abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 15 april 2025 @ 17:30:31 #1
388664 crew  Dotteke
pi_217377583

quote:
Married at First Sight 2023: dit is alles wat we weten over het nieuwe seizoen
Married at First Sight is atm een van de populairste datingprogramma's – waarin men, door experts, 'blind' wordt gekoppeld aan een potentiële match én daarmee op dag één het huwelijksbootje instapt. Vervolgens heb je natuurlijk de huwelijksnacht, waarna het koppel samen op reis gaat. Daarna gaan ze samenwonen, en tot slot moeten de twee bepalen of het een match made in heaven is. In de vorige seizoenen kwam er genoeg drama voorbij: zo wilde Arjan er afgelopen seizoen eigenlijk al mee stoppen bij het huwelijk, en was Joep ronduit rude tegen Caroline. Maar er is geen sprake van enkel mislukte matches, want zowel Rowan en Astleigh als Sonny en Dylan zijn nog altijd gelukkig samen.

Wanneer kunnen we Married at First Sight op tv zien?
Het zevende seizoen is inmiddels al lang en breed voorbij en nu rest de vraag: wanneer komt Married at First Sight 2023 op tv? Dat er een nieuw seizoen van het liefdesexperiment MAFS aan zou komen, was al bekend. De opnames zijn afgelopen zomer van start gegaan, en nú maakt RTL tevens bekend wanneer we MAFS 2023 kunnen zien op tv.

*Tromgeroffel*... Married at First Sight seizoen acht is vanaf 3 januari 2023 te zien. Nog steeds met Carlo Boszhard als presentator, maar er is meer leuk nieuws: er worden niet één, maar twee afleveringen per week uitgezonden op RTL 4. Op zowel dinsdag- als woensdagavond kun je 't nieuwe seizoen van Married at First Sight bingen. Én als kers op de taart wordt er in de eerste week van de show nog een derde aflevering uitgezonden op donderdagavond - wat een feestje! De afleveringen komen uiteraard, voor als je het wilt terugkijken, ook op Videoland.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Miss 200.000.000! dinsdag 15 april 2025 @ 17:37:53 #2
367000 roos94
pi_217377634
Wat is die Hinke bloed en bloedirritant zeg. Ze doet me denken aan Debbie van Italie, dat andere datingprogramma. Echt niet om aan te gluren. Ik ben heel allergisch voor dit type mens. Nu is Giovanni ook een dooie duif maar hij gaat helemaal op slot door dat figuur met haar kleuterjuf gedrag.
pi_217377797
Ja die Giovanni is wat maar Hinke kan er ook wat van. Praat net tegen hem of het een mongooltje is. Nu twijfel ik daar bij hem ook wel bij, autistisch zou ik het willen noemen. Het is in ieder geval een mismatch eerste klas. Dat dit niet opgemerkt is door die z.g.n. 'experts' is me een raadsel. Dit stel was duidelijk een keuze van de productie en niet zozeer van de 'experts', dat kan ook nog omdat het wel lekker TV maakt op deze manier.
Die Olof is officieel een narcist, wat een vreselijke naarling.
Het laatste stel wat trouwde had ik wel een goed gevoel bij eigenlijk. Nog niet iets bij ontdekt wat een mogelijke faal zou kunnen inhouden tot zover. Zou een Rowan en Astleigh kunnen worden in potentie.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217379012
Deze expert (psycholoog uh) vind ik net zo irritant als die apenkneus. Hij praat alleen maar in 'boekenwijsheid' met dat uitgestreken gezicht. Slapjanus Olof reageerde op de expert: " Ik snap je, als je niet van jezelf houdt kun je niet van iemand anders houden, hetzelfde verhaal. "

Nee, sukkel, jij houdt juist teveel van jezelf.

Anyway, ik vind het geen reclame voor psychische hulp in wat voor vorm dan ook.
pi_217379061
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2025 17:37 schreef roos94 het volgende:
Wat is die Hinke bloed en bloedirritant zeg. Ze doet me denken aan Debbie van Italie, dat andere datingprogramma. Echt niet om aan te gluren. Ik ben heel allergisch voor dit type mens. Nu is Giovanni ook een dooie duif maar hij gaat helemaal op slot door dat figuur met haar kleuterjuf gedrag.
Hinke moet echt dringend advies krijgen van een expert om die Giovanni wat rust te gunnen. Het is geen peloton maar een liefdesreis.

En Giovanni moet er een beetje humor in gooien.

Bij Olof en Femke moet ik hem wel gelijk geven als zij zich voor de camera anders voordoet.

Joey en Svea die nu al sex gehad hebben :')

Marcella en Bjorn beetje hetzelfde als Eva en Bram nog een beetje afstandelijk misschien
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_217379141
Aflevering 5: wat lijkt Hinke een huismoeke in die jurk zeg. Kleedt niet echt mooi af.
  dinsdag 15 april 2025 @ 20:34:48 #7
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_217379222
Gio is echt genant, wat gun ik dat meisje een leuke vriend.
Hier komt niks uit..

Snel verder meid
pi_217379874
De awkwardness druipt er af bij Giovanni.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217379916
Eens met hierboven....

Snap de match tussen Hinke en Gio ook niet dit zie je toch van mijlenver aankomen?

Hinke geeft Gio totaal geen ruimte maar probeert vooral te bewijzen hoe goed zij haar beste doet en het aan haar niet zal liggen....

Die jongen probeert nog aan te geven het lastig te vinden, stelt zich behoorlijk kwetsbaar op maar zij loopt er gewoon overheen.....

Hij gaat er vast een deuk in zijn zelfvertrouwen door krijgen. Hij doet niks fout, zij past gewoon niet bij hem.
pi_217380062
Verder kijken dan aflevering 7 kan niet. Denk dat we de vorige keer verwend zijn met 3 stuks tegelijk.

Ik keek net op RTL en daar zag je Bram zichzelf voorstellen. Op Videoland zijn ze al bij hun 2e reisdag.
pi_217380424
Giovanni lijkt wel autistisch. Als je ziet hoe hij ineens dichtslaat, moeite met schakelen in een andere omgeving etc. Hij geeft zelf op dat terras ook aan dat hij min of meer overprikkeld is door alles. Dat conflictmijdende karakter past daar ook wel in.
pi_217380441
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 22:00 schreef W00fer het volgende:
Verder kijken dan aflevering 7 kan niet. Denk dat we de vorige keer verwend zijn met 3 stuks tegelijk.

Ik keek net op RTL en daar zag je Bram zichzelf voorstellen. Op Videoland zijn ze al bij hun 2e reisdag.
Misschien komen er morgen weer nieuwe afleveringen bij. Vorig jaar kon je volgens mij ook steeds een week vooruit kijken.
pi_217380721
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 20:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Hier komt niks uit..

Snel verder meid
Met die gozer moet je gewoon lekker gaan zuipen ofzo, tot nu toe lijkt het wel een sollicitatie gesprek. Ze vraagt nog net niet waar hij zich over 5 jaar ziet. Dit gaat niks worden
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217380891
Ik ben echt in shock dat die twee basis school leerkrachten geen enkel woordje Frans spreken. Ik dacht dat ze aan het grappen waren over wat wijn in het Frans is maar volgens mij was dat echt _O-
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217381277
Aflevering 8 gezien.

Het irriteert me dat stellen zoals Peter en Mariska en Svea en Joey gewoon go with the flow zijn en er bij andere stellen zoals Dennis en Stefan en Olof en Femke zoveel geluld wordt over de kleinzerige dingen.

Marcella en Bjorn en Hinke en Giovanni is dan weer teveel friendzone?

Bram en Eva dat is dan weer gewoon akward ergens? Daar is nog niet echt een interesse.

Jammer dat de vrouwen continu verwachten dat de man de leiding neemt en maar als een schooljuf alles zitten te beoordelen.

Ik zie trouwens ook dat Lennart en Eveline met sommige stellen wel gesprekken voeren maar met andere stellen niet?
pi_217381282
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 01:47 schreef W00fer het volgende:
Aflevering 8 gezien.

Het irriteert me dat stellen zoals Peter en Mariska en Svea en Joey gewoon go with the flow zijn en er bij andere stellen zoals Dennis en Stefan en Olof en Femke zoveel geluld wordt over de kleinzerige dingen.

Marcella en Bjorn en Hinke en Giovanni is dan weer teveel friendzone?

Bram en Eva dat is dan weer gewoon akward ergens? Daar is nog niet echt een interesse.

Jammer dat de vrouwen continu verwachten dat de man de leiding neemt en maar als een schooljuf alles zitten te beoordelen.

Ik zie trouwens ook dat Lennart en Eveline met sommige stellen wel gesprekken voeren maar met andere stellen niet?
Zijn die gesprekken ook niet op aanvraag van de stellen zelf?
  Miss 200.000.000! woensdag 16 april 2025 @ 06:59:04 #17
367000 roos94
pi_217381455
quote:
Hier komt niks uit..

Snel verder meid
Kijken we naar dezelfde? Hinke is verschrikkelijk. Echt een naar mens.
pi_217381503
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 06:59 schreef roos94 het volgende:

[..]
Kijken we naar dezelfde? Hinke is verschrikkelijk. Echt een naar mens.
Ik ben bij aflevering 6. Ik zag dat ze probeerde in gesprek te gaan met hem om te kijken wat het voor hem zo moeilijk maakte.

Maar dat houdt ze als ik het hier zo lees dus niet heel lang vol :')
pi_217382411
Normaal gesproken zou aflevering 8 nu toch op Videoland moeten staan?
pi_217382475
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 09:33 schreef spitskool het volgende:
@W00fer heeft hem gezien. Ik zie hem nu ook niet meer staan op Videoland.
  Miss 200.000.000! woensdag 16 april 2025 @ 11:22:28 #21
367000 roos94
pi_217383191
Ik wil kijken potverdikkiee
pi_217383199
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 09:33 schreef spitskool het volgende:
Die heb ik gekeken. Het kabbelt nog steeds voort, ook nog wat afthermath dingetjes tussen Olof en Femke, maar stabiel is het zeker nog niet.
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! woensdag 16 april 2025 @ 11:33:52 #23
367000 roos94
pi_217383277
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 11:23 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Die heb ik gekeken. Het kabbelt nog steeds voort, ook nog wat afthermath dingetjes tussen Olof en Femke, maar stabiel is het zeker nog niet.
Hoe
pi_217383309
Aflevering 8 staat er gewoon op bij mij hoor.
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 16 april 2025 @ 12:53:18 #25
139407 jorienvdherik
pi_217383826
Kan verschil zijn tussen app op mobiel en app op je tv.
Promo van afl 8 , zie wel dat het oudere stel kust :)
  Miss 200.000.000! woensdag 16 april 2025 @ 13:10:07 #26
367000 roos94
pi_217383960
App op tv toont geen aflevering 8 hier.

Maar goed, er zijn ergere dingen op de wereld :P
pi_217384383
Ik heb nu gekeken tot aflevering 7 en op basis van wat we tot nu toe gezien hebben geef ik eigenlijk alleen het oudere stel kans van slagen. De rest acht ik vrijwel zeker kansloos. Maar ik laat me graag verrassen.
  woensdag 16 april 2025 @ 14:49:37 #28
139407 jorienvdherik
pi_217384812
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 14:05 schreef Spablauw214 het volgende:
t ik vrijwel zeker kansloos.
Al was de familie van de bruid direct negatief over hem
Dacht zelf dat de oudere man nog uit de kast moest komen?
pi_217384845
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 14:49 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Al was de familie van de bruid direct negatief over hem
Dacht zelf dat de oudere man nog uit de kast moest komen?
Waarom zou hij uit de kast moeten komen? Alsof elke man die niet aan de stereotypen voldoet meteen een of andere kasthomo is :')
pi_217385668
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 14:05 schreef Spablauw214 het volgende:
Ik heb nu gekeken tot aflevering 7 en op basis van wat we tot nu toe gezien hebben geef ik eigenlijk alleen het oudere stel kans van slagen. De rest acht ik vrijwel zeker kansloos. Maar ik laat me graag verrassen.
Olof & Femke? Geen schijn van kans.
Dennis & Stefan? Geen schijn van kans.
Peter & Mariska? Kan wel wat worden..
Bram & Eva? Gaat ook niks worden.
Hinke & Giovanni? :')
Marcela & Bjorn? Weinig chemie, gaat niks worden.
Svea & Joey? Heeft best potentie om wat te worden.

2/7 koppels hebben kans om getrouwd te blijven, de rest niet.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_217385909
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 16:40 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Olof & Femke? Geen schijn van kans.
Dennis & Stefan? Geen schijn van kans.
Peter & Mariska? Kan wel wat worden..
Bram & Eva? Gaat ook niks worden.
Hinke & Giovanni? :')
Marcela & Bjorn? Weinig chemie, gaat niks worden.
Svea & Joey? Heeft best potentie om wat te worden.

2/7 koppels hebben kans om getrouwd te blijven, de rest niet.
Denk dat je er aardig dichtbij zit ja.
pi_217386980
Ik zie aflevering 8 ook nog niet -O-
  Miss 200.000.000! woensdag 16 april 2025 @ 19:18:31 #33
367000 roos94
pi_217386996
8 staat er nu op *O*

Iedereen kan weer rustig ademhalen.
pi_217387122
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2025 19:18 schreef roos94 het volgende:
8 staat er nu op *O*

Iedereen kan weer rustig ademhalen.
Ja ik zie hem nu ook in de app.
pi_217387316
Jaaaaaaaaaaaaa #metoo *O* *O* *O*
pi_217388857
Tm aflevering 8 gezien en weet al niet meer wie Marcela en Bjorn zijn...... :{

Vind 7 stellen zo volgen toch wel beetje te veel eigenlijk....

Bij B&B en Winter vol liefde heb ik er minder last van, maar de korte stukjes steeds dat geschakel nee, ietsje minder graag. 5 lijkt me meer dan prima....

Het is allemaal echt vrij weinig interessant.
Femke en Olof zijn echt duidelijk voor de sensatie erin gezet en bij elkaar, wetende dat die gaan knallen.

Alles nog meh wat mij betreft :@
pi_217388878
Wat is Hinke een naar en onsympathiek figuur zeg. Je ziet dat hij moeite heeft om mee te komen en dan maak je er zo’n kruisverhoor van :')

Ok Giovanni is niet bepaald een spraakwaterval maar ik zou het zelf ook doodvermoeiend vinden, als m’n vrouw tegen me zou praten alsof het een sollicitatiegesprek is. Zij lijkt hem helemaal niet serieus te nemen en hij is veel te meegaand en bijt niet van zich af.

Kansloze match.
pi_217389453
quote:
Hier komt niks uit..

Snel verder meid
Ik snap niet hoe Gio door de screening is gekomen. Dit is gewoon zielig. Hinke is wel leuk
pi_217389505
quote:
2s.gif Op woensdag 16 april 2025 22:27 schreef Benny het volgende:

[..]
Ik snap niet hoe Gio door de screening is gekomen. Dit is gewoon zielig. Hinke is wel leuk
Ik vind Hinke niet leuk, ze kan het niet aanvoelen dat die gozer totaal niet op zijn gemak is. Schop een beetje lol dan komt hij vast wel wat los ipv een vragenvuur.
pi_217389564
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 22:33 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind Hinke niet leuk, ze kan het niet aanvoelen dat die gozer totaal niet op zijn gemak is. Schop een beetje lol dan komt hij vast wel wat los ipv een vragenvuur.
Het komt inderdaad meer over als een stevig sollicitatiegesprek waar wel meer mannen totaal niet op zitten te wachten. Ik zou ook snel klaar met haar zijn

Maar die Giovanni is wel een beetje een lulletje rozenwater hoor. :')
Hij kijkt ook niet bijster snugger uit zijn ogen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_217389574
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 22:43 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Het komt inderdaad meer over als een stevig sollicitatiegesprek waar wel meer mannen totaal niet op zitten te wachten. Ik zou ook snel klaar met haar zijn

Maar die Giovanni is wel een beetje een lulletje rozenwater hoor. :')
Hij kijkt ook niet bijster snugger uit zijn ogen.
Ja ik zie dat ook wel maar ga dan de kroeg in ofzo maak er wat leuks van. Giet er wat drank in ;) Gaat toch niks worden kan je beter even genieten op je gratis vakantie B:)B
pi_217389594
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 22:33 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik geloof best dat het aftasten is en het een beetje zoeken is hoe om te gaan met die gast. Ik mis bij hem ook wel inhoud. Dat lijkt er niet echt in te zitten en dat is wel hetgeen waar ze naar op zoek is

Het is gewoon een sneue, zielige en gênante match. Ongemakkelijk om naar te kijken
pi_217389609
Svea en Joey zijn een beetje de Rowan en Astleigh van dit seizoen
pi_217389614
quote:
2s.gif Op woensdag 16 april 2025 22:49 schreef Benny het volgende:

[..]
Ik geloof best dat het aftasten is en het een beetje zoeken is hoe om te gaan met die gast. Ik mis bij hem ook wel inhoud. Dat lijkt er niet echt in te zitten en dat is wel hetgeen waar ze naar op zoek is

Het is gewoon een sneue, zielige en gênante match. Ongemakkelijk om naar te kijken
Ja het lijkt een beetje dat hij een offer is voor de kijkcijfers. Die twee kloppen totaal niet.
pi_217389641
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 22:52 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja het lijkt een beetje dat hij een offer is voor de kijkcijfers. Die twee kloppen totaal niet.
Denk wel dat je gelijk hebt dat hij onder het genot van een biertje wat losser wordt. Weet niet of ze dit jaar weer een stellenweekend doen, maar vermoed dat we dan een andere kant van hem te zien krijgen
pi_217389661
quote:
2s.gif Op woensdag 16 april 2025 22:57 schreef Benny het volgende:

[..]
Denk wel dat je gelijk hebt dat hij onder het genot van een biertje wat losser wordt. Weet niet of ze dit jaar weer een stellenweekend doen, maar vermoed dat we dan een andere kant van hem te zien krijgen
Ja of in zijn eigen habitat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Soury op 16-04-2025 23:13:43 ]
pi_217390373
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 01:50 schreef Soury het volgende:

[..]
Zijn die gesprekken ook niet op aanvraag van de stellen zelf?
Maybe.

Aflevering 9 staat er nu op.
pi_217391264
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2025 21:43 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat is Hinke een naar en onsympathiek figuur zeg. Je ziet dat hij moeite heeft om mee te komen en dan maak je er zo’n kruisverhoor van :')

Ok Giovanni is niet bepaald een spraakwaterval maar ik zou het zelf ook doodvermoeiend vinden, als m’n vrouw tegen me zou praten alsof het een sollicitatiegesprek is. Zij lijkt hem helemaal niet serieus te nemen en hij is veel te meegaand en bijt niet van zich af.

Kansloze match.
Zij doet haar best, anders zou het doodstil zijn. Hun passen niet bij elkaar dat is duidelijk.
  Miss 200.000.000! donderdag 17 april 2025 @ 10:02:47 #49
367000 roos94
pi_217391294
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2025 09:57 schreef DilanoNirvana het volgende:

[..]
Zij doet haar best, anders zou het doodstil zijn. Hun passen niet bij elkaar dat is duidelijk.
Ze doet niet haar best. Ze doet semi geinteresseerd, ze neemt een fake houding aan en gaat de kleuterjuf uithangen. Beetje zoals wanneer je peuter met een kras tekening aankomt ohh wat mooi gemaakt zeg? Wat heb je getekend?
pi_217391718
En hij toont totaal geen interesse ook gezellig. Passen totaal niet bij elkaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')