quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:42 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=8794]Ik doe anders. Waarom staat Beethoven niet in je poll en wel in de spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vol=volquote:Op vrijdag 18 april 2025 11:23 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik doe anders. Waarom staat Beethoven niet in je poll en wel in de spoiler?
quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:42 schreef RamboDirk het volgende:
[poll=8794]Ik mis de optie: Kokketeren met klassieke muziek is pretentieus op het niveau van Rutger BregmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Niet leuk.quote:
morgen de utrecht haat ajax-actquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Ach de thee cola act aangenomen bij de grote vier. Je verwacht het niet.
Roesjesjager in de scquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:51 schreef Roesjesjager het volgende:
Je zou het maar op je geweten hebben, dat jouw sc-topictitel aandacht genereert, waardoor er een KLB-topic komt, waardoor de meest gehate persoon, naar jouw sc komt.
Ik zou dit niet pikken
Swierd heeft altijd pech.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ach, wat sneu dat dit nou juist Siewierd moet overkomen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dit echt?quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spaghetti Bolognese, gehakt en kaas. Bulgaarse yoghurt.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Pasta met venkel en kipquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Speciaal voor Pasen?quote:Op zaterdag 19 april 2025 09:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Niet leuk.
Goeiemorgen
Net over de mert gestroopt. Alleen de zalm vergeten. Goeiemorgen.
Dit kan haast niet echt zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stukje kaka al somali @Zipportalquote:VS looft 5 miljoen dollar uit voor informatie over Nederlands Somalische vrouw
Essa zou een Nederlands staatsburger zijn, geboren in Somalië. De vrouw gebruikt ook de naam Umm Qaqa al-Somali
Nee, iedere week verse vis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |