SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sexy hoorquote:Op donderdag 17 april 2025 19:21 schreef aeque het volgende: Mijn nekhaar is niet eens meer te zien zo lang is mijn haar inmiddels.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:
Als ik er niks mee doe in de ochtend dan ben ik net Bob Ross.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Denk het ook niet nee..quote:Op donderdag 17 april 2025 19:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
@:love dat heb ik ook nooit begrepen rauwe eieren drinken, volgens mij kan dat ook niet gezond zijn"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nou je bent ook wel zo kunstig als hemquote:Op donderdag 17 april 2025 19:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik er niks mee doe in de ochtend dan ben ik net Bob Ross.![]()
![]()
Dan misschien naar de kapper?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Laat je het bewust lang groeien of ga je weer n keer voor een frisse opskeer?quote:Op donderdag 17 april 2025 19:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik er niks mee doe in de ochtend dan ben ik net Bob Ross.![]()
Weet je hoe duur.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou je bent ook wel zo kunstig als hem![]()
![]()
Dan misschien naar de kapper?
WELKE DATEquote:Op donderdag 17 april 2025 19:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik moet de koelkast nog opruimen.. dit weekend komt mijn date hier en ik wil niet dat die mijn koelkast op dit moment zietWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Was bewust maar het begint me inmiddels steeds meer te irriteren.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Laat je het bewust lang groeien of ga je weer n keer voor een frisse opskeer?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Heb je nu zo’n matje?quote:Op donderdag 17 april 2025 19:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Was bewust maar het begint me inmiddels steeds meer te irriteren.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja hey dat heb ik in het verleden geprobeerd en werd ik afgewezen.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik doe het gratis heb een tondeuse moet je alleen even langskomen
Bahquote:Op donderdag 17 april 2025 19:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]een van de velen kechjekoekie
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is toch ook te veel gedoe johquote:Op donderdag 17 april 2025 19:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Was bewust maar het begint me inmiddels steeds meer te irriteren.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja hey dat heb ik in het verleden geprobeerd en werd ik afgewezen.
Dat ligt eraan hoe ik het in model doe, het kan wel ja.quote:
Nohquote:Op donderdag 17 april 2025 19:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja hey dat heb ik in het verleden geprobeerd en werd ik afgewezen.![]()
![]()
tot van het weekend hequote:Op donderdag 17 april 2025 19:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]een van de velen kechjekoekie
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe ik het in model doe, het kan wel ja.
quote:Op donderdag 17 april 2025 19:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Is toch ook te veel gedoe johquote:Op donderdag 17 april 2025 19:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dan heb je wel weer een frisse coupeWat.quote:
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: