SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voor jou makkerquote:Op woensdag 16 april 2025 15:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja sowieso wel kleurrijk
Haha Justin prima TT![]()
![]()
Wat doe jij nou weer ontzettend dom?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ziet er lief uit. Maar zijn buikje is volgens mij van marsepein wat ik niet lustquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ehhhhquote:Op woensdag 16 april 2025 15:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer ontzettend dom?
das normaal
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is Paul.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer ontzettend dom?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Rolfondant denk ikquote:Op woensdag 16 april 2025 15:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ziet er lief uit. Maar zijn buikje is volgens mij van marsepein wat ik niet lustI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Nee jullie zijn te newbie om mijn opmerking te begrijpen NEWBS!!!!!quote:Op woensdag 16 april 2025 15:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer ontzettend dom?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik ken wel iemand die een nieuwe wc bril nodig heeft maar dat vind die niet leuk als ik het benoemquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 15:12 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Nee jullie zijn te newbie om mijn opmerking te begrijpen NEWBS!!!!!
Dom en irritant.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat zijn idd geen grrrrrrrrappenquote:Op woensdag 16 april 2025 15:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die een nieuwe wc bril nodig heeft maar dat vind die niet leuk als ik het benoem![]()
ja net als jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 16 april 2025 15:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Echt een lekker nummer die ik eigenlijk nooit meer luister
voordeel
dochter van 20 luistert het nu allemaal
Ik kreeg een *pling* want "bril"quote:Op woensdag 16 april 2025 14:31 schreef Kissingbird het volgende:
en ja ik zat deze week met mijn leesbril op te rijden
en nee dat is niet handig![]()
![]()
Jawel hé.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nice, leuk dat het dan door 20ers wordt herontdektquote:Op woensdag 16 april 2025 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja net als jeugd van tegenwoordig
voordeel
dochter van 20 luistert het nu allemaalis hier nog niet in haar algoritme verschenen. Vooral nog Katy Perry etc momenteel. Hopelijk komt dat nog.
Als iemand het woord bril gebruikt gaat er bij jou een geluidje af?quote:
komt welquote:Op woensdag 16 april 2025 15:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nice, leuk dat het dan door 20ers wordt herontdektis hier nog niet in haar algoritme verschenen. Vooral nog Katy Perry etc momenteel. Hopelijk komt dat nog.
Zou handig zijnquote:Op woensdag 16 april 2025 15:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Als iemand het woord bril gebruikt gaat er bij jou een geluidje af?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Alleen bij @Kissingbirdquote:Op woensdag 16 april 2025 15:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Als iemand het woord bril gebruikt gaat er bij jou een geluidje af?![]()
![]()
![]()
Moet hij lekker weten.quote:![]()
![]()
Mag hij eerst fatsoenlijk Nederlands leren typen.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gaat m niet wordenquote:Op woensdag 16 april 2025 15:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet hij lekker weten.![]()
![]()
Mag hij eerst fatsoenlijk Nederlands leren typen.![]()
![]()
Maar het mag welquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jaaah Outsidersquote:![]()
En Django, die heb ik live gezien
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
zo lekker ditquote:Op woensdag 16 april 2025 15:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah Outsiders![]()
En Django, die heb ik live gezien![]()
![]()
Helaasquote:Op woensdag 16 april 2025 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
is in al die jaren nog niets verandert
Doe ik ookquote:
Je was oke.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah Outsiders![]()
En Django, die heb ik live gezien
Ja toen ik net geboren was misschienquote:
Al was ik een ongelukje, dus misschien wel nooit ok geweest
Jawel toen had je nog niet Django live gezien.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja toen ik net geboren was misschien
Al was ik een ongelukje, dus misschien wel nooit ok geweest
er is een memequote:Op woensdag 16 april 2025 15:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Party people in the place
van die jongen in de auto![]()
wat wil jij?quote:
Ik ook nietquote:
Ik heb ook Corry Konings live gezien!quote:Op woensdag 16 april 2025 15:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Jawel toen had je nog niet Django live gezien.
Toen deze net uit was
quote:Op woensdag 16 april 2025 15:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb ook Corry Konings live gezien!
Toen deze net uit was
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
![]()
die CD( ja echt CD) heb ik stuk gedraaidquote:Op woensdag 16 april 2025 15:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Als het kon had ik deze 100 duimpies gegeven. GIgigod
quote:Op woensdag 16 april 2025 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
die CD( ja echt CD) heb ik stuk gedraaid![]()
![]()
Geweldigquote:Op woensdag 16 april 2025 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
die CD( ja echt CD) heb ik stuk gedraaid
rustig aaaaaanquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hey Casanova, laat ook wat over voor de rest.quote:
Justin doet niet aan gunnenquote:Op woensdag 16 april 2025 15:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Hey Casanova, laat ook wat over voor de rest.
Hij is met vrouwen net als met punten en bolken, onverzadigbaar
@KoningWouter ik heb tot nu toe discipline getoond. Heb no 2 bastognekoeken overgelaten voor het synchroonhappen. Maar het is een lastige strijd.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Goed dat je je meldt.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:53 schreef StevenHyde het volgende:
@:KoningWouter ik heb tot nu toe discipline getoond. Heb no 2 bastognekoeken overgelaten voor het synchroonhappen. Maar het is een lastige strijd.
Ik heb vanmorgen 2 pakken koeken gehaald.
Ik ben er klaar voor. 16 uur eentje eten?![]()
Echt he.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Justin doet niet aan gunnen
Hij is met vrouwen net als met punten en bolken, onverzadigbaar
Hier ben ik!quote:Op woensdag 16 april 2025 15:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Waar is @:KoningWouter eigenlijk?
Vandaag nog niet gezien?![]()
![]()
Vanochtend vroeg nogquote:Op woensdag 16 april 2025 15:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Waar is @:KoningWouter eigenlijk?
Vandaag nog niet gezien?![]()
Heldquote:Op woensdag 16 april 2025 15:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed dat je je meldt.
Ik heb vanmorgen 2 pakken koeken gehaald.
Ik ben er klaar voor. 16 uur eentje eten?Ja is goed. En dan heb ik er nog 1 over voor later vanavond eventueel dat we megasynchroonparty kunnen doen met loveislikeakus
doen we dat zo!quote:Op woensdag 16 april 2025 15:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
HeldJa is goed. En dan heb ik er nog 1 over voor later vanavond eventueel dat we megasynchroonparty kunnen doen met loveislikeakus
T minus 5 minutes remaining![]()
Ik begin me zo langzamerhand te vervelen in de trein
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ikkequote:Op woensdag 16 april 2025 15:55 schreef kwiwi het volgende:
Wie gaat er dinsdag ook chocolade inslaan voor de helft van de prijs?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Tell me more?quote:Op woensdag 16 april 2025 15:55 schreef kwiwi het volgende:
Wie gaat er dinsdag ook chocolade inslaan voor de helft van de prijs?![]()
Al gedaanquote:Op woensdag 16 april 2025 15:55 schreef kwiwi het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 15:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik mag het niet zo noemen
Moet het witte chocolade noemen
Dan is Pasen voorbij en gaat alles wat er aan paasgoed over is weg voor de helft van de prijsquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op woensdag 16 april 2025 15:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet het witte chocolade noemen![]()
![]()
Vieze troep mag ookquote:Op woensdag 16 april 2025 15:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet het witte chocolade noemen
Ja maar ik heb het nu niet over bruine chocoladequote:
Idd was lekker zo synchroon eten. Toch net andere smaaksensatiequote:Op woensdag 16 april 2025 16:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Held!
Ik heb helaas geen foto maar hij smaakte heerlijk!
Romantische ervaring hoor zo samen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Neem je 31 mei ook een pak Bastogne koeken mee?quote:Op woensdag 16 april 2025 16:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Held!
Ik heb helaas geen foto maar hij smaakte heerlijk!
Romantische ervaring hoor zo samen.
Goed idee!quote:Op woensdag 16 april 2025 16:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Neem je 31 mei ook een pak Bastogne koeken mee?![]()
![]()
@Duveldrinkerquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Maar dat is ook lekkerquote:Op woensdag 16 april 2025 16:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het nu niet over bruine chocolade![]()
![]()
Tijdens coronatijd deden we met 40+ op vrijdagavond weleens een bierproeverij. Dat was ook erg leuk om te doen. Gaf toch een soort saamhorigheidsgevoel toen je verder niets mocht. (Kun je je bijna niet meer voorstellen nu dat je verplicht was om binnen te blijven).quote:Op woensdag 16 april 2025 16:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Idd was lekker zo synchroon eten. Toch net andere smaaksensatie![]()
Leukquote:Op woensdag 16 april 2025 16:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Tijdens coronatijd deden we met 40+ op vrijdagavond weleens een bierproeverij. Dat was ook erg leuk om te doen. Gaf toch een soort saamhorigheidsgevoel toen je verder niets mocht. (Kun je je bijna niet meer voorstellen nu dat je verplicht was om binnen te blijven).Bierproverij is sowieso altijd een succes
Weet je nog wat het favoriete biertje was? SNap dat dit lang geleden is.
Bier
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zou de cd kopenquote:Op woensdag 16 april 2025 16:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
op deze melodie:
Ik ben worst van de hema
Met zin in de duvelquote:Op woensdag 16 april 2025 16:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
op deze melodie:
Ik ben worst van de hema
Favoriete biertje weet ik zo gauw niet. Ik weet wel dat de biertjes van Jopen niet zo in de smaak vielen.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
LeukBierproverij is sowieso altijd een succes
Weet je nog wat het favoriete biertje was? SNap dat dit lang geleden is.
![]()
En op deze melodie:
Er is geen rookworst in de hemel, sta bij de hema op de stoepUw ADH vitamine Worst
Verwacht je vooraf denk ik teveel van vanwege de naamquote:Op woensdag 16 april 2025 16:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Favoriete biertje weet ik zo gauw niet. Ik weet wel dat de biertjes van Jopen niet zo in de smaak vielen.
Schultenbrau schnell kaufen en dan friet gaan halen!quote:Op woensdag 16 april 2025 16:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Blech moet nog boodschappen doen
Of friet eten
En daarna lekker in je witte tuinstoel lauwe schultenbrau saufen, friet eten en kut naar de buuf roepen zoals het heurt
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Er is geen rookworst in de hemel?quote:Op woensdag 16 april 2025 16:13 schreef hemarookworst het volgende:
En op deze melodie:
Er is geen rookworst in de hemel, sta bij de hema op de stoep![]()
![]()
Ik pak de snelweg naar de hel dan wel![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Friet!quote:Op woensdag 16 april 2025 16:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Blech moet nog boodschappen doen
Of friet etenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Is dat als je een aardappel uitholt om als bakje te gebruiken voor je friet?quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op woensdag 16 april 2025 16:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dat als je een aardappel uitholt om als bakje te gebruiken voor je friet?dat zou raar zijn
Gewoon extra veel friet
Echt geen idee maar het moet een orgasme evenaren als hij mee doet aan het bastogne happen.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:24 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha originele foto is van the rock toch denk ik te zien?![]()
friet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Nu heb ik zin in friet.I'm surrounded by morons!
Jij wilde niet meerquote:
*Breaking*
Ik zit in de trein naar Valkenburg!Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee, al zou ik wel de Trans_siberie express willen doen naar Beijing, maar dat gaat via Rusland dus dat gaat voorlopig nietUw ADH vitamine Worst
Het is een wonder!quote:Op woensdag 16 april 2025 16:49 schreef DJMO het volgende:
*Breaking*
Ik zit in de trein naar Valkenburg!![]()
Ohja dat moet wel een ervaring zijn. Maar idd, voorlopig gaat dat m niet wordenquote:Op woensdag 16 april 2025 16:50 schreef hemarookworst het volgende:
Nee, al zou ik wel de Trans_siberie express willen doen naar Beijing, maar dat gaat via Rusland dus dat gaat voorlopig niet![]()
M'n oorspronkelijke eta was half drie. Ik ben er pas om 5 uurquote:
Zit lekker meequote:Op woensdag 16 april 2025 16:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
M'n oorspronkelijke eta was half drie. Ik ben er pas om 5 uur![]()
![]()
Ach, ik kan gelijk aan tafel straks. M'n kamer loopt niet weg. Ik ga vrijdag voor ik naar huis ga wel even naar Aken om shag te halen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
En het mooie van reizen is het onderweg zijnquote:Op woensdag 16 april 2025 16:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach, ik kan gelijk aan tafel straks. M'n kamer loopt niet weg. Ik ga vrijdag voor ik naar huis ga wel even naar Aken om shag te halen.![]()
![]()
Dat is correct. Een uur op een treinstation zitten in spanning of er wel of geen trein rijd is wat minderquote:Op woensdag 16 april 2025 16:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
En het mooie van reizen is het onderweg zijnIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 16 april 2025 16:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is correct. Een uur op een treinstation zitten in spanning of er wel of geen trein rijd is wat minder![]()
![]()
Maar.... Na al een paar keer in Valkenburg geweest te zijn, kan ik eindelijk Valkenburg station van m'n bucketlist afstrepen
Oh nicequote:Op woensdag 16 april 2025 16:56 schreef DJMO het volgende:
Maar.... Na al een paar keer in Valkenburg geweest te zijn, kan ik eindelijk Valkenburg station van m'n bucketlist afstrepenBen er zelf nog nooit geweest.
![]()
Gadverdammeschuin tegenover me zit een man een sinaasappel te eten. Wat ruikt dat toch ranzig
Aanrader hoor. De grotten en catacomben zijn fascinerend.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh niceBen er zelf nog nooit geweest.
Ja zit al even te bekijken... ziet er niet verkeerd uitquote:Op woensdag 16 april 2025 16:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Aanrader hoor. De grotten en catacomben zijn fascinerend.![]()
![]()
Was er al eens geweest met @Rob maar ik denk dat ik morgen nog een keer de Romeinse catacomben ga bezoeken, naast de grot van LourdesIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 16 april 2025 16:58 schreef DJMO het volgende:
Gadverdammeschuin tegenover me zit een man een sinaasappel te eten. Wat ruikt dat toch ranzig
![]()
![]()
BolkI'm surrounded by morons!
Oh en voor wie het interesseert..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
B o l K k k k kWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 17:03 schreef DJMO het volgende:
Oh en voor wie het interesseert..sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Smakelijk alvastquote:Op woensdag 16 april 2025 17:13 schreef StevenHyde het volgende:
Werkdag klaar en op naar de spaghetti en daarna een rondje hardlopen![]()
![]()
![]()
wowI'm surrounded by morons!
Ja hoiI'm surrounded by morons!
Niet echt, maar de kilometer vol gemaakt.I'm surrounded by morons!
Mwah, moet toch wat.I'm surrounded by morons!
![]()
I'm surrounded by morons!
Misschien een handvol noten later.
Jij?I'm surrounded by morons!
Het is wat.I'm surrounded by morons!
Dag meneer spaghettiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dag iedereenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: