SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zing binnenkort in het theater waar ook de Passiespelen worden opgevoerd, komt wel dichtbij zo
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Meestal welquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 17 april 2025 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zing binnenkort in het theater waar ook de Passiespelen worden opgevoerd, komt wel dichtbij zoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik had laatst kwark met mango passievrucht
Das ook dichtbijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik heb mango passievrucht drankjes gehaald!quote:Op donderdag 17 april 2025 20:33 schreef sp3c het volgende:
Ik had laatst kwark met mango passievrucht
Das ook dichtbij
Komt ook weer dichtbij!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
gehehe ja dat is iig 1 ding wat duidelijk is.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ook.
Spoiler: Jezus gaat doodDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb nog nooit de Passion gekeken trouwens
Alleen de samenvatting meestal voor de beeldenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zijn die liedjes eigenlijk elk jaar anders of maken ze de elk jaar nieuw?quote:Op donderdag 17 april 2025 20:35 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ja dat is iig 1 ding wat duidelijk is.![]()
beelden en camera werk doen ze wel weer mooi trouwens.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:36 schreef sp3c het volgende:
Alleen de samenvatting meestal voor de beeldenDo what you love, love what you do!![]()
ze nemen altijd liedjes van bekende nummers en veranderen de teksten en arrangementen.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zijn die liedjes eigenlijk elk jaar anders of maken ze de elk jaar nieuw?
Maar het zijn altijd hits enzo die iedereen kent.Do what you love, love what you do!![]()
Waar mag het?quote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb er nog nooit een seconde van gezienquote:Op donderdag 17 april 2025 20:36 schreef sp3c het volgende:
Alleen de samenvatting meestal voor de beelden
Ik moest hier te hard om lachenquote:Op donderdag 17 april 2025 20:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mijn echte naam is dan ook Flauwter
nou eens kijken danquote:Op donderdag 17 april 2025 20:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit een seconde van gezienkan geen kwaad, als je het niks vindt zap je verder
Do what you love, love what you do!![]()
Moeras, wat heb je ineens met koekie gedaan?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Geen zin in, ken het verhaal alOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Titanic heb ik ook niet gezienOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik zap ff naar het topic hierover, of totdat ik het zat ga worden ofzo, geef het even een kans.Do what you love, love what you do!![]()
Berlijn?quote:
Wil daar nog steeds eens heen, nog nooit geweest
Same here.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Berlijn?
Wil daar nog steeds eens heen, nog nooit geweestHow can I make this topic about me?![]()
Ja nu heb je het gespoilerd he, ik zeg toch dat ik het nog niet heb gezienquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik was in berlijn toen de muur vielOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Doe maar net of je mijn post niet gelezen hebtquote:Op donderdag 17 april 2025 20:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja nu heb je het gespoilerd he, ik zeg toch dat ik het nog niet heb gezien
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
OkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hij breekt eerst zelfs nog in tweeën.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja nu heb je het gespoilerd he, ik zeg toch dat ik het nog niet heb gezien
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
totaal niet, maar ook daar kan ik om lachen of leuk vinden.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
American pie of de Passion, bijna hetzelfde ook
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Als dat geen...quote:
Duits praten wordt.
Samen braadworst etenquote:Op donderdag 17 april 2025 20:46 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Als dat geen...
Duits praten wordt.
NEIN NEIN NEINquote:Op donderdag 17 april 2025 20:46 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Als dat geen...
Duits praten wordt.
Of misschien toch welI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
8 of 9quote:Op donderdag 17 april 2025 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toen was jij toch ook nog niet zo oud?
Weet alleen dat ik het te druk vondOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Romantisch allebei aan weerszijden van dezelfde worstquote:
En later jij aan een zijde van een andere worst.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Romantisch allebei aan weerszijden van dezelfde worstOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
En dan met een vette bek, elkaar kussenquote:Op donderdag 17 april 2025 20:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Romantisch allebei aan weerszijden van dezelfde worst
Dus jij kan je ook weinig herinneren, dan mag jij ook meequote:Op donderdag 17 april 2025 20:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
8 of 9
Weet alleen dat ik het te druk vond![]()
Wel zin in braadworst nu.
Wat ben jij toch oversekstquote:Op donderdag 17 april 2025 20:49 schreef aeque het volgende:
[..]
En later jij aan een zijde van een andere worst.
Vet romantischquote:Op donderdag 17 april 2025 20:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dan met een vette bek, elkaar kussen
Jij dacht waarschijnlijk exact hetzelfde.quote:
Maar hoe zit dat andersom?quote:Op donderdag 17 april 2025 20:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
Koelkast is weer toonbaar.nu weet ik zeker dat ik me niet hoef te schamen voor mijn koelkast het weekend
Krijg je visite die de koelkast komt inspecteren?quote:Op donderdag 17 april 2025 20:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
Koelkast is weer toonbaar.nu weet ik zeker dat ik me niet hoef te schamen voor mijn koelkast het weekend
Ik weet dat ik in Duitsland was op vakantie bij een maatje en zijn vader sleurde ons mee omdat we dit mee moesten makenquote:Op donderdag 17 april 2025 20:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dus jij kan je ook weinig herinneren, dan mag jij ook mee![]()
Achteraf wel blij mij maar toen waren we toch meer geïnteresseerd in de nintendoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mijn date komt zaterdagavond thuis bij mij. Dan doe je wel iets goed want ik heb liever niemand in mijn huisquote:Op donderdag 17 april 2025 20:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Krijg je visite die de koelkast komt inspecteren?en toen sloeg de paniek in en dacht ik straks moet hij iets uit mijn koelkast pakken en ziet hij dat slagveld aan kliekjes
![]()
![]()
Ben jij dan ook een beetje toonbaar wanneer je koelkast bezoek ontvangt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik ben altijd toonbaarquote:Op donderdag 17 april 2025 20:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben jij dan ook een beetje toonbaar wanneer je koelkast bezoek ontvangt.![]()
![]()
Is dat als je te weinig seks hebt?quote:
Volgens @aeque ben ik de meest oversekste user hier, ik ben het daar niet mee eens
Dat weet ik toch niet.quote:
Grooooootquote:Op donderdag 17 april 2025 20:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Grijsje ❤️ hoe is het met de puppy?!
Hij is nu een halfjaar
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hmzz te veel seks is oversekst.. te weinig ondersekst.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat als je te weinig seks hebt?
Volgens @:Aeque ben ik de meest oversekste user hier, ik ben het daar niet mee eens![]()
En brutaal?quote:Op donderdag 17 april 2025 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Groooooot
Hij is nu een halfjaar![]()
![]()
Volgens mij alleen foto, maar nooit op tc dacht ik.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Welje hebt me toch ooit gezien op tc of zo?
Ik zie vooral genoeg ruimte voor een tiny house voor mij.quote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 20:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zie vooral genoeg ruimte voor een tiny house voor mij.
Haha dit klinkt echt heel erg bekend! Ik had laatst ook voor het eerst in tijden een date in mn huis, ik spreek ook liever niet bij mij thuis afquote:Op donderdag 17 april 2025 20:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
mijn date komt zaterdagavond thuis bij mij. Dan doe je wel iets goed want ik heb liever niemand in mijn huisen toen sloeg de paniek in en dacht ik straks moet hij iets uit mijn koelkast pakken en ziet hij dat slagveld aan kliekjes
heb ook wel eerst een halve dag gepoetst en opgeruimd, maar ja, ik ben slecht in huishouden, volgens mij is jouw huis sowieso een stuk schoner. Maar uiteindelijk dacht ik, hij kan maar beter gelijk zien hoe het bij mij thuis is, als hij daar op af knapt weet ik het liever zo snel mogelijk
Enquote:Op donderdag 17 april 2025 21:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dit klinkt echt heel erg bekend! Ik had laatst ook voor het eerst in tijden een date in mn huis, ik spreek ook liever niet bij mij thuis afheb ook wel eerst een halve dag gepoetst en opgeruimd, maar ja, ik ben slecht in huishouden, volgens mij is jouw huis sowieso een stuk schoner. Maar uiteindelijk dacht ik, hij kan maar beter gelijk zien hoe het bij mij thuis is, als hij daar op af knapt weet ik het liever zo snel mogelijk
Viel het mee ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
We spreken op neutraal terrein af, komt goed.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dit klinkt echt heel erg bekend! Ik had laatst ook voor het eerst in tijden een date in mn huis, ik spreek ook liever niet bij mij thuis afheb ook wel eerst een halve dag gepoetst en opgeruimd, maar ja, ik ben slecht in huishouden, volgens mij is jouw huis sowieso een stuk schoner. Maar uiteindelijk dacht ik, hij kan maar beter gelijk zien hoe het bij mij thuis is, als hij daar op af knapt weet ik het liever zo snel mogelijk
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 21:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We spreken op neutraal terrein af, komt goed.![]()
Heb jij een date
Ik heb vandaag voor het eerst in een maand afgestoft dus dat schone zal wel meevallenquote:Op donderdag 17 april 2025 21:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
ik heb overigens ook een week vakantie dus ik wilde sws even wat achterstallige klusjes doen. Moet echt nodig de luxaflex ontstoffen ook
![]()
![]()
Luxaflexquote:Op donderdag 17 april 2025 21:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst in een maand afgestoft dus dat schone zal wel meevallenik heb overigens ook een week vakantie dus ik wilde sws even wat achterstallige klusjes doen. Moet echt nodig de luxaflex ontstoffen ook
Ik heb er een haat liefde verhouding mee
Ik vind ze mooi
Maar dat stof
Ja, kreeg wel beetje commentaar op wat dingen, maar ik voelde me niet beledigd. En er komt nog een date!quote:
Maar niet bij mij thuis
quote:Ik mis hier weer eens allesquote:Op donderdag 17 april 2025 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Amy en ik gaan samen naar Berlijn een keer
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: