Ik mis "ik ben vrij zeker dat mijn eerdere stem klopte".quote:
We willen het gewoon wetenquote:Op donderdag 18 september 2025 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mis "ik ben vrij zeker dat mijn eerdere stem klopte".
De lotto gewonnen, omdat dat tof zou zijnquote:Op donderdag 18 september 2025 11:32 schreef Puala het volgende:
Nou. Vertellen jullie maar waarom jullie gestemd hebben wat jullie hebben gekozen
Baan, omdat ik dat al wist.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:32 schreef Puala het volgende:
Nou. Vertellen jullie maar waarom jullie gestemd hebben wat jullie hebben gekozen
Dat is toevallig wel zo maar heeft niets met deze plannen te makenquote:
Ik heb mijn bijdrage aan het proces geleverd en ben nu in blijde afwachting van jouw bijdrage aan het geheel.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is toevallig wel zo maar heeft niets met deze plannen te maken
Heb je haar bezwangerd?quote:Op donderdag 18 september 2025 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb mijn bijdrage aan het proces geleverd en ben nu in blijde afwachting van jouw bijdrage aan het geheel.
Dat was niet één van de opties.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je haar bezwangerd?
45 stuks, maar ik haal alleen naar boven wat ik gelijk verwerk. Anders kan ik mn kont niet meer kerenquote:Op donderdag 18 september 2025 17:14 schreef Boris_Boef het volgende:
45 of 50 platen zo te zien 2 trappen hoog.
Je hoeft vanavond niet meer naar de sportschool.
..quote:Op donderdag 18 september 2025 17:30 schreef Puala het volgende:
….
Anders kan ik mn kont niet meer keren![]()
Zijn die pir platen 10 cm dik? Plak je de naden nog af nadat de pur hard geworden is?quote:Op donderdag 18 september 2025 16:17 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker workoutje wel om dit naar zolder te krijgen. Helaas past 1 zo'n pak niet door de draaien van de trap heen, dus t is in kleinere pakketten naar boven
Ja pir10 heeft de juiste isolatiewaarde, dus dat heb ik gekozen. En idd zo tegen t dakbeschot aan. En ik plak af met alu tape als t hard is. Maar ik ben gehecht aan mn haar, dus ik wacht tot t goed uitgehard is voor ik dat af ga snijden. Ken m’n talent inmiddelsquote:Op donderdag 18 september 2025 22:15 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zijn die pir platen 10 cm dik? Plak je de naden nog af nadat de pur hard geworden is?
Zit dat rechtstreeks tegen je dakbeschot?
wellicht heb ik binnenkort ook een isolatie klus in een soortgelijke situatie..
Mooie vorderingen!
Geen probleem U vraagt wij draaienquote:Op vrijdag 19 september 2025 11:34 schreef Puala het volgende:
Die baan staat los van verkoop woning en plannen
Dus, nieuwe poll?
Ik mis de optie 'ik heb je gesproken sinds de vorige poll en vind het daarom niet eerlijk om antwoord te geven'.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:13 schreef Puala het volgende:
Ik weet gelukkig zelf ook hoe ik polls moet maken![]()
[poll=9272]
Toch staat t goeie antwoord dr simpelweg tussenquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis de optie 'ik heb je gesproken sinds de vorige poll en vind het daarom niet eerlijk om antwoord te geven'.
quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Toch staat t goeie antwoord dr simpelweg tussen
Als er genoeg stemmen zijnquote:Op vrijdag 19 september 2025 15:42 schreef Piles het volgende:
Belangrijker: wanneer horen we het juiste antwoord?
oh ja t tapijt dr uit en sowieso er onder kijken wat er zit heb ik al gedaan. Maar dit is verder gewoon schoon en vlak. Zie eigenlijk niet echt reden voor t extra werkquote:Op vrijdag 26 september 2025 14:26 schreef AnneX het volgende:
Alles eruit zou ik zeggen.
Hoorde verhalen van troep en beestjes die mensen aantroffen bij rest tapijt ķnder een andere vloer.
Wil niet zeggen dat het bij jou speelt. Gewoon clean weer opbouwen.
Succes!
Ik had een vrij grote wasmand staan met 3 compartimenten en heb dat omgewisseld voor 1 wasmand. En daar moest nog een plant naast, maar heb in huis wat geschoven en m niet hoeven kopenquote:Op vrijdag 26 september 2025 19:33 schreef Seven. het volgende:
Ik zou het weghalen als je er wil blijven, dus ik snap je overweging wel.
Wat bedoel je trouwens met 'plant badkamer' op je to-do lijstje?
Maar wat is het danquote:Op maandag 29 september 2025 12:54 schreef Puala het volgende:
……..Heb wel wat verhalen gehoord waardoor ik twijfel.
Vanmorgen taxatie gehad, weet weer wat me te doen staat en wat dat kan opleveren. Motiveert wel weer
Ja en ik vind dat ik genoeg heb gedeeld met deze informatiequote:Op maandag 29 september 2025 13:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Maar wat is het dan![]()
We zijn niet nieuwsgierig maar willen je graag steunen
Ik ben donderdag wezen bezichtigen en ga morgen nog een x zelf bezichtigenquote:Op maandag 29 september 2025 18:49 schreef AnneX het volgende:
Tja…ging jij zelve aan het bezichtigen of kwamen mensen bij jou bezichtigen 😇
Is mijn vraag…
Wat jammer, klinkt wel als een mooie kans!quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:59 schreef Puala het volgende:
Afgelopen vrijdag geboden op een woning, maar helaas geen akkoord bereikt. Er is iemand onrealistisch ver boven de woningwaarde gaan zitten. De makelaar heeft bevestigd dat mijn bod reeel was gezien de staat van de woning en het te verwachten renovatiebedrag.
Ik heb geboden op een 2onder1kap met 500 m2 perceel, 100m2 woonoppervlak verdeeld over grotendeels beneden (9,5m breed, 8m diep) en een klein beetje boven.
T zal een combi zijn van een de laatste 2. Er zijn hier maar weinig objecten waar je zo goed beneden kan leven en slapen. En als je drijfveren niet op het financiele vlak zitten, dus onder water staan geen punt is omdat woongeluk telt. Dan kan het alsnog een prima investering zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat jammer, klinkt wel als een mooie kans!
Blijkbaar was iemand bereid om een halve verbouwing te doen, of met de woningwaarde onder water te staan.. het zou me niets verbazen als dat iemand is die nog nooit een verbouwing gedaan heeft.
Jammer. Lijkt op een levensloopbestendige woning. 500m2 perceel is ook mooi, kan je wat extra's evt. neerzetten en je eigen groenten en aardappelen verbouwen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 10:59 schreef Puala het volgende:
Afgelopen vrijdag geboden op een woning, maar helaas geen akkoord bereikt. Er is iemand onrealistisch ver boven de woningwaarde gaan zitten. De makelaar heeft bevestigd dat mijn bod reeel was gezien de staat van de woning en het te verwachten renovatiebedrag.
Ik heb geboden op een 2onder1kap met 500 m2 perceel, 100m2 woonoppervlak verdeeld over grotendeels beneden (9,5m breed, 8m diep) en een klein beetje boven.
Ik denk dat reële waarde weinig betekent momenteel. Als iets gewild is gaan biedingen snel boven een taxatiewaarde. Daar is de markt helaas naar. En onder water staan boeit weinig als je amper hypotheek hebt en je niet de ambitie hebt er beter op te worden maar gewoon een leuk huis op leuke plek wil.quote:Op zondag 19 oktober 2025 11:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wat jammer, klinkt wel als een mooie kans!
Blijkbaar was iemand bereid om een halve verbouwing te doen, of met de woningwaarde onder water te staan.. het zou me niets verbazen als dat iemand is die nog nooit een verbouwing gedaan heeft.
Tenzij er (een deel van) het inkomen wegvalt, en je de lasten van je over gefinancierde woning niet meer kunt dragen.quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik denk dat reële waarde weinig betekent momenteel. Als iets gewild is gaan biedingen snel boven een taxatiewaarde. Daar is de markt helaas naar. En onder water staan boeit weinig als je amper hypotheek hebt en je niet de ambitie hebt er beter op te worden maar gewoon een leuk huis op leuke plek wil.
Zolang je de hypotheek betaalt, is er weinig mis en kraait er geen haan naar.quote:Op zondag 19 oktober 2025 12:43 schreef bleiblei het volgende:
Ik denk dat reële waarde weinig betekent momenteel. Als iets gewild is gaan biedingen snel boven een taxatiewaarde. Daar is de markt helaas naar. En onder water staan boeit weinig als je amper hypotheek hebt en je niet de ambitie hebt er beter op te worden maar gewoon een leuk huis op leuke plek wil.
Als je die idiote overbiedingen financiert met overwaarde, is er niks aan de hand en sta je dus niet echt onder water.quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Tenzij er (een deel van) het inkomen wegvalt, en je de lasten van je over gefinancierde woning niet meer kunt dragen.
Anders krijg je t ook niet gefinanciert, want een bank financiert niet boven de overwaardequote:Op maandag 20 oktober 2025 09:45 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Als je die idiote overbiedingen financiert met overwaarde, is er niks aan de hand en sta je dus niet echt onder water.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |