Dunne grens is dat dan als dat alleen aan je wenkies ligt.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Epileren wel. Soms. Als er een paar raar groeien.
Maar ik heb lichte wenkbrauwen. En als ik die zou bijwerken met iets. Zie ik eruit als een lichtekooi
Gewoon een lichte kleur gebruikenquote:Op donderdag 17 april 2025 19:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Epileren wel. Soms. Als er een paar raar groeien.
Maar ik heb lichte wenkbrauwen. En als ik die zou bijwerken met iets. Zie ik eruit als een lichtekooi
Je onderschat de functie van wenkiesquote:Op donderdag 17 april 2025 19:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Dunne grens is dat dan als dat alleen aan je wenkies ligt.
Dat kan.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Als ik nog wat meer je tag, dan wil ik graag een benoeming in je colofon
Wouter kennende is dat rozequote:Op donderdag 17 april 2025 19:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Je moet wel even vragen welke kleur dat dat is!
Dat zou kunnen.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je onderschat de functie van wenkies
Dat weet ik toch allemaal niet.quote:
nou er was een eentje die naar mijn weten nooit echt relatie heeft gehad en is 3 jaar jonger en deze is 1 jaar ouder en heb het er vaker over gehad idd.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dat dezelfde die eerst nog een vriend had, of een andere?
Maar dan heb ik dat inderdaad waarschijnlijk gezien. Ach als je vrolijk wordt van het contact is het goed, hoeft niet altijd allemaal rozengeur en maneschijn te zijn.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 17 april 2025 19:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Binnenste buiten ook? Ik vraag dit voor een vriend
@KoningWouter geen uitspraak over doen!!11quote:Op donderdag 17 april 2025 19:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Binnenste buiten ook? Ik vraag dit voor een vriend
Oh die trim je wel?quote:Op donderdag 17 april 2025 19:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat weet ik toch allemaal niet.
Ik trim de mijne alleen maar.
Ik snap hem nu. Nee @Monsterkoekie dat iets tussen Steven en mij.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
@:Koningwouter geen uitspraak over doen!!11
Mannenliefdequote:Op donderdag 17 april 2025 19:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Als je me binnenste buiten doet ben ik inderdaad helemaal roze.
Noh ik luister ik oordeel niet! Ik heb alleen maar liefde voor wouterquote:Op donderdag 17 april 2025 19:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
@:Koningwouter geen uitspraak over doen!!11
steven stifler?quote:Op donderdag 17 april 2025 19:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik snap hem nu. Nee @:Monsterkoekie dat iets tussen Steven en mij.
Die wel? Wat niet volgens jou dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |