Een duidelijke de nee. Palingpop.quote:Op woensdag 16 april 2025 13:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Maxi-mus Volendamse palingzangers die affiniteit met voetbal veinzen is geen voetbalcultuur, hé?
Oh nog best lang, ik dacht dat het fysiek niet zo best ging omdat je veel moest rusten maar lekker lezen lukt dus wel gelukkigquote:Op woensdag 16 april 2025 11:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verschillend. Andy van de Meijden geloof 4 uur in bed uitgelezen. Suarez half boek. Maar altijd minstens bladzij of 30. Ik denk dat ik gemiddeld 2 en half uur lees voor ik m'n ogen dicht doe.
Goeiemorgen.
Denk dat 90% van de dikke bekende mensen die opeens slank(er) zijn aan de ozempic of mounjaro zitten of een maagverkleining hebben gehad. Sporten en je dieet aanpassen is teveel moeite, vergt hopen discipline en duurt te lang.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:30 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/pr(...)aatsbanket~a3b76fa2/
Zou dat biggetje aan de ozempic zitten?
Fentanyl.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:30 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/pr(...)aatsbanket~a3b76fa2/
Zou dat biggetje aan de ozempic zitten?
Kan je me nog even advies geven mbt m'n nieuwe baan? Jij bent wel iemand die op het forum acteert succesvol te zijn.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:09 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zou wel een keer een Fleur willen neuken.
Pak niet gelijk de laatste banaan van de fruitschaal op je eerste dag.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je me nog even advies geven mbt m'n nieuwe baan? Jij bent wel iemand die op het forum acteert succesvol te zijn.
In je eerste online meeting moet je gewoon meteen nonchalant op zo'n loopband gaan zodat men weet dat je lekker vitaal bent.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je me nog even advies geven mbt m'n nieuwe baan? Jij bent wel iemand die op het forum acteert succesvol te zijn.
Dan ben je ook wel echt een enorme lulquote:Op woensdag 16 april 2025 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
In je eerste online meeting moet je gewoon meteen nonchalant op zo'n loopband gaan zodat men weet dat je lekker vitaal bent.
Dat doet een collega van mij ook altijd en iedereen vindt dat om die reden een waanzinnige kanjerdebiel.
Toch wel Anne-Fleur hoop ik.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:09 schreef RamboDirk het volgende:
Gewoon avgquote:Op woensdag 16 april 2025 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi (niet á la @:johannes_vermeer).
watquote:Op woensdag 16 april 2025 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
In je eerste online meeting moet je gewoon meteen nonchalant op zo'n loopband gaan zodat men weet dat je lekker vitaal bent.
Dat doet een collega van mij ook altijd en iedereen vindt dat om die reden een waanzinnige kanjerdebiel.
Heb bij een Fleur in de klas gezeten, moeilijk lekker wijf was datquote:Op woensdag 16 april 2025 16:09 schreef RamboDirk het volgende:
quote:Op woensdag 16 april 2025 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Volg je gevoel René.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.quote:
A la Iwanius zeker danquote:Op woensdag 16 april 2025 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi (niet á la @:johannes_vermeer).
Neuh.quote:
Ik heb echt 10 reacties bedacht maar ik hou het op goeiemorgen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:54 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zie @:pisces29 er wel voor aan om een Mohammed gedaan te hebben.
Oei, onze oppas heet Fleurquote:Op woensdag 16 april 2025 16:09 schreef RamboDirk het volgende:
Kepler K2-18b is inderdaad 1 van de grootste kanshebbers ja. Helaas zullen we in ons leven geen uitsluitsel krijgen ben ik bangquote:Op donderdag 17 april 2025 07:35 schreef Scrummie het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)jk-buitenaards-leven
@:onlogisch
Misschien kan Jeff Bezos met zijn piemel raket een poging wagen.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kepler K2-18b is inderdaad 1 van de grootste kanshebbers ja. Helaas zullen we in ons leven geen uitsluitsel krijgen ben ik bang
Ik ga NU kijken.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:20 schreef onlogisch het volgende:
Mijn laatste poll doet het ook weer UITSTEKEND in NWS kan ik wel zeggen
Hoezo? Binnen 2 jaar zegt die wetenschapper.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kepler K2-18b is inderdaad 1 van de grootste kanshebbers ja. Helaas zullen we in ons leven geen uitsluitsel krijgen ben ik bang
Ik heb daar gewoon mijn twijfels bij. Ik heb wel vaker van dit soort stukken gelezen.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo? Binnen 2 jaar zegt die wetenschapper.
Aldus, @onlogisch van het FOK! forum.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon mijn twijfels bij. Ik heb wel vaker van dit soort stukken gelezen.
Het heeft ook met fysiek te maken. Gistermiddag al naar bed en niks gelezen. Gisteravond dus geen voetbal kunnen kijken. Het wisselt per dag. Als ik me "goed" voel moet ik toch op m'n grenzen letten. Dat is soms wel moeilijk. Dan doe ik te veel en ben de dag erna minder. Heb nu een tv besteld voor slaapkamer. Net CL gekeken en GVD alles doen om de uitslagen te ontwijken, ik kijk samenvatting, komt er tijdens Real - Arsenal vol in beeld dat Inter wint in spectaculaire wedstrijd.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh nog best lang, ik dacht dat het fysiek niet zo best ging omdat je veel moest rusten maar lekker lezen lukt dus wel gelukkig
Klopt. Ik doe er alles aan maar door medicatie blijf ik vocht vasthouden. Dus te zwaar. Kon ik maar sporten en daarmee afvallen. Ik moet het met wandelen doen. Volgens mij is die zooi zo ongezond als de pest.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk dat 90% van de dikke bekende mensen die opeens slank(er) zijn aan de ozempic of mounjaro zitten of een maagverkleining hebben gehad. Sporten en je dieet aanpassen is teveel moeite, vergt hopen discipline en duurt te lang.
Hij heeft wel vaker van dit soort stukken gelezen dus wat weten die wetenschappers er nou eigenlijk van?quote:Op donderdag 17 april 2025 10:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Aldus, @:onlogisch van het FOK! forum.
quote:Op donderdag 17 april 2025 09:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo? Binnen 2 jaar zegt die wetenschapper.
quote:Op donderdag 17 april 2025 10:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Aldus, @:onlogisch van het FOK! forum.
https://www.volkskrant.nl(...)n-gevonden~b3d73bbf/quote:Zou het echt? Wetenschappers claimen ‘sterkste bewijs buitenaards leven’ te hebben gevonden
Astronomen hebben een ‘buitenaardse wereld gezien die mogelijk bewoond wordt’, zoals de hoofdonderzoeker het zei op een persconferentie. Andere experts reageren kritisch. ‘Dit is onverantwoordelijke onzin die het vak schade zal berokkenen’.
'Onzin'
Maar zelfs met dat in het achterhoofd zijn andere experts in dit geval verre van overtuigd. 'Ik weet niet of ik moet lachen, of dat ik moet huilen', zegt exoplaneetonderzoeker Ignas Snellen van de Universiteit Leiden. 'Dit gaat heel ver over mijn persoonlijke grens heen van wat ik nog verantwoorde wetenschapscommunicatie vind.'
Er is gewoon geen consensus. Dat is iets anders dan de waarheid te claimen.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft wel vaker van dit soort stukken gelezen dus wat weten die wetenschappers er nou eigenlijk van?
quote:Op donderdag 17 april 2025 11:30 schreef Paul het volgende:
liefies, zie ik jullie vanavond hier?
TV / [NPO1] The Passion 2025 #1
Gr Gr
The Passion valt het best in de categorie 'fascistoïde ochtendgymnastiek' in te delen. "Wie draagt de vlag? Wie is dit keer Jezus? Wie is de verteller?" En dan iedere keer hetzelfde riedeltje, iedere keer in een net ander jasje. En wat vinden we het iedere keer weer leuk als het witte kruis door de stad wordt gedragen.quote:Op donderdag 17 april 2025 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
The Passion is sowieso voor minderwaardige mensen.
Ik wil Alex Soze als Judas @Paulquote:Op donderdag 17 april 2025 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
The Passion is sowieso voor minderwaardige mensen.
jaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 17 april 2025 11:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik wil Alex Soze als Judas @:paul
Vol au ventquote:Op donderdag 17 april 2025 12:06 schreef tong80 het volgende:
Ik heb al genoeg aan m'n eigen kruis. Daar ga ik al gebukt onder. Eet smakelijk................
[ afbeelding ]
Geen idee wat je hier zegt. Maar jij ook een vrolijk Vol au bent.quote:
Staat op die menukaartquote:Op donderdag 17 april 2025 12:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee wat je hier zegt. Maar jij ook een vrolijk Vol au bent.
Neem je een keer je meisje mee naar het voetbal?quote:Op donderdag 17 april 2025 13:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar even naar dat potje maandag
Of een pawn shop genotquote:Op donderdag 17 april 2025 13:57 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zou in een ander leven wel een liquor store willen openen in een Amerikaanse ghetto.
Keer gedaan maar die vindt dat echt geen reet aan, thank godquote:Op donderdag 17 april 2025 14:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Neem je een keer je meisje mee naar het voetbal?
Tralies, kogelbestendig "glas", luikjes, genotquote:Op donderdag 17 april 2025 13:57 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zou in een ander leven wel een liquor store willen openen in een Amerikaanse ghetto.
Gelukkig sta ik niet alleenquote:Op donderdag 17 april 2025 11:28 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg de indruk dat jullie onlogisch niet serieus nemen
quote:Wetenschappers zijn zeer kritisch over de grootse claims van Britse onderzoekers, die stellen mogelijke aanwijzingen voor buitenaards leven op een verre exoplaneet te hebben gevonden.
‘Misschien kijken we ooit terug op deze ontdekking als het moment waarop het levende universum binnen ons bereik kwam’. Astronoom Nikku Madhusudhan van de Universiteit van Cambridge windt er in zijn persbericht geen doekjes om: hij en zijn team hebben het sterkste bewijs van buitenaards leven tot nu toe ontdekt. ‘Dit kan het omslagpunt zijn, het moment waarop we de fundamentele vraag of we alleen zijn in het heelal eindelijk kunnen beantwoorden.’ Maar veel van Madhusudhans vakgenoten zijn sceptisch over zijn beweringen, en over het enthousiasme waarmee hij zijn bevindingen presenteert.
https://www.trouw.nl/wete(...)utm_campaign=stdc_trquote:'Als het inderdaad om DMS gaat, en we de chemie ooit goed genoeg begrijpen om andere mogelijkheden uit te sluiten, is dit misschien een indicatie van leven. Maar voor nu wijzen deze bevindingen amper meer op buitenaards leven dan dat het loterijticket in mijn zak erop wijst dat ik maandag miljonair ben', schrijft Lintott.
Welk vak heb je gekozen?quote:Op donderdag 17 april 2025 13:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar even naar dat potje maandag
Ik ga bij m'n moeder eten, dus ik laat het je nog weten. (dat ga ik niet doen)quote:Op donderdag 17 april 2025 17:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Wat een ontzettende vetzak ben je toch.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga bij m'n moeder eten, dus ik laat het je nog weten. (dat ga ik niet doen)
Maar één ding dat ik sowieso ga eten daar is een klein gebakje (@:onlogisch) wat ik gekocht heb om te vieren dat ik een nieuwe baan heb(alhoewel dat mogelijk niet doorgaat)
In Japan bespaart nu iemand op wc papier, voor zover je met een pet je kont kunt afvegen.quote:Minister Akazawa vertrok uiteindelijk niet helemaal met lege handen: na afloop kreeg hij van Trump een knalrode Make America Great Again-pet cadeau, compleet met handtekening van de president.
quote:Op woensdag 16 april 2025 10:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat blijkt, ik krijg nu sowieso meer munnie
Er gaat een wereld voor me open
quote:Op donderdag 17 april 2025 10:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het heeft ook met fysiek te maken. Gistermiddag al naar bed en niks gelezen. Gisteravond dus geen voetbal kunnen kijken. Het wisselt per dag. Als ik me "goed" voel moet ik toch op m'n grenzen letten. Dat is soms wel moeilijk. Dan doe ik te veel en ben de dag erna minder. Heb nu een tv besteld voor slaapkamer. Net CL gekeken en GVD alles doen om de uitslagen te ontwijken, ik kijk samenvatting, komt er tijdens Real - Arsenal vol in beeld dat Inter wint in spectaculaire wedstrijd.
Goeiemorgen.
Hier schrik ik van.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar één ding dat ik sowieso ga eten daar is een klein gebakje (@:onlogisch) wat ik gekocht heb om te vieren dat ik een nieuwe baan heb(alhoewel dat mogelijk niet doorgaat)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een smerig varken.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde deze post een like geven vanwege de eerste zin. Toch maar niet gedaan omdat het anders lijkt alsof ik ermee instem dat hij 'lekker van zijn gebakje' mag genieten.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een ontzettende vetzak ben je toch.
Geniet lekker van je gebakje.
Ja nou ja, hij heeft elke maand een nieuw diploma en of baan, normaal ben ik wel van het vieren, maar hij slaat wel een beetje door. De papzak idd.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wilde deze post een like geven vanwege de eerste zin. Toch maar niet gedaan omdat het anders lijkt alsof ik ermee instem dat hij 'lekker van zijn gebakje' mag genieten.
Het is gewoon een gore papzak, makker.
Ik heb één diploma en één nieuwe baan.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja nou ja, hij heeft elke maand een nieuw diploma en of baan, normaal ben ik wel van het vieren, maar hij slaat wel een beetje door. De papzak idd.
Hopelijk gaat hij met Koningsdag niet los op de oranje tompoucen.
Jouw moeder is een goed mens.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb één diploma en één nieuwe baan.
@:onlogisch m'n moeder had ook gebak gekocht om het te vierenDus ik heb 2 kleine gebakjes op
Ja ik ben gewoon in de war door al die succesverhalen.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch m'n moeder had ook gebak gekocht om het te vierenDus ik heb 2 kleine gebakjes op
quote:Op maandag 16 september 2024 10:25 schreef GGMM het volgende:
In ander nieuws: ik heb m'n cijfer van een examen terug gehad en ben geslaagd
Pak allemaal maar een stukje appeltaart
[ afbeelding ]
Andor s2 begint ook bijnaquote:Op donderdag 17 april 2025 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand nog een review van TLOU?
Ik had geen behoefte aan deel 2, maar vond de trailer tof dus ik ga weer beginnen.
Dat was een vorig diploma, ja.quote:Op donderdag 17 april 2025 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon in de war door al die succesverhalen.
[..]
Je moeder is een lieve vrouw.quote:Op donderdag 17 april 2025 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8/10quote:Op donderdag 17 april 2025 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand nog een review van TLOU?
Ik had geen behoefte aan deel 2, maar vond de trailer tof dus ik ga weer beginnen.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:42 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=8794]Ik doe anders. Waarom staat Beethoven niet in je poll en wel in de spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vol=volquote:Op vrijdag 18 april 2025 11:23 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik doe anders. Waarom staat Beethoven niet in je poll en wel in de spoiler?
quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:42 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=8794]Ik mis de optie: Kokketeren met klassieke muziek is pretentieus op het niveau van Rutger BregmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Niet leuk.quote:
morgen de utrecht haat ajax-actquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Ach de thee cola act aangenomen bij de grote vier. Je verwacht het niet.
Roesjesjager in de scquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:51 schreef Roesjesjager het volgende:
Je zou het maar op je geweten hebben, dat jouw sc-topictitel aandacht genereert, waardoor er een KLB-topic komt, waardoor de meest gehate persoon, naar jouw sc komt.
Ik zou dit niet pikken
Swierd heeft altijd pech.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ach, wat sneu dat dit nou juist Siewierd moet overkomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit echt?quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spaghetti Bolognese, gehakt en kaas. Bulgaarse yoghurt.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta met venkel en kipquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Speciaal voor Pasen?quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Niet leuk.
Goeiemorgen
Net over de mert gestroopt. Alleen de zalm vergeten. Goeiemorgen.
Dit kan haast niet echt zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stukje kaka al somali @Zipportalquote:VS looft 5 miljoen dollar uit voor informatie over Nederlands Somalische vrouw
Essa zou een Nederlands staatsburger zijn, geboren in Somalië. De vrouw gebruikt ook de naam Umm Qaqa al-Somali
Nee, iedere week verse vis.quote:
Geen chocolade eitje?quote:Op zondag 20 april 2025 17:05 schreef tong80 het volgende:
Gebraden kipfilet, champignons, rode paprika, uitjes. Banaan, peer, sinaasappel.
Tot morgen.
Kwestie van tijd.quote:Op maandag 21 april 2025 08:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zal @:KingRoland nog herrijzen?
quote:
Dat 7-jarige jongetje zal ook vast niet op het lijstje van @onlogisch staanquote:Op maandag 21 april 2025 15:18 schreef Caland het volgende:
Een jaloerse vrouw is onlangs in Brazilië gearresteerd omdat zij vergiftigde paaseieren naar haar ex-familie zou hebben gestuurd. Een 7-jarig jongetje kwam na het eten van de eieren om het leven. Twee andere mensen liggen in kritieke toestand in het ziekenhuis.
Dat is nog eens een mooi paasverhaal
Nee, dit is niet leukquote:Op maandag 21 april 2025 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat 7-jarige jongetje zal ook vast niet op het lijstje van @:onlogisch staan
Kunnen die bloemen van ons zo door naar de begrafenisquote:Op maandag 21 april 2025 10:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Paus die het opgeeft met Pasen.
Wat een aandachtstrekker.
Je zou verwachten dat @KingRoland gisteren op #ANONIEM gegaan zou zijn. Aangezien de paus dat ook is gegaan.quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:13 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1403 4/6
⬛🟨🟩🟨⬛
🟨🟨🟩⬛⬛
⬛🟩🟩🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1199 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨⬛🟩🟨
🟨🟩⬛🟩🟩⬛
🟨🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Toepasselijk na de dood van de paus @:kingroland
Kan de ajax mensen die vertrekken niet meer tellen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:55 schreef onlogisch het volgende:
@:Frozen-assassin is al maanden weg. Niemand lijkt hem te missen.
Hij heeft een ban, blijkbaar.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan de ajax mensen die vertrekken niet meer tellen.
Ook geen onderscheidende user, wat jij?quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:55 schreef onlogisch het volgende:
Je bent een walgelijk biggetje.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik eet een ordinaire vette sprits. @:kingroland
Je bent een walgelijke zeug.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
Geen plakken kaas neem ik aan?quote:Op dinsdag 22 april 2025 17:14 schreef tong80 het volgende:
Spaghetti Bolognese met groenten en kaas.
Tot morgen.
Zomer komt eraanquote:Op dinsdag 22 april 2025 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
Heb jij eigenlijk gezien dat Dessers ook een biggetje is geworden of heb ik zijn gezicht niet goed onthouden?quote:
Kloptquote:Op dinsdag 22 april 2025 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk gezien dat Dessers ook een biggetje is geworden of heb ik zijn gezicht niet goed onthouden?
Ja.quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk gezien dat Dessers ook een biggetje is geworden of heb ik zijn gezicht niet goed onthouden?
Hele hompen.quote:
Misschien komt hij iets daarvoor al wel terug om zijn Croky Thai Curry chips review te posten, of niet @KingRolandquote:Op woensdag 23 april 2025 12:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Die is weer terug zodra Ajax het kampioenschap viert.
avgquote:Op woensdag 23 april 2025 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
Hopelijk neemt hij @AFCNiels dan ook mee.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Hup Sparta dan maar.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ga zo wat bestellen, moet nog even bedenken wat.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi.
Ik wel hoor.quote:Op dinsdag 22 april 2025 12:55 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op woensdag 23 april 2025 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan dondert PSV CL wel op bij een kampioenschap.
Ik lees het. Wat triest.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:13 schreef alpeko het volgende:
Ach Jonnie… niet op de lijst van @:onlogisch
Maar eerst merrege gezond weer op. Ik gaat weer legge..........................quote:Op woensdag 23 april 2025 18:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach maat, de volgende keer is het er wel eentje die op mijn lijst staat
Mensen van 60 zet je ook niet zo snel op zo'n lijst natuurlijk.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach maat, de volgende keer is het er wel eentje die op mijn lijst staat
En 23 ?quote:Op donderdag 24 april 2025 02:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mensen van 60 zet je ook niet zo snel op zo'n lijst natuurlijk.
Jammer dat we haar puntige knieën niet zien.quote:
Nee dat gaat niet door.quote:Op donderdag 24 april 2025 12:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Al begonnen met je nieuwe baan
Gelukkig, ik was al bang dat we je hier zouden gaan missen.quote:Op donderdag 24 april 2025 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet door.
M'n huidige werkgever heeft een beter aanbod gedaan om me te houden.
En ruggengraatloos als ik ben heh ik daarvoor gekozen
quote:Op donderdag 24 april 2025 12:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was al bang dat we je hier zouden gaan missen.
Zo kennen we je weerquote:Op donderdag 24 april 2025 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pannenkoek met vanille en appel.quote:
Het is de laatste tijd, en daarna, Carpe Diem en pluk de dag. "Ze" vallen bij bosjes en veel te jong in m'n omgeving.quote:Op donderdag 24 april 2025 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij verwent jezelf zeg
Geniet er lekker van!
Gelijk heb je maatquote:Op donderdag 24 april 2025 13:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is de laatste tijd, en daarna, Carpe Diem en pluk de dag. "Ze" vallen bij bosjes en veel te jong in m'n omgeving.
Komt goed. Tijdens Hemelsvaart een jaar abstinentquote:Op donderdag 24 april 2025 14:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelijk heb je maat
Zolang je onder dat motto maar niet gaat drinken
Absint?quote:Op donderdag 24 april 2025 14:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt goed. Tijdens Hemelsvaart een jaar abstinent
Nee, Bram van de Vlugt.quote:
Uitstekend uitgespeeld beste GGMM.quote:Op donderdag 24 april 2025 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet door.
Kipfilet met ham-kaassaus, ratatouille en kriel.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep en stokbroodje gezond.
Ik ga bij m'n moeder eten.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk soep en stokbroodje gezond.
Iets afhalen of wat makkelijks makenquote:Op donderdag 24 april 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2025 12:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet door.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Erik Ten Hag says heh for a minute straight
Enige leuke aan deze transfer zijn de reacties vanuit het Twente kamp die dachten minimaal 16 miljoen te ontvangen voor pure middelmaat.quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:59 schreef onlogisch het volgende:
In het Feyenoord topic zijn ze niet blij met de potentiële komst van Sem Steijn. Ik ben benieuwd naar de mening van forumgebruiker @:Scrummie
Zij drinkt hem zéker zwart.quote:
Haar verdienmodel is afhankelijk van junks. Wat zeurt ze nou. Zonder verslaafden had ze geen klanten.quote:
Mis het punt nog meerquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
Haar verdienmodel is afhankelijk van junks. Wat zeurt ze nou. Zonder verslaafden had ze geen klanten.
Niet rokenquote:Op vrijdag 25 april 2025 14:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
Haar verdienmodel is afhankelijk van junks. Wat zeurt ze nou. Zonder verslaafden had ze geen klanten.
Je doelt denk ik eerder op dat bizarre kolommetje van hem?quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/BrianWijker/status/1914455756046245961
@:Maxi-mus @:caland Kom deze tweet nu tegen, smakelijk gelachen.
Oh, dat ook.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Je doelt denk ik eerder op dat bizarre kolommetje van hem?
En de beharing? @Zipportalquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Na 5,5 jaar celstraf wil ex-atlete Ghafoor vooruitkijken: 'Geld is de duivel' - https://nos.nl/l/2564918
Balkje is weg @:rambodirk @:3rr0r
quote:BREAKING: I’m officially training for my first fight with
@PFLEurope
. They will pick my opponent...
They asked who I wanna face. I said:
Luis Suárez.
I’ll pay out of pocket.
He can even bite me.
Clubwatsertjes die denken dat ze journalist zijn, altijd een leuke rubriek. NAC heeft ook zo'n doodenge colonne.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zie je het zo somber in met de inflatie?quote:Op zaterdag 26 april 2025 12:59 schreef alpeko het volgende:
Geweldige aankoop gedaan op de vrijmarkt. Gaat gewoon voor een 3 voud weer weg over paar jaar
Hier was het ook avgquote:Op zaterdag 26 april 2025 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sorry voor de late reactiequote:Op zaterdag 26 april 2025 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
1 bitcoin? @onlogischquote:Op zaterdag 26 april 2025 12:59 schreef alpeko het volgende:
Geweldige aankoop gedaan op de vrijmarkt. Gaat gewoon voor een 3 voud weer weg over paar jaar
quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Morgen weer een kans!quote:Op zondag 27 april 2025 09:20 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1408 X/6
⬛🟨🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
🟨🟩⬛🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1204 5/6
⬛⬛🟨🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟨🟩🟨⬛🟨
⬛🟩🟨⬛🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer
Goedemorgen
Ik had per abuis mijn score in een verkeerd topic gezetquote:Op zondag 27 april 2025 09:20 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1408 X/6
⬛🟨🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
🟨🟩⬛🟩🟩
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1204 5/6
⬛⬛🟨🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟨🟩🟨⬛🟨
⬛🟩🟨⬛🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer
Goedemorgen
Wielrennen heeft niks met sport te makenquote:Op zondag 27 april 2025 10:50 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik heb Ajax 6-0 gepouled (remember van Basten). Het wielrennen wint Kees Luijcks. Nipt voor van Bastenaken.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 27 april 2025 10:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wielrennen heeft niks met sport te maken
Wat is Parijs tegen Nice geworden?quote:Op zondag 27 april 2025 10:50 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik heb Ajax 6-0 gepouled (remember van Basten). Het wielrennen wint Kees Luijcks. Nipt voor van Bastenaken.
Een Dick van een Dijk van een wedstrijd.quote:
quote:Op zondag 27 april 2025 08:41 schreef Caland het volgende:
[..]
[ x ]
Hij is nog steeds aan het huilon.
Biefstuk (al op)quote:Op zondag 27 april 2025 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Aspergeschotel met ham en krieltjes. Banaantje.quote:Op zondag 27 april 2025 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pad Thai.quote:Op zondag 27 april 2025 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bent echt een smerige big.quote:Op zaterdag 26 april 2025 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie
Ik heb vandaag frietjes opEn een kipburger
@:onlogisch
Zijn ze lui wat betreft toetjes bij tafeltje dekje dat je altijd een stuk fruit eet na?quote:Op zondag 27 april 2025 18:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aspergeschotel met ham en krieltjes. Banaantje.
Geen schaamte kennenquote:Op zondag 27 april 2025 18:51 schreef Caland het volgende:
[ x ]
[ x ]
Open riool Amsterdam
Dit is geil @:zipportal @:de_boswachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |