Ik mis "ik ben vrij zeker dat mijn eerdere stem klopte".quote:
We willen het gewoon wetenquote:Op donderdag 18 september 2025 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mis "ik ben vrij zeker dat mijn eerdere stem klopte".
De lotto gewonnen, omdat dat tof zou zijnquote:Op donderdag 18 september 2025 11:32 schreef Puala het volgende:
Nou. Vertellen jullie maar waarom jullie gestemd hebben wat jullie hebben gekozen
Baan, omdat ik dat al wist.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:32 schreef Puala het volgende:
Nou. Vertellen jullie maar waarom jullie gestemd hebben wat jullie hebben gekozen
Dat is toevallig wel zo maar heeft niets met deze plannen te makenquote:
Ik heb mijn bijdrage aan het proces geleverd en ben nu in blijde afwachting van jouw bijdrage aan het geheel.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is toevallig wel zo maar heeft niets met deze plannen te maken
Heb je haar bezwangerd?quote:Op donderdag 18 september 2025 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb mijn bijdrage aan het proces geleverd en ben nu in blijde afwachting van jouw bijdrage aan het geheel.
Dat was niet één van de opties.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je haar bezwangerd?
45 stuks, maar ik haal alleen naar boven wat ik gelijk verwerk. Anders kan ik mn kont niet meer kerenquote:Op donderdag 18 september 2025 17:14 schreef Boris_Boef het volgende:
45 of 50 platen zo te zien 2 trappen hoog.
Je hoeft vanavond niet meer naar de sportschool.
..quote:Op donderdag 18 september 2025 17:30 schreef Puala het volgende:
….
Anders kan ik mn kont niet meer keren![]()
Zijn die pir platen 10 cm dik? Plak je de naden nog af nadat de pur hard geworden is?quote:Op donderdag 18 september 2025 16:17 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker workoutje wel om dit naar zolder te krijgen. Helaas past 1 zo'n pak niet door de draaien van de trap heen, dus t is in kleinere pakketten naar boven
Ja pir10 heeft de juiste isolatiewaarde, dus dat heb ik gekozen. En idd zo tegen t dakbeschot aan. En ik plak af met alu tape als t hard is. Maar ik ben gehecht aan mn haar, dus ik wacht tot t goed uitgehard is voor ik dat af ga snijden. Ken m’n talent inmiddelsquote:Op donderdag 18 september 2025 22:15 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zijn die pir platen 10 cm dik? Plak je de naden nog af nadat de pur hard geworden is?
Zit dat rechtstreeks tegen je dakbeschot?
wellicht heb ik binnenkort ook een isolatie klus in een soortgelijke situatie..
Mooie vorderingen!
Geen probleem U vraagt wij draaienquote:Op vrijdag 19 september 2025 11:34 schreef Puala het volgende:
Die baan staat los van verkoop woning en plannen
Dus, nieuwe poll?
Ik mis de optie 'ik heb je gesproken sinds de vorige poll en vind het daarom niet eerlijk om antwoord te geven'.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:13 schreef Puala het volgende:
Ik weet gelukkig zelf ook hoe ik polls moet maken![]()
[poll=9272]
Toch staat t goeie antwoord dr simpelweg tussenquote:Op vrijdag 19 september 2025 14:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis de optie 'ik heb je gesproken sinds de vorige poll en vind het daarom niet eerlijk om antwoord te geven'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |