Iemand die de honderdduizenden Oekraense doden bij Europa op de rekening zet ipv bij Rusland kan onmogelijk nog flauwer doen dan hij al deed hierquote:Op donderdag 17 april 2025 13:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ik flauw zou willen doen kon ik nu starten dat wij als Westen steeds meer opschuiven richting Poetin en dat wij daarmee ook dezelfde vreselijke zaken gaan aanrichten.
Maar dat doe ik niet.
quote:EU Will Reintroduce Import Quotas on Ukrainian Exports This Year, Costing Kyiv Billions
Dat heb ik vooralsnog niet gedaan. Maar ik vind het ontzettend laakbaar dat EU politici/liberalen de oorlog hebben voortgezet op momenten dat deze beindigd had kunnen worden. Zeker de decionsmakers hadden het risico moeten calculeren dat Oekrane misschien de oorlog wel niet kan winnen. En voetstoots aannemen dat USA alles regelt is roekeloos. En dat blijkt nu.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
Iemand die de honderdduizenden Oekraense doden bij Europa op de rekening zet ipv bij Rusland kan onmogelijk nog flauwer doen dan hij al deed hier
Totaal niet geloofwaardig
Jawelquote:Op donderdag 17 april 2025 21:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat heb ik vooralsnog niet gedaan.
quote:Op woensdag 16 april 2025 17:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is de Europese houding die honderdduizenden Oekraiense levens eisen. Het geweld had in 03-2022 al gestopt kunnen worden.
Dit is nog stupider als de Irak of Vietnam oorlog.
Zie context. Ik doel daar op de houding, ik maak het niet absoluut de verantwoordelijkheid van Europa. Maar ze hebben er zeker een grote hand in.quote:
ik ga niet Welles nietes met je spelen, je zegt het daar letterlijkquote:Op donderdag 17 april 2025 21:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zie context. Ik doel daar op de houding, ik maak het niet absoluut de verantwoordelijkheid van Europa. Maar ze hebben er zeker een grote hand in.
Mogelijk waarschijnlijkquote:Op donderdag 17 april 2025 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/spannin(...)sky-uit-kritiek.html
Wel een meevaller dat Fr de gesprekken met de VS “ als zeer positief” ervaart.
Ja.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/spannin(...)sky-uit-kritiek.html
Wel een meevaller dat Fr de gesprekken met de VS “ als zeer positief” ervaart.
Dit kan misschien wel de laatste kans zijn op een compromis voor Oekrane. Positief dat er geen havikken deelnemen zoals Kallas. Dat zou niet goed zijn.quote:Zelensky denkt dat Witkoff daarmee "de strategie van Rusland volgt". Dat is volgens de Oekraense president heel gevaarlijk
Fijn voor je maar het leven gaat door h.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:10 schreef Parafernalia het volgende:
Op woensdag 16 april 2025 17:08 schreef phpmystyle het allerdomste wat ik ooit op Fokforum gelezen heb, denk ik. Nog stupider dan alle oorlogen bij elkaar
![]()
Moet jij niet gewoon wat anders gaan doen joh.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fijn voor je maar het leven gaat door h.
Nou bedenk zelf eens wat nuttigs.
Ik heb nooit gezegd dat ik moe ben.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon wat anders gaan doen joh.
Wordt je tenminste ook niet "moe" van de oorlog.
Hij heeft niet de kaarten om er wat van te vindenquote:Op donderdag 17 april 2025 22:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja.
Maar laat Zelensky zich onthouden van dit soort uitspraken:
[..]
Dit kan misschien wel de laatste kans zijn op een compromis voor Oekrane. Positief dat er geen havikken deelnemen zoals Kallas. Dat zou niet goed zijn.
Daar ging die meme over waar je met 'haha' op reageerde.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik moe ben.
Ik zei dat als een van de partijen zo moe wordt dat ze tot overgave over gaan.
Goed en begrijpend lezen en kom je al een heel eind.
Nee dat weet ik. Maar voor de belvorming wel goed dat hij er in elk geval fysiek bij betrokken wordt, uiteindelijk moet hij het resultaat gaan verdedigen.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij heeft niet de kaarten om er wat van te vinden
Jij ook niet.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daar ging die meme over waar je met 'haha' op reageerde.
Het boeit helemaal niemand iets dat jij vind dat het allemaal te lang duurt.
Jij bent geen partij in dit conflict.
Jawel.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar ik ben niet degene die aan het concern trollen is.
Mss ff opzoeken wat het betekent.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel.
Voor de juichbrigade toch?
Niet grappig, te serieus en een vleugje negatief.quote:
Jazekerquote:
quote:Nederland levert 2.700 zonnepanelen aan 23 ziekenhuizen in Oekrane. Daarmee worden de ziekenhuizen minder afhankelijk van het energienet dat herhaaldelijk wordt aangevallen door Rusland.
Wat is belvorming?quote:Op donderdag 17 april 2025 22:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat weet ik. Maar voor de belvorming wel goed dat hij er in elk geval fysiek bij betrokken wordt, uiteindelijk moet hij het resultaat gaan verdedigen.
Een goede deal is een deal waar iedereen tevreden over kan zijn.
Nu die oranje aap nog.quote:Op donderdag 17 april 2025 18:54 schreef BEFEM het volgende:
De ergg felle anti-Oekrsine pastoor van Trump is in Oekrane geweest.
Hopelijk heeft hij invloed.
Bekijk deze YouTube-video
Dan krijg je aanslagen en andersoortig verzet. Dus dat schiet ook niet op.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:25 schreef -Deluzion- het volgende:
De enige manier om deze kloteoorlog te stoppen is als Rusland wint. Anders blijft dit gezeik eeuwig doorgaan.
De dood van putin zou veel helpenquote:Op donderdag 17 april 2025 23:25 schreef -Deluzion- het volgende:
De enige manier om deze kloteoorlog te stoppen is als Rusland wint. Anders blijft dit gezeik eeuwig doorgaan.
Ooooffff Rusland gaat terug naar z'n eigen grenzen.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:25 schreef -Deluzion- het volgende:
Crazy, inderdaad want die optie is uitgesloten. Rusland gaat echt niet terug naar z’n grenzen dus je moet kijken naar wat nog wl mogelijk is. Een snelle Russische overwinning lijkt de enige manier om dit conflict te stoppen zonder nog meer levens te verliezen. Anders blijft deze oorlog maar voortslepen, met nog meer ellende.quote:Op vrijdag 18 april 2025 00:15 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ooooffff Rusland gaat terug naar z'n eigen grenzen.
Crazy, I know.
Je bent nogal naef.quote:Op vrijdag 18 april 2025 00:22 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Crazy, inderdaad want die optie is uitgesloten. Rusland gaat echt niet terug naar z’n grenzen dus je moet kijken naar wat nog wl mogelijk is. Een snelle Russische overwinning lijkt de enige manier om dit conflict te stoppen zonder nog meer levens te verliezen. Anders blijft deze oorlog maar voortslepen, met nog meer ellende.
Als rusland wint gaan ze juist door.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:25 schreef -Deluzion- het volgende:
De enige manier om deze kloteoorlog te stoppen is als Rusland wint verliest. Anders blijft dit gezeik eeuwig doorgaan.
Het probleem is dat Oekraine niet het enige bezette historisch Russisch grondgebied is. Dat loopt namelijk tot halverwege Duitsland. En dan hebben het nog niet over toekomstig historisch Russisch grondgebied.quote:Op donderdag 17 april 2025 23:25 schreef -Deluzion- het volgende:
ken jij al goed Russisch dan ??quote:Op donderdag 17 april 2025 23:25 schreef -Deluzion- het volgende:
die oranje aap is nog erger dan Poetinquote:
Is het nu echt nodig om apen te beledigen ?quote:Op vrijdag 18 april 2025 06:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
die oranje aap is nog erger dan Poetin
Een Russische overwinning is (in ieder geval voor Oekrane, maar waarschijnlijk voor een groter deel van Oost-Europa) slechts een voorportaal van meer ellende.quote:Op vrijdag 18 april 2025 00:22 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Crazy, inderdaad want die optie is uitgesloten. Rusland gaat echt niet terug naar z’n grenzen dus je moet kijken naar wat nog wl mogelijk is. Een snelle Russische overwinning lijkt de enige manier om dit conflict te stoppen zonder nog meer levens te verliezen. Anders blijft deze oorlog maar voortslepen, met nog meer ellende.
Dit. Was het niet Lavrov die eerdaags nog zinspeelde op het herstel van de grenzen van het oude Russische rijk? Dan weet je wel wie er nog aan de beurt komen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:50 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Een Russische overwinning is (in ieder geval voor Oekrane, maar waarschijnlijk voor een groter deel van Oost-Europa) slechts een voorportaal van meer ellende.
Misschien moet het Westen zich ook beseffen dat het Westen teveel voormalig Russisch gebied heeft ingenomen en dat landen als Oekrane, Georgi, Armeni en Kazachstan eigenlijk tot de Russische invloedsfeer behoren en de NAVO/Europese Unie geen contact mag zoeken met landen als Oekrane, Georgi, Armeni en Kazachstan. Voor de beruchte Top van Boekarest in 2008 waren de relaties tussen het Westen en Rusland best goed en Rusland was destijds een belangrijke partner in de War on Terror. Maar het betrekken van Oekrane en Georgi bij de NAVO en de Europese Unie heeft de relatie tussen Rusland en het Westen ernstig verstoord.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:55 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Dit. Was het niet Lavrov die eerdaags nog zinspeelde op het herstel van de grenzen van het oude Russische rijk? Dan weet je wel wie er nog aan de beurt komen.
Einde USA support = op termijn einde Oekraine.quote:
Oneens. Een overwinning zou Rusland zwaar verzwakken. Het zal jaren duren voor ze hun militaire kracht herstellen. Intussen kan de EU een sterk leger opbouwen en duidelijke grenzen stellen: tot hier en niet verder.quote:Op vrijdag 18 april 2025 02:12 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Als rusland wint gaan ze juist door.
mijn Russisch is prima maar wat heeft dat ermee te maken? Rusland is na Oekrane militair uitgeput. Het duurt jaren voor ze weer op oorlogssterkte zijn. Doorgaan? Onmogelijk dus.quote:Op vrijdag 18 april 2025 06:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ken jij al goed Russisch dan ??
Totale overgavequote:Op vrijdag 18 april 2025 09:17 schreef phpmystyle het volgende:
Overigens zou het best zo kunnen zijn dat dit conflict al over een point of no return is. De uitkomst van onderhandelingen voor Oekrane is niet acceptabel, en Rusland ziet mogelijkheden voor een totale overgave. Dan is het onontkoombaar om door te vechten tot het bittere eind.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Memorandum_van_Boedapest_(1994)quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:09 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Misschien moet het Westen zich ook beseffen dat het Westen teveel voormalig Russisch gebied heeft ingenomen en dat landen als Oekrane, Georgi, Armeni en Kazachstan eigenlijk tot de Russische invloedsfeer behoren en de NAVO/Europese Unie geen contact mag zoeken met landen als Oekrane, Georgi, Armeni en Kazachstan. Voor de beruchte Top van Boekarest in 2008 waren de relaties tussen het Westen en Rusland best goed en Rusland was destijds een belangrijke partner in de War on Terror. Maar het betrekken van Oekrane en Georgi bij de NAVO en de Europese Unie heeft de relatie tussen Rusland en het Westen ernstig verstoord.
Omdat de VS op korte termijn wel kan bieden wat wij als EU niet kunnen, als de deal economisch ook redelijk is, is de militaire garantie erg handig. Amerika zal zich zelf niet een oorlog laten inslepen, maar als ze Ukraine dwars zitten laden ze het gewoon helemaal vol met wapens.quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Oekrane die deal met Amerika zou willen.
Dat ben jij zelf. Rusland is na Oekrane militair en economisch uitgeput. Dit is geen nazi-Duitsland dat met blitzkrieg Polen en Frankrijk binnen weken versloeg. Het duurt jaren voor ze herstellen, laat staan verder kunnen gaan.quote:
Welke militaire garantie heb je het over?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:25 schreef raptorix het volgende:
Omdat de VS op korte termijn wel kan bieden wat wij als EU niet kunnen, als de deal economisch ook redelijk is, is de militaire garantie erg handig.
maar als ze verliezen is rusland sowieso zwaar verzwakt en kunnen we ook grenzen stellenm.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:11 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Oneens. Een overwinning zou Rusland zwaar verzwakken. Het zal jaren duren voor ze hun militaire kracht herstellen. Intussen kan de EU een sterk leger opbouwen en duidelijke grenzen stellen: tot hier en niet verder.
Die zal gerust onder tafel afgehandeld zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Welke militaire garantie heb je het over?
Misschien moet Rusland zich beseffen dat zij deels tot de Europese en deels tot de Chinese invloedsfeer behoort en zodoende dit soort territoriale aanspraken met ons en de Chinezen moet bespreken voordat we toestemming geven en niet moet gaan lopen bedelen bij de Amerikanen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:09 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Misschien moet het Westen zich ook beseffen dat het Westen teveel voormalig Russisch gebied heeft ingenomen en dat landen als Oekrane, Georgi, Armeni en Kazachstan eigenlijk tot de Russische invloedsfeer behoren en de NAVO/Europese Unie geen contact mag zoeken met landen als Oekrane, Georgi, Armeni en Kazachstan. Voor de beruchte Top van Boekarest in 2008 waren de relaties tussen het Westen en Rusland best goed en Rusland was destijds een belangrijke partner in de War on Terror. Maar het betrekken van Oekrane en Georgi bij de NAVO en de Europese Unie heeft de relatie tussen Rusland en het Westen ernstig verstoord.
Geen militaire garanties, dus.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die zal gerust onder tafel afgehandeld zijn.
Waarom zou je dat niet doen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat hoef je niet altijd publiek te maken he.
omdat anders Trump een excuus heeft om actief Ruzzia te gaan helpenquote:Op vrijdag 18 april 2025 08:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Oekrane die deal met Amerika zou willen.
nee Nederland , Polen , Duitsland en Frankrijk blijven wapens sturenquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Einde USA support = op termijn einde Oekraine.
Be careful where you wishh fo.
Liberalen leveren slechts morele steun, USA wapens.
De VS roept al mnden dat er GEEN militaire garantstelling gaat komen. Nou zie ik ze prima in staat om van mening te veranderen. Maar tot ze dat gedaan hebben n publiek gemaakt hebben ik er niet klakkeloos vanuit gaan dat die er is (of zelfs maar gaat komen).quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat hoef je niet altijd publiek te maken he.
Ah ik hoor het al, je hebt nog nooit van je leven een deal gemaakt, nou dan lekker niet.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen.
Voorlopig is daar gewoon 0,0 van bekend, en hebben we een fantast in de topic die denkt dat die er 'heus wel zijn'.
Wat die poster boven je zegt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah ik hoor het al, je hebt nog nooit van je leven een deal gemaakt, nou dan lekker niet.
reken daar niet op de oorlogsindustrie van russia gaat steeds sterker worden juistquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:17 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
mijn Russisch is prima maar wat heeft dat ermee te maken? Rusland is na Oekrane militair uitgeput. Het duurt jaren voor ze weer op oorlogssterkte zijn. Doorgaan? Onmogelijk dus.
Een garantstelling hoeft niet te betekenen in actieve steun, dat kan ook passief zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De VS roept al mnden dat er GEEN militaire garantstelling gaat komen. Nou zie ik ze prima in staat om van mening te veranderen. Maar tot ze dat gedaan hebben n publiek gemaakt hebben ik er niet klakkeloos vanuit gaan dat die er is (of zelfs maar gaat komen).
Ah, ik lees het al. Je hebt het nieuws de afgelopen maanden niet gevolgd. Maar uiteraard weet je het wl beter..quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah ik hoor het al, je hebt nog nooit van je leven een deal gemaakt, nou dan lekker niet.
dan ou Ruzzia ook recht op Hongarije , Tsjechie < Slowakije , Bulagrije en Polen en Oost Duitsland hebbenquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:09 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Je snapt geloof ik niet zo goed hoe zaken werken, ik zou gewoon lekker je snaveltje houden.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wat die poster boven je zegt.
Dus, wat de VS zegt, vs een fantast in de topic.
En wiens schuld is dat?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:35 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Trump krijgt dus niets voor elkaar.
GEEN (enkele) militaire garantstelling werd gezegd.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een garantstelling hoeft niet te betekenen in actieve steun, dat kan ook passief zijn.
Zeker, net zoals je passief je steun in kunt trekken (bijvoorbeeld het delen van informatie), kun je dit ook passief ondersteunen, bijvoorbeeld via delen van Informatie en of levering van wapens.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ik lees het al. Je hebt het nieuws de afgelopen maanden niet gevolgd. Maar uiteraard weet je het wl beter..
Hebben nauwelijks wat man. En wat ze sturen wordt al gauw vernietigd. Onze wapens zijn bepaald niet beter. Zijn al veel voorbeelden van gepost. Van f16 tot een leopard kapoet.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:45 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee Nederland , Polen , Duitsland en Frankrijk blijven wapens sturen
Je hebt gewoon geen idee waar je over het over hebt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je snapt geloof ik niet zo goed hoe zaken werken, ik zou gewoon lekker je snaveltje houden.
Waarom zou je hardop je strategie duidelijk maken?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
GEEN (enkele) militaire garantstelling werd gezegd.
Oekraine moet de afweging gaan maken of ze willen doorvechten, of verregaande concessies doen aan Rusland. Ik wist het wel. Maar het feit is dat de zaak er beroerd voor staat. En dat wil Poetin terugzien in het resultaat.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De VS roept al mnden dat er GEEN militaire garantstelling gaat komen. Nou zie ik ze prima in staat om van mening te veranderen. Maar tot ze dat gedaan hebben n publiek gemaakt hebben ik er niet klakkeloos vanuit gaan dat die er is (of zelfs maar gaat komen).
Omdat Trump.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarom zou je hardop je strategie duidelijk maken?
Je wilt zeggen dat Rusland er lekker voor staat?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oekraine moet de afweging gaan maken of ze willen doorvechten, of verregaande concessies doen aan Rusland. Ik wist het wel. Maar het feit is dat de zaak er beroerd voor staat. En dat wil Poetin terugzien in het resultaat.
Ik ook. Gewoon doorvechten.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oekraine moet de afweging gaan maken of ze willen doorvechten, of verregaande concessies doen aan Rusland. Ik wist het wel. Maar het feit is dat de zaak er beroerd voor staat. En dat wil Poetin terugzien in het resultaat.
Dat is precies het punt, Trump heeft geroepen dat hij vrede gaat fixen, Rusland werkt hem tegen, en dat raakt dus Trump, uiteraard kan hij Rusland zelf moeilijk aanvallen, maar hij kan Putin wel flink in die wielen rijden, en dat is precies wat er zal gebeuren als Rusland niet tot een akkoord komt.quote:
Na zo'n strijd staat niemand er lekker voor. Maar op dit moment heeft Rusland de beste perspectieven natuurlijk, hun productie draait al, veel getrainde militairen, USA wil Oekraiene niet blijven supporten.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat Rusland er lekker voor staat?
Wie weet levert dat wel wat op. Maar houdt ernstige rekening met een totale callapse.quote:
Ja, en als je rus wil motiveren om het anders aan te pakken, helpt het als je richting rus gewoon pijnlijk duidelijk bent dat je militaire garanties gaat geven als ze niet meewerken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is precies het punt, Trump heeft geroepen dat hij vrede gaat fixen, Rusland werkt hem tegen, en dat raakt dus Trump, uiteraard kan hij Rusland zelf moeilijk aanvallen, maar hij kan Putin wel flink in die wielen rijden, en dat is precies wat er zal gebeuren als Rusland niet tot een akkoord komt.
Poetin zal zeker door willen gaan naar de Baltische staten , die stopt nietquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hebben nauwelijks wat man. En wat ze sturen wordt al gauw vernietigd. Onze wapens zijn bepaald niet beter. Zijn al veel voorbeelden van gepost. Van f16 tot een leopard kapoet.
Daar zou je serieus rekening mee kunnen houden. Maar de retoriek van Kallas, en beleid zoals het afschaffen van de Russische taal in Estland dragen er niet aan bij dat Poetin wat milder wordt.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:55 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Poetin zal zeker door willen gaan naar de Baltische staten , die stopt niet
Ze verloren al direct hun eerste slag, in de eerste nacht, en dat was met hun beste militairen, oja waar zijn die goede wapens dan? Houden ze die achter de hand, of rijden ze daarom in spul van 70 jaar oudquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Na zo'n strijd staat niemand er lekker voor. Maar op dit moment heeft Rusland de beste perspectieven natuurlijk, hun productie draait al, veel getrainde militairen, USA wil Oekraiene niet blijven supporten.
Het had minder gekund. EU kan op z'n vroegst iets over 2 jaar pas. En de stocks die EU heeft lijkt niet opgewassen te zijn tegen de Russische equivalenten.
beter de tegenstellingen wat duidelijk maken anders heeft ie een excuus om de russen te komen verdedigenquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Daar zou je serieus rekening mee kunnen houden. Maar de retoriek van Kallas, en beleid zoals het afschaffen van de Russische taal dragen er niet aan bij dat Poetin wat milder wordt.
We roepen het deels over ons zelf af he.
Het gaat niet om geheimzinnigheid, het gaat er om dat Amerika niet keihard gaat uitspreken dat ze Oekrane zullen helpen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, en als je rus wil motiveren om het anders aan te pakken, helpt het als je richting rus gewoon pijnlijk duidelijk bent dat je militaire garanties gaat geven als ze niet meewerken.
Maar kleutertje hier denkt dat "geheimzinnigheid" onderdeel is van elke deal
als ze ali ets gaan doen dat is het Poetin helpenquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het gaat niet om geheimzinnigheid, het gaat er om dat Amerika niet keihard gaat uitspreken dat ze Oekrane zullen helpen.
Onzin. Ik ga nie alles uitkouwen meer. Maar als er een luchtbrug zou zijn gekomen tussen Belarus en Hostomel was het klaar. Het verzet van Oekraiene was herosch te noemen. Maar anders was het klaar.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ze verloren al direct hun eerste slag, in de eerste nacht, en dat was met hun beste militairen, oja waar zijn die goede wapens dan? Houden ze die achter de hand, of rijden ze daarom in spul van 70 jaar oud![]()
![]()
![]()
Ja leuk. Maar als je Russische minderheden gaat onderdrukken moet je niet verbaasd zijn als Poetin even komt aankloppen natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:57 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
beter de tegenstellingen wat duidelijk maken anders heeft ie een excuus om de russen te komen verdedigen
Waarom zouden ze dat niet doen?quote:Op vrijdag 18 april 2025 09:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het gaat niet om geheimzinnigheid, het gaat er om dat Amerika niet keihard gaat uitspreken dat ze Oekrane zullen helpen.
Rusland kan maar 1 ding goed, de boel blind platgooien en metertje voor metertje pakken door een stelletje paupers naar voren te brengen, als dat Russiche leger van je zo goed is, waarom heb je dan hulp van Noord Koreanen nodigquote:Op vrijdag 18 april 2025 09:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onzin. Ik ga nie alles uitkouwen meer. Maar als er een luchtbrug zou zijn gekomen tussen Belarus en Hostomel was het klaar. Het verzet van Oekraiene was herosch te noemen. Maar anders was het klaar.
Dat de Russen niet met ondeugdelijke of ernstig verouderde spullen werken normaliter lijkt mij voldoende gedebunked.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |