quote:Married at First Sight 2023: dit is alles wat we weten over het nieuwe seizoen
Married at First Sight is atm een van de populairste datingprogramma's – waarin men, door experts, 'blind' wordt gekoppeld aan een potentiële match én daarmee op dag één het huwelijksbootje instapt. Vervolgens heb je natuurlijk de huwelijksnacht, waarna het koppel samen op reis gaat. Daarna gaan ze samenwonen, en tot slot moeten de twee bepalen of het een match made in heaven is. In de vorige seizoenen kwam er genoeg drama voorbij: zo wilde Arjan er afgelopen seizoen eigenlijk al mee stoppen bij het huwelijk, en was Joep ronduit rude tegen Caroline. Maar er is geen sprake van enkel mislukte matches, want zowel Rowan en Astleigh als Sonny en Dylan zijn nog altijd gelukkig samen.
Wanneer kunnen we Married at First Sight op tv zien?
Het zevende seizoen is inmiddels al lang en breed voorbij en nu rest de vraag: wanneer komt Married at First Sight 2023 op tv? Dat er een nieuw seizoen van het liefdesexperiment MAFS aan zou komen, was al bekend. De opnames zijn afgelopen zomer van start gegaan, en nú maakt RTL tevens bekend wanneer we MAFS 2023 kunnen zien op tv.
*Tromgeroffel*... Married at First Sight seizoen acht is vanaf 3 januari 2023 te zien. Nog steeds met Carlo Boszhard als presentator, maar er is meer leuk nieuws: er worden niet één, maar twee afleveringen per week uitgezonden op RTL 4. Op zowel dinsdag- als woensdagavond kun je 't nieuwe seizoen van Married at First Sight bingen. Én als kers op de taart wordt er in de eerste week van de show nog een derde aflevering uitgezonden op donderdagavond - wat een feestje! De afleveringen komen uiteraard, voor als je het wilt terugkijken, ook op Videoland.
Hinke moet echt dringend advies krijgen van een expert om die Giovanni wat rust te gunnen. Het is geen peloton maar een liefdesreis.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:37 schreef roos94 het volgende:
Wat is die Hinke bloed en bloedirritant zeg. Ze doet me denken aan Debbie van Italie, dat andere datingprogramma. Echt niet om aan te gluren. Ik ben heel allergisch voor dit type mens. Nu is Giovanni ook een dooie duif maar hij gaat helemaal op slot door dat figuur met haar kleuterjuf gedrag.
Misschien komen er morgen weer nieuwe afleveringen bij. Vorig jaar kon je volgens mij ook steeds een week vooruit kijken.quote:Op dinsdag 15 april 2025 22:00 schreef W00fer het volgende:
Verder kijken dan aflevering 7 kan niet. Denk dat we de vorige keer verwend zijn met 3 stuks tegelijk.
Ik keek net op RTL en daar zag je Bram zichzelf voorstellen. Op Videoland zijn ze al bij hun 2e reisdag.
Met die gozer moet je gewoon lekker gaan zuipen ofzo, tot nu toe lijkt het wel een sollicitatie gesprek. Ze vraagt nog net niet waar hij zich over 5 jaar ziet. Dit gaat niks wordenquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Gio is echt genant, wat gun ik dat meisje een leuke vriend.
Hier komt niks uit..
Snel verder meid
Zijn die gesprekken ook niet op aanvraag van de stellen zelf?quote:Op woensdag 16 april 2025 01:47 schreef W00fer het volgende:
Aflevering 8 gezien.
Het irriteert me dat stellen zoals Peter en Mariska en Svea en Joey gewoon go with the flow zijn en er bij andere stellen zoals Dennis en Stefan en Olof en Femke zoveel geluld wordt over de kleinzerige dingen.
Marcella en Bjorn en Hinke en Giovanni is dan weer teveel friendzone?
Bram en Eva dat is dan weer gewoon akward ergens? Daar is nog niet echt een interesse.
Jammer dat de vrouwen continu verwachten dat de man de leiding neemt en maar als een schooljuf alles zitten te beoordelen.
Ik zie trouwens ook dat Lennart en Eveline met sommige stellen wel gesprekken voeren maar met andere stellen niet?
Kijken we naar dezelfde? Hinke is verschrikkelijk. Echt een naar mens.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Hier komt niks uit..
Snel verder meid
Ik ben bij aflevering 6. Ik zag dat ze probeerde in gesprek te gaan met hem om te kijken wat het voor hem zo moeilijk maakte.quote:Op woensdag 16 april 2025 06:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Kijken we naar dezelfde? Hinke is verschrikkelijk. Echt een naar mens.
@W00fer heeft hem gezien. Ik zie hem nu ook niet meer staan op Videoland.quote:Op woensdag 16 april 2025 09:33 schreef spitskool het volgende:
Normaal gesproken zou aflevering 8 nu toch op Videoland moeten staan?
Die heb ik gekeken. Het kabbelt nog steeds voort, ook nog wat afthermath dingetjes tussen Olof en Femke, maar stabiel is het zeker nog niet.quote:Op woensdag 16 april 2025 09:33 schreef spitskool het volgende:
Normaal gesproken zou aflevering 8 nu toch op Videoland moeten staan?
Hoequote:Op woensdag 16 april 2025 11:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die heb ik gekeken. Het kabbelt nog steeds voort, ook nog wat afthermath dingetjes tussen Olof en Femke, maar stabiel is het zeker nog niet.
Al was de familie van de bruid direct negatief over hemquote:
Waarom zou hij uit de kast moeten komen? Alsof elke man die niet aan de stereotypen voldoet meteen een of andere kasthomo isquote:Op woensdag 16 april 2025 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Al was de familie van de bruid direct negatief over hem
Dacht zelf dat de oudere man nog uit de kast moest komen?
Olof & Femke? Geen schijn van kans.quote:Op woensdag 16 april 2025 14:05 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik heb nu gekeken tot aflevering 7 en op basis van wat we tot nu toe gezien hebben geef ik eigenlijk alleen het oudere stel kans van slagen. De rest acht ik vrijwel zeker kansloos. Maar ik laat me graag verrassen.
Denk dat je er aardig dichtbij zit ja.quote:Op woensdag 16 april 2025 16:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Olof & Femke? Geen schijn van kans.
Dennis & Stefan? Geen schijn van kans.
Peter & Mariska? Kan wel wat worden..
Bram & Eva? Gaat ook niks worden.
Hinke & Giovanni?
Marcela & Bjorn? Weinig chemie, gaat niks worden.
Svea & Joey? Heeft best potentie om wat te worden.
2/7 koppels hebben kans om getrouwd te blijven, de rest niet.
Ja ik zie hem nu ook in de app.quote:Op woensdag 16 april 2025 19:18 schreef roos94 het volgende:
8 staat er nu op
Iedereen kan weer rustig ademhalen.
Ik snap niet hoe Gio door de screening is gekomen. Dit is gewoon zielig. Hinke is wel leukquote:Op dinsdag 15 april 2025 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Hier komt niks uit..
Snel verder meid
Ik vind Hinke niet leuk, ze kan het niet aanvoelen dat die gozer totaal niet op zijn gemak is. Schop een beetje lol dan komt hij vast wel wat los ipv een vragenvuur.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:27 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe Gio door de screening is gekomen. Dit is gewoon zielig. Hinke is wel leuk
Het komt inderdaad meer over als een stevig sollicitatiegesprek waar wel meer mannen totaal niet op zitten te wachten. Ik zou ook snel klaar met haar zijnquote:Op woensdag 16 april 2025 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind Hinke niet leuk, ze kan het niet aanvoelen dat die gozer totaal niet op zijn gemak is. Schop een beetje lol dan komt hij vast wel wat los ipv een vragenvuur.
Ja ik zie dat ook wel maar ga dan de kroeg in ofzo maak er wat leuks van. Giet er wat drank inquote:Op woensdag 16 april 2025 22:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het komt inderdaad meer over als een stevig sollicitatiegesprek waar wel meer mannen totaal niet op zitten te wachten. Ik zou ook snel klaar met haar zijn
Maar die Giovanni is wel een beetje een lulletje rozenwater hoor.
Hij kijkt ook niet bijster snugger uit zijn ogen.
Ik geloof best dat het aftasten is en het een beetje zoeken is hoe om te gaan met die gast. Ik mis bij hem ook wel inhoud. Dat lijkt er niet echt in te zitten en dat is wel hetgeen waar ze naar op zoek isquote:Op woensdag 16 april 2025 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind Hinke niet leuk, ze kan het niet aanvoelen dat die gozer totaal niet op zijn gemak is. Schop een beetje lol dan komt hij vast wel wat los ipv een vragenvuur.
Ja het lijkt een beetje dat hij een offer is voor de kijkcijfers. Die twee kloppen totaal niet.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:49 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het aftasten is en het een beetje zoeken is hoe om te gaan met die gast. Ik mis bij hem ook wel inhoud. Dat lijkt er niet echt in te zitten en dat is wel hetgeen waar ze naar op zoek is
Het is gewoon een sneue, zielige en gênante match. Ongemakkelijk om naar te kijken
Denk wel dat je gelijk hebt dat hij onder het genot van een biertje wat losser wordt. Weet niet of ze dit jaar weer een stellenweekend doen, maar vermoed dat we dan een andere kant van hem te zien krijgenquote:Op woensdag 16 april 2025 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het lijkt een beetje dat hij een offer is voor de kijkcijfers. Die twee kloppen totaal niet.
Ja of in zijn eigen habitat.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:57 schreef Benny het volgende:
[..]
Denk wel dat je gelijk hebt dat hij onder het genot van een biertje wat losser wordt. Weet niet of ze dit jaar weer een stellenweekend doen, maar vermoed dat we dan een andere kant van hem te zien krijgen
Maybe.quote:Op woensdag 16 april 2025 01:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn die gesprekken ook niet op aanvraag van de stellen zelf?
Zij doet haar best, anders zou het doodstil zijn. Hun passen niet bij elkaar dat is duidelijk.quote:Op woensdag 16 april 2025 21:43 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat is Hinke een naar en onsympathiek figuur zeg. Je ziet dat hij moeite heeft om mee te komen en dan maak je er zo’n kruisverhoor van
Ok Giovanni is niet bepaald een spraakwaterval maar ik zou het zelf ook doodvermoeiend vinden, als m’n vrouw tegen me zou praten alsof het een sollicitatiegesprek is. Zij lijkt hem helemaal niet serieus te nemen en hij is veel te meegaand en bijt niet van zich af.
Kansloze match.
Ze doet niet haar best. Ze doet semi geinteresseerd, ze neemt een fake houding aan en gaat de kleuterjuf uithangen. Beetje zoals wanneer je peuter met een kras tekening aankomt ohh wat mooi gemaakt zeg? Wat heb je getekend?quote:Op donderdag 17 april 2025 09:57 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Zij doet haar best, anders zou het doodstil zijn. Hun passen niet bij elkaar dat is duidelijk.
Dit dus. Maar het is toch wel bijzonder. Je merkte het al op de bruiloft: al die vriendinnen noemden eigenschappen en kenmerken op van van alles, wat Giovanni niet is. Hoe je op het idee komt om zo’n pinnig iemand te matchen aan een introverte, ietwat autistische jongen snap ik ook niet. Ik zie ook niet meteen echt duidelijke raakvlakken.quote:Op donderdag 17 april 2025 10:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze doet niet haar best. Ze doet semi geinteresseerd, ze neemt een fake houding aan en gaat de kleuterjuf uithangen. Beetje zoals wanneer je peuter met een kras tekening aankomt ohh wat mooi gemaakt zeg? Wat heb je getekend?
Ik vind Giovanni best een schatje eigenlijk. Volgens mij is het een hele goeie vent. Hinke vind ik nogal een haaibaai. Voor iemand die communicatie-adviseur is heeft ze verdomd veel moeite om rapport te maken met iemand anders.quote:Op donderdag 17 april 2025 17:31 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit dus. Maar het is toch wel bijzonder. Je merkte het al op de bruiloft: al die vriendinnen noemden eigenschappen en kenmerken op van van alles, wat Giovanni niet is. Hoe je op het idee komt om zo’n pinnig iemand te matchen aan een introverte, ietwat autistische jongen snap ik ook niet. Ik zie ook niet meteen echt duidelijke raakvlakken.
Maar ik snap ook niet dat ze maar bij dat hotel blijven hangen met zogenaamd diepgaande gesprekken. Pak de auto en ga de hort op, wat leuks doen. Maak lol. Dat verandert de sfeer en ik denk dat hij dan wel los komt.
Mismatch dus, Hinke walst als een olifant over die halfwas heen met haar staccato vragen, uiteraard ook door onzekerheid gevoerd. Ze zit veel te veel in haar hoofd en is zich te bewust van de camera, daardoor 'ziet' ze m.i. Giovanni niet eens.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:18 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik vind Giovanni best een schatje eigenlijk. Volgens mij is het een hele goeie vent. Hinke vind ik nogal een haaibaai. Voor iemand die communicatie-adviseur is heeft ze verdomd veel moeite om rapport te maken met iemand anders.
Denk wel dat die jongen iets verder van moeders pappot zou moeten wonen. Niemand vind een mama's boy mega-aantrekkelijk
Daar zit je denkt ik wel goed mee. Of misschien is t juist wel een match, omdat ze beiden vrij onzeker overkomen...en Gio klapt dicht, waar zij vooral naar voren komt als haaibaai.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mismatch dus, Hinke walst als een olifant over die halfwas heen met haar staccato vragen, uiteraard ook door onzekerheid gevoerd. Ze zit veel te veel in haar hoofd en is zich te bewust van de camera, daardoor 'ziet' ze m.i. Giovanni niet eens.
Inmiddels krijg ik zelfs het idee dat er meer autisten bestaan dan 'gewone' mensen. Ik vind in de opnames eerder Hinke autistisch overkomen dan Giovanni, met haar doorvragen en niet invoelen hoe dat overkomt.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:46 schreef totebel het volgende:
[..]
Daar zit je denkt ik wel goed mee. Of misschien is t juist wel een match, omdat ze beiden vrij onzeker overkomen...en Gio klapt dicht, waar zij vooral naar voren komt als haaibaai.
Zo'n eerste avond moet je er niet als een machinegeweer vragen uit gooien. Begin over t uitzicht, t weer, de kamer, wat je morgen leuk vindt om te doen...
Ik ben getrouwd met iemand met autisme, dat kan heel prima werken hoor...je moet alleen geen vragen stellen als "als je alles zou mogen doen, wat wil je dan doen?". Ze mag blij zijn dat ze uberhaupt een antwoord heeft gekregen..die vraag is veel te open en speculatief voor een ITer
Gio is een stereotype IT’er met licht autistische trekjes. Alleen in plaats van hem op z’n gemak te stellen walst Hinke volledig over hem heen.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Inmiddels krijg ik zelfs het idee dat er meer autisten bestaan dan 'gewone' mensen. Ik vind in de opnames eerder Hinke autistisch overkomen dan Giovanni, met haar doorvragen en niet invoelen hoe dat overkomt.
Femke en Olof is zo’n voorbeeld van mensen die niet met maar ook niet zonder elkaar kunnen. Maar voor de kijker is allang duidelijk dat dit niet gaat werken.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:01 schreef freaky40 het volgende:
Olof is gewoon een narcist en een bokito en die heeft een lekker hapje en gaat heel tof zitten doen, waar Femke begrijpelijk niets mee kan. Maar goed, de storm is dus gaan liggen....maar voor hoe lang...
Brrrr, dan kan Femke hopelijk voor haar wel wat beter krijgen dan deze patjepeeer.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:03 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Femke en Olof is zo’n voorbeeld van mensen die niet met maar ook niet zonder elkaar kunnen. Maar voor de kijker is allang duidelijk dat dit niet gaat werken.
Dat lijkt me wel. Maar volgens mij weten ze zelf ook wel dat dit einde verhaal is, en is het gewoon nog een beetje damage control om nog een soort van normaal over te komen op tv. Hier gaat gewoon de stekker uit tijdens het samenwonen.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Brrrr, dan kan Femke hopelijk voor haar wel wat beter krijgen dan deze patjepeeer.
Ik vind je nog optimistisch zelfs, hahaquote:Op donderdag 17 april 2025 22:09 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel. Maar volgens mij weten ze zelf ook wel dat dit einde verhaal is, en is het gewoon nog een beetje damage control om nog een soort van normaal over te komen op tv. Hier gaat gewoon de stekker uit tijdens het samenwonen.
Je mag dit quoten als ik ernaast zat
Hahaha, ja, die bokito zag je al in de huwelijksceremonie, Olof rekte zijn nek nog net geen halve meter om Femke een kus op de bek te geven. Die dacht direct het huwelijk in de eerste nacht te kunnen consumeren, dat viel vies tegen, hij kreeg een ijspegel in bed en ging mokken als een bokito..quote:Op donderdag 17 april 2025 22:01 schreef freaky40 het volgende:
Olof is gewoon een narcist en een bokito en die heeft een lekker hapje en gaat heel tof zitten doen, waar Femke begrijpelijk niets mee kan. Maar goed, de storm is dus gaan liggen....maar voor hoe lang...
Ik kan die opmerking van Olof niet vergeten dat ze goed kan acteren. Blijkbaar doet ze zich toch anders voor als de camera's draaien. Het zelfde gevoel heb ik een beetje met Dennis, ik hoop het niet want ik vind hem met Stefan echt een leuk stel.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:07 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Brrrr, dan kan Femke hopelijk voor haar wel wat beter krijgen dan deze patjepeeer.
Nou, daar in geloof ik dan wel Olof, Femke liet al een beetje doorschemeren hoe ze is toen ze Olof terecht wees op zijn vieze manieren, ze is wel een tiepje dat onzekere (bokito-vet-opgeblazen-ego) mannen nog meer onzeker kan maken door giftige opmerkingen.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan die opmerking van Olof niet vergeten dat ze goed kan acteren. Blijkbaar doet ze zich toch anders voor als de camera's draaien. Het zelfde gevoel heb ik een beetje met Dennis, ik hoop het niet want ik vind hem met Stefan echt een leuk stel.
Ik vind Olof wel leukquote:Op donderdag 17 april 2025 22:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, daar in geloof ik dan wel Olof, Femke liet al een beetje doorschemeren hoe ze is toen ze Olof terecht wees op zijn vieze manieren, ze is wel een tiepje dat onzekere (bokito-vet-opgeblazen-ego) mannen nog meer onzeker kan maken door giftige opmerkingen.
En ja, Femke is hierin geen slachtoffer. Ze is ook met haar volle verstand dit avontuur in gegaan (lekker veel exposure) maar dan nog blijft het feit dat Olof zich gedroeg als een bokito..
Nee ik meen het echt er zit best een gevoelig mens onder dat botte.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je meent het? Als gangmaker op een feestje, kan nog net.
Oh, jesus, Putin heeft ook zijn gevoelige kanten, alleen die acties, he, dat is een beetje rottig.quote:Op donderdag 17 april 2025 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik meen het echt er zit best een gevoelig mens onder dat botte.
Tja dat is best een prima vergelijkingquote:Op donderdag 17 april 2025 22:51 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, jesus, Putin heeft ook zijn gevoelige kanten, alleen die acties, he, dat is een beetje rottig.
quote:Op donderdag 17 april 2025 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja dat is best een prima vergelijking
Ik ga vast mijn mening bijstellen na meer afleveringen.quote:
Ze vind hem sowieso niet aantrekkelijk genoeg.quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:29 schreef W00fer het volgende:
Bram kan het ook niet echt goed doen bij Eva.
Is dat zo raar? Verbaasd me eigenlijk dat het niet meer gebeurd.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:19 schreef W00fer het volgende:
[..]
Joey en Svea die nu al sex gehad hebben
Ja die Olof wordt ook als een klier neergezet, zijn ze goed in bij RTL, en die Femke is een zeiktrut drama Queens vreselijk mokkel.quote:
Toch niet in de huwelijksnacht als je net iemand kent? Het is niet iemand die je uit de kroeg oppikt voor een ONS?quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:30 schreef Gunner het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Verbaasd me eigenlijk dat het niet meer gebeurd.
Olof doet het Sinterklaashuis. Dat doe je toch eigenlijk alleen voor kinderen? Toch niet om rijk van te worden neem ik aan. Het is geen Dennis die te pas en onpas met zijn weelde loopt te pronken.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:42 schreef casita het volgende:
[..]
Ja die Olof wordt ook als een klier neergezet, zijn ze goed in bij RTL, en die Femke is een zeiktrut drama Queens vreselijk mokkel.
Een geen idee waar montpellier ligt, snap wel dat de kwaliteit van het onderwijs achteruit holtquote:Op dinsdag 15 april 2025 23:35 schreef Soury het volgende:
Ik ben echt in shock dat die twee basis school leerkrachten geen enkel woordje Frans spreken. Ik dacht dat ze aan het grappen waren over wat wijn in het Frans is maar volgens mij was dat echt
Ze wisten niet eens wat het Franse woord voor wijn is. Als je dat al niet weet dan wordt je vakantie in Frankrijk sowieso niksquote:Op dinsdag 22 april 2025 07:43 schreef Magica het volgende:
[..]
Een geen idee waar montpellier ligt, snap wel dat de kwaliteit van het onderwijs achteruit holt
Gaat het ook niet worden met die 2quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:29 schreef W00fer het volgende:
Bram kan het ook niet echt goed doen bij Eva.
Hoe kan Joey het nu weer verpest hebben? Draaide het reuzenrad te snel?quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:20 schreef roos94 het volgende:
Die svea joey lijkt me storm in glas water. Voor de views.
Rowan & Astleigh waren veel respectvoller naar elkaar. Gunden elkaar de rust ipv de hele tijd eisen te stellen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:03 schreef freaky40 het volgende:
Nee potentiële red flags all over. Was al bang dat dit seizoen alles goed zou gaan, maar gelukkig niet. In aflevering 10 was het echt Gio zijn momentje, maar een kleine opleving slechts want mevrouw Hinke is nog niet overtuigd. Marcella is een leukerd, maar ik associeer haar totaal niet met foute mannen, daar lijkt ze me net iets te keurig voor. Ook voor Joey en dat meisje komen er donkere wolken aan dus het valt nog maar te betwijfelen of dit een Rowan-Asthleigh gaat worden van dit seizoen.
Echt hèquote:Op woensdag 23 april 2025 01:18 schreef W00fer het volgende:
Vleesfonduen met Bjorn en Marcella.
Beetje schril contrast met de sensuele dans op vakantie...
Dat zeg ik, ze moet het bij haar hondje houden qua relaties.quote:Op woensdag 23 april 2025 02:03 schreef W00fer het volgende:
Eva blijft spijkers op laag water zoeken. Iedereen is jovialer in sociaal gezelschap. Zij verwijt hem dat hij dat niet is 1 op 1.
Ik bedoel waar is zij het fuidnummer dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |