn net de trosquote:Op donderdag 17 april 2025 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
hoho maat we zijn een grote familie hier. dus het is met zijn allen of niet he.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als je ziet dat ze ze op hun mobieltje een FOK scherm open hebben staan weet je al genoegquote:Op donderdag 17 april 2025 21:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet wetend hoe ze eruit zien zou het meer zijn van: oh leuk nog meer Nederlanders. Het wemelt er hier van.
whah heb erger gehoord wel..... maar het zijn BN-ers enzo he vooral. helemaal niet hun talent om goed te zingen ook.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:22 schreef KoningWouter het volgende:
@:Kree deze kan echt niet zingen... vals af en toe.Do what you love, love what you do!![]()
Mijn huishouden is de laatste 2 maanden wel een beetje verwaarloosdquote:Op donderdag 17 april 2025 21:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die mannen vinden toch weinig van het huishouden
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Wow wat ben jij opeens smoothquote:Op donderdag 17 april 2025 21:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Zolang jij er maar bent maakt het mij niet uit waar we heengaan.
Ik heb even een niks aan mijn hoofd momentjequote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 21:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je ziet dat ze ze op hun mobieltje een FOK scherm open hebben staan weet je al genoeg
mijne ook hoor, je bent niet de enige, maargoed weet ook half dagje beetje opruimen en is weer okequote:Op donderdag 17 april 2025 21:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn huishouden is de laatste 2 maanden wel een beetje verwaarloosd
Ja omdat je amper thuis was. En jij had wel commentaar op mijn huishouden dus zo erg zal het niet zijnquote:Op donderdag 17 april 2025 21:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn huishouden is de laatste 2 maanden wel een beetje verwaarloosd![]()
![]()
Hoop dat dat lang mag duren 🙌quote:Op donderdag 17 april 2025 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb even een niks aan mijn hoofd momentjeBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nee joh, ze zegt van wel maar ze wist alleen nog dat ik donkerblond was.quote:
Als het maar liefdevol isquote:Op donderdag 17 april 2025 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn man kijkt me regelmatig aan of ik gek ben
Maar er zijn er ook die een beetje onbegrijpend afkeurend kijken. Daar heb ik ook wel eens mee gedate, geen succes.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja, ik ben nog steeds amper thuis. En dan wilde het werk me ook nog even 2 weken naar Terneuzen sturenquote:Op donderdag 17 april 2025 21:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja omdat je amper thuis was. En jij had wel commentaar op mijn huishouden dus zo erg zal het niet zijn
Maar ik ben nog nooit in jouw huis geweest..Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik zie het al. We moeten allemaal aan de voorjaarsschoonmaakquote:Op donderdag 17 april 2025 21:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn huishouden is de laatste 2 maanden wel een beetje verwaarloosdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Echt!quote:Op donderdag 17 april 2025 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als het maar liefdevol is
Maar er zijn er ook die een beetje onbegrijpend afkeurend kijken. Daar heb ik ook wel eens mee gedate, geen succes.
Dat zijn vast mensen die zelf niet in de spiegel willen kijkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik jouw hoofd wel.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee joh, ze zegt van wel maar ze wist alleen nog dat ik donkerblond was.![]()
Niet, doe niet zo raar.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee joh, ze zegt van wel maar ze wist alleen nog dat ik donkerblond was.
Die moet je meteen al buiten zetten idd.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als het maar liefdevol is
Maar er zijn er ook die een beetje onbegrijpend afkeurend kijken. Daar heb ik ook wel eens mee gedate, geen succes.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja is misschien zo, maar vind het toch wel een beetje mn zwakke punt dat ik niet zo'n goede huisvrouw benquote:Op donderdag 17 april 2025 21:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die mannen vinden toch weinig van het huishouden
Klopt, heb je ooit uitgenodigd en toen liet je niets meer horenquote:Op donderdag 17 april 2025 21:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog steeds amper thuis. En dan wilde het werk me ook nog even 2 weken naar Terneuzen sturen
Maar ik ben nog nooit in jouw huis geweest..![]()
Om met een kruis te sleuren?quote:Op donderdag 17 april 2025 21:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, ik ben nog steeds amper thuis. En dan wilde het werk me ook nog even 2 weken naar Terneuzen sturen
Maar ik ben nog nooit in jouw huis geweest..Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Waarom? Huishouden is nooit klaar er zijn zoveel leukere dingen in het levenquote:Op donderdag 17 april 2025 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja is misschien zo, maar vind het toch wel een beetje mn zwakke punt dat ik niet zo'n goede huisvrouw ben![]()
Ieder zijn eigen kwaliteiten Amyzzquote:Op donderdag 17 april 2025 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja is misschien zo, maar vind het toch wel een beetje mn zwakke punt dat ik niet zo'n goede huisvrouw ben
Als ik paasmaandag vrij heb zal ik het overwegen, maar dat is nog niet zekerquote:Op donderdag 17 april 2025 21:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zie het al. We moeten allemaal aan de voorjaarsschoonmaakReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik de jouwe ook.quote:Dat is een beetje als zeggen tegen een auto dat het geen auto moet zijn he.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Als je nu in Terneuzen was kon je naar de Passion!quote:Op donderdag 17 april 2025 21:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar ik ben nog nooit in jouw huis geweest..I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja is misschien zo, maar vind het toch wel een beetje mn zwakke punt dat ik niet zo'n goede huisvrouw ben
Snap ikquote:Op donderdag 17 april 2025 21:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik paasmaandag vrij heb zal ik het overwegen, maar dat is nog niet zekerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat vraag ik me af, ben oud gewordenquote:Op donderdag 17 april 2025 21:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik de jouwe ook.
[..]
Dat is een beetje als zeggen tegen een auto dat het geen auto moet zijn he.en wat kilotjes minder
![]()
Dat is alleen vanavond, toch?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-04-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3423 / +252 / +141 / 7094 / 7931
2. Moeraskat / 708 / +18 / +74 / 2162 / 2534
3. Dr.Mikey / 649 / +12 / +0 / 452 / 649
4. _UserName_ / 621 / +190 / +109 / 335 / 480
5. KillemWieft / 502 / +28 / +24 / 312 / 478
6. Bally-b / 439 / +1 / +0 / 158 / 231
7. loveislikeakiss / 374 / +52 / +43 / 1428 / 1688
8. hemarookworst / 366 / +35 / +2 / 788 / 1009
9. gebrokenglas / 359 / +2 / +17 / 1325 / 1607
10. devzero / 300 / +2 / +43 / 262 / 348
11. HappyCharly / 299 / +3 / +6 / 1143 / 1335
12. Lovely / 291 / +0 / +1 / 1828 / 2142
13. Pinnenmutske / 238 / +7 / +7 / 228 / 321
14. StevenHyde / 237 / +4 / +15 / 1189 / 1435
15. Fogel / 233 / +7 / +2 / 645 / 842
16. Soury / 214 / +12 / +3 / 226 / 314
17. mario390 / 200 / +0 / +0 / 18 / 54
18. aeque / 183 / +7 / +26 / 752 / 877
19. loveyoulongtime / 173 / +0 / +0 / 572 / 689
20. greysbones / 172 / +5 / +10 / 1388 / 1492SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Lul niet. Jij moet weer krampachtig over’donker’quote:Op donderdag 17 april 2025 21:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik de jouwe ook.
[..]
Dat is een beetje als zeggen tegen een auto dat het geen auto moet zijn he.
Blond doen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat zou wel eens kunnenquote:Op donderdag 17 april 2025 21:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Klopt, heb je ooit uitgenodigd en toen liet je niets meer horenIk weet niet of ik daar blij mee moet zijnquote:Op donderdag 17 april 2025 21:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als je nu in Terneuzen was kon je naar de Passion!Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik kan niet strijkenquote:Op donderdag 17 april 2025 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja is misschien zo, maar vind het toch wel een beetje mn zwakke punt dat ik niet zo'n goede huisvrouw benWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is gewoon zo!quote:Op donderdag 17 april 2025 21:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zou wel eens kunnen
[..]
Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 21:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zou wel eens kunnen
[..]
Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn
Dat maakt niet uit, een heleboel mensen strijken hun kleren niet eens, ook al kunnen ze wel strijken.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ik ben gewoon nog hetzelfde als 10 jaar geleden. Maar wel een beetje vet erbij nu omdat ik dus ben aangekomen door die blessure ( ook al 70 keer getypt hier) :’)Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je ogen en jukbeenderen zullen niet zo veranderd zijn.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, ben oud gewordenen wat kilotjes minder
Schijnbaar.quote:
Geen huisvrouw noemen. Gewoon taken die je zelf zo belangrijk of onbelangrijk mag maken als dat je zelf maar wil. Niks geen slechte eigenschapquote:Op donderdag 17 april 2025 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja is misschien zo, maar vind het toch wel een beetje mn zwakke punt dat ik niet zo'n goede huisvrouw benBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mimijn man wil het liefst ALLES gestreken hebben.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zegt niks, een heleboel mensen strijken hun kleren niet eens, ook al kunnen ze wel strijken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik had het over zeggen dat ik niet raar moet doen. Ik ben raar by default.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lul niet. Jij moet weer krampachtig over’donker’
Blond doen.
Oh jeetje wat een specifieke benoemingquote:Op donderdag 17 april 2025 21:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Je ogen en jukbeenderen zullen niet zo veranderd zijn.
[..]
Schijnbaar.![]()
![]()
Geef hem een strijkplank en ijzer kado voor zijn verjaardagquote:Op donderdag 17 april 2025 21:32 schreef Moeraskat het volgende:
Mi
[..]
mijn man wil het liefst ALLES gestreken hebben.![]()
Heeft hij al. En hij strijkt ook.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Geef hem een strijkplank en ijzer kado voor zijn verjaardagWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hij heeft toch ook twee handen?quote:Op donderdag 17 april 2025 21:32 schreef Moeraskat het volgende:
Mi
[..]
mijn man wil het liefst ALLES gestreken hebben.
Oh nevermind.
Ik hoorde ook maar per toeval dat het daar was. Anders had ik er helemaal niks van gemerktquote:Op donderdag 17 april 2025 21:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Je ogen en jukbeenderen zullen niet zo veranderd zijn.
[..]
Schijnbaar.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Lekker zelf doenquote:Op donderdag 17 april 2025 21:32 schreef Moeraskat het volgende:
Mi
[..]
Ik strijk alleen wanneer ik een speciale gelegenheid hebquote:Op donderdag 17 april 2025 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heeft hij al. En hij strijkt ook.![]()
![]()
Nou was vooral iemand die iets "volwassener" was, rustig en evenwichtig. Paste niet zo goed, al had ik gehoopt dat ik er wat van kon overnemen. Nu zou ik mezelf niet kinderachtig noemen, maar heel volwassen ook weer nietquote:Op donderdag 17 april 2025 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt!
Dat zijn vast mensen die zelf niet in de spiegel willen kijken
Stopquote:Op donderdag 17 april 2025 21:34 schreef KoningWouter het volgende:
Ook als je niet in HEM gelooft: Hij gelooft in jou.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oke, wil hij ook een biertje?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
PessjunWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Je bent een parel in Gods hand
Hou op, ik geloof amper in mezelfquote:Op donderdag 17 april 2025 21:34 schreef KoningWouter het volgende:
Ook als je niet in HEM gelooft: Hij gelooft in jou.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Je bent zoals je bent Amyquote:Op donderdag 17 april 2025 21:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou was vooral iemand die iets "volwassener" was, rustig en evenwichtig. Paste niet zo goed, al had ik gehoopt dat ik er wat van kon overnemen. Nu zou ik mezelf niet kinderachtig noemen, maar heel volwassen ook weer niet
Afkeurend is nooit ok
Al zou hij de prins van Brunei zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 21:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou was vooral iemand die iets "volwassener" was, rustig en evenwichtig. Paste niet zo goed, al had ik gehoopt dat ik er wat van kon overnemen. Nu zou ik mezelf niet kinderachtig noemen, maar heel volwassen ook weer niet
Idd ik zou afknappen op een man die commentaar levert op mijn huishouding.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bent zoals je bent Amy
Afkeurend is nooit ok
Al zou hij de prins van Brunei zijn![]()
Dat dusquote:Op donderdag 17 april 2025 21:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hou op, ik geloof amper in mezelf
Al moeilijk genoegThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
In elk geval de broeken en overhemden.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:32 schreef Moeraskat het volgende:
Mi
[..]
Niets zo irritant als een gekreukt overhemd.How can I make this topic about me?![]()
En broeken, zakdoekenquote:Op donderdag 17 april 2025 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In elk geval de broeken en overhemden.
Niets zo irritant als een gekreukt overhemd.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 21:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh jeetje wat een specifieke benoeming![]()
Ja, maar ik heb nog een beetje last van het ouderwetse denkbeeld dat vrouwen goed horen te zijn in het huishouden en mannen dat aantrekkelijk vindenquote:Op donderdag 17 april 2025 21:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waarom? Huishouden is nooit klaar er zijn zoveel leukere dingen in het leven
Dat is ook het hele ideequote:Op donderdag 17 april 2025 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan zou ik zelf de bout pakken. Geen probleemThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je bent Amy en dat is goed genoeg.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hij is een verwend jongetje. Z’n moeder deed dat altijd voor’m. Die poetst en wast de hele dag.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat zoek jij in een man dan ?quote:Op donderdag 17 april 2025 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nog een beetje last van het ouderwetse denkbeeld dat vrouwen goed horen te zijn in het huishouden en mannen dat aantrekkelijk vinden
Iemand die het vlees snijdt ?
Snap ikquote:Op donderdag 17 april 2025 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nog een beetje last van het ouderwetse denkbeeld dat vrouwen goed horen te zijn in het huishouden en mannen dat aantrekkelijk vindenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ScooopThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Time to grow upquote:Op donderdag 17 april 2025 21:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hij is een verwend jongetje. Z’n moeder deed dat altijd voor’m. Die poetst en wast de hele dag.
Ik voelde me ook best minderwaardig eerst. In zijn familie is het heel normaal dat de vrouw dat allemaal doet en kanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik hoop dat mijn date een rommelige man is zijn tijd liever aan leuke dingen besteedt en mij vastbind op de bank als ik wil poetsenquote:Op donderdag 17 april 2025 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nog een beetje last van het ouderwetse denkbeeld dat vrouwen goed horen te zijn in het huishouden en mannen dat aantrekkelijk vinden![]()
![]()
Italiaans ?quote:Op donderdag 17 april 2025 21:40 schreef Moeraskat het volgende:
Ik voelde me ook best minderwaardig eerst. In zijn familie is het heel normaal dat de vrouw dat allemaal doet en kanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oefquote:Op donderdag 17 april 2025 21:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn date een rommelige man is zijn tijd liever aan leuke dingen besteedt en mij vastbind op de bank als ik wil poetsenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: