Ja maar die zijn wat minder relevant. Lang geleden, toen ging het anders.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Zijn er ook verslagjes van de citytrips die van 2011 t/m 2019 gehouden ondernomen werden?
Welke bestemming bedoel je?quote:Op donderdag 17 april 2025 19:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het verbaast me een beetje dat er nog geen citytrip is geweest naar de bestemming bij uitstek voor een citytrip.
Eén van de vele tientallen bestemmingen ja. En daar zijn we nog niet geweest omdat het met de trein te ver was / is. Maar vliegen kan ook dus.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:07 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Barcelona.
Dat is toch zo ongeveer de populairste bestemming voor een citytrip in Europa?
Pasen is slecht, dan zijn alle hotels knetterduur. Het Paasweekend wordt het soberzo NIET.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:02 schreef Fogel het volgende:
Tof, misschien ga ik ook mee
Het eerste weekend van april is pasen, is dat goed of slecht voor zo'n trip qua drukte?
Oh dat gaat misschien ook wel wat ver. Maar goed, we zullen zienquote:Op donderdag 17 april 2025 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
@:GGMM heeft het topic voor ons in de aankondigingen gezet.
Straks zit je met een groep van 50 manquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat gaat misschien ook wel wat ver. Maar goed, we zullen zien
Zoveel actieve users zijn er niet meerquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Straks zit je met een groep van 50 man
Hangt af van de route die je neemt hequote:Op vrijdag 18 april 2025 09:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Welke Duitse steden kom je langs op de terugweg?
Dat ligt aan de route die je neemt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Ljubljana: Tof!
Welke Duitse steden kom je langs op de terugweg?
Schnitzelbank was erg druk afgelopen september, ik kon er niet terecht. Gelukkig waren er genoeg andere prima restaurants waar ik terecht kon. Ja het is wel toeristisch, maar niet echt hinderlijk vond ik. Wat me bovendien opviel, amper bedelende daklozen en lui op stepjes.quote:Heidelberg is zeker de moeite waard en ken er een fantastische plek om te ontbijten (Café Rossi), maar de binnenstad is ook erg toeristisch.
Daarentegen heb je er ook deSchnitzelbank
.
Waarschijnlijk omdat je het treinentopic pas vijftien jaar hebt verwaarloosd. Waardeloze godfatherquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:29 schreef Kreator het volgende:
Waarom ben ik hier als Godfather van PTA eigenlijk nooit voor uitgenodigd? Ik ben niet boos, alleen teleurgesteld.
Groetjes,
Krea.
Details.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je het treinentopic pas vijftien jaar hebt verwaarloosd. Waardeloze godfather![]()
Dr_Flash in PTA / Het treinpics, -nieuws en -praattopic, deel 263
Als hij mee gaat ga ik ook meequote:Op donderdag 17 april 2025 21:02 schreef Fogel het volgende:
Tof, misschien ga ik ook mee
Het eerste weekend van april is pasen, is dat goed of slecht voor zo'n trip qua drukte?
Suikerfeest is volgend jaar een week (of 2) eerder dus dat is ook geen goed idee denk ikquote:Op donderdag 17 april 2025 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pasen is slecht, dan zijn alle hotels knetterduur. Het Paasweekend wordt het soberzo NIET.
Ik ben overtuigdquote:Op donderdag 17 april 2025 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
Even een aanvulling vanaf mijn kant. Ik ben dus meerdere keren mee geweest en heb helemaal niets met treinen.
De eerste keer dacht ik dus ook dat ik er misschien niets aan zou vinden maar het tegendeel bleek waar.
Hoewel ik niets met treinen heb, heb ik wel weer veel met reizen. Normaal gesproken pak ik dan gewoon een vlucht en het grootste deel van mijn reisjes doe ik lekker alleen. Dat vind ik leuk. Maar voor de afwisseling is het dus ook wel eens tof om met een groep te gaan. Het is dus ook niet dat we op lacatie alles samen doen, het is heel vrij en iedereen doet wat hij of zij wil. Er zijn altijd wel mensen iets aan het doen waarbij je kan aansluiten als je dat wil.
Misschien denk je wel, die groep kent elkaar al heel lang, daar durf ik niet tussen te zitten. Ja dat is waar, we kennen elkaar al heel lang maar met het rondje zijn we altijd eigenlijk in wisselende samenstellingen. En we staan dus ook zeker open voor nieuwe mensen anders hadden we niet het initiatief genomen om het ook in TRV te posten.
Dus zou je graag eens een reisje willen doen maar heb je niet zo'n zin om dat alleen te doen? Of heb je gewoon eens zin in wat anders? Ga dan lekker met ons mee!
Kom ik bij mijn belangrijkste vraag:quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zoveel actieve users zijn er niet meer
quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als hij mee gaat ga ik ook mee
[..]
Suikerfeest is volgend jaar een week (of 2) eerder dus dat is ook geen goed idee denk ik
[..]
Ik ben overtuigd
[..]
Kom ik bij mijn belangrijkste vraag:Mag je als gebande user wel mee op deze reis als je bent aangemeld
![]()
Omdat mijn vorige plan mislukt is ben ik voornemens om te gaan voor de "tijdelijke" permban dus ik ben al vast wat informatie aan het inwinnen.
Het lijkt me serieus heel leuk om gewoon mee te gaanquote:Op zaterdag 19 april 2025 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!!
Ik moest grinikken
Gebande users mogen mee, maar moeten wel in een andere coupee.
Maar laten we het hier alsjeblieft een beetje serieus houden. Het is hier geen ONZ. Dit is TRV.
Vind je het niets voor jou, dat mag. Maar dan heb je verder gewoon niets te zoeken in dit taopic toch?
Kunnen we hier lekker focussen op het rondje, wat er sowieso wel komt maar waarvoor we in dit topic inventariseren of er misschien users uit andere FOKhoeken interesse hebben.
En dat lijkt het geval.
Dit jaar nog komt er een nachttrein van Amsterdam/Brussel naar Barcelonaquote:Op donderdag 17 april 2025 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eén van de vele tientallen bestemmingen ja. En daar zijn we nog niet geweest omdat het met de trein te ver was / is. Maar vliegen kan ook dus.
De planning was dat ze daar dit jaar mee zouden beginnen, maar inmiddels is het uitgesteld tot volgend jaar, en mogelijk wordt het zelfs uitgesteld tot 2027.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:19 schreef Fushia2 het volgende:
Dit jaar nog komt er een nachttrein van Amsterdam/Brussel naar Barcelona
Nee dit is niet hoe het werkt. Iedereen is van harte welkom, maar breng zelf ook wat in. Geef het aan als je liever ergens anders heen gaat. Als je zelf ook een leuke bestemming weet. Niets ligt nog vast.quote:
Okidokie, begrepen! 🫡quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dit is niet hoe het werkt. Iedereen is van harte welkom, maar breng zelf ook wat in. Geef het aan als je liever ergens anders heen gaat. Als je zelf ook een leuke bestemming weet. Niets ligt nog vast.
EN het is vooral NIET zo van "wij regelen wat, en wie mee wil tekent bij het kruisje". NIET. Je moet, lees mag, zelf ook wat doen
Same. Ik laat het wel op me afkomen en zie wel wat er bedacht wordt. Misschien haak ik wel aan als alles rond is.quote:
In februari en maart reed European Sleeper ook een aantal nachttreinen van Brussel naar Venetië. Misschien doen ze dat volgend jaar wel weer. Venetië is natuurlijk ook een leuke bestemming voor een citytrip. Maar het zal wel druk zijn omdat er al zoveel mensen op citytrip naar Venetië gaan.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:19 schreef Fushia2 het volgende:
Dit jaar nog komt er een nachttrein van Amsterdam/Brussel naar Barcelona
Dan moet je mee gaan hequote:Op zondag 20 april 2025 15:07 schreef Anne het volgende:
Joehoe. Ik moet dit natuurlijk ook volgen.
Ben uiteraard ook benieuwd naar het 'boekje' van deze editie.
Je kunt ook gewoon mee gaanquote:Op zondag 20 april 2025 15:07 schreef Anne het volgende:
Annequote:Op zondag 20 april 2025 15:07 schreef Anne het volgende:
Oh. Ik ben geloof ik altijd ook wel zo'n aanhaker toch? Een heel enkele keer heb ik de bestemming aangedragen maar meestal ben ik wel zo van ja boek maar ik betaal wel. En dan stel ik nog wat domme vragen en mag ik mee.quote:Op zaterdag 19 april 2025 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dit is niet hoe het werkt. Iedereen is van harte welkom, maar breng zelf ook wat in. Geef het aan als je liever ergens anders heen gaat. Als je zelf ook een leuke bestemming weet. Niets ligt nog vast.
EN het is vooral NIET zo van "wij regelen wat, en wie mee wil tekent bij het kruisje". NIET. Je moet, lees mag, zelf ook wat doen
En die blonde meid die je binnenstebuiten getrokken had of zo toch?quote:Op maandag 21 april 2025 08:23 schreef Treinhoer het volgende:
Als Liesje zegt dat het goed is, dan is het ook goed.
Ik ben (onder mijn vorige account en persoonlijkheid) ook een keer mee gegaan. Reuze gezellig. Ik heb nog steeds een mooie herinnering aan een hond een kat en een haan op een ezel.
Ik blijf dit topic volgen en wie weet ga ik mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |