A la Iwanius zeker danquote:Op woensdag 16 april 2025 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe nasi (niet á la @:johannes_vermeer).
Neuh.quote:
Ik heb echt 10 reacties bedacht maar ik hou het op goeiemorgen.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:54 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zie @:pisces29 er wel voor aan om een Mohammed gedaan te hebben.
Oei, onze oppas heet Fleurquote:Op woensdag 16 april 2025 16:09 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zou wel een keer een Fleur willen neuken.
Kepler K2-18b is inderdaad 1 van de grootste kanshebbers ja. Helaas zullen we in ons leven geen uitsluitsel krijgen ben ik bangquote:Op donderdag 17 april 2025 07:35 schreef Scrummie het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)jk-buitenaards-leven
@:onlogisch
Misschien kan Jeff Bezos met zijn piemel raket een poging wagen.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kepler K2-18b is inderdaad 1 van de grootste kanshebbers ja. Helaas zullen we in ons leven geen uitsluitsel krijgen ben ik bang
Ik ga NU kijken.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:20 schreef onlogisch het volgende:
Mijn laatste poll doet het ook weer UITSTEKEND in NWS kan ik wel zeggen
Hoezo? Binnen 2 jaar zegt die wetenschapper.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kepler K2-18b is inderdaad 1 van de grootste kanshebbers ja. Helaas zullen we in ons leven geen uitsluitsel krijgen ben ik bang
Ik heb daar gewoon mijn twijfels bij. Ik heb wel vaker van dit soort stukken gelezen.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo? Binnen 2 jaar zegt die wetenschapper.
Aldus, @onlogisch van het FOK! forum.quote:Op donderdag 17 april 2025 09:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon mijn twijfels bij. Ik heb wel vaker van dit soort stukken gelezen.
Het heeft ook met fysiek te maken. Gistermiddag al naar bed en niks gelezen. Gisteravond dus geen voetbal kunnen kijken. Het wisselt per dag. Als ik me "goed" voel moet ik toch op m'n grenzen letten. Dat is soms wel moeilijk. Dan doe ik te veel en ben de dag erna minder. Heb nu een tv besteld voor slaapkamer. Net CL gekeken en GVD alles doen om de uitslagen te ontwijken, ik kijk samenvatting, komt er tijdens Real - Arsenal vol in beeld dat Inter wint in spectaculaire wedstrijd.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh nog best lang, ik dacht dat het fysiek niet zo best ging omdat je veel moest rusten maar lekker lezen lukt dus wel gelukkig
Klopt. Ik doe er alles aan maar door medicatie blijf ik vocht vasthouden. Dus te zwaar. Kon ik maar sporten en daarmee afvallen. Ik moet het met wandelen doen. Volgens mij is die zooi zo ongezond als de pest.quote:Op woensdag 16 april 2025 15:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk dat 90% van de dikke bekende mensen die opeens slank(er) zijn aan de ozempic of mounjaro zitten of een maagverkleining hebben gehad. Sporten en je dieet aanpassen is teveel moeite, vergt hopen discipline en duurt te lang.
Hij heeft wel vaker van dit soort stukken gelezen dus wat weten die wetenschappers er nou eigenlijk van?quote:Op donderdag 17 april 2025 10:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Aldus, @:onlogisch van het FOK! forum.
quote:Op donderdag 17 april 2025 09:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo? Binnen 2 jaar zegt die wetenschapper.
quote:Op donderdag 17 april 2025 10:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Aldus, @:onlogisch van het FOK! forum.
https://www.volkskrant.nl(...)n-gevonden~b3d73bbf/quote:Zou het echt? Wetenschappers claimen ‘sterkste bewijs buitenaards leven’ te hebben gevonden
Astronomen hebben een ‘buitenaardse wereld gezien die mogelijk bewoond wordt’, zoals de hoofdonderzoeker het zei op een persconferentie. Andere experts reageren kritisch. ‘Dit is onverantwoordelijke onzin die het vak schade zal berokkenen’.
'Onzin'
Maar zelfs met dat in het achterhoofd zijn andere experts in dit geval verre van overtuigd. 'Ik weet niet of ik moet lachen, of dat ik moet huilen', zegt exoplaneetonderzoeker Ignas Snellen van de Universiteit Leiden. 'Dit gaat heel ver over mijn persoonlijke grens heen van wat ik nog verantwoorde wetenschapscommunicatie vind.'
Er is gewoon geen consensus. Dat is iets anders dan de waarheid te claimen.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft wel vaker van dit soort stukken gelezen dus wat weten die wetenschappers er nou eigenlijk van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |