abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217460178
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 21:47 schreef roos94 het volgende:
Is eczeem denk ik
Je maakt het er niet beter op
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217460180
Inmiddels is van enkele stellen ook al bekend dat ze (niet meer) bij elkaar zijn.

Dikke vette spoiler! Niet klikken als je de uitslag niet wilt weten!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217460191
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 21:33 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee hoor ik vind het ook wel een ok kerel. Hij heeft een keer gezegd dat ze afstandelijk was en dat heeft ze denk ik al 20 keer aangehaald. En wat is dat met vrouwen die hun jas niet uitdoen maar over hun schouder hangen. Ik zie dat vaker alsof ze een cape hebben ofzo. :?
Dat heet een cape dress. Sinds het twee jaar terug in Emily in Paris te zien was, is het erg populair geworden.
Dus Femke had gewoon geen jas aan, wat ook niet gek is want dat past helemaal niet over zo'n jurk. En ik begreep dat dit in november ofzo was opgenomen (omdat Peter en Mariska gingen carnavallen). Dus dat was vast fris :P
pi_217460209
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2025 21:49 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]
Dat heet een cape dress. Sinds het twee jaar terug in Emily in Paris te zien was, is het erg populair geworden.
Dus Femke had gewoon geen jas aan, wat ook niet gek is want dat past helemaal niet over zo'n jurk. En ik begreep dat dit in november ofzo was opgenomen (omdat Peter en Mariska gingen carnavallen). Dus dat was vast fris :P
Ik vind het stom :{w
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217460609
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 21:50 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind het stom :{w
Hahaha, ik vond het haar wel leuk staan, soort Maxima jurk.
pi_217460669
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 22:27 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hahaha, ik vond het haar wel leuk staan, soort Maxima jurk.
Ik vind het net alsof je er weer snel vandoor wil gaan. Hou mijn jas maar aan
pi_217460741
quote:

[..]
Nee hoor ik vind het ook wel een ok kerel. Hij heeft een keer gezegd dat ze afstandelijk was en dat heeft ze denk ik al 20 keer aangehaald. En wat is dat met vrouwen die hun jas niet uitdoen maar over hun schouder hangen. Ik zie dat vaker alsof ze een cape hebben ofzo. :?
Ja helaas een bekend verschijnsel. 1 ding uit de context trekken en dat dertig keer herhalen als super kwetsend.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_217460751
quote:
10s.gif Op donderdag 24 april 2025 22:31 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind het net alsof je er weer snel vandoor wil gaan. Hou mijn jas maar aan
Nu ja, ze waant zich wel een diva uiteraard.
pi_217461084
Wat me tegenstaat is die sociaal wenselijke antwoorden op dat diner.
Waarom geeft niemand gewoon een 5. Op het vorige koppelsdiner gebeurde dat wel.
Dit seizoen moest het ook gewoon beschaafd blijven, ze wilden minder drama.
Maar dat vullen met neppe meningen is ook niet goed.
pi_217461675
quote:

[..]
Zo’n capedress had ze ook in aflevering 1 aan toen ze bruidsjurken ging passen. Een rode.
  vrijdag 25 april 2025 @ 07:02:21 #161
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_217461690
quote:

[..]
In een normale situatie was Olof allang geblokkeerd op alles hoor.. Als iemand tegen je zegt dat mevrouw X of Y hem wel interessant vond en dat als jullie niks worden hij het wel met haar zou proberen dan nemen de meeste vrouwen (terecht) de benen. En als je iemand je een dag niet appt gelijk beschuldigen via de app is ook niet bepaald aantrekkelijk.
Fuck the EBU
  vrijdag 25 april 2025 @ 07:06:46 #162
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_217461694
Dennis vond ik aan het begin ook heel irritant maar ik vind hem nu wel leuker geworden. Het kan een toneelstukje zijn maar hij oogt wel rustiger nu verder in het seizoen. Z’n dubbelzinnige grapjes zijn volgens mij een stuk minder geworden.

Dat hij Stefan saai gaat vinden kan, maar hoeft niet in mijn optiek. Sommige mensen hebben juist die rust nodig als ze zelf zo druk zijn en merken dat pas als ze het ervaren.
Fuck the EBU
pi_217462591
Ik vond het mooi dat Bram een lager cijfer gaf dan Eva. Dat vond ze opvallend niet leuk voor iemand die zo duidelijk (voor de kijkert) niks voelt :D
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_217462761
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2025 18:53 schreef W00fer het volgende:

[..]
Dan kan half Nederland wel in therapie. Je moet niet altijd alles zelf oplossen maar hier ook over kunnen praten.
Half Nederland faalt dan ook nogal op het gebied van emotionele ontwikkeling en communicatie, dus dat zou inderdaad geen overbodige luxe zijn.
pi_217463354
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 april 2025 10:30 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Half Nederland faalt dan ook nogal op het gebied van emotionele ontwikkeling en communicatie, dus dat zou inderdaad geen overbodige luxe zijn.
Volledig offtopic verder, maar het zijn ook gewoon statistieken. Het sterft bijvoorbeeld van de mensen met depressie- en burnoutklachten, negatief zelfbeeld en wat niet. 20% van de mensen krijgt in zijn leven last van een angststoornis.

Er wordt amper over gesproken maar zo bijzonder is het allemaal niet.
pi_217463526
quote:

[..]
Nu vind ik Femke ook niet geel sympathiek overkomen, maar hij liep wel vanaf minuut 1 voortdurend aan haar te frunneken en te bepotelen en toen ie zijn zin niet kreeg ging ie lopen mokken. Zo gek vind ik het echt niet dat iemand daar in zo'n vroeg stadium (nog) niet van gediend is.
  vrijdag 25 april 2025 @ 13:01:45 #167
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217463645
quote:

[..]
O+ Cape Dress O+
Zo koninklijk sierlijk.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_217465665
Bjorn moet zich gewoon voorlopig niet scheren en een fatsoenlijke baard kweken.... denk niet dat hij dr knapper op wordt maar het lijkt me iig iets beter zonder die vlekken....

Ik vind het gewoon toch best faal allemaal dit seizoen. Vrouwen die van alles eisen, de mannen laten spartelen terwijl al duidelijk is dat ze hun man niet eens aantrekkelijk vinden...

Gio is eigenlijk zo lelijk niet maar vooral erg ongemakkelijk....

Had trouwens niet door dat hij en Hinke zo enorm groot zijn!!! :o
pi_217465992
Ik vind Hinke een 'Karen' en ultra dominant. Dit gaat never nooit werken met Gio. Zij overklast hem in alles straks en wordt totaal overlopen.
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! vrijdag 25 april 2025 @ 17:48:37 #170
367000 roos94
pi_217466036
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 17:43 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind Hinke een 'Karen' en ultra dominant. Dit gaat never nooit werken met Gio. Zij overklast hem in alles straks en wordt totaal overlopen.
Ik hoor naar aanleiding van dit bericht dat Hinke de manager a.k.a. Danny wilt spreken
  vrijdag 25 april 2025 @ 18:25:30 #171
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_217466331
Wat een mafklapper die Olof.
Doet me aan Sam Gooris denken. Dat hoofd.

Die Peter lijkt wel gay. Met z'n "beste vriendinnetjuuuh".
Haters everywhere but I don't really care.
pi_217466579
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2025 18:25 schreef matthijst het volgende:
Wat een mafklapper die Olof.
Doet me aan Sam Gooris denken. Dat hoofd.

Die Peter lijkt wel gay. Met z'n "beste vriendinnetjuuuh".
Bij mij ging mijn gayradar (zelf geen gay overigens) volledig af. Typisch gevalletje kastheameau.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 25 april 2025 @ 22:27:57 #173
174940 W00fer
Maar echt
pi_217468063
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 april 2025 10:30 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Was het niet zo dat veel volwassenen eigenlijk kinderen zijn in het lichaam van een volwassene?
  vrijdag 25 april 2025 @ 22:28:26 #174
174940 W00fer
Maar echt
pi_217468069
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2025 12:14 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Volledig offtopic verder, maar het zijn ook gewoon statistieken. Het sterft bijvoorbeeld van de mensen met depressie- en burnoutklachten, negatief zelfbeeld en wat niet. 20% van de mensen krijgt in zijn leven last van een angststoornis.

Er wordt amper over gesproken maar zo bijzonder is het allemaal niet.
Eveline zei anders dat ze bij MAFS streng filteren op mensen met psychische problemen.
  vrijdag 25 april 2025 @ 22:29:53 #175
174940 W00fer
Maar echt
pi_217468083
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2025 16:58 schreef Dazalbest1 het volgende:
Bjorn moet zich gewoon voorlopig niet scheren en een fatsoenlijke baard kweken.... denk niet dat hij dr knapper op wordt maar het lijkt me iig iets beter zonder die vlekken....

Ik vind het gewoon toch best faal allemaal dit seizoen. Vrouwen die van alles eisen, de mannen laten spartelen terwijl al duidelijk is dat ze hun man niet eens aantrekkelijk vinden...

Gio is eigenlijk zo lelijk niet maar vooral erg ongemakkelijk....

Had trouwens niet door dat hij en Hinke zo enorm groot zijn!!! :o
Vrouwen die vanalles eisen heeft ook wel met de feminiseringsgolf te maken en het moderne datelandschap na me-too. Alle mannen zijn klootzakken en ze kunnen vooral niet veel goed doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')