quote:Married at First Sight 2023: dit is alles wat we weten over het nieuwe seizoen
Married at First Sight is atm een van de populairste datingprogramma's – waarin men, door experts, 'blind' wordt gekoppeld aan een potentiële match én daarmee op dag één het huwelijksbootje instapt. Vervolgens heb je natuurlijk de huwelijksnacht, waarna het koppel samen op reis gaat. Daarna gaan ze samenwonen, en tot slot moeten de twee bepalen of het een match made in heaven is. In de vorige seizoenen kwam er genoeg drama voorbij: zo wilde Arjan er afgelopen seizoen eigenlijk al mee stoppen bij het huwelijk, en was Joep ronduit rude tegen Caroline. Maar er is geen sprake van enkel mislukte matches, want zowel Rowan en Astleigh als Sonny en Dylan zijn nog altijd gelukkig samen.
Wanneer kunnen we Married at First Sight op tv zien?
Het zevende seizoen is inmiddels al lang en breed voorbij en nu rest de vraag: wanneer komt Married at First Sight 2023 op tv? Dat er een nieuw seizoen van het liefdesexperiment MAFS aan zou komen, was al bekend. De opnames zijn afgelopen zomer van start gegaan, en nú maakt RTL tevens bekend wanneer we MAFS 2023 kunnen zien op tv.
*Tromgeroffel*... Married at First Sight seizoen acht is vanaf 3 januari 2023 te zien. Nog steeds met Carlo Boszhard als presentator, maar er is meer leuk nieuws: er worden niet één, maar twee afleveringen per week uitgezonden op RTL 4. Op zowel dinsdag- als woensdagavond kun je 't nieuwe seizoen van Married at First Sight bingen. Én als kers op de taart wordt er in de eerste week van de show nog een derde aflevering uitgezonden op donderdagavond - wat een feestje! De afleveringen komen uiteraard, voor als je het wilt terugkijken, ook op Videoland.
Hinke moet echt dringend advies krijgen van een expert om die Giovanni wat rust te gunnen. Het is geen peloton maar een liefdesreis.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:37 schreef roos94 het volgende:
Wat is die Hinke bloed en bloedirritant zeg. Ze doet me denken aan Debbie van Italie, dat andere datingprogramma. Echt niet om aan te gluren. Ik ben heel allergisch voor dit type mens. Nu is Giovanni ook een dooie duif maar hij gaat helemaal op slot door dat figuur met haar kleuterjuf gedrag.
Misschien komen er morgen weer nieuwe afleveringen bij. Vorig jaar kon je volgens mij ook steeds een week vooruit kijken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:00 schreef W00fer het volgende:
Verder kijken dan aflevering 7 kan niet. Denk dat we de vorige keer verwend zijn met 3 stuks tegelijk.
Ik keek net op RTL en daar zag je Bram zichzelf voorstellen. Op Videoland zijn ze al bij hun 2e reisdag.
Met die gozer moet je gewoon lekker gaan zuipen ofzo, tot nu toe lijkt het wel een sollicitatie gesprek. Ze vraagt nog net niet waar hij zich over 5 jaar ziet. Dit gaat niks wordenquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Gio is echt genant, wat gun ik dat meisje een leuke vriend.
Hier komt niks uit..
Snel verder meid
Zijn die gesprekken ook niet op aanvraag van de stellen zelf?quote:Op woensdag 16 april 2025 01:47 schreef W00fer het volgende:
Aflevering 8 gezien.
Het irriteert me dat stellen zoals Peter en Mariska en Svea en Joey gewoon go with the flow zijn en er bij andere stellen zoals Dennis en Stefan en Olof en Femke zoveel geluld wordt over de kleinzerige dingen.
Marcella en Bjorn en Hinke en Giovanni is dan weer teveel friendzone?
Bram en Eva dat is dan weer gewoon akward ergens? Daar is nog niet echt een interesse.
Jammer dat de vrouwen continu verwachten dat de man de leiding neemt en maar als een schooljuf alles zitten te beoordelen.
Ik zie trouwens ook dat Lennart en Eveline met sommige stellen wel gesprekken voeren maar met andere stellen niet?
Kijken we naar dezelfde? Hinke is verschrikkelijk. Echt een naar mens.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Hier komt niks uit..
Snel verder meid
Ik ben bij aflevering 6. Ik zag dat ze probeerde in gesprek te gaan met hem om te kijken wat het voor hem zo moeilijk maakte.quote:Op woensdag 16 april 2025 06:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Kijken we naar dezelfde? Hinke is verschrikkelijk. Echt een naar mens.
@W00fer heeft hem gezien. Ik zie hem nu ook niet meer staan op Videoland.quote:Op woensdag 16 april 2025 09:33 schreef spitskool het volgende:
Normaal gesproken zou aflevering 8 nu toch op Videoland moeten staan?
Die heb ik gekeken. Het kabbelt nog steeds voort, ook nog wat afthermath dingetjes tussen Olof en Femke, maar stabiel is het zeker nog niet.quote:Op woensdag 16 april 2025 09:33 schreef spitskool het volgende:
Normaal gesproken zou aflevering 8 nu toch op Videoland moeten staan?
Hoequote:Op woensdag 16 april 2025 11:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die heb ik gekeken. Het kabbelt nog steeds voort, ook nog wat afthermath dingetjes tussen Olof en Femke, maar stabiel is het zeker nog niet.
Al was de familie van de bruid direct negatief over hemquote:
Waarom zou hij uit de kast moeten komen? Alsof elke man die niet aan de stereotypen voldoet meteen een of andere kasthomo isquote:Op woensdag 16 april 2025 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Al was de familie van de bruid direct negatief over hem
Dacht zelf dat de oudere man nog uit de kast moest komen?
Olof & Femke? Geen schijn van kans.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:05 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik heb nu gekeken tot aflevering 7 en op basis van wat we tot nu toe gezien hebben geef ik eigenlijk alleen het oudere stel kans van slagen. De rest acht ik vrijwel zeker kansloos. Maar ik laat me graag verrassen.
Denk dat je er aardig dichtbij zit ja.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Olof & Femke? Geen schijn van kans.
Dennis & Stefan? Geen schijn van kans.
Peter & Mariska? Kan wel wat worden..
Bram & Eva? Gaat ook niks worden.
Hinke & Giovanni?
Marcela & Bjorn? Weinig chemie, gaat niks worden.
Svea & Joey? Heeft best potentie om wat te worden.
2/7 koppels hebben kans om getrouwd te blijven, de rest niet.
Ja ik zie hem nu ook in de app.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:18 schreef roos94 het volgende:
8 staat er nu op
Iedereen kan weer rustig ademhalen.
Ik snap niet hoe Gio door de screening is gekomen. Dit is gewoon zielig. Hinke is wel leukquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Hier komt niks uit..
Snel verder meid
Ik vind Hinke niet leuk, ze kan het niet aanvoelen dat die gozer totaal niet op zijn gemak is. Schop een beetje lol dan komt hij vast wel wat los ipv een vragenvuur.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:27 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe Gio door de screening is gekomen. Dit is gewoon zielig. Hinke is wel leuk
Het komt inderdaad meer over als een stevig sollicitatiegesprek waar wel meer mannen totaal niet op zitten te wachten. Ik zou ook snel klaar met haar zijnquote:Op woensdag 16 april 2025 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind Hinke niet leuk, ze kan het niet aanvoelen dat die gozer totaal niet op zijn gemak is. Schop een beetje lol dan komt hij vast wel wat los ipv een vragenvuur.
Ja ik zie dat ook wel maar ga dan de kroeg in ofzo maak er wat leuks van. Giet er wat drank inquote:Op woensdag 16 april 2025 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het komt inderdaad meer over als een stevig sollicitatiegesprek waar wel meer mannen totaal niet op zitten te wachten. Ik zou ook snel klaar met haar zijn
Maar die Giovanni is wel een beetje een lulletje rozenwater hoor.
Hij kijkt ook niet bijster snugger uit zijn ogen.
Ik geloof best dat het aftasten is en het een beetje zoeken is hoe om te gaan met die gast. Ik mis bij hem ook wel inhoud. Dat lijkt er niet echt in te zitten en dat is wel hetgeen waar ze naar op zoek isquote:Op woensdag 16 april 2025 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind Hinke niet leuk, ze kan het niet aanvoelen dat die gozer totaal niet op zijn gemak is. Schop een beetje lol dan komt hij vast wel wat los ipv een vragenvuur.
Ja het lijkt een beetje dat hij een offer is voor de kijkcijfers. Die twee kloppen totaal niet.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:49 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het aftasten is en het een beetje zoeken is hoe om te gaan met die gast. Ik mis bij hem ook wel inhoud. Dat lijkt er niet echt in te zitten en dat is wel hetgeen waar ze naar op zoek is
Het is gewoon een sneue, zielige en gênante match. Ongemakkelijk om naar te kijken
Denk wel dat je gelijk hebt dat hij onder het genot van een biertje wat losser wordt. Weet niet of ze dit jaar weer een stellenweekend doen, maar vermoed dat we dan een andere kant van hem te zien krijgenquote:Op woensdag 16 april 2025 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het lijkt een beetje dat hij een offer is voor de kijkcijfers. Die twee kloppen totaal niet.
Ja of in zijn eigen habitat.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:57 schreef Benny het volgende:
[..]
Denk wel dat je gelijk hebt dat hij onder het genot van een biertje wat losser wordt. Weet niet of ze dit jaar weer een stellenweekend doen, maar vermoed dat we dan een andere kant van hem te zien krijgen
Maybe.quote:Op woensdag 16 april 2025 01:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn die gesprekken ook niet op aanvraag van de stellen zelf?
Zij doet haar best, anders zou het doodstil zijn. Hun passen niet bij elkaar dat is duidelijk.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:43 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat is Hinke een naar en onsympathiek figuur zeg. Je ziet dat hij moeite heeft om mee te komen en dan maak je er zo’n kruisverhoor van
Ok Giovanni is niet bepaald een spraakwaterval maar ik zou het zelf ook doodvermoeiend vinden, als m’n vrouw tegen me zou praten alsof het een sollicitatiegesprek is. Zij lijkt hem helemaal niet serieus te nemen en hij is veel te meegaand en bijt niet van zich af.
Kansloze match.
Ze doet niet haar best. Ze doet semi geinteresseerd, ze neemt een fake houding aan en gaat de kleuterjuf uithangen. Beetje zoals wanneer je peuter met een kras tekening aankomt ohh wat mooi gemaakt zeg? Wat heb je getekend?quote:Op donderdag 17 april 2025 09:57 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Zij doet haar best, anders zou het doodstil zijn. Hun passen niet bij elkaar dat is duidelijk.
Dit dus. Maar het is toch wel bijzonder. Je merkte het al op de bruiloft: al die vriendinnen noemden eigenschappen en kenmerken op van van alles, wat Giovanni niet is. Hoe je op het idee komt om zo’n pinnig iemand te matchen aan een introverte, ietwat autistische jongen snap ik ook niet. Ik zie ook niet meteen echt duidelijke raakvlakken.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze doet niet haar best. Ze doet semi geinteresseerd, ze neemt een fake houding aan en gaat de kleuterjuf uithangen. Beetje zoals wanneer je peuter met een kras tekening aankomt ohh wat mooi gemaakt zeg? Wat heb je getekend?
Ik vind Giovanni best een schatje eigenlijk. Volgens mij is het een hele goeie vent. Hinke vind ik nogal een haaibaai. Voor iemand die communicatie-adviseur is heeft ze verdomd veel moeite om rapport te maken met iemand anders.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:31 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit dus. Maar het is toch wel bijzonder. Je merkte het al op de bruiloft: al die vriendinnen noemden eigenschappen en kenmerken op van van alles, wat Giovanni niet is. Hoe je op het idee komt om zo’n pinnig iemand te matchen aan een introverte, ietwat autistische jongen snap ik ook niet. Ik zie ook niet meteen echt duidelijke raakvlakken.
Maar ik snap ook niet dat ze maar bij dat hotel blijven hangen met zogenaamd diepgaande gesprekken. Pak de auto en ga de hort op, wat leuks doen. Maak lol. Dat verandert de sfeer en ik denk dat hij dan wel los komt.
Mismatch dus, Hinke walst als een olifant over die halfwas heen met haar staccato vragen, uiteraard ook door onzekerheid gevoerd. Ze zit veel te veel in haar hoofd en is zich te bewust van de camera, daardoor 'ziet' ze m.i. Giovanni niet eens.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:18 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik vind Giovanni best een schatje eigenlijk. Volgens mij is het een hele goeie vent. Hinke vind ik nogal een haaibaai. Voor iemand die communicatie-adviseur is heeft ze verdomd veel moeite om rapport te maken met iemand anders.
Denk wel dat die jongen iets verder van moeders pappot zou moeten wonen. Niemand vind een mama's boy mega-aantrekkelijk
Daar zit je denkt ik wel goed mee. Of misschien is t juist wel een match, omdat ze beiden vrij onzeker overkomen...en Gio klapt dicht, waar zij vooral naar voren komt als haaibaai.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mismatch dus, Hinke walst als een olifant over die halfwas heen met haar staccato vragen, uiteraard ook door onzekerheid gevoerd. Ze zit veel te veel in haar hoofd en is zich te bewust van de camera, daardoor 'ziet' ze m.i. Giovanni niet eens.
Inmiddels krijg ik zelfs het idee dat er meer autisten bestaan dan 'gewone' mensen. Ik vind in de opnames eerder Hinke autistisch overkomen dan Giovanni, met haar doorvragen en niet invoelen hoe dat overkomt.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:46 schreef totebel het volgende:
[..]
Daar zit je denkt ik wel goed mee. Of misschien is t juist wel een match, omdat ze beiden vrij onzeker overkomen...en Gio klapt dicht, waar zij vooral naar voren komt als haaibaai.
Zo'n eerste avond moet je er niet als een machinegeweer vragen uit gooien. Begin over t uitzicht, t weer, de kamer, wat je morgen leuk vindt om te doen...
Ik ben getrouwd met iemand met autisme, dat kan heel prima werken hoor...je moet alleen geen vragen stellen als "als je alles zou mogen doen, wat wil je dan doen?". Ze mag blij zijn dat ze uberhaupt een antwoord heeft gekregen..die vraag is veel te open en speculatief voor een ITer
Gio is een stereotype IT’er met licht autistische trekjes. Alleen in plaats van hem op z’n gemak te stellen walst Hinke volledig over hem heen.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Inmiddels krijg ik zelfs het idee dat er meer autisten bestaan dan 'gewone' mensen. Ik vind in de opnames eerder Hinke autistisch overkomen dan Giovanni, met haar doorvragen en niet invoelen hoe dat overkomt.
Femke en Olof is zo’n voorbeeld van mensen die niet met maar ook niet zonder elkaar kunnen. Maar voor de kijker is allang duidelijk dat dit niet gaat werken.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:01 schreef freaky40 het volgende:
Olof is gewoon een narcist en een bokito en die heeft een lekker hapje en gaat heel tof zitten doen, waar Femke begrijpelijk niets mee kan. Maar goed, de storm is dus gaan liggen....maar voor hoe lang...
Brrrr, dan kan Femke hopelijk voor haar wel wat beter krijgen dan deze patjepeeer.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:03 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Femke en Olof is zo’n voorbeeld van mensen die niet met maar ook niet zonder elkaar kunnen. Maar voor de kijker is allang duidelijk dat dit niet gaat werken.
Dat lijkt me wel. Maar volgens mij weten ze zelf ook wel dat dit einde verhaal is, en is het gewoon nog een beetje damage control om nog een soort van normaal over te komen op tv. Hier gaat gewoon de stekker uit tijdens het samenwonen.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Brrrr, dan kan Femke hopelijk voor haar wel wat beter krijgen dan deze patjepeeer.
Ik vind je nog optimistisch zelfs, hahaquote:Op donderdag 17 april 2025 22:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Maar volgens mij weten ze zelf ook wel dat dit einde verhaal is, en is het gewoon nog een beetje damage control om nog een soort van normaal over te komen op tv. Hier gaat gewoon de stekker uit tijdens het samenwonen.
Je mag dit quoten als ik ernaast zat
Hahaha, ja, die bokito zag je al in de huwelijksceremonie, Olof rekte zijn nek nog net geen halve meter om Femke een kus op de bek te geven. Die dacht direct het huwelijk in de eerste nacht te kunnen consumeren, dat viel vies tegen, hij kreeg een ijspegel in bed en ging mokken als een bokito..quote:Op donderdag 17 april 2025 22:01 schreef freaky40 het volgende:
Olof is gewoon een narcist en een bokito en die heeft een lekker hapje en gaat heel tof zitten doen, waar Femke begrijpelijk niets mee kan. Maar goed, de storm is dus gaan liggen....maar voor hoe lang...
Ik kan die opmerking van Olof niet vergeten dat ze goed kan acteren. Blijkbaar doet ze zich toch anders voor als de camera's draaien. Het zelfde gevoel heb ik een beetje met Dennis, ik hoop het niet want ik vind hem met Stefan echt een leuk stel.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Brrrr, dan kan Femke hopelijk voor haar wel wat beter krijgen dan deze patjepeeer.
Nou, daar in geloof ik dan wel Olof, Femke liet al een beetje doorschemeren hoe ze is toen ze Olof terecht wees op zijn vieze manieren, ze is wel een tiepje dat onzekere (bokito-vet-opgeblazen-ego) mannen nog meer onzeker kan maken door giftige opmerkingen.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan die opmerking van Olof niet vergeten dat ze goed kan acteren. Blijkbaar doet ze zich toch anders voor als de camera's draaien. Het zelfde gevoel heb ik een beetje met Dennis, ik hoop het niet want ik vind hem met Stefan echt een leuk stel.
Ik vind Olof wel leukquote:Op donderdag 17 april 2025 22:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, daar in geloof ik dan wel Olof, Femke liet al een beetje doorschemeren hoe ze is toen ze Olof terecht wees op zijn vieze manieren, ze is wel een tiepje dat onzekere (bokito-vet-opgeblazen-ego) mannen nog meer onzeker kan maken door giftige opmerkingen.
En ja, Femke is hierin geen slachtoffer. Ze is ook met haar volle verstand dit avontuur in gegaan (lekker veel exposure) maar dan nog blijft het feit dat Olof zich gedroeg als een bokito..
Nee ik meen het echt er zit best een gevoelig mens onder dat botte.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je meent het? Als gangmaker op een feestje, kan nog net.
Oh, jesus, Putin heeft ook zijn gevoelige kanten, alleen die acties, he, dat is een beetje rottig.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik meen het echt er zit best een gevoelig mens onder dat botte.
Tja dat is best een prima vergelijkingquote:Op donderdag 17 april 2025 22:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, jesus, Putin heeft ook zijn gevoelige kanten, alleen die acties, he, dat is een beetje rottig.
quote:Op donderdag 17 april 2025 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja dat is best een prima vergelijking
Ik ga vast mijn mening bijstellen na meer afleveringen.quote:
Ze vind hem sowieso niet aantrekkelijk genoeg.quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:29 schreef W00fer het volgende:
Bram kan het ook niet echt goed doen bij Eva.
Is dat zo raar? Verbaasd me eigenlijk dat het niet meer gebeurd.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:19 schreef W00fer het volgende:
[..]
Joey en Svea die nu al sex gehad hebben
Ja die Olof wordt ook als een klier neergezet, zijn ze goed in bij RTL, en die Femke is een zeiktrut drama Queens vreselijk mokkel.quote:
Toch niet in de huwelijksnacht als je net iemand kent? Het is niet iemand die je uit de kroeg oppikt voor een ONS?quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:30 schreef Gunner het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Verbaasd me eigenlijk dat het niet meer gebeurd.
Olof doet het Sinterklaashuis. Dat doe je toch eigenlijk alleen voor kinderen? Toch niet om rijk van te worden neem ik aan. Het is geen Dennis die te pas en onpas met zijn weelde loopt te pronken.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:42 schreef casita het volgende:
[..]
Ja die Olof wordt ook als een klier neergezet, zijn ze goed in bij RTL, en die Femke is een zeiktrut drama Queens vreselijk mokkel.
Een geen idee waar montpellier ligt, snap wel dat de kwaliteit van het onderwijs achteruit holtquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:35 schreef Soury het volgende:
Ik ben echt in shock dat die twee basis school leerkrachten geen enkel woordje Frans spreken. Ik dacht dat ze aan het grappen waren over wat wijn in het Frans is maar volgens mij was dat echt
Ze wisten niet eens wat het Franse woord voor wijn is. Als je dat al niet weet dan wordt je vakantie in Frankrijk sowieso niksquote:Op dinsdag 22 april 2025 07:43 schreef Magica het volgende:
[..]
Een geen idee waar montpellier ligt, snap wel dat de kwaliteit van het onderwijs achteruit holt
Gaat het ook niet worden met die 2quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:29 schreef W00fer het volgende:
Bram kan het ook niet echt goed doen bij Eva.
Hoe kan Joey het nu weer verpest hebben? Draaide het reuzenrad te snel?quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:20 schreef roos94 het volgende:
Die svea joey lijkt me storm in glas water. Voor de views.
Rowan & Astleigh waren veel respectvoller naar elkaar. Gunden elkaar de rust ipv de hele tijd eisen te stellen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:03 schreef freaky40 het volgende:
Nee potentiële red flags all over. Was al bang dat dit seizoen alles goed zou gaan, maar gelukkig niet. In aflevering 10 was het echt Gio zijn momentje, maar een kleine opleving slechts want mevrouw Hinke is nog niet overtuigd. Marcella is een leukerd, maar ik associeer haar totaal niet met foute mannen, daar lijkt ze me net iets te keurig voor. Ook voor Joey en dat meisje komen er donkere wolken aan dus het valt nog maar te betwijfelen of dit een Rowan-Asthleigh gaat worden van dit seizoen.
Echt hèquote:Op woensdag 23 april 2025 01:18 schreef W00fer het volgende:
Vleesfonduen met Bjorn en Marcella.
Beetje schril contrast met de sensuele dans op vakantie...
Dat zeg ik, ze moet het bij haar hondje houden qua relaties.quote:Op woensdag 23 april 2025 02:03 schreef W00fer het volgende:
Eva blijft spijkers op laag water zoeken. Iedereen is jovialer in sociaal gezelschap. Zij verwijt hem dat hij dat niet is 1 op 1.
Ik bedoel waar is zij het fuidnummer dan?
Bjorn steekt zijn stukje vlees liever in een ander stukje vlees....hè what, what?!quote:Op woensdag 23 april 2025 01:18 schreef W00fer het volgende:
Vleesfonduen met Bjorn en Marcella.
Beetje schril contrast met de sensuele dans op vakantie...
Ik vind haar maar een vervelende en arrogante vrouw. Waar ze dat vandaan heeft is op het einde ook wel duidelijk.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:01 schreef roos94 het volgende:
Eva is 31 en woont al "31 jaar alleen".
Heel knap!
Ik heb zelf geen gemakkelijk leven en ieder huisje zal zijn kruisje kennen maar bij sommige deelnemers heb ik totaal niet het idee dat ze tegenslagen gekend hebben en daardoor enige nederigheid kennen.quote:Op woensdag 23 april 2025 18:30 schreef roos94 het volgende:
Aflevering 11
Cappucinootje chocolaatje is weer afgevinkt van de bingolijst
Eva die tijdens de spelletjesavond de hele tijd verveeld met haar hand onder haar kin leunt. Meid, schei er lekker mee uit anders. Stap uit de show. Deze trek ik slechtDe ouders van Eva zijn al net zo vervelend met een heel nare houding. Ik had trouwens heel ander type echtpaar verwacht bij haar ouders eigenlijk.
Bij Dennis gaat het alleen maar om de seks. Pfff.
Wat is er mis met Mariska?quote:Op woensdag 23 april 2025 20:52 schreef roos94 het volgende:
Van de vrouwen is alleen Svea eigenlijk niet vervelend. De rest is allemaal kut.
Patrick ben jij dat?quote:Op woensdag 23 april 2025 21:01 schreef totebel het volgende:
Wat me eigenlijk opvalt bij alle stellen; ze communiceren niet op de juiste manier met elkaar
Zucht, hoe oud ben je?quote:
Ik heb wel ook het idee dat op Svea na, de vrouwen hun mannen niet fysiek heel interessant vinden en andersom de mannen de vrouwen wel. Terwijl ik toch denk dat t vloeiender gaat als dat andersom is in t begin.quote:Op woensdag 23 april 2025 21:05 schreef totebel het volgende:
[..]
Zucht, hoe oud ben je?
Het is gevoeglijk bekend dat communicatie (of het gebrek daar aan) relaties doet sneuvelen
Eva is gewoon niet eerlijk, ze zegt in bijzijn van Bram dat alles leuk en gezellig is en voor de camera zegt ze iets anders. Ik vind haar ook snerend tegenover hem.quote:Op woensdag 23 april 2025 02:02 schreef Firuze60 het volgende:
Yvonne, de moeder van Eva, voelt het precies aan, meer dan vriendschap wordt het niet, Bram.
Hij zei haar niet leuk te vinden terwijl hij haar duidelijk leuk vond en dat vind ze moeilijk merk ik, dat zijn woorden niet bij acties lijken te passen, maar ik vind het moeilijk dit iemand kwalijk te nemen want zij zei eerst heel duidelijk t niet te voelen en vroeg het toen direct dan hem.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Eva is gewoon niet eerlijk, ze zegt in bijzijn van Bram dat alles leuk en gezellig is en voor de camera zegt ze iets anders. Ik vind haar ook snerend tegenover hem.
Ja ik vind haar niet erg sympathiek, dus ik kijk er wat gekleurd naar.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:50 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Hij zei haar niet leuk te vinden terwijl hij haar duidelijk leuk vond en dat vind ze moeilijk merk ik, dat zijn woorden niet bij acties lijken te passen, maar ik vind het moeilijk dit iemand kwalijk te nemen want zij zei eerst heel duidelijk t niet te voelen en vroeg het toen direct dan hem.
Maar sindsdien vind ik dat ze bij de camera wel heel erg "ik voel het niet" is nee, en hij heeft het wel door maar omdat het nog niet direct gezegd is hoopt hij op meer denk ik.
Ik heb bij de meeste kandidaten wel zo van "ik snap dat je vrijgezel bent"quote:Op woensdag 23 april 2025 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik vind haar niet erg sympathiek, dus ik kijk er wat gekleurd naar.
Heb ik ook, gun haar wel echte verliefdheid. Maar ja, dat gaat zo echt niet lukken.quote:Op woensdag 23 april 2025 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik vind haar niet erg sympathiek, dus ik kijk er wat gekleurd naar.
Ze hebben bij Gio en Hilke, Bjorn en Marcella en Eva en Bram meer gekeken naar vind de man haar leuk dan vind de vrouw de man leuk denk ik. En hier gaat het ram mis.... ik heb het idee dat een vrouw dit toch eerder moet hebben door dit programma en dat een man sneller tevreden is...quote:Op donderdag 24 april 2025 00:32 schreef Dazalbest1 het volgende:
Wel vind ik het apart dat de experts zeiden dit seizoen beter te hebben gezocht naar matches op basis van uiterlijk en aantrekkingskracht![]()
![]()
![]()
Die Eva is inderdaad het toppunt!quote:Op donderdag 24 april 2025 08:30 schreef roos94 het volgende:
Wanneer gaan ze nou eens kappen met , dit heb je gister gezien, dit ga je vandaag zien, en dit ga je straks zien, en dit ga je morgen zien.
Stoooooop! Stop stop stop!
Ik krijg bij Bram wel gay vibes maar misschien heb ik het mis. Eva is weer lekker op dreef tijdens het diner. Ze gooit de hele tijd Bram onder de bus en daarna gaat ze zeggen dat hij haar onder de bus gooit. Nul zelfreflectie. Wegwezen. Lekker terug naar Amsterdam meid.
Zero accountability is helaas een probleem waar meer vrouwen mee te maken krijgen...quote:Op donderdag 24 april 2025 08:30 schreef roos94 het volgende:
Wanneer gaan ze nou eens kappen met , dit heb je gister gezien, dit ga je vandaag zien, en dit ga je straks zien, en dit ga je morgen zien.
Ik krijg bij Bram wel gay vibes maar misschien heb ik het mis. Eva is weer lekker op dreef tijdens het diner. Ze gooit de hele tijd Bram onder de bus en daarna gaat ze zeggen dat hij haar onder de bus gooit. Nul zelfreflectie. Wegwezen. Lekker terug naar Amsterdam meid.
Oeps, herken je jezelf misschien? Olof is gewoon een lompe onzekere boer zonder enige zelfreflectie die al zijn onzekerheid projecteert op Femke. Femke vind ik trouwens ook een onaangenaam mens.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:07 schreef W00fer het volgende:
Olof is wel eerlijk dat er dingen spelen waardoor hij wat bevestiging nodig heeft.
Dat dat dan zo genadeloos afgestraft wordt door Lennart die vind dat alles een beschuldiging is, klopt dat wel?
Dat het misschien anders had gekund, ja dat is bij zoveel dingen. Niet iedereen communiceert even makkelijk.
Ik heb hier al voorbij zien komen dat het een lompe boer is en dat herken ik niet.
Ik zie Olof als een volwassen kleuter die continu bevestiging nodig heeft. Als je een slechte jeugd hebt gehad of je opleiding verkloot, en je hebt daar blijkbaar last van, dan moet je dat niet op je vrouw projecteren, dan moet je in therapie gaan.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:07 schreef W00fer het volgende:
Olof is wel eerlijk dat er dingen spelen waardoor hij wat bevestiging nodig heeft.
Dat dat dan zo genadeloos afgestraft wordt door Lennart die vind dat alles een beschuldiging is, klopt dat wel?
Dat het misschien anders had gekund, ja dat is bij zoveel dingen. Niet iedereen communiceert even makkelijk.
Ik heb hier al voorbij zien komen dat het een lompe boer is en dat herken ik niet.
Dat dus...en een vraag als "zou je het op mij kunnen?" Is op zijn minst niet heel erg subtiel. Persoonlijk zou ik zo erg afknappen op zo'n opmerking, dat de eventuele lustgevoelens die ik zou hebben meteen down the drain zouden gaan. Gatver, zo platvloersquote:Op donderdag 24 april 2025 18:47 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik zie Olof als een volwassen kleuter die continu bevestiging nodig heeft. Als je een slechte jeugd hebt gehad of je opleiding verkloot, en je hebt daar blijkbaar last van, dan moet je dat niet op je vrouw projecteren, dan moet je in therapie gaan.
Het is als volwassene je eigen verantwoordelijkheid om af te rekenen met je issues uit het verleden.
Dan kan half Nederland wel in therapie. Je moet niet altijd alles zelf oplossen maar hier ook over kunnen praten.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:47 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik zie Olof als een volwassen kleuter die continu bevestiging nodig heeft. Als je een slechte jeugd hebt gehad of je opleiding verkloot, en je hebt daar blijkbaar last van, dan moet je dat niet op je vrouw projecteren, dan moet je in therapie gaan.
Het is als volwassene je eigen verantwoordelijkheid om af te rekenen met je issues uit het verleden.
Ik vind dat je problemen bespreekbaar moet kunnen maken zonder dat het gelijk als projecteren gezien wordt.quote:Op donderdag 24 april 2025 17:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oeps, herken je jezelf misschien? Olof is gewoon een lompe onzekere boer zonder enige zelfreflectie die al zijn onzekerheid projecteert op Femke. Femke vind ik trouwens ook een onaangenaam mens.
Gezien de wachtlijsten in de GGZ denk ik dat je je nog vergist in hoeveel mensen er bij enige vorm van psychische hulpverlening lopenquote:Op donderdag 24 april 2025 18:53 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dan kan half Nederland wel in therapie. Je moet niet altijd alles zelf oplossen maar hier ook over kunnen praten.
Dat komt niet door de vraag, maar door het lage aanbod. Bovendien hebben verzekeraars er een stem in hoeveel mensen behandeld worden. Daarnaast is er een enorm personeelstekort en is door vergrijzing de GGZ sterk verkleind, decentraal gaan werken en wordt je na een online cursus de keien op geschopt.quote:Op donderdag 24 april 2025 19:02 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Gezien de wachtlijsten in de GGZ denk ik dat je je nog vergist in hoeveel mensen er bij enige vorm van psychische hulpverlening lopen
Dat sla ik altijd over, dat kan.quote:Op donderdag 24 april 2025 08:30 schreef roos94 het volgende:
Nee hoor ik vind het ook wel een ok kerel. Hij heeft een keer gezegd dat ze afstandelijk was en dat heeft ze denk ik al 20 keer aangehaald. En wat is dat met vrouwen die hun jas niet uitdoen maar over hun schouder hangen. Ik zie dat vaker alsof ze een cape hebben ofzo.quote:Op donderdag 24 april 2025 14:07 schreef W00fer het volgende:
Daarmee geven ze aan dat ze niet boos, maar superboos zijn.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind het ook wel een ok kerel. Hij heeft een keer gezegd dat ze afstandelijk was en dat heeft ze denk ik al 20 keer aangehaald. En wat is dat met vrouwen die hun jas niet uitdoen maar over hun schouder hangen. Ik zie dat vaker alsof ze een cape hebben ofzo.
Badwomanquote:Op donderdag 24 april 2025 21:38 schreef Benny het volgende:
[..]
Daarmee geven ze aan dat ze niet boos, maar superboos zijn.
Ik moet daar ook elke keer naar kijken. Het is iets blijvends blijkbaar, niet erg aantrekkelijk. Arme Bjornquote:Op donderdag 24 april 2025 21:39 schreef freaky40 het volgende:
Het was me wat dat koppelsdiner, en dan het commentaar er bij van die 'specialisten' is tenenkrommend. Evelien nog net niet juichend jankend dat er blijkbaar toch een koppeltje gaat slagen, Mariska en Peter.
Olof en Femke; stereotype faalkoppel van een doorsnee MAFS season. Dat komt echt niet meer goed.
Marcella is wel een ijskonijn en doet me denken aan Suzanne van vorig seizoen best wel knap maar erg onzeker en gesloten naar Bjorn. Wat heeft die Bjorn voor 'aidsplek' bij zijn mondhoek trouwens, wordt er een beetje onpasselijk van. Ik zie tot op dit moment nog 3 koppels die de eindstreep dus ook eindgesprek hebben overleefd: Mariska en Peter, Stefan en Dennis en Joey en Svea....maar er kan nog van alles gebeuren. Het zou een 'bizar' seizoen worden volgens de makers dus het kan ook zomaar zijn dat er stellen uit elkaar gaan waarvan we nu denken die blijven wel bij elkaar in ieder geval gedurende het programma. Denk dat er dus nog wel plottwisten aan komen.
Ik dacht ook dat het een koortslip was. Maar niet dusquote:Op donderdag 24 april 2025 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet daar ook elke keer naar kijken. Het is iets blijvends blijkbaar, niet erg aantrekkelijk. Arme Bjorn
Een koortslip op je trouwdag zou ik ook niet echt aantrekkelijk vinden.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het een koortslip was. Maar niet dus
Je maakt het er niet beter opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heet een cape dress. Sinds het twee jaar terug in Emily in Paris te zien was, is het erg populair geworden.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind het ook wel een ok kerel. Hij heeft een keer gezegd dat ze afstandelijk was en dat heeft ze denk ik al 20 keer aangehaald. En wat is dat met vrouwen die hun jas niet uitdoen maar over hun schouder hangen. Ik zie dat vaker alsof ze een cape hebben ofzo.
Ik vind het stomquote:Op donderdag 24 april 2025 21:49 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Dat heet een cape dress. Sinds het twee jaar terug in Emily in Paris te zien was, is het erg populair geworden.
Dus Femke had gewoon geen jas aan, wat ook niet gek is want dat past helemaal niet over zo'n jurk. En ik begreep dat dit in november ofzo was opgenomen (omdat Peter en Mariska gingen carnavallen). Dus dat was vast fris
Ik vind het net alsof je er weer snel vandoor wil gaan. Hou mijn jas maar aanquote:Op donderdag 24 april 2025 22:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hahaha, ik vond het haar wel leuk staan, soort Maxima jurk.
Ja helaas een bekend verschijnsel. 1 ding uit de context trekken en dat dertig keer herhalen als super kwetsend.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu ja, ze waant zich wel een diva uiteraard.quote:Op donderdag 24 april 2025 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het net alsof je er weer snel vandoor wil gaan. Hou mijn jas maar aan
Zo’n capedress had ze ook in aflevering 1 aan toen ze bruidsjurken ging passen. Een rode.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:49 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Dat heet een cape dress. Sinds het twee jaar terug in Emily in Paris te zien was, is het erg populair geworden.
In een normale situatie was Olof allang geblokkeerd op alles hoor.. Als iemand tegen je zegt dat mevrouw X of Y hem wel interessant vond en dat als jullie niks worden hij het wel met haar zou proberen dan nemen de meeste vrouwen (terecht) de benen. En als je iemand je een dag niet appt gelijk beschuldigen via de app is ook niet bepaald aantrekkelijk.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Half Nederland faalt dan ook nogal op het gebied van emotionele ontwikkeling en communicatie, dus dat zou inderdaad geen overbodige luxe zijn.quote:Op donderdag 24 april 2025 18:53 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dan kan half Nederland wel in therapie. Je moet niet altijd alles zelf oplossen maar hier ook over kunnen praten.
Volledig offtopic verder, maar het zijn ook gewoon statistieken. Het sterft bijvoorbeeld van de mensen met depressie- en burnoutklachten, negatief zelfbeeld en wat niet. 20% van de mensen krijgt in zijn leven last van een angststoornis.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:30 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Half Nederland faalt dan ook nogal op het gebied van emotionele ontwikkeling en communicatie, dus dat zou inderdaad geen overbodige luxe zijn.
Nu vind ik Femke ook niet geel sympathiek overkomen, maar hij liep wel vanaf minuut 1 voortdurend aan haar te frunneken en te bepotelen en toen ie zijn zin niet kreeg ging ie lopen mokken. Zo gek vind ik het echt niet dat iemand daar in zo'n vroeg stadium (nog) niet van gediend is.quote:Op donderdag 24 april 2025 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 april 2025 21:49 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Dus Femke had gewoon geen jas aan, wat ook niet gek is want dat past helemaal niet over zo'n jurk. En ik begreep dat dit in november ofzo was opgenomen (omdat Peter en Mariska gingen carnavallen). Dus dat was vast fris
Ik hoor naar aanleiding van dit bericht dat Hinke de manager a.k.a. Danny wilt sprekenquote:Op vrijdag 25 april 2025 17:43 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind Hinke een 'Karen' en ultra dominant. Dit gaat never nooit werken met Gio. Zij overklast hem in alles straks en wordt totaal overlopen.
Bij mij ging mijn gayradar (zelf geen gay overigens) volledig af. Typisch gevalletje kastheameau.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:25 schreef matthijst het volgende:
Wat een mafklapper die Olof.
Doet me aan Sam Gooris denken. Dat hoofd.
Die Peter lijkt wel gay. Met z'n "beste vriendinnetjuuuh".
Was het niet zo dat veel volwassenen eigenlijk kinderen zijn in het lichaam van een volwassene?quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:30 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Half Nederland faalt dan ook nogal op het gebied van emotionele ontwikkeling en communicatie, dus dat zou inderdaad geen overbodige luxe zijn.
Eveline zei anders dat ze bij MAFS streng filteren op mensen met psychische problemen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:14 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Volledig offtopic verder, maar het zijn ook gewoon statistieken. Het sterft bijvoorbeeld van de mensen met depressie- en burnoutklachten, negatief zelfbeeld en wat niet. 20% van de mensen krijgt in zijn leven last van een angststoornis.
Er wordt amper over gesproken maar zo bijzonder is het allemaal niet.
Vrouwen die vanalles eisen heeft ook wel met de feminiseringsgolf te maken en het moderne datelandschap na me-too. Alle mannen zijn klootzakken en ze kunnen vooral niet veel goed doen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 16:58 schreef Dazalbest1 het volgende:
Bjorn moet zich gewoon voorlopig niet scheren en een fatsoenlijke baard kweken.... denk niet dat hij dr knapper op wordt maar het lijkt me iig iets beter zonder die vlekken....
Ik vind het gewoon toch best faal allemaal dit seizoen. Vrouwen die van alles eisen, de mannen laten spartelen terwijl al duidelijk is dat ze hun man niet eens aantrekkelijk vinden...
Gio is eigenlijk zo lelijk niet maar vooral erg ongemakkelijk....
Had trouwens niet door dat hij en Hinke zo enorm groot zijn!!!
Olof komt met Koningsdag optreden in Eindhoven zag ik op de juicechannels.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:25 schreef matthijst het volgende:
Die Peter lijkt wel gay. Met z'n "beste vriendinnetjuuuh".
Ik vind hem eigenlijk best zielig. Die gast is zo gigantisch onzeker over zijn voorkomen, dat je er medelijden mee begint te krijgen.quote:Op vrijdag 25 april 2025 18:25 schreef matthijst het volgende:
Er zijn er over de jaren ook velen geweest die allerlei issues hadden en waarvan ik me afvroeg of ze überhaupt klaar waren voor een volgende relatie. Een voorbeeld daarvan was Kim (van Antoine. Niet die zure).quote:Op zaterdag 26 april 2025 03:42 schreef W00fer het volgende:
Olof is wel eerlijk over wat er aan de hand is. Er zijn er genoeg in het MAFS gilde die ook genoeg problemen hebben maar pretenderen dat het fantastisch gaat. En dan heb ik het ook over eerdere seizoenen. Nicole bijvoorbeeld, die midden op de autoweg aan de handrem trekt. Je had wel kunnen verongelukken...
Je verwacht het nietquote:Op vrijdag 25 april 2025 22:30 schreef W00fer het volgende:
[..]
Olof komt met Koningsdag optreden in Eindhoven zag ik op de juicechannels.
Hij is al begonnen met uitmelken van zijn BN'er status.
Psychische problemen en issues kunnen samen gaan, maar zijn niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 25 april 2025 22:28 schreef W00fer het volgende:
[..]
Eveline zei anders dat ze bij MAFS streng filteren op mensen met psychische problemen.
Apenbioloog Patrick kan echt wel zien of een deelnemer alleen kan zijn, hoe ze in een groep zijn en wat voor sociaal wenselijk gedrag ze vertonen toch?quote:Op zaterdag 26 april 2025 05:12 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er zijn er over de jaren ook velen geweest die allerlei issues hadden en waarvan ik me afvroeg of ze überhaupt klaar waren voor een volgende relatie. Een voorbeeld daarvan was Kim (van Antoine. Niet die zure).
Maar goed, sommigen hebben die zelfkennis niet en zijn gewoon altijd bezig met daten of moeten in een relatie zijn, simpelweg omdat ze niet alleen kunnen zijn. Ik denk dat je die mensen er ook lastig uit filtert vooraf.
Over het algemeen doen de homo's het altijd goed bij de vrouwelijke (ex)deelnemers van MAFSquote:Op zondag 27 april 2025 00:52 schreef W00fer het volgende:
Als ik op de Instagram van Dennis kijk zie ik geen Stefan. Tenzij hij vakkundig buiten beeld wordt gehouden. Andersom is Stefan Koningsdag vieren met een aantal dames van vorige seizoenen MAFS.
Svea is er ook bij, zonder Joey
Klopt. Waarschijnlijk ook gewoon een metro man.quote:Op zondag 27 april 2025 12:59 schreef roos94 het volgende:
Peter kan ook nog gewoon bi zijn he. Of een feminine hetero.
Dennis is een beetje een grachtengordel heameau, woont in Vucht maar wil het liefst naar Amsterdam en op een bakfiets rijden.quote:Op zondag 27 april 2025 12:29 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
Ik heb dit topic eindelijk gevonden (ben nog niet zo lang lid en ik zat vaker mee te lezen bij Momfluencers). Dus ik heb niet alles teruggelezen, maar wat ik las over Peter dacht ik ook gelijk. Die is gay. Kan niet anders.
Eva geeft Bram geen kans. Ik weet niet of jullie al tot de laatste aflevering tot nu toe hebben gekeken, maar ik vind haar ontzettend hard naar hem toe. Vreselijke harde grapjes maken er zit geen vriendelijkheid in. Voor de camera doet ze net alsof ze nog een kans geeft, maar dat is absoluut niet zo. Haar gezicht straalt ook voor geen meter.
Dennis vind ik eigenlijk ook een beetje nep. Het lijkt allemaal zo geacteerd bij hem, de manier hoe hij praat, bijvoorbeeld. Ik kan er niks mee, alleen maar alarm bellen 😗
Vught is wel een beetje de grachtengordel van het zuiden he.quote:Op zondag 27 april 2025 20:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dennis is een beetje een grachtengordel heameau, woont in Vucht maar wil het liefst naar Amsterdam en op een bakfiets rijden.
Vught kennen we vooral van de PI.quote:Op zondag 27 april 2025 20:28 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Vught is wel een beetje de grachtengordel van het zuiden he.
Voor het pand wat hij in Vught heeft betaal je in Amsterdam denk ik minimaal 8 ton tot een miljoen.quote:
Ik vind het vooral raar dat ze meer diepgang wil, maar dat ze die bal voor mijn gevoel heel erg bij Bjorn legt. Terwijl hij dat ook mist.quote:Op dinsdag 29 april 2025 00:30 schreef W00fer het volgende:
Marcella wil continu als een prinses behandeld worden. De hint dat ze daarmee Bjorn wegjaagt komt niet echt binnen...
Kunnen we misschien ophouden om het een aidsvlek te noemen?quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:38 schreef matthijst het volgende:
Gio komt met een donkere trui en spijkerbroek uit de paskamer. Hinke, in een donker shirt en spijkerbroek: "nee, ik vind het nog niet echt wat, een beetje basic".
Het blijft een aparte show. Zo'n bjorn met die aidsvlek, daarvan weet je toch zodra hij de trouwkamer binnenkomt: dit is niks voor mij?
Ik weet niet wat voor vlek het is, maar als meer mensen het zo noemen dan is dat schijnbaar waar het aan doet denken.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kunnen we misschien ophouden om het een aidsvlek te noemen?
Misschien mag ik het niet zeggen maar veel vrouwen tegenwoordig leggen de bal bij de man. Je kan het simpelweg niet goed doen. Zagen we ook in eerdere seizoenen met Johan. Die werd ook afgeblaft om alles.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Marcella niet leuk.
Ik vind Eva niet leuk.
Beide van die vrouwen die zeggen het niet te voelen en dan voor zichzelf enorm balen, maar er zelf echt geen ene zak aan doen en t ook niet balen vinden voor de man in kwestie. Zij zij zij. Allemaal zij.
Ik vind Mariska leuk
Bram was bij Marcella toch? Haar vader zei nog; zo je voelt je al thuis (of iets in die geest)quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:28 schreef W00fer het volgende:
Wat me trouwens opviel is dat ze heel apart filmen.
Dennis bij Stefan samenwonen en andersom
Peter bij Mariska maar andersom niet
Svea bij Joey maar andersom niet
Olof en Femke uberhaupt geen samenwonen
Marcella bij Bjorn maar andersom niet
Bram woont samen bij Eva maar andersom niet
Hinke bij Gio maar andersom niet
Waarom springen ze nu in aflevering 14 ineens naar die koppelsweek?
Als je die nog 2 afleveringen rekt heb je aflevering 17 en 18 nog voor de eindgesprekken. Misschien is RTL een beetje teleurgesteld in de kijkcijfers? Vorige week 1.6 miljoen nu nog maar 915.000.
Misschien dat ze er daarom wat meer sensatie in gooien.
Ja die is leuk he, heb ze nu allemaal gezien alleen komen ze nog een keer samen, denk dat die er pas vrijdag op komtquote:Op dinsdag 29 april 2025 12:15 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben afgehaakt, vind MAFS Australia veel leuker
Die is echt veel leukerquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die is leuk he, heb ze nu allemaal gezien alleen komen ze nog een keer samen, denk dat die er pas vrijdag op komt
O wist niet dat je het ook op Youtube kon volgen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die is echt veel leuker![]()
Ik volgde de drama ook op YT![]()
Ik weet al wel wie bij elkaar blijft en wie nu met een ander een relatie heeft![]()
MAFS zelf niet maar je hebt wel net als met BB podcasts waarin de uitzendingen besproken wordenquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wist niet dat je het ook op Youtube kon volgen.
Misschien ga ik zo wel zoeken ben benieuwd zeker gezien de voorstukjes
Wat een rare lui zitten daar toch tussen die Jacqueline die spoort niet hoor
Daar zijn toch alle mannen vrouwenmeppers en/of crimineel?quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:15 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben afgehaakt, vind MAFS Australia veel leuker
Sowieso erg vervelend dat beoordelen. Alsof het een of andere vleeskeuring is. Net als Peter, die geen stereotype alfamannetje is en daarom meteen voor kasthomo wordt versleten.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kunnen we misschien ophouden om het een aidsvlek te noemen?
Hypocrietquote:Op maandag 14 april 2025 11:46 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat een irritant kutwijf die Karin. Eileen reageerde een beetje dramatisch en theatraal maar ik had haar met die schaal in d’r gezicht geslagen. Hou je bek nou eens even man
Bloed onder je nagels vandaan.
Vaak zie je dat vrouwen die niet per se aantrekkelijk zijn nog wel een lief karakter hebben maar dat heeft Karin ook al niet. Want een vervelend figuur
Ik loop toch niet in te hakken op het uiterlijk of te speculeren over de geaardheid van deelnemers of wel?quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:57 schreef matthijst het volgende:
Ach ja, voor de liefde hoef je het nauwelijks te kijken.
Hoeveel van die koppels blijven bij elkaar.
Hele idee is toch mensen kijken. Net als bij de B&B vol liefde, met Mike en z'n mama.
[..]
Hypocriet![]()
Nee johquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:53 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Daar zijn toch alle mannen vrouwenmeppers en/of crimineel?
Waar heb jij aflevering 14 gezien, ik zie alleen 13. Hoe werkt het uberhaupt op Videoland? Ik kijk voor het eerst vooruit.quote:Op dinsdag 29 april 2025 00:30 schreef W00fer het volgende:
Aflevering 13
Smullen met Femke en Olof
Nu online
Marcella wil continu als een prinses behandeld worden. De hint dat ze daarmee Bjorn wegjaagt komt niet echt binnen...
Svea en Joey lekker Chineesje eten. Joey die bij zijn pa en ma eet
Geile Dennis blijft gewoon echt een irritatiepuntje van me. Misschien is het bij Marcella en Bjorn beetje gevoelloos maar het ligt er hier gewoon te dik op.
Olof die aangeeft dat hij migraine heeft en zij vraagt of hij sorry zegt
Aflevering 14 (preview)
De koppelsweek. Eva moet met de billen bloot dat ze Bram niet wil. Ik vind dat hij er nog heel rustig onder blijft.
Kennelijk vind Stefan de sexuele grapjes wel genoeg geweest, terecht ook. Ik vond ook dat hij ontzettend veel toneel speelde dat hij het wel prima vond. Je merkte gewoon dat hij het niet prima vond.
Marcella die niet eerlijk is naar Bjorn, ze had gewoon moeten zeggen sorry dit wordt hem niet ipv aan het lijntje houden. Dan nog Olof en Femke, die weer vol naar hem uithaalt. Volgens mij zijn deze 2 puur bij elkaar gezet om 2 haantjes te hebben.
Aan 't einde van elke aflevering zie je al een paar min van de volgende aflevering. Met eigenlijk alle drama al.quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:41 schreef matthijst het volgende:
Zie ook alleen tm 13 in Videoland.
Waar komt die 14 dan vandaan.
Tering vent het is geen wedstrijd hequote:Op dinsdag 29 april 2025 20:36 schreef matthijst het volgende:
Haha, nee iemand een irritant kutwijf noemen die je voor d'r bek zou slaan met een schaal is classy, veeeeel beter dan een "vleeskeuring".
En je zegt zelf ook gewoon over Karin dat ze een vrouw is die niet per se aantrekkelijk is.
Speculeren over autisme is bij jou schijnbaar wel toegestaan, maar of iemand gay is mag niet.
Aantrekkelijkheid en fysieke kenmerken hebben niks met elkaar te maken zeker, Stepperoller?
Komt nog bij dat ze ook nergens voor open staat en hem continu op afstand houdt. Vind dat nog sneu ook want het lijkt me oprecht een goeie gozer.quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:39 schreef Day het volgende:
[..]
Waar heb jij aflevering 14 gezien, ik zie alleen 13. Hoe werkt het uberhaupt op Videoland? Ik kijk voor het eerst vooruit.
Overigens met je eens wat Marcella betreft. Bjorn beschuldigen dat hij geen initiatief neemt, maar ze is zelf een dooie. Echt zelden zo’n moeke gezien en ze is pas 31.
Femke wordt ook steeds irritanter. Ja, Olof is een lul, maar zij is ook echt geen lieverdje.
Nee dat begrijp ik maar dan moet je daar eerlijk over zijn en niet gaan huilen dat hij geen initiatief neemt. En als hij wel initiatief neemt, dan vindt ze het ongemakkelijk. Dan kan je het als man dus nooit goed doen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:05 schreef matthijst het volgende:
Snap ik niet. Ze valt gewoon niet op 'm. Dan heeft het toch geen zin om "open" voor iemand te staan.
Olof en Femke zijn typisch zo’n koppel waarbij de aantrekkingskracht er op zich wel is, maar waar een relatie alsnog niet gaat werken vanwege botsende karakters.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:20 schreef matthijst het volgende:
Ah ja, das suf ja.
Benieuwd of die coaches daar nog wat mee te maken hebben. Die zitten ook flink door te drammen, net als bij Olof. Normaal was die vrouw van hem al 10x weggevlucht maar nu gaat ze proberen eraan te werken.
Hij is gewoon nare kerel en zij is niet op haar achterhoofd gevallen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:30 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Olof en Femke zijn typisch zo’n koppel waarbij de aantrekkingskracht er op zich wel is, maar waar een relatie alsnog niet gaat werken vanwege botsende karakters.
Gevalletje “ik vind haar leuk maar het werkt niet tussen ons”.
Nou tering zeg de halve kamer is bedekt, wat moet je met zo'n fucking groot dingquote:Op dinsdag 29 april 2025 07:14 schreef Stepperoller het volgende:
Hinke met die aanstelleritus over die bankja voor het huis is het een relatief grote bank, maar zij heeft 'Nog nooit zo'n grote bank gezien'. Oh pls.
Dat verbaast me ook niet eigenlijk. En als je een schnabbel- of instacarriere wil en je bent te oud voor EOTB of Temptation Island, dan moet je wat natuurlijk :pquote:Op woensdag 30 april 2025 07:55 schreef DilanoNirvana het volgende:
Voor Olof was het pure reclame om mee te doen aan dit programma. Want in Eindhoven hangen posters nu van hem Olof treed op van MAFS
Ik vind Hinke ook een vervelend persoon met haar kruisverhoor. Het mooie is dat Gio hier sterker uit komt, persoonlijke groei etc. Zij is straks nog steeds een draak, en heel Nederland heeft dat nu ook kunnen aanschouwen.quote:Op woensdag 30 april 2025 09:44 schreef Meisjemetdeprei het volgende:
Alleen al door Eva en Marcella wil ik stoppen met kijken. Trieste vrouwen, de mannen krijgen geen kans en niks is goed. Ze communiceren ook niet eerlijk maar verwachten wel dat de ander gedachten kan lezen?!
Ik vind Olof dus wel leuk 🤣 Femke vind ik schijnheilig.
Haha, moest hier wel om lachen.quote:Op woensdag 30 april 2025 08:12 schreef Spablauw214 het volgende:
Marcella heeft het probleem wat zo veel vrouwen hebben: ze willen een lieve, zorgzame man maar tegelijkertijd het zaad van het alfamannetje. En dat gaat meestal niet zo lekker samen.
Volgens de juicechannels kwam hij niet opdagen. Misschien is hij door RTL teruggeflotenquote:Op woensdag 30 april 2025 07:55 schreef DilanoNirvana het volgende:
Voor Olof was het pure reclame om mee te doen aan dit programma. Want in Eindhoven hangen posters nu van hem Olof treed op van MAFS
De enige die het redden als stel, zijn Mariska en Peter denk ik.
Verder wordt het niks met de andere koppels.
Gio moet ook wel een beetje geholpen worden door andere kandidaten. Dat gebeurt niet echt heb ik het idee. Svea komt wel op voor Femke. Eigenlijk jammer dat de mannen altijd nog harder moeten lopen.quote:Op woensdag 30 april 2025 10:46 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vind Hinke ook een vervelend persoon met haar kruisverhoor. Het mooie is dat Gio hier sterker uit komt, persoonlijke groei etc. Zij is straks nog steeds een draak, en heel Nederland heeft dat nu ook kunnen aanschouwen.
Denk het wel, want volgens mij is het niet de bedoeling om voor de afronding van het programma al in de publiciteit te treden. Ook omdat het de geheimhouding heel erg onder druk kan zetten.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:03 schreef W00fer het volgende:
[..]
Volgens de juicechannels kwam hij niet opdagen. Misschien is hij door RTL teruggefloten
Ik krijg het idee dat Gio wordt geforceerd om iemand te zijn wie hij niet is. Waarna de vrouw weer kan gaan klagen dat het niet authentiek genoeg is, niet uit hemzelf komt, het een act is etc etc.quote:Op woensdag 30 april 2025 12:06 schreef W00fer het volgende:
[..]
Gio moet ook wel een beetje geholpen worden door andere kandidaten. Dat gebeurt niet echt heb ik het idee. Svea komt wel op voor Femke. Eigenlijk jammer dat de mannen altijd nog harder moeten lopen.
Dit. Maar dat heb ik met Eva ook.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:01 schreef Magica het volgende:
Erger me dood aan Marcella. Elke keer Björn vragen waarom doe je dit of dat nu pas. Zelf doet ze ook helemaal NIKS
Volgens mij zei Eva wel een keer dat ze het Bram ook gunde, maar wel minder vaak dan dat ze het zichzelf guntquote:Op woensdag 30 april 2025 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit. Maar dat heb ik met Eva ook.
Die Eva klaagde na t diner ook steen en been dat de anderen het wel hadden en dat ze het zo sneu vond voor zichzelf dat zij het niet had. Janken janken want ze gunde het zichzelf zo. Echt geen ENKEL woord dat ze t ook vervelend vond voor Bram. Alleen maar zij zij zij.
En Marcella ook. Voelt t niet, voelt geen diepgang, niks. Maar ik zie NUL moeite van hara kant. "Ja ik voel het niet, dus....".
Vind ik ook denk dat deze 2 koppels misschien wel getrouwd blijven.quote:Op woensdag 30 april 2025 16:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Mariska en Peter echt de leukste samen.
Hoop dat die t doorstaan.
En daarna Svea an Joey, lekker ongecompliceerd (nog).
Moest erg lachen om de boombox op het balkon
Mariska en Peter zijn echt heel leuk samen.quote:Op woensdag 30 april 2025 19:05 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Vind ik ook denk dat deze 2 koppels misschien wel getrouwd blijven.
En ik had het wel te doen met Stefan ik vind dat zo"n lieve jongen, Dennis verpest het komt ook niet meer goed.
Maar de reden waarom Dennis boos was is niet terecht, stefan mag best 2 uur in die hottub zitten, en dat zelfde geldt voir Olof dat zijn moeilijke mensen en snel jaloers.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:00 schreef Spablauw214 het volgende:
Dennis heeft waarschijnlijk gewoon een hoog libido en kan nergens heen met zijn hitsigheid. Hij lijkt er ook een wat lossere seksuele moraal op na te houden dan Stefan, die serieuzer is.
Stefan heeft het recht om hierin zijn eigen tempo te bepalen en hoeft zich niet onder druk te laten zetten. Maar dat het bij Dennis een keer gaat schuren begrijp ik ergens nog wel.
Marcella is alleen maar aan het zeiken. Niks is goedquote:Op woensdag 30 april 2025 14:01 schreef Magica het volgende:
Erger me dood aan Marcella. Elke keer Björn vragen waarom doe je dit of dat nu pas. Zelf doet ze ook helemaal NIKS
Die kleding was gewoon product placement marketing van OFM. Op het koppelsweekend komt dat koffertje duidelijk in beeld. Alle mannen van MAFS hebben hun gesponsorde pak op hun Insta gezet of moeten zetten.quote:Op woensdag 30 april 2025 15:24 schreef matthijst het volgende:
Olaf met z'n stabdaardblabla. "We moeten weer de diepte in". "Plezier zoals op de huwelijksreis". Welk plezier 😀
Hij wil de nieuwe Gaston worden. Aap uit de mouw.
Mooi met die Jacuzzi. Dat gejank van Olof en Dennis. Wat een kleuters. Bezitterig ventje die Olof. Freaky.
Femke in 10 jaar niet zoveel gehuild als in 2 weken. Waarom zit je er dan nog.
Gio met dat sneue hesje dat Hilke voor 'm uitgezocht heeft. Sjongejonge.
Ze doet alsof ze zelf bij de Vogue werkt. Dat boerinnetje.
Met die kleding ook. Tis net z'n moeder met d'r "dreft op een hoekje van de theedoek".
Vind die Eva wel geinig. Net als Marcella. Die hebben gewoon 2 gasten waar ze niet op vallen gekregen. Wat moet je daar nou mee.
Wel supervaag dat ze zit te janken. Er is geen aantrekkingskracht. Waarom moet hij dan moeite doen voor je?
Mariska en Peter. Net een tweeling. Passen wel goed bij elkaar.
Svea en Joey. Geinig. Wel vaag. Vrij rap seks maar "nog op zoek naar die spark".
Bjorn gaat de deur intrappen. Kan beter aan een dood paard gaan trekken. Het gaat niks worden. Nooit.
Die experts met die suffe oefeningen. Dr zijn 3 koppels die wat lijken te worden en dat is al vanaf het begin. Al die suffe trainingen halen niks uit voor die "ik voel het niet" koppels.
In de praktijk is het koppelsweekend als ze elkaar net 2 weken kennen hé.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:51 schreef freaky40 het volgende:
Wat een aflevering, het leek bij het gesprek met Carlo in het begin van de aflevering of iedereen na een jaar weer bij elkaar waren en alle koppels ook nog steeds bij elkaar zijn....niets blijkt minder waar want al snel er na kwam de drama. Ik vond het niet eens zo gek dat Femke even de jacuzzi in ging en Stefan ook. Dat gebeurde in de vorige seizoenen ook tijdens koppelsweekenden waarin er ook wat geventileerd werd buiten hun partner om. Er werd een heel ding van gemaakt, misschien aangezet door productie om een beetje TV te maken.
Hinke is een naar kind. Die staat of zit er altijd bij met en kijkt op zo'n manier van 'wat zal ik hier weer eens van vinden', echt een gigantische Karen dat kind en totaal geen partij voor Gio wat qua IQ wel een klein kind lijkt. Wordt totaal platgewalst door haar. Echt een slechte match. De enige 2 stellen die ik nog wel bij elkaar zie (of er moeten nog plottwisten komen gedurende dit seizoen), zijn Peter/Mariska en Joey/Svea.
Marcella en Bjorn liggen op totaal andere golflengtes hij snapt haar afhoudende lichaamstaal totaal niet. En hij denkt dat het nog allemaal goed gaat komen, not.
Morgen hangen er ook weer donderwolken boven het koppelsweekend-pand. Alles lijkt te gaan klappen als een soort domino-effect. Sensa!
Mwah ergens snap ik Dennis wel dat hij ook wat aandacht wil maar het komt bezitterig over.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:20 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Maar de reden waarom Dennis boos was is niet terecht, stefan mag best 2 uur in die hottub zitten, en dat zelfde geldt voir Olof dat zijn moeilijke mensen en snel jaloers.
Dat hele hottub-incident heb ik verder nog niet gezien ik baseer me op alles tot aan het koppelsdiner.quote:Op woensdag 30 april 2025 20:20 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Maar de reden waarom Dennis boos was is niet terecht, stefan mag best 2 uur in die hottub zitten, en dat zelfde geldt voir Olof dat zijn moeilijke mensen en snel jaloers.
Het was logisch geweest als ze vooraf hadden afgesproken dat ze alleen aandacht aan elkaar zouden geven, maar dat was niet zo en het ging om fucking 2,5 uur. Come on! Dennis heeft zich gewoon laten leiden door z’n macho vriend Olof (waarmee hij flink zat te roddelen over Femke) én door zijn eigen jaloerse ego. En trok dat ook door tijdens die workshop waarbij hij Stefan gewoon te kakken zette. Heel onvolwassen en heel naar.quote:Op woensdag 30 april 2025 22:16 schreef W00fer het volgende:
[..]
Mwah ergens snap ik Dennis wel dat hij ook wat aandacht wil maar het komt bezitterig over.
En tegelijkertijd wil ze wel dat hij moeite doet, initiatief neemt… als hij dat zou doen zou ze het weer opdringerig vinden waarschijnlijk.quote:Op woensdag 30 april 2025 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit. Maar dat heb ik met Eva ook.
Die Eva klaagde na t diner ook steen en been dat de anderen het wel hadden en dat ze het zo sneu vond voor zichzelf dat zij het niet had. Janken janken want ze gunde het zichzelf zo. Echt geen ENKEL woord dat ze t ook vervelend vond voor Bram. Alleen maar zij zij zij.
En Marcella ook. Voelt t niet, voelt geen diepgang, niks. Maar ik zie NUL moeite van hara kant. "Ja ik voel het niet, dus....".
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Nou inderdaad! Anderzijds denk ik ook niet dat het nut zou hebben, want ik denk dat, begrijpelijk, Stefan daar op dat moment echt geen trek in had gehad.quote:Op donderdag 1 mei 2025 01:53 schreef W00fer het volgende:
[...]
Waarom grepen de experts niet in?
[...]
Grappig dat iedereen er anders naar kijkt. Ik vind die Olof maar een vervelende bezitterige jankerd. Kerel schiet om alles in de stress. Was tijdens de huwelijksreis al afgehaakt bij die mafklapper.quote:Op donderdag 1 mei 2025 01:53 schreef W00fer het volgende:
Wat een enorme waanzin in aflevering 15.
Olof die aangeeft dat hij op zijn tenen moet lopen en zij erkent het niet en begint weer over wat zij mist.
Met andere woorden met moeite erkennen wat hij zegt.
Femke is een slechte verliezer. Ze heeft geen spijt van de uitspraak maar omdat ze betrapt is.
Leven niet te serieus nemen inderdaad, maar dit was wel ergquote:Ik moest wel lachen om de lachworkshop. Je moet het leven vooral niet te serieus nemen
Eens. Ik vind Marcella echt zo onsympathiek.quote:Op woensdag 30 april 2025 21:49 schreef Day het volgende:
Marcella werkt zó op m’n zenuwen!
Ze vertelt nu al 3/4 afleveringen: hij neemt geen initiatief. Maar wat doet zij dan? Volgens mij moet het van beide kanten komen, toch? Hij laat tenminste zien dat hij haar leuk vindt, wat wil ze nog meer? Zij vindt hem gewoon niet leuk, maar durft daar niet eerlijk voor uit te komen en leg alle verantwoordelijkheid bij hem. Wees dan zo eerlijk en trek gewoon de stekker eruit. Maar ook dat doet ze niet, maar hij toont geen initiatief.![]()
Zelfde geldt voor Eva. Die gaat nog een stuk verder en wordt gewoon vals. Wat ik dan wel tof van haar partner is dat hij het niet pikt en zoiets heeft van: ja, ze wil niet, dan ga ik er ook geen energie meer in stoppen. Maar ergens trekt ze dat ook niet.
Dennis heeft z’n ware gezicht laten zien en die is heel lelijk. Ik zou rennen als ik Stefan was.
Olof én Femke zijn beide triest en hebben beide andere belangen om mee te doen.
Aflevering 15 wordt heel veel drama, lijkt wel. Ben benieuwd.
Marcella zei in de jacuzzi dat er geen aantrekkingskracht is. Bjorn gaat dat pas horen als hij de tv uitzendingen kijkt. Ook pijnlijk.quote:Op donderdag 1 mei 2025 07:58 schreef matthijst het volgende:
Kijk elkaar maar even 20 minuten in de ogen![]()
Hilke is zo nep. Gaat blij naast Gio staan, maar volgens mij vindt ze 'm niks. Ja een soort puppy om op te voeden.
Bjorn, ouwe jankerd. Dat gedram over de deur openhouden.
Marcella heeft de deur dichtgetrapt. Eindelijk.
Bjorn had het niet verwacht. Hoe dan.
Bram blijkt Eva flink afgezeken te hebben. En dan ontkennen, alsof ze dat verzint![]()
"Ik hoop dat je er veel van hebt geleerd in ieder geval". Raar toontje. Doet ie 't gewoon nog een keer.
Olof. Die gast kan elke seconde omslaan.
Femke had gewoon weg moeten gaan. Die lacht inmiddels ook maar een beetje om die kneus. Misschien hoopt ze ook op een functie in de media. Real Housewives of Schubbekutteveen ofzo. Had beter meteen eerlijk kunnen zijn want ze weet al tijden dat het niks wordt. Nu zit ze voor Jan lul dagen extra met die gast.
Dat domme lachspelletje![]()
Stefan is wel een sneutje. Piepende bandjes weg. "Ik word keihard genaaid". Uhm nee niet, dat was juist Dennis' probleem. Lachen hoe die Dennis wegging. Je hoeft me ook niet meer te bellen
Dennis is iemand die graag in groepen is. Waarom hij dan op het koppelsweekend zich ging gedragen als een kindje dat te weinig aandacht of seks kreeg is belachelijk. Je weet toch dat er ook grappige activiteiten komen? Het kan niet alleen maar high class wijntjes drinken zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2025 11:28 schreef matthijst het volgende:
Dennis houdt er niet van om na 2 weken nog geen seks gehad te hebben lijkt het.
Dat vroeg zij toch? Hij wilde d'r spreken en Femke zei: kan ook wel nu, met iedereen erbij.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:04 schreef W00fer het volgende:
Dat hij daar de hele groep bij haalt is nergens voor nodig, maar wel slim.
Ik vond de aankomst van Lennart wel echt alsof de leraar er ineens bij kwam en iedereen zich een beetje schuldig voeldequote:Op donderdag 1 mei 2025 12:04 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dennis is iemand die graag in groepen is. Waarom hij dan op het koppelsweekend zich ging gedragen als een kindje dat te weinig aandacht of seks kreeg is belachelijk. Je weet toch dat er ook grappige activiteiten komen? Het kan niet alleen maar high class wijntjes drinken zijn.
In de preview van komende aflevering 16 is te zien dat hij spijt heeft.
Hoezo moodswings?
Bij Olof vind ik wel dat hij geleerd heeft om met haar dingen te bespreken. Dat hij daar de hele groep bij haalt is nergens voor nodig, maar wel slim. Anders was er geen bewijs hoe ze beiden reageerden. Wel goed dat Lennard het afkapte. De rest heeft er niet veel mee te maken.
Het werd een soort Gouden Kooi waarbij iedereen toeschouwer is.
Jammer dat we al bij aflevering 15 zijn. Ik verwacht er 18 want de eerste eindgesprekken zijn er al.
Het verbaasd me wel dat ze nog even snel het samenwonen van Gio bij Hinke met zijn ouders doen. Zo van oja er zijn 3 koppels minder om te filmen dus we moeten wat.
Dat doet Femke om Olof voor lul te zetten?quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat vroeg zij toch? Hij wilde d'r spreken en Femke zei: kan ook wel nu, met iedereen erbij.
Dat gaf ze een paar afleveringen terug ook al aan: dat ze zulke dingen liever op camera wilde besprken, want schijnbaar verdraait Olof de boel anders.
Hij bespreekt de dingen wel, maar op zo'n dwingende en jankerige manier. Zij heeft het altijd fout gedaan. Kleuter kan niet gewoon zn bek open trekken als ze in de jacuzzi zit, maar gaat dan lopen mokken.
Net als die Dennis.
Maar wat is door willen? 1 aflevering geleden wilde Dennis nog forever liefde, hij was niet getrouwd om vrienden te blijven...quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:19 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ik vond de aankomst van Lennart wel echt alsof de leraar er ineens bij kwam en iedereen zich een beetje schuldig voelde![]()
EN qua einde: volgensmij zijn we wel op het punt dat het gros weet of ze door wille of niet. Ik had bij Dennis en Stefan zo iets van: gaat het nou zo goed of is het meer een fake it till you make it, maar dat sloeg ook wel heeeeeel intens op mij de eerste woordenwisseling zeg.
Klopt, dat vroeg ze. Kan ik me wel voorstellen, want er is ondertussen al redelijk een patroon van Olof die 1 op 1 met haar enorm uit de bocht vliegt en met anderen erbij houdt hij zich inderdaad in.quote:Op donderdag 1 mei 2025 12:11 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat vroeg zij toch? Hij wilde d'r spreken en Femke zei: kan ook wel nu, met iedereen erbij.
Dat gaf ze een paar afleveringen terug ook al aan: dat ze zulke dingen liever op camera wilde besprken, want schijnbaar verdraait Olof de boel anders.
Hij bespreekt de dingen wel, maar op zo'n dwingende en jankerige manier. Zij heeft het altijd fout gedaan. Kleuter kan niet gewoon zn bek open trekken als ze in de jacuzzi zit, maar gaat dan lopen mokken.
Net als die Dennis.
Kwam voor mij over alsof ze elkaar echt verkeerd begrepen. Dat Bram iets heeft gezegd van als je zo in het verleden blijft hangen zal het moeilijk worden om nieuwe liefde te vinden. En zij pakte dat op alsof ze voorgoed beschadigd is.quote:Op donderdag 1 mei 2025 09:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Eva lijkt idd wel vals te worden ja. Nou weet ik niet wat er gezegd is door Bram wat nie door de beugel kon. Daar ben ik dan wel benieuwd naar. Maar vindt hara behoorlijk vervelend en fel worden. Er zou een rden kunnen zijn, maar t zou goed zijn voor haar mago die dan ook te vertellen.
Zij moet ook gewoon boven zo'n opmerking staan. Het is een gelegenheidsargument. Zij heeft geen enkele keer met hem geflirt op vakantie. Hij maakte de opmerking volgens haar pas op de laatste avond. Daarvoor zag hij het al moeilijk in.quote:Op donderdag 1 mei 2025 13:57 schreef Magica het volgende:
[..]
Kwam voor mij over alsof ze elkaar echt verkeerd begrepen. Dat Bram iets heeft gezegd van als je zo in het verleden blijft hangen zal het moeilijk worden om nieuwe liefde te vinden. En zij pakte dat op alsof ze voorgoed beschadigd is.
Maar goed dat is misschien een invulling van mij
Als ze zoals de kandidaten zeggen 24/7 gefilmd worden met meerdere ploegen in dat huis, daar moet toch wel meer beeldmateriaal van zijn. Ik denk dat die experts ook maar ingehuurd worden voor dagdelen, want hen de hele dag in Albanië laten zitten kost ook klauwen met geld natuurlijk. Het viel mij ook al op dat Olof ineens weg was. Terwijl hij prima door een deur kon met Dennis. Ook wel een beetje aso?quote:Op donderdag 1 mei 2025 17:02 schreef freaky40 het volgende:
Wat een tsunami aan plottwisten in deze aflevering. Lekkere opschoning en vooralsnog alleen door met de stellen die echt door willen, maar ik denk dat inderdaad Gio en Hinke het niet redden.
Wat er tussen Dennis en Stefan is voorgevallen is een typische faal van de productie want het besluit van Dennis om zo uit het niets (voor ons kijkers tenminste) de handdoek in de ring te gooien is heel vaag. Er missen 'verhaallijnen' die de aanzet hebben gegeven tot dit besluit van Dennis. Het lijkt wel een aflevering van GTST waar het scheer en inslag is de laatste tijd met onbegrijpelijke onafgemaakte verhaallijnen of belangrijke punten die missen....Dit gaat niet goed komen, en in het voorstukje van volgende week lijkt het of hij spijt heeft maar dat is denk ik al te laat. En dit programma is niet om vrienden te zoeken dus dat blijven ze dan ook niet ga ik vanuit. Wel vreemd inderdaad ook dat er bij de clash tussen Dennis en Stefan niemand van de experts aanwezig waren en ze zo konden vertrekken.
Dat Olof en Femke de handdoek in de ring zouden gooien wist je ook al vanaf het begin van dit seizoen, dan is het nu al vrij snel dat dit al tijdens het koppelsweekend gebeurde. Femke had tenminste nog het lef om afscheid te nemen van de groep maar Olof scheurde met gierende banden het terrein af, of missen hier ook nog cruciale momenten in die de montage niet hebben overleefd...?
Eva en Bram klikte ook voor geen meter. Beetje hetzelfde als Marcella en Bjorn en Gio en Hinke. Ook hierin blijkt maar weer dat de makers/'experts' zelfs met de nieuwe opzet nog steeds falen en het track record in vergelijking met vorige seizoenen niet heel veel hoger gaat zijn uiteindelijk van koppels die echt slagen...
Haha, die lachworkshop was tenenkrommend, daarin gaf ik Stennis groot gelijk. Die man kan het gewoon niet hebben dat Stefan nog geen seks wil. Misschien voelt ie zich daar onzeker door en denkt dat Stefan hem niet aantrekkelijk vindt. Hij stelt zich wel ongelooflijk aan, manoman. Ook Stefan vind ik een mieperd, jemig, wat een stel kleuters.quote:Op donderdag 1 mei 2025 22:43 schreef Yesse het volgende:
Pfff dat koppelsmidweekje was echt veeeeel te zwaar. Ik kreeg er een halve depressie van door er alleen al naar te kijken. Er was (behalve de feestavond) niks georganiseerd om gewoon echt even niks zwaars te hoeven. Ja het ijsbad was een mooie maar die lach workshop… dat is toch geen ontspanning??
Ja, dat was sneu. Misschien hoopte ze nog dat ie een grappige initiatief nemende persoonlijkheid had, helaas, beiden zijn dooie dienders.quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:15 schreef Soury het volgende:
Marcella is een koud kut wijf, ze weet al vanaf het begin dat het niks gaat worden. En dan schuld in die gozer gaat schuiven die verdrietig is en gaat zoeken wat hij fout heeft gedaan. Bah
Met haar krokodillen tranen, en die wollensokken therapeuten. Jullie hebben er voor gevochten Fuck dat zegquote:Op donderdag 1 mei 2025 23:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, dat was sneu. Misschien hoopte ze nog dat ie een grappige initiatief nemende persoonlijkheid had, helaas, beiden zijn dooie dienders.
Haha, ja, belachelijk!quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Met haar krokodillen tranen, en die wollensokken therapeuten. Jullie hebben er voor gevochten Fuck dat zeg
Het begint mij op te vallen dat niemand het over Joey en Svea heeft.quote:Op donderdag 1 mei 2025 23:16 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ik was wel mood Dennis wat die workshops betreft. Altijd zon tyfus hekel aan.... snapte de break overigens echt niet
Verder eens over Marcella, echt zeer oneerlijk en beschadigend naar Bjorn maar waar hij dan vandaan haalt er nog kans in te zien snap ik echt niet...
Eva en Bram raar verhaal
Olof en Femke zijn fake kandidaten. Dat constant toch proberen werd echt ongeloofwaardig...
Gio toffe gast en hoop echt dat hij een leuke dame treft die hem accepteert zoals hij is, das niet Hinke
Mariska en Peter![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |