SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sexy hoorquote:Op donderdag 17 april 2025 19:21 schreef aeque het volgende: Mijn nekhaar is niet eens meer te zien zo lang is mijn haar inmiddels.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:
Als ik er niks mee doe in de ochtend dan ben ik net Bob Ross.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Denk het ook niet nee..quote:Op donderdag 17 april 2025 19:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
@:love dat heb ik ook nooit begrepen rauwe eieren drinken, volgens mij kan dat ook niet gezond zijn"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nou je bent ook wel zo kunstig als hemquote:Op donderdag 17 april 2025 19:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik er niks mee doe in de ochtend dan ben ik net Bob Ross.![]()
![]()
Dan misschien naar de kapper?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Laat je het bewust lang groeien of ga je weer n keer voor een frisse opskeer?quote:Op donderdag 17 april 2025 19:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik er niks mee doe in de ochtend dan ben ik net Bob Ross.![]()
Weet je hoe duur.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou je bent ook wel zo kunstig als hem![]()
![]()
Dan misschien naar de kapper?
WELKE DATEquote:Op donderdag 17 april 2025 19:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik moet de koelkast nog opruimen.. dit weekend komt mijn date hier en ik wil niet dat die mijn koelkast op dit moment zietWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Was bewust maar het begint me inmiddels steeds meer te irriteren.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Laat je het bewust lang groeien of ga je weer n keer voor een frisse opskeer?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Heb je nu zo’n matje?quote:Op donderdag 17 april 2025 19:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Was bewust maar het begint me inmiddels steeds meer te irriteren.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja hey dat heb ik in het verleden geprobeerd en werd ik afgewezen.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik doe het gratis heb een tondeuse moet je alleen even langskomen
Bahquote:Op donderdag 17 april 2025 19:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]een van de velen kechjekoekie
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is toch ook te veel gedoe johquote:Op donderdag 17 april 2025 19:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Was bewust maar het begint me inmiddels steeds meer te irriteren.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja hey dat heb ik in het verleden geprobeerd en werd ik afgewezen.
Dat ligt eraan hoe ik het in model doe, het kan wel ja.quote:
Nohquote:Op donderdag 17 april 2025 19:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja hey dat heb ik in het verleden geprobeerd en werd ik afgewezen.![]()
![]()
tot van het weekend hequote:Op donderdag 17 april 2025 19:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]een van de velen kechjekoekie
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe ik het in model doe, het kan wel ja.
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Is toch ook te veel gedoe johquote:Op donderdag 17 april 2025 19:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dan heb je wel weer een frisse coupeWat.quote:
ik moet ook naar de kapper, idd gaat irriteren dan te lang nu, maar is nog mijn wintervacht zeg maarquote:Op donderdag 17 april 2025 19:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Was bewust maar het begint me inmiddels steeds meer te irriteren.
Je bent zelluf met je gekookte ei.quote:
Ff weer model erin ( harsen )quote:Op donderdag 17 april 2025 19:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat ga je doen met je wenkies?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nou ik vind het niet fijn als je zo je stem verheftquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wij zijn wel echt een package deal he? ❤️
OMGquote:Op donderdag 17 april 2025 19:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wij zijn wel echt een package deal he? ❤️
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Oe even mijn bapao pakken dan.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
* Monsterkoekie stoomt uit oren en neusIk zei het heel creepy fluisterend hoor.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ik vind het niet fijn als je zo je stem verheft
Geloof ik niet.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Oe even mijn bapao pakken dan.
[..]
Ik zei het heel creepy fluisterend hoor.
Waar is Justin?
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee niet zo. Wij zijn veel meer oitnb package deal
Tot voor kort had ik nog jouw quote in m’n onderschrift
Ja precies ren maar weer weg naar iemand die alles zegt wat je wilt horen. Ik geef tenminste nog een beetje tegengas.quote:
Misschien is hij naar de fietsenwinkelquote:Op donderdag 17 april 2025 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
die was even gevlucht denk ik.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is wel ff pijnlijk maar met een pincet is nog pijnlijkerquote:Op donderdag 17 april 2025 19:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Aah met suiker? Vond dat altijd zo pijnlijk. Ben je blond of donker?![]()
Blond heb hele lichte wenkbrauwen, wil ze ook weer verfen. Maar doe ik de volgende keer wel"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
hahaha oitnb?? btw.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee niet zo. Wij zijn veel meer oitnb package deal
Maargoed moest hier gelijk ff aan denken wel, stoute kree
Ik las gebrokenglasquote:Op donderdag 17 april 2025 19:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja precies ren maar weer weg naar iemand die alles zegt wat je wilt horen. Ik geef tenminste nog een beetje tegengas.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, maar die heb je gewoon vervangen alsof het niets isquote:Op donderdag 17 april 2025 19:33 schreef Moeraskat het volgende:
Tot voor kort had ik nog jouw quote in m’n onderschrift![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja precies ren maar weer weg naar iemand die alles zegt wat je wilt horen. Ik geef tenminste nog een beetje tegengas.Snotver
![]()
Wtf is oitnb?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Het stond er vanaf 2017 in hequote:Op donderdag 17 april 2025 19:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja, maar die heb je gewoon vervangen alsof het niets is![]()
En je ging op anoniem
Die mag je ook hebben als je wilt hoor. Ik ben niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Waarom kennen jullie OITNB niet?![]()
Bestaat nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik hoor het echt voor het eerst moet ik je eerlijk zeggen?quote:Do what you love, love what you do!![]()
We zijn toch een grote familie?quote:Op donderdag 17 april 2025 19:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Die mag je ook hebben als je wilt hoor. Ik ben niet zo moeilijk.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb ze laten pmuen nu kan ik gewoon wekelijks met een minitondeuse er langs de pmu. Mijn wenkies zijn wel zo blond dat je ze amper ziet zonder pmuquote:Op donderdag 17 april 2025 19:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is wel ff pijnlijk maar met een pincet is nog pijnlijker![]()
Blond heb hele lichte wenkbrauwen, wil ze ook weer verfen. Maar doe ik de volgende keer wel![]()
We als in heel fok?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja oke vooruitquote:Op donderdag 17 april 2025 19:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het stond er vanaf 2017 in he![]()
En je ging op anoniem![]()
![]()
wtf. oke mss ga ik toch te oud worden ofzo voor dit soort dingen, geen idee wat je zegt nl.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb ze laten pmuen nu kan ik gewoon wekelijks met een minitondeuse er langs de pmu. Mijn wenkies zijn wel zo blond dat je ze amper ziet zonder pmu
Als je iets niet weet ben je niet direct te oud hoor.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:37 schreef kree het volgende:
[..]
wtf. oke mss ga ik toch te oud worden ofzo voor dit soort dingen, geen idee wat je zegt nl.
Nee ik ben gewoon een tutjequote:Op donderdag 17 april 2025 19:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je iets niet weet ben je niet direct te oud hoor.![]()
![]()
nou doe me een lol en vertel maarquote:Op donderdag 17 april 2025 19:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je iets niet weet ben je niet direct te oud hoor.ben nu wel benieuwd natuurlijk
Nooit van gehoord..quote:Op donderdag 17 april 2025 19:36 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb ze laten pmuen nu kan ik gewoon wekelijks met een minitondeuse er langs de pmu. Mijn wenkies zijn wel zo blond dat je ze amper ziet zonder pmu![]()
Ik kleur ze zelf in met een potlood.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Anders zouden de nationale incest statistieken de lucht invliegen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Zo eindelijk thuis, dat was een vermoeiende dag
Goedenavond allemaal!
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Amyquote:Op donderdag 17 april 2025 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedenavond allemaal!
How can I make this topic about me?![]()
hey mizzezquote:Op donderdag 17 april 2025 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedenavond allemaal!Do what you love, love what you do!![]()
quote:Verdacht dit.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedenavond allemaal!Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Geilquote:Op donderdag 17 april 2025 19:39 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Anders zouden de nationale incest statistieken de lucht invliegen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
Goedenavond allemaal!
Als ik dat naar je roep dan moet ik ff naar achter in de boekenkast kijken wat ookalweer de precieze titel is
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:39 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Anders zouden de nationale incest statistieken de lucht invliegen.![]()
![]()
Chininspecrest ja dat klinkt wel als een prima usernamequote:Op donderdag 17 april 2025 19:40 schreef StevenHyde het volgende:
Hey Koningwouter en Mevrouw chin in spec rest!
Goedenavond!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Haaaalllooooo allemaalWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Snap ik. Het is niet voor niks national horny day.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:41 schreef StevenHyde het volgende:
Wouter hoe is het met jouw wenkies bro??![]()
![]()
Dat is het toch elke dagquote:Op donderdag 17 april 2025 19:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Snap ik. Het is niet voor niks national horny day.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Een beste bekende seriequote:Op donderdag 17 april 2025 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weer wat geleerd.
Het blijkt een Netflix serie...
Hee Kree!quote:
Ik had geen tijd om alles terug gelezen, maar zag ik nu ergens dat je aan het daten bent?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Goede en leuke serie ook.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weer wat geleerd.
Het blijkt een Netflix serie...
Plus boobies. Win win.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
" “Haar wenkies zijn on fleek!”
(= haar wenkbrauwen zien er superstrak uit)"
oke die dacht ik nog soort van. nu die afkorting nogDo what you love, love what you do!![]()
Dat kanquote:Op donderdag 17 april 2025 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik had er nog nooit van gehoord.
Jij bent evil!quote:Op donderdag 17 april 2025 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hee Kree!
Ik had geen tijd om alles terug gelezen, maar zag ik nu ergens dat je aan het daten bent?
Ow, is hij dat?quote:Op donderdag 17 april 2025 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hee Kree!
Ik had geen tijd om alles terug gelezen, maar zag ik nu ergens dat je aan het daten bent?
Dan moet ik even mijn schriftje bijwerken.How can I make this topic about me?![]()
Deze dag ken ik nietquote:Op donderdag 17 april 2025 19:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Snap ik. Het is niet voor niks national horny day.
Ook te moe om daar aan mee te doenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, is hij dat?
Dan moet ik even mijn schriftje bijwerken.![]()
![]()
![]()
nee ja en is omdat je niet alles leest (wat ik snap trouwens want post er sporadisch wat over)quote:Op donderdag 17 april 2025 19:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hee Kree!
Nee ik heb leuk contact en heyeeeeeel kort. ze zit zelf met teveel problemen dat ik denk zin heeft om wat aan te pappen nu iig. leuk dat wel. Maar te snel dus hou het beetje af.
bel wel enzo af en toe en kletsen we even bij.Do what you love, love what you do!![]()
Orange Is The New Black. Kree.quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Koffie drinkenquote:Op donderdag 17 april 2025 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, is hij dat?
Dan moet ik even mijn schriftje bijwerken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Blz dates, staat 2 bladzijdes voor piemels.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, is hij dat?
Dan moet ik even mijn schriftje bijwerken.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nee het gaat over wenkbrauwen maar ik zit niet in die wereld.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En de index niet vergeten te updatenquote:Op donderdag 17 april 2025 19:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Blz dates, staat 2 bladzijdes voor piemels.
Jij hebt al mooie wenkies van jezelfquote:Op donderdag 17 april 2025 19:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee het gaat over wenkbrauwen maar ik zit niet in die wereld.
Huh? Ik dacht dat ik dat echt had gelezen.quote:
Of misschien was het weer een flauwe grap van @devzero
Zelfde kleur als mijn naggelakkies makker!quote:Op donderdag 17 april 2025 19:41 schreef StevenHyde het volgende:
Wouter hoe is het met jouw wenkies bro??![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 17 april 2025 19:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij hebt al mooie wenkies van jezelf
Dus gg houdt hier de lijntjes bij. Wist ik niet, weer wat geleerd vandaag.
Als ik nog wat meer je tag, dan wil ik graag een benoeming in je colofonquote:Op donderdag 17 april 2025 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En de index niet vergeten te updaten
Hallo!quote:Op donderdag 17 april 2025 19:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hey buurman hoe maakt u het?
Gaat goed hoor, steek zo lekker een kaarsje aan als het zo donker is.
Hoe gaat het met jou? Al een tijdje niet meer gezien hier...![]()
Staat je goedquote:Op donderdag 17 april 2025 19:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zelfde kleur als mijn naggelakkies makker!Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ken het van de serie, maar afgehaakt, teveel wijven gedoe vond ik het.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Om het weer op te rakelen bedoelde.ik.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat ik dat echt had gelezen.
Of misschien was het weer een flauwe grap van @:devzero
Afgelopen weken ging even niet zo lekker maar ik ben er weer. Fijn jou ook weer te zien!quote:Op donderdag 17 april 2025 19:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hallo!
Gaat goed hoor, steek zo lekker een kaarsje aan als het zo donker is.
Hoe gaat het met jou? Al een tijdje niet meer gezien hier...![]()
Epileren wel. Soms. Als er een paar raar groeien.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou omdat je ze niet epileert of harst enz
Maar ik heb lichte wenkbrauwen. En als ik die zou bijwerken met iets. Zie ik eruit als een lichtekooiWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ai dat is rot. Gelukkig gaat het weer wat beter.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Afgelopen weken ging even niet zo lekker maar ik ben er weer. Fijn jou ook weer te zien!![]()
![]()
Is dat dezelfde die eerst nog een vriend had, of een andere?quote:Op donderdag 17 april 2025 19:44 schreef kree het volgende:
[..]
nee ja en is omdat je niet alles leest (wat ik snap trouwens want post er sporadisch wat over)
Nee ik heb leuk contact en heyeeeeeel kort. ze zit zelf met teveel problemen dat ik denk zin heeft om wat aan te pappen nu iig. leuk dat wel. Maar te snel dus hou het beetje af.
bel wel enzo af en toe en kletsen we even bij.
Maar dan heb ik dat inderdaad waarschijnlijk gezien. Ach als je vrolijk wordt van het contact is het goed, hoeft niet altijd allemaal rozengeur en maneschijn te zijn.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Dunne grens is dat dan als dat alleen aan je wenkies ligt.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Epileren wel. Soms. Als er een paar raar groeien.
Maar ik heb lichte wenkbrauwen. En als ik die zou bijwerken met iets. Zie ik eruit als een lichtekooi
Gewoon een lichte kleur gebruikenquote:Op donderdag 17 april 2025 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Epileren wel. Soms. Als er een paar raar groeien.
Maar ik heb lichte wenkbrauwen. En als ik die zou bijwerken met iets. Zie ik eruit als een lichtekooi![]()
Mijn gezicht komt veel meer naar voren ( of hoe je het ook zegt )
Je onderschat de functie van wenkiesquote:Op donderdag 17 april 2025 19:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Dunne grens is dat dan als dat alleen aan je wenkies ligt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat kan.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Als ik nog wat meer je tag, dan wil ik graag een benoeming in je colofon
Wouter kennende is dat rozequote:Op donderdag 17 april 2025 19:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je moet wel even vragen welke kleur dat dat is!
Dat zou kunnen.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je onderschat de functie van wenkies
Dat weet ik toch allemaal niet.quote:
Ik trim de mijne alleen maar.
nou er was een eentje die naar mijn weten nooit echt relatie heeft gehad en is 3 jaar jonger en deze is 1 jaar ouder en heb het er vaker over gehad idd.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat dezelfde die eerst nog een vriend had, of een andere?
Maar dan heb ik dat inderdaad waarschijnlijk gezien. Ach als je vrolijk wordt van het contact is het goed, hoeft niet altijd allemaal rozengeur en maneschijn te zijn.
Soms lijkt het heel leuk he, maar ik snap ook wel uitgemaakt met haar vriend (wat wss sowieso goeie keuze was en zeg ik niet alleen).
Maar die had ik heeeeeeeeel lang terug keertje date mee gedaan, en toen gingen we beide in andere richtingen.
En ik had mijn problemen sowieso en wist ze, ik niet zozeer van die van haar toen. Maar nu onderhand wel.
En is het niet erg he, want snap een hoop van haar daarom kunnen we best lang bellen en over praten. Maaaaaarre zit beetje met dilemma want ene kant denk ik goh spreken we af doen leuke dingen etc. andere kant mss is ze er helemaal niet zo overheen en dan kom ik weer in een kut situatie hiermee. maar geef het even tijd denk ik nu voor mezelf, het heeft ook niet echt haast wmb.Do what you love, love what you do!![]()
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 17 april 2025 19:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Binnenste buiten ook? Ik vraag dit voor een vriend
Als je me binnenste buiten doet ben ik inderdaad helemaal roze.![]()
@KoningWouter geen uitspraak over doen!!11quote:Op donderdag 17 april 2025 19:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Binnenste buiten ook? Ik vraag dit voor een vriendBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oh die trim je wel?quote:Op donderdag 17 april 2025 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat weet ik toch allemaal niet.
Ik trim de mijne alleen maar.![]()
Da's toch echt morgen. En dan is het ook nog een goede vrijdagquote:
Ik snap hem nu. Nee @Monsterkoekie dat iets tussen Steven en mij.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
@:Koningwouter geen uitspraak over doen!!11![]()
Mannenliefdequote:Op donderdag 17 april 2025 19:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Als je me binnenste buiten doet ben ik inderdaad helemaal roze.![]()
![]()
Noh ik luister ik oordeel niet! Ik heb alleen maar liefde voor wouterquote:Op donderdag 17 april 2025 19:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
@:Koningwouter geen uitspraak over doen!!11![]()
steven stifler?quote:Op donderdag 17 april 2025 19:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik snap hem nu. Nee @:Monsterkoekie dat iets tussen Steven en mij.
Die wel? Wat niet volgens jou dan?quote:
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heerenliefde is niets iets wat jullie vrouwmenschen begrijpen.harop gelachen. Is mijn liefde voor Poes anders ja?
![]()
Oooh ja. Ik was gewoon echt benieuwd, ik hou altijd wel van date-verhalen, romanticus als ik benquote:Op donderdag 17 april 2025 19:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Om het weer op te rakelen bedoelde.ik.
Maar geen zonnig weerquote:Op donderdag 17 april 2025 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's toch echt morgen. En dan is het ook nog een goede vrijdag
Dat weet ik niet. Ik snap niets van vrouwen.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]harop gelachen. Is mijn liefde voor Poes anders ja?
![]()
![]()
Nawhquote:Op donderdag 17 april 2025 19:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik snap niets van vrouwen.![]()
![]()
Echt? Mijn weer app zegt regenquote:Op donderdag 17 april 2025 19:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Gelukkig wel praktisch droog.
lesbians stiflerquote:Op donderdag 17 april 2025 19:53 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]harop gelachen. Is mijn liefde voor Poes anders ja?
In Groningen is het dan weer bloemenjaarmarkt.quote:
Kun je over de hoofden lopen, zo druk
Sure sure.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je haren op je hoofdje kent mij ik zou nooit ergens anders over praten
Mezelf knippen is iets lastiger dan mijn wenkies even doen.
En trouwens, normaal deed kapster mijn wenkies ook gelijk mee.
Nooit geweestquote:Op donderdag 17 april 2025 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In Groningen is het dan weer bloemenmarkt.
Kun je over de hoofden lopen, zo druk
Jij wel?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wel nee gewoon tondeuze dr overheenquote:Op donderdag 17 april 2025 19:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Sure sure.
Mezelf knippen is iets lastiger dan mijn wenkies even doen.![]()
wtf. dude.....quote:Op donderdag 17 april 2025 19:56 schreef aeque het volgende:
En trouwens, normaal deed kapster mijn wenkies ook gelijk mee.
ik heb dat nooit gehad bij de kapper. of heb je zo'n criminele wenkbrauwen die over je neus naar elkaar doorgroeien.Do what you love, love what you do!![]()
ja, 1 keer. Het was bizar druk toen, vooral veel Duitsers.quote:How can I make this topic about me?![]()
Nog nooit zelf gedaan zeker?quote:Op donderdag 17 april 2025 19:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wel nee gewoon tondeuze dr overheen
De achterkant is echt ruk om goed te doen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
met 2 spiegels tegen over elkaar. Dat spiegelbeeld maakt het niet makkelijk om te doen nee.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog nooit zelf gedaan zeker?
De achterkant is echt ruk om goed te doen.How can I make this topic about me?![]()
Jawel bij mijn broer en vader en paard en hond. Zelf heb ik lange lokjesquote:Op donderdag 17 april 2025 19:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog nooit zelf gedaan zeker?
De achterkant is echt ruk om goed te doen.![]()
![]()
Nee maar ze groeien wel redelijk lang. En ik ben echt niet zo bezig met uiterlijk maar zelfs ik had zoiets van ja, dat is wel beter ja.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:57 schreef kree het volgende:
[..]
wtf. dude.....
ik heb dat nooit gehad bij de kapper. of heb je zo'n criminele wenkbrauwen die over je neus naar elkaar doorgroeien.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Iemand van 3 jaar jonger en nog nooit echt een relatie kan wel goed bij je passen? Is er een specifieke reden dat ze nooit een relatie heeft gehad?quote:Op donderdag 17 april 2025 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
nou er was een eentje die naar mijn weten nooit echt relatie heeft gehad en is 3 jaar jonger en deze is 1 jaar ouder en heb het er vaker over gehad idd.
Soms lijkt het heel leuk he, maar ik snap ook wel uitgemaakt met haar vriend (wat wss sowieso goeie keuze was en zeg ik niet alleen).
Maar die had ik heeeeeeeeel lang terug keertje date mee gedaan, en toen gingen we beide in andere richtingen.
En ik had mijn problemen sowieso en wist ze, ik niet zozeer van die van haar toen. Maar nu onderhand wel.
En is het niet erg he, want snap een hoop van haar daarom kunnen we best lang bellen en over praten. Maaaaaarre zit beetje met dilemma want ene kant denk ik goh spreken we af doen leuke dingen etc. andere kant mss is ze er helemaal niet zo overheen en dan kom ik weer in een kut situatie hiermee. maar geef het even tijd denk ik nu voor mezelf, het heeft ook niet echt haast wmb.
Gewoon rustig aan doen en kijken waar het schip strandt.
Lekker werken morgenquote:Op donderdag 17 april 2025 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's toch echt morgen. En dan is het ook nog een goede vrijdagWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waarom ben je niet bezig met je uiterlijk?quote:Op donderdag 17 april 2025 19:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee maar ze groeien wel redelijk lang. En ik ben echt niet zo bezig met uiterlijk maar zelfs ik had zoiets van ja, dat is wel beter ja.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gelijk heb je. Je kunt je vrije dag beter inzetten op een mooie dag in de zomer.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
Blij dat ik mijn vrije dag van morgen heb ingetrokken en gewoon ga werkenHow can I make this topic about me?![]()
Legitieme vraag!quote:Op donderdag 17 april 2025 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom ben je niet bezig met je uiterlijk?![]()
Ditquote:Op donderdag 17 april 2025 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Je kunt je vrije dag beter inzetten op een mooie dag in de zomer.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja ik vond dit toch een beetje sundquote:Op donderdag 17 april 2025 20:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Je kunt je vrije dag beter inzetten op een mooie dag in de zomer.![]()
![]()
Ja precies, dus niet bij jezelf.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jawel bij mijn broer en vader en paard en hond. Zelf heb ik lange lokjes
Als jij het niet langer hebt laten groeien is dat van mij inmiddels bijna net zo lang, alleen iets meer krullend en donkerblond.
Dat van mij komt nu tot onder mijn bh sluitingquote:Op donderdag 17 april 2025 20:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja precies, dus niet bij jezelf.
Als jij het niet langer hebt laten groeien is dat van mij inmiddels bijna net zo lang, alleen iets meer krullend en donkerblond.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom ben je niet bezig met je uiterlijk?
Het gaat om het innerlijk!
Ik bedoelde het meer als in de metro man.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom ben je niet bezig met je uiterlijk?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja en neequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zolang je jezelf niet verwaarloosd. Want dan word ik kwaad.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer als in de metro man.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ok okquote:Op donderdag 17 april 2025 20:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer als in de metro man.![]()
Ik dan ook.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zolang je jezelf niet verwaarloosd. Want dan word ik kwaad.![]()
Nee ik ga het niet zeggen.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dat van mij komt nu tot onder mijn bh sluiting
Maar dan heb je het laten groeien, leuk toch.
Dat is al iets te laat.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zolang je jezelf niet verwaarloosd. Want dan word ik kwaad.
Wat ga je niet zeggen? Sinds wanneer ben jij zo bleu tegen mijquote:Op donderdag 17 april 2025 20:03 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ik ga het niet zeggen.
Maar dan heb je het laten groeien, leuk toch.![]()
![]()
Ja, jij bent nog jong, dan is het uiterlijk nog belangrijk, maar als het verval eenmaal inzetquote:![]()
Ja doe maar net of jullie me verkeerd lezenquote:![]()
Pics or didn't happen.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat ga je niet zeggen? Sinds wanneer ben jij zo bleu tegen mij
Ben je nu blij?
quote:Op donderdag 17 april 2025 20:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij hebt grauw regen weer besteld hë
Die komen daar wel op afquote:Op donderdag 17 april 2025 19:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja, 1 keer. Het was bizar druk toen, vooral veel Duitsers.
Van mijn haar?quote:Op donderdag 17 april 2025 20:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Pics or didn't happen.
Ben je nu blij?zo boeiend is dat nu ook weer niet
![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, jij bent nog jong, dan is het uiterlijk nog belangrijk, maar als het verval eenmaal inzet
quote:Op donderdag 17 april 2025 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, jij bent nog jong, dan is het uiterlijk nog belangrijk, maar als het verval eenmaal inzet
zie je wel. Had ik het toch goed.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En om op dat andere te reageren. Is niet alleen bij jou volgens Moeras ben ik mild geworden.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Van mijn haar?zo boeiend is dat nu ook weer niet
Je bent geen troll meer en daar ben ik blij om.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:06 schreef aeque het volgende:
[..]
En om op dat andere te reageren. Is niet alleen bij jou volgens Moeras ben ik mild geworden.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is de tand des tijdsquote:Op donderdag 17 april 2025 20:06 schreef aeque het volgende:
[..]
En om op dat andere te reageren. Is niet alleen bij jou volgens Moeras ben ik mild geworden.
nou die van 3 jaar jonger, wellicht maar die heeft veel meer andere meningen en als je het mij vraagt ouderwetse gedachte. en hoewel ik daar wel aan hang beetje. Ik denk niet dat dat ooit echt onwijs gaat klikken tenzij ik me beetje aanpas en anders voordoe als ik ben. Enne zoals jullie weten, daar ben ik niet heel goed in.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Iemand van 3 jaar jonger en nog nooit echt een relatie kan wel goed bij je passen? Is er een specifieke reden dat ze nooit een relatie heeft gehad?
Gewoon rustig aan doen en kijken waar het schip strandt.
Die van 1 jaar ouder past veel beter en weet en heeft dingen meegemaakt net als ik en problemen maar zit er nog te veel midden in.
Dat is wat ik denk erover beetje hun beide.Do what you love, love what you do!![]()
Og nouja je was ook wel next level pittigquote:Op donderdag 17 april 2025 20:06 schreef aeque het volgende:
[..]
En om op dat andere te reageren. Is niet alleen bij jou volgens Moeras ben ik mild geworden.het extreem scherpe mocht er wel af
![]()
Precies ditquote:Op donderdag 17 april 2025 20:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent geen troll meer en daar ben ik blij om.![]()
Maar je was en bent een van m’n favoriete usersWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 20:08 schreef Moeraskat het volgende:
Maar je was en bent een van m’n favoriete users![]()
![]()
Of is deze variant van @aeque juist de act?quote:Op donderdag 17 april 2025 20:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent geen troll meer en daar ben ik blij om.![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 20:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent geen troll meer en daar ben ik blij om.quote:
Neequote:Op donderdag 17 april 2025 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of is deze variant van @:Aeque juist de act?![]()
wijsheid komt met de jaren. en incl mezelf en anderen wssquote:Op donderdag 17 april 2025 20:08 schreef Moeraskat het volgende:
Maar je was en bent een van m’n favoriete users
Een van zei ik toch?quote:
Bij sommige komt de wijsheid niet hoorquote:Op donderdag 17 april 2025 20:09 schreef kree het volgende:
[..]
wijsheid komt met de jaren. en incl mezelf en anderen wss
Verklap het nou niet.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of is deze variant van @:Aeque juist de act?![]()
mwah mss maar loop hier al lang mee en zie je toch wel meningen veranderen denkquote:Op donderdag 17 april 2025 20:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij sommige komt de wijsheid niet hoor
Zal ik het doen? Ja? Nee? Oohhh… zo’n open doel dit.quote:
Maar de consequenties hè… oei oei.
Oké …SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh. Echt?quote:Op donderdag 17 april 2025 20:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je enige user was
Als je dat dacht, hou je dan zo weinig van me om
mij jaren lang op je te laten wachten?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nooit anders voordoen dan je bent, dat hou je uiteindelijk toch niet vol. En ik zou ook geen relatie willen als ik me daarvoor anders voor zou moeten doen.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:07 schreef kree het volgende:
[..]
nou die van 3 jaar jonger, wellicht maar die heeft veel meer andere meningen en als je het mij vraagt ouderwetse gedachte. en hoewel ik daar wel aan hang beetje. Ik denk niet dat dat ooit echt onwijs gaat klikken tenzij ik me beetje aanpas en anders voordoe als ik ben. Enne zoals jullie weten, daar ben ik niet heel goed in.
Die van 1 jaar ouder past veel beter en weet en heeft dingen meegemaakt net als ik en problemen maar zit er nog te veel midden in.
Dat is wat ik denk erover beetje hun beide.
Dan dus gewoon even geduld en wie weet wat er ondertussen op je pad komt! En gewoon genieten van je vrijgezellenbestaan
quote:Op donderdag 17 april 2025 20:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh. Echt?
Als je dat dacht, hou je dan zo weinig van me om
mij jaren lang op je te laten wachten?maar maar maar
![]()
![]()
![]()
Ja, leg uit danquote:![]()
![]()
Wijsheid is overratedquote:Op donderdag 17 april 2025 20:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij sommige komt de wijsheid niet hoorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 17 april 2025 20:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zal ik het doen? Ja? Nee? Oohhh… zo’n open doel dit.
Maar de consequenties hè… oei oei.
Oké …Mijn ouders dwongen me op jonge leeftijd nadat ze alle promotie op mijn school geloofden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt zo denk ik er ook over, niet zo keihard mee bezig ook meer onderhand. en heb er soort van vrede mee als ik gewoon vrijgezel blijf ook.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nooit anders voordoen dan je bent, dat hou je uiteindelijk toch niet vol. En ik zou ook geen relatie willen als ik me daarvoor anders voor zou moeten doen.
Dan dus gewoon even geduld en wie weet wat er ondertussen op je pad komt! En gewoon genieten van je vrijgezellenbestaan
Dat was vroeger mss anders, maar het boeit me gewoon niet meer zo onwijs. en wil ik best er nog wel mijn best voor doen, dat wel, maar niet door me anders voor te doen, komt alleen maar ellende van wss.Do what you love, love what you do!![]()
Waar danquote:Op donderdag 17 april 2025 20:14 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij kwam niet waar ik kwam, jij was druk met me handeltje
Hakkie takkie weg trollenzakkiequote:Op donderdag 17 april 2025 20:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn ouders dwongen me op jonge leeftijd nadat ze alle promotie op mijn school geloofden.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
mag hopen niet serieus. maar dat is wat die Louis Theroux aankaarten in die docu, nu geeft hij nooit een mening erover en dat maakt het programma goed.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Mijn ouders dwongen me op jonge leeftijd nadat ze alle promotie op mijn school geloofden.
maar ok ik heb hier mening over.Do what you love, love what you do!![]()
Nicequote:Op donderdag 17 april 2025 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alleen een wijs man kan zo'n uitspraak doenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Okthnxbyequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
AQ stelt zich hier kwetsbaar op nu hèquote:Op donderdag 17 april 2025 20:16 schreef kree het volgende:
[..]
mag hopen niet serieus. maar dat is wat die Louis Theroux aankaarten in die docu, nu geeft hij nooit een mening erover en dat maakt het programma goed.
maar ok ik heb hier mening over.
kijkt iemand the passion nog straks?
nu takelt het al jaren af met elk jaar voor wat de bedoeling was, maar ben nog wel benieuwd naar de liedjes eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Zie, zelfs mijn grapjes doen het niet meer.quote:
Ik ben het echt kwijt.
Sipquote:Op donderdag 17 april 2025 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Zie, zelfs mijn grapjes doen het niet meer.
Ik ben het echt kwijt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh waar is dat op en hoelaat? Vind ik altijd wel leuk.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:19 schreef kree het volgende:
nu takelt het al jaren af met elk jaar voor wat de bedoeling was, maar ben nog wel benieuwd naar de liedjes eigenlijk.![]()
Als je vitale functies maar werkenquote:Op donderdag 17 april 2025 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het echt kwijt.![]()
owh ik heb geen vooroordeel hoor, wat mij betreft prima, maar had beetje moeite met ouders en heel jonge kinderen erin die dan toch mening over nemen van ouders, omdat kinderen het wss goed willen doen voor hun ouders. En dat is het kutte ervan en waarom ik denk, je moet daar niet op ingrijpen totdat ze mss beetje 18 jaar zijn en pubertijd voorbij.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
AQ stelt zich hier kwetsbaar op nu hèDo what you love, love what you do!![]()
Misschien aanzetten op de achtergrond. Benieuwd in welke stad ze zijnquote:Op donderdag 17 april 2025 20:19 schreef kree het volgende:
nu takelt het al jaren af met elk jaar voor wat de bedoeling was, maar ben nog wel benieuwd naar de liedjes eigenlijk.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Bepaalde zijn lang niet gebruikt maar volgens mij wel.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als je vitale functies maar werkenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
NPO1 20:30quote:Op donderdag 17 april 2025 20:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh waar is dat op en hoelaat? Vind ik altijd wel leuk.Do what you love, love what you do!![]()
Terneuzen.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien aanzetten op de achtergrond. Benieuwd in welke stad ze zijnDo what you love, love what you do!![]()
Heb het nog nooit gekekenquote:Op donderdag 17 april 2025 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien aanzetten op de achtergrond. Benieuwd in welke stad ze zijnWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik dacht even dat er zou staan "Ik ben echt een vrouw geworden"quote:Op donderdag 17 april 2025 20:19 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik ben het echt kwijt.
Mijn grapjes doen het ook nooit!
Serieus?quote:
Dan kijk ik zeker! Heb daar 7,5 jaar gewoond. Soms mis ik het wel
Daar kunnen poes en ik je wel een handje bij helpenquote:Op donderdag 17 april 2025 20:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Bepaalde zijn lang niet gebruikt maar volgens mij wel.![]()
er zaten vroeger wel oke arrangementen bij van bekende liedjes. maar goed ze doen dit al jaren. en wmb takelt het beetje af en is het meer media spektakel als dat het het verhaal is.quote:
Maar oke dat wil niet zeggen dat het niet waard is om te kijken.Do what you love, love what you do!![]()
Annnneeemaria Koekkoekquote:Op donderdag 17 april 2025 20:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Daar kunnen poes en ik je wel een handje bij helpenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wereldreizigerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht even dat er zou staan "Ik ben echt een vrouw geworden"
Mijn grapjes doen het ook nooit!
Zou wat zijn zeg.
Tegelijk?quote:Op donderdag 17 april 2025 20:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Daar kunnen poes en ik je wel een handje bij helpen
Met gemakquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
of zal ik american pie gaan kijken.
na ok geef het ff de kans als het bagger is haak ik ook wel af denk.
Nog 1 minuutje.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:29 schreef kree het volgende:
of zal ik american pie gaan kijken.
na ok geef het ff de kans als het bagger is haak ik ook wel af denk.![]()
Yup, zangstem gesmeerd. Hier gaan we dan.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zit je al op het puntje van je stoel?![]()
Flauwquote:Op donderdag 17 april 2025 20:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ook.
Spoiler: Jezus gaat doodWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: