SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voor jou makkerquote:Op woensdag 16 april 2025 15:07 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja sowieso wel kleurrijk
Haha Justin prima TT![]()
![]()
Wat doe jij nou weer ontzettend dom?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ziet er lief uit. Maar zijn buikje is volgens mij van marsepein wat ik niet lustquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ehhhhquote:Op woensdag 16 april 2025 15:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer ontzettend dom?
das normaal
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is Paul.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer ontzettend dom?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Rolfondant denk ikquote:Op woensdag 16 april 2025 15:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ziet er lief uit. Maar zijn buikje is volgens mij van marsepein wat ik niet lustI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Nee jullie zijn te newbie om mijn opmerking te begrijpen NEWBS!!!!!quote:Op woensdag 16 april 2025 15:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat doe jij nou weer ontzettend dom?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik ken wel iemand die een nieuwe wc bril nodig heeft maar dat vind die niet leuk als ik het benoemquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op woensdag 16 april 2025 15:12 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Nee jullie zijn te newbie om mijn opmerking te begrijpen NEWBS!!!!!
Dom en irritant.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat zijn idd geen grrrrrrrrappenquote:Op woensdag 16 april 2025 15:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die een nieuwe wc bril nodig heeft maar dat vind die niet leuk als ik het benoem![]()
ja net als jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 16 april 2025 15:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Echt een lekker nummer die ik eigenlijk nooit meer luister
voordeel
dochter van 20 luistert het nu allemaal
Ik kreeg een *pling* want "bril"quote:Op woensdag 16 april 2025 14:31 schreef Kissingbird het volgende:
en ja ik zat deze week met mijn leesbril op te rijden
en nee dat is niet handig![]()
![]()
Jawel hé.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nice, leuk dat het dan door 20ers wordt herontdektquote:Op woensdag 16 april 2025 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja net als jeugd van tegenwoordig
voordeel
dochter van 20 luistert het nu allemaalis hier nog niet in haar algoritme verschenen. Vooral nog Katy Perry etc momenteel. Hopelijk komt dat nog.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Als iemand het woord bril gebruikt gaat er bij jou een geluidje af?quote:
komt welquote:Op woensdag 16 april 2025 15:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nice, leuk dat het dan door 20ers wordt herontdektis hier nog niet in haar algoritme verschenen. Vooral nog Katy Perry etc momenteel. Hopelijk komt dat nog.
Zou handig zijnquote:Op woensdag 16 april 2025 15:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Als iemand het woord bril gebruikt gaat er bij jou een geluidje af?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Alleen bij @Kissingbirdquote:Op woensdag 16 april 2025 15:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Als iemand het woord bril gebruikt gaat er bij jou een geluidje af?![]()
![]()
![]()
Moet hij lekker weten.quote:![]()
![]()
Mag hij eerst fatsoenlijk Nederlands leren typen.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gaat m niet wordenquote:Op woensdag 16 april 2025 15:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet hij lekker weten.![]()
![]()
Mag hij eerst fatsoenlijk Nederlands leren typen.![]()
![]()
Maar het mag welquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jaaah Outsidersquote:![]()
En Django, die heb ik live gezien
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
zo lekker ditquote:Op woensdag 16 april 2025 15:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah Outsiders![]()
En Django, die heb ik live gezien![]()
![]()
Helaasquote:Op woensdag 16 april 2025 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
is in al die jaren nog niets verandert
Doe ik ookquote:
Je was oke.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah Outsiders![]()
En Django, die heb ik live gezien
Ja toen ik net geboren was misschienquote:
Al was ik een ongelukje, dus misschien wel nooit ok geweest
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Jawel toen had je nog niet Django live gezien.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja toen ik net geboren was misschien
Al was ik een ongelukje, dus misschien wel nooit ok geweest
er is een memequote:Op woensdag 16 april 2025 15:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Party people in the place
van die jongen in de auto![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: