Kunnen we misschien ophouden om het een aidsvlek te noemen?quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:38 schreef matthijst het volgende:
Gio komt met een donkere trui en spijkerbroek uit de paskamer. Hinke, in een donker shirt en spijkerbroek: "nee, ik vind het nog niet echt wat, een beetje basic".
Het blijft een aparte show. Zo'n bjorn met die aidsvlek, daarvan weet je toch zodra hij de trouwkamer binnenkomt: dit is niks voor mij?
Ik weet niet wat voor vlek het is, maar als meer mensen het zo noemen dan is dat schijnbaar waar het aan doet denken.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kunnen we misschien ophouden om het een aidsvlek te noemen?
Misschien mag ik het niet zeggen maar veel vrouwen tegenwoordig leggen de bal bij de man. Je kan het simpelweg niet goed doen. Zagen we ook in eerdere seizoenen met Johan. Die werd ook afgeblaft om alles.quote:Op dinsdag 29 april 2025 09:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Marcella niet leuk.
Ik vind Eva niet leuk.
Beide van die vrouwen die zeggen het niet te voelen en dan voor zichzelf enorm balen, maar er zelf echt geen ene zak aan doen en t ook niet balen vinden voor de man in kwestie. Zij zij zij. Allemaal zij.
Ik vind Mariska leuk
Bram was bij Marcella toch? Haar vader zei nog; zo je voelt je al thuis (of iets in die geest)quote:Op dinsdag 29 april 2025 11:28 schreef W00fer het volgende:
Wat me trouwens opviel is dat ze heel apart filmen.
Dennis bij Stefan samenwonen en andersom
Peter bij Mariska maar andersom niet
Svea bij Joey maar andersom niet
Olof en Femke uberhaupt geen samenwonen
Marcella bij Bjorn maar andersom niet
Bram woont samen bij Eva maar andersom niet
Hinke bij Gio maar andersom niet
Waarom springen ze nu in aflevering 14 ineens naar die koppelsweek?
Als je die nog 2 afleveringen rekt heb je aflevering 17 en 18 nog voor de eindgesprekken. Misschien is RTL een beetje teleurgesteld in de kijkcijfers? Vorige week 1.6 miljoen nu nog maar 915.000.
Misschien dat ze er daarom wat meer sensatie in gooien.
Ja die is leuk he, heb ze nu allemaal gezien alleen komen ze nog een keer samen, denk dat die er pas vrijdag op komtquote:Op dinsdag 29 april 2025 12:15 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben afgehaakt, vind MAFS Australia veel leuker
Die is echt veel leukerquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die is leuk he, heb ze nu allemaal gezien alleen komen ze nog een keer samen, denk dat die er pas vrijdag op komt
O wist niet dat je het ook op Youtube kon volgen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 13:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die is echt veel leuker![]()
Ik volgde de drama ook op YT![]()
Ik weet al wel wie bij elkaar blijft en wie nu met een ander een relatie heeft![]()
MAFS zelf niet maar je hebt wel net als met BB podcasts waarin de uitzendingen besproken wordenquote:Op dinsdag 29 april 2025 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wist niet dat je het ook op Youtube kon volgen.
Misschien ga ik zo wel zoeken ben benieuwd zeker gezien de voorstukjes
Wat een rare lui zitten daar toch tussen die Jacqueline die spoort niet hoor
Daar zijn toch alle mannen vrouwenmeppers en/of crimineel?quote:Op dinsdag 29 april 2025 12:15 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben afgehaakt, vind MAFS Australia veel leuker
Sowieso erg vervelend dat beoordelen. Alsof het een of andere vleeskeuring is. Net als Peter, die geen stereotype alfamannetje is en daarom meteen voor kasthomo wordt versleten.quote:Op dinsdag 29 april 2025 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kunnen we misschien ophouden om het een aidsvlek te noemen?
Hypocrietquote:Op maandag 14 april 2025 11:46 schreef Spablauw214 het volgende:
Wat een irritant kutwijf die Karin. Eileen reageerde een beetje dramatisch en theatraal maar ik had haar met die schaal in d’r gezicht geslagen. Hou je bek nou eens even man
Bloed onder je nagels vandaan.
Vaak zie je dat vrouwen die niet per se aantrekkelijk zijn nog wel een lief karakter hebben maar dat heeft Karin ook al niet. Want een vervelend figuur
Ik loop toch niet in te hakken op het uiterlijk of te speculeren over de geaardheid van deelnemers of wel?quote:Op dinsdag 29 april 2025 17:57 schreef matthijst het volgende:
Ach ja, voor de liefde hoef je het nauwelijks te kijken.
Hoeveel van die koppels blijven bij elkaar.
Hele idee is toch mensen kijken. Net als bij de B&B vol liefde, met Mike en z'n mama.
[..]
Hypocriet![]()
Nee johquote:Op dinsdag 29 april 2025 14:53 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Daar zijn toch alle mannen vrouwenmeppers en/of crimineel?
Waar heb jij aflevering 14 gezien, ik zie alleen 13. Hoe werkt het uberhaupt op Videoland? Ik kijk voor het eerst vooruit.quote:Op dinsdag 29 april 2025 00:30 schreef W00fer het volgende:
Aflevering 13
Smullen met Femke en Olof
Nu online
Marcella wil continu als een prinses behandeld worden. De hint dat ze daarmee Bjorn wegjaagt komt niet echt binnen...
Svea en Joey lekker Chineesje eten. Joey die bij zijn pa en ma eet
Geile Dennis blijft gewoon echt een irritatiepuntje van me. Misschien is het bij Marcella en Bjorn beetje gevoelloos maar het ligt er hier gewoon te dik op.
Olof die aangeeft dat hij migraine heeft en zij vraagt of hij sorry zegt
Aflevering 14 (preview)
De koppelsweek. Eva moet met de billen bloot dat ze Bram niet wil. Ik vind dat hij er nog heel rustig onder blijft.
Kennelijk vind Stefan de sexuele grapjes wel genoeg geweest, terecht ook. Ik vond ook dat hij ontzettend veel toneel speelde dat hij het wel prima vond. Je merkte gewoon dat hij het niet prima vond.
Marcella die niet eerlijk is naar Bjorn, ze had gewoon moeten zeggen sorry dit wordt hem niet ipv aan het lijntje houden. Dan nog Olof en Femke, die weer vol naar hem uithaalt. Volgens mij zijn deze 2 puur bij elkaar gezet om 2 haantjes te hebben.
Aan 't einde van elke aflevering zie je al een paar min van de volgende aflevering. Met eigenlijk alle drama al.quote:Op dinsdag 29 april 2025 21:41 schreef matthijst het volgende:
Zie ook alleen tm 13 in Videoland.
Waar komt die 14 dan vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |