SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kissingbird op 14-04-2025 17:24:17 ]Smile, it's free therapy.![]()
Deze is gekoppeld die andere nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Maar deze klopt want die zit in de reeks.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Daar heb je iets niet goed gedaan want hij is niet gekoppeld, die van Kissinbird welquote:Op maandag 14 april 2025 17:16 schreef KoningWouter het volgende:
ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18316] PARTY TIME!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammer de pammerquote:Op maandag 14 april 2025 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je iets niet goed gedaan want hij is niet gekoppeld, die van Kissinbird wel![]()
Ben wel benieuwd of monitor nu in de paniek schiet.quote:Op maandag 14 april 2025 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je iets niet goed gedaan want hij is niet gekoppeld, die van Kissinbird wel
Dat dus, snapte al niet dat er twee waren die van KW is niet goedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, want maar eentje zit in de reeksquote:Op maandag 14 april 2025 17:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of monitor nu in de paniek schiet.![]()
![]()
Ik had hem klaar gezet. Maar blijkbaar ergens niet opgelet. Was nog een heel gedoe met plaatjes die als linkje werden weergegeven enzo.quote:![]()
Weet wel dat ik dit nooit meer doe.![]()
haha je weet nu hoe het wel moetquote:Op maandag 14 april 2025 17:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik had hem klaar gezet. Maar blijkbaar ergens niet opgelet. Was nog een heel gedoe met plaatjes die als linkje werden weergegeven enzo.![]()
Weet wel dat ik dit nooit meer doe.
Smile, it's free therapy.![]()
Zo hoort het ook nietquote:Op maandag 14 april 2025 17:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik had hem klaar gezet. Maar blijkbaar ergens niet opgelet. Was nog een heel gedoe met plaatjes die als linkje werden weergegeven enzo.![]()
Weet wel dat ik dit nooit meer doe.![]()
![]()
Yup, thanksquote:Op maandag 14 april 2025 17:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha je weet nu hoe het wel moet![]()
![]()
Zal dan van korte duur zijn, want heb die andere geslotenquote:Op maandag 14 april 2025 17:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of monitor nu in de paniek schiet.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dommie dat krijg je ervanquote:Op maandag 14 april 2025 17:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet wel dat ik dit nooit meer doe.
Ergens vind ik dat ook heel flauw om al een nieuwe klaar te zetten.quote:
Zijn er wel meer die dat doen en gaat ook weleens fout met de topictellingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wilde net punten gaan scoren daar.quote:Op maandag 14 april 2025 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal dan van korte duur zijn, want heb die andere gesloten
Weet niet of dat kan hoor als hij niet gereekst isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou ik nooit doen.quote:Op maandag 14 april 2025 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat ook heel flauw om al een nieuwe klaar te zetten.
Zijn er wel meer die dat doen en gaat ook weleens fout met de topictelling
En @Kissingbird ook niet.
tja doen er zoveel hierquote:Op maandag 14 april 2025 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde er zeker van zijn dat de TT veranderd zou zijn.quote:Op maandag 14 april 2025 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus deze is ook goed![]()
![]()
jahaaaa jij weet dat ik dat ook wel eens doequote:Op maandag 14 april 2025 17:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Zou ik nooit doen.
En @:kissingbird ook niet.
Het is wat met jullie somsquote:Op maandag 14 april 2025 17:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik wilde er zeker van zijn dat de TT veranderd zou zijn.
Dus deze is ook goed
Nee dat kan niet, tenminste niet met mijn teller. Ik kijk enkel naar topics die echt aan de chain hangen. Losse topics, ook al hebben ze dezelfde DTS TT, doen toch niet mee.quote:Op maandag 14 april 2025 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet of dat kan hoor als hij niet gereekst isHow can I make this topic about me?![]()
Ik doelde op dat het toen fout ging met de topic telling. Volgens mij 2x in 1 week.quote:Op maandag 14 april 2025 17:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jahaaaa jij weet dat ik dat ook wel eens doe![]()
Justin spreekt altijd de waarheid, dus het zal wel kloppen.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ja ik weet dat je dat bedoelde! het is mij meer dan eens overkomen... of een hele lege tt zonder reeksnummer..quote:Op maandag 14 april 2025 17:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik doelde op dat het toen fout ging met de topic telling. Volgens mij 2x in 1 week.
ja want mensen op FOK! spreken de waarheidquote:Op maandag 14 april 2025 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Justin spreekt altijd de waarheid, dus het zal wel kloppen.
Deze man weetquote:Op maandag 14 april 2025 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Justin spreekt altijd de waarheid, dus het zal wel kloppen.![]()
![]()
Ik kan niet voor anderen spreken natuurlijkquote:Op maandag 14 april 2025 17:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja want mensen op FOK! spreken de waarheid![]()
![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 17:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je dat bedoelde! het is mij meer dan eens overkomen... of een hele lege tt zonder reeksnummer..
Belastingaangifte maar eens gedaan. Mot verdomme weer 210 eu bijbetalen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gelukkig is de bolk nog gratisquote:Op maandag 14 april 2025 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Belastingaangifte maar eens gedaan. Mot verdomme weer 210 eu bijbetalen![]()
kak dat moet ik nog doenquote:Op maandag 14 april 2025 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Belastingaangifte maar eens gedaan. Mot verdomme weer 210 eu bijbetalen
niet fijn dat je moet dokken g8xrSmile, it's free therapy.![]()
Nee dacht al zoiets.quote:Op maandag 14 april 2025 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, tenminste niet met mijn teller. Ik kijk enkel naar topics die echt aan de chain hangen. Losse topics, ook al hebben ze dezelfde DTS TT, doen toch niet mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben er zomaar spontaan aan begonnen net, dat vond ik dan wel weer heel erg goed van mezelfquote:Op maandag 14 april 2025 17:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kak dat moet ik nog doen
niet fijn dat je moet dokken g8xr![]()
Meestal is het op de laatste dag of zo
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
heb de aangifte net voor 1 april gedaan zodat ik nog beetje snel mijn doekoes krijgUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
JA EN WAAROM KRIJG JIJ WEL GELD EN MOET IK BIJBETALEN?!?!?!quote:Op maandag 14 april 2025 17:36 schreef hemarookworst het volgende:
heb de aangifte net voor 1 april gedaan zodat ik nog beetje snel mijn doekoes krijg
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je beantwoordt het zelf alquote:Op maandag 14 april 2025 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
JA EN WAAROM KRIJG JIJ WEL GELD EN MOET IK BIJBETALEN?!?!?!![]()
![]()
beetje creatief invullen wellichtquote:Op maandag 14 april 2025 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
JA EN WAAROM KRIJG JIJ WEL GELD EN MOET IK BIJBETALEN?!?!?!
ik werk stiekem bij de belastingdienst waar ik mijn eigen aangifte beoordeelquote:Op maandag 14 april 2025 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
JA EN WAAROM KRIJG JIJ WEL GELD EN MOET IK BIJBETALEN?!?!?!Uw ADH vitamine Worst
Nee, zat in de auto.quote:Op maandag 14 april 2025 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was heel mooi. Is het je toch niet gelukt om te kijken?Omdat ik weet hoe ik op zulke dingen reageer was het niet verstandig om ergens onderweg te stoppen om te kijken en daarna weer verder te rijden.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik ook, hoopte al dat ze dan wat eerder betalenquote:Op maandag 14 april 2025 17:36 schreef hemarookworst het volgende:
heb de aangifte net voor 1 april gedaan zodat ik nog beetje snel mijn doekoes krijg
quote:Op maandag 14 april 2025 17:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, zat in de auto.Omdat ik weet hoe ik op zulke dingen reageer was het niet verstandig om ergens onderweg te stoppen om te kijken en daarna weer verder te rijden.
Mijn aandeel reservefonds van de VVE begint wel flink te worden. Was al 7400 eu.
"Nou lekker toch panter!"
Niet echt, het is namelijk geld waar je nooit bij kan. Maar het telt wel mee als vermogen voor de belastingdienst.
Nou blijf ik dit jaar onder de vrijstellingsgrens voor vermogen en komend jaar ook wel gok ik, maar toch, uitgeven dat geld goffedomme, het hele gebouw ligt er voor schandaal bij!
Beterquote:Op maandag 14 april 2025 17:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, zat in de auto.Omdat ik weet hoe ik op zulke dingen reageer was het niet verstandig om ergens onderweg te stoppen om te kijken en daarna weer verder te rijden.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een mening over mensen die klagen dat ze boven de vrijstellingsgrens voor vermogen komen
Gelukkig blijf ik eronder.quote:Op maandag 14 april 2025 17:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb een mening over mensen die klagen dat ze boven de vrijstellingsgrens voor vermogen komen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik heb ook een meningquote:Op maandag 14 april 2025 17:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb een mening over mensen die klagen dat ze boven de vrijstellingsgrens voor vermogen komen![]()
![]()
Als ie negatief is willen we het sowieso horen.quote:Op maandag 14 april 2025 17:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb een mening over mensen die klagen dat ze boven de vrijstellingsgrens voor vermogen komen
Dan moet je het ook zeker niet doen.quote:Op maandag 14 april 2025 17:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar geen vrijstelling?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Iedereen heeft die vrijstelling héquote:
Gelukkig! En anders gewoon blij zijn dat je erboven zit!quote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Gewoon sowieso blij zijnquote:Op maandag 14 april 2025 17:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig! En anders gewoon blij zijn dat je erboven zit!![]()
![]()
@MizzezAmy hij is nog terug te kijken mocht je willenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt er niks te renoveren of te verbeteren?quote:Op maandag 14 april 2025 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn aandeel reservefonds van de VVE begint wel flink te worden. Was al 7400 eu.
"Nou lekker toch panter!"
Niet echt, het is namelijk geld waar je nooit bij kan. Maar het telt wel mee als vermogen voor de belastingdienst.
Nou blijf ik dit jaar onder de vrijstellingsgrens voor vermogen en komend jaar ook wel gok ik, maar toch, uitgeven dat geld goffedomme, het hele gebouw ligt er voor schandaal bij!Uw ADH vitamine Worst
De wc'squote:Op maandag 14 april 2025 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt er niks te renoveren of te verbeteren?![]()
![]()
Ja zo stom hé, als mensen dat doenquote:Op maandag 14 april 2025 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er wel meer die dat doen en gaat ook weleens fout met de topictelling![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat zou ik ook zijn, alleen niet over het feit dat dat aandeel reservefonds zo groot begint te worden, aangezien dat geld is waar je nooit bij kan.quote:Op maandag 14 april 2025 17:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig! En anders gewoon blij zijn dat je erboven zit!
Maar anders kan ik het nooit winnen van Justin.quote:
Niet waarquote:Op maandag 14 april 2025 17:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar anders kan ik het nooit winnen van Justin.![]()
Wat winnen?quote:Op maandag 14 april 2025 17:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Meer bolkenquote:Op maandag 14 april 2025 17:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Een heleboel!quote:Op maandag 14 april 2025 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt er niks te renoveren of te verbeteren?![]()
Nou hoeft dat van mij niet allemaal (meteen) maar onze VVE is heel erg op de centen. Te erg wat mij betreft. We zijn nu al drie jaar aan emmeren over het schilderwerk, dat lijkt dan dit jaar eindelijk te gaan gebeuren. En omdat er zo lang mee gewacht is zal er wel het nodige houtrot tevoorschijn komen. En dat oplossen is uiteindelijk altijd duurder dan gewoon op tijd schilderen
De pot en toebehoren zijn idd 100% van mij, gelukkig maar. Je moet er niet aan denken dat dat tot de 'gemeenschappelijke delen' behoortquote:Op maandag 14 april 2025 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
denk niet dat de VVE de gebroken bril van @:Grrrrrrrr betaalt
Ja dat snap ik wel, tenzij je spaart voor grote renovatiewerkzaamheden ofzoquote:Op maandag 14 april 2025 17:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zijn, alleen niet over het feit dat dat aandeel reservefonds zo groot begint te worden, aangezien dat geld is waar je nooit bij kan.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ging het bij jou ook fout?quote:
is die bril al vervangen of zit je nog steeds op een ductape bril?quote:Op maandag 14 april 2025 17:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De pot en toebehoren zijn idd 100% van mij, gelukkig maar. Je moet er niet aan denken dat dat tot de 'gemeenschappelijke delen' behoort
Uw ADH vitamine Worst
Ik wil het graag over een ander onderwerp hebben.quote:Op maandag 14 april 2025 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is die bril al vervangen of zit je nog steeds op een ductape bril?
Badminton?quote:Op maandag 14 april 2025 17:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil het graag over een ander onderwerp hebben.![]()
En nu eten koken.
Vlees, crème fraiche, roerbakgroenten, kaas, ui, bacon en pizzadeeg, ik ga mn creativiteit de vrije loop laten!
okequote:Op maandag 14 april 2025 17:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil het graag over een ander onderwerp hebben.
Uw ADH vitamine Worst
Ik snap dat echt niet hoor.quote:
Maar goed moet ook iedereen zelf weten als ze het maar goed doen dan
Maar ik moet weer eens op brillenjacht jaquote:
Hatseflats!quote:Op maandag 14 april 2025 17:57 schreef MizzezAmy het volgende:
En nu eten koken.
Vlees, crème fraiche, roerbakgroenten, kaas, ui, bacon en pizzadeeg, ik ga mn creativiteit de vrije loop laten!
Maar eerst naar vati en muti nu.
Ik vond het wel geinig voor een keer, dacht lukt mij vast wel en zo dacht @KoningWouter dus ookquote:Op maandag 14 april 2025 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet hoor.
Maar goed moet ook iedereen zelf weten als ze het maar goed doen dan
Jullie moeten het denken maar aan een paard overlaten die heeft het hoofd iets groterquote:Op maandag 14 april 2025 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik vond het wel geinig voor een keer, dacht lukt mij vast wel en zo dacht @:koningwouter dus ook
Wijshedenquote:Op maandag 14 april 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jullie moeten het denken maar aan een paard overlaten die heeft het hoofd iets groter![]()
![]()
Als je het doet moet je het ook goed fout doen.quote:Op maandag 14 april 2025 17:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes geloof dat de OP ook helemaal kapot was
Ook als je eigen huis eronder valt ?quote:Op maandag 14 april 2025 17:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb een mening over mensen die klagen dat ze boven de vrijstellingsgrens voor vermogen komenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nou gelukkig maar dat mijn hoofd niet zo groot isquote:Op maandag 14 april 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jullie moeten het denken maar aan een paard overlaten die heeft het hoofd iets groter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zo kan je ook denken iddquote:Op maandag 14 april 2025 18:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Als je het doet moet je het ook goed fout doen.
quote:Op maandag 14 april 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar dat mijn hoofd niet zo groot is
Niet meer denken dan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar dat mijn hoofd niet zo groot is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#koppijnIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wat een verschil in punten halen zeg![]()
waar zie je dit?quote:Op maandag 14 april 2025 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Was ook een pittige dagquote:![]()
Misschien even een paramolletje nemen?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
In de statsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 14 april 2025 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Graaaierdquote:
Nee, nadat Rob ruitenwisser vloeistof had gehaald bij de action ben ik buiten gebleven om naar huis te lopen en onderweg boodschappen te doen. Even het hoofd leeg en frisse lucht ipv binnen zittenquote:Op maandag 14 april 2025 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was ook een pittige dag![]()
Misschien even een paramolletje nemen?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hele kip (niet zelf helemaal op), krieltjes, sla, tomaat, ei en komkommerquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kipquote:Op maandag 14 april 2025 18:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hele kip (niet zelf helemaal op), krieltjes, sla, tomaat, ei en komkommer
Een lekker maaltijd hoor
Ja het was heerlijk. Wat heb jij gegeten of wat ga je nog eten?quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wij moeten nog eten (hebben onderweg terug even iets gesnackt bij een shell) maar ik heb eigenlijk totaal geen honger na zo'n dag als vandaag
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik had gekookte aardappels, Parijse wortetjes en een gehaktbalquote:Op maandag 14 april 2025 18:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja het was heerlijk. Wat heb jij gegeten of wat ga je nog eten?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat vind ik minstens zo lekker 😋quote:Op maandag 14 april 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik had gekookte aardappels, Parijse wortetjes en een gehaktbalBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Begrijpelijk ja. Hoop dat later vanavond jij een Rob toch nog trek krijgen en jezelf trakteren op iets waar je zin in hebtquote:Op maandag 14 april 2025 18:43 schreef DJMO het volgende:
Wij moeten nog eten (hebben onderweg terug even iets gesnackt bij een shell) maar ik heb eigenlijk totaal geen honger na zo'n dag als vandaagBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Had graag je gehaktbal voor mijn kip geruild 🤝quote:Op maandag 14 april 2025 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Smaakte ook lekker, al heb ik liever kipBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Maar je hebt nog kip over, dus stuur maar opquote:Op maandag 14 april 2025 18:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Had graag je gehaktbal voor mijn kip geruild 🤝
Ik heb een procureur rollade mee genomen van de supermarkt. Dat gaat er meestal wel in, al snoepen.quote:Op maandag 14 april 2025 18:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Begrijpelijk ja. Hoop dat later vanavond jij een Rob toch nog trek krijgen en jezelf trakteren op iets waar je zin in hebtIk heb er één en ik ben er trots op
Kippenpootje jou kant opquote:Op maandag 14 april 2025 18:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar je hebt nog kip over, dus stuur maar opBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
[quote]Op maandag 14 april 2025 18:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bolkkonijn
[/qoute]
JustinBolk
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb geen ervaring met zulke kleine tuinhuisjequote:![]()
Het DTS tuinhuisje is 450.000m2 en heeft 45 krachtstroom groepen![]()
en dan het nog steeds tuinhuisje noemenquote:Op maandag 14 april 2025 18:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met zulke kleine tuinhuisje![]()
Het DTS tuinhuisje is 450.000m2 en heeft 45 krachtstroom groepen![]()
Uw ADH vitamine Worst
Ja, ik kan het moeilijk een woning noemenquote:Op maandag 14 april 2025 19:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dan het nog steeds tuinhuisje noemen![]()
Beetje minimum een gezinswoning voor een modaal inkomen is toch wel minimaal 45.000 hectaren groot
Tuinhuis een optie?quote:Op maandag 14 april 2025 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ik kan het moeilijk een woning noemen![]()
Beetje minimum een gezinswoning voor een modaal inkomen is toch wel minimaal 45.000 hectaren groot![]()
![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet te verwarren met: ONZ / Karn schuurtje achtertuin
En hee peeps!![]()
![]()
ToTjEs GeNoTjEsquote:Op maandag 14 april 2025 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet te verwarren met: ONZ / Karn schuurtje achtertuin
En hee peeps!
Bastognekoeken @DJMO ?quote:Op maandag 14 april 2025 18:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Begrijpelijk ja. Hoop dat later vanavond jij een Rob toch nog trek krijgen en jezelf trakteren op iets waar je zin in hebt
Geintje.
Ik snap dat je "vol" zit. Met indrukken, met emoties.
Zo fijn dat jullie dat namens ons allemaal gedaan hebben![]()
![]()
Had begrepen uit het Memoriam topic dat het wel een mooie dienst wasquote:Op maandag 14 april 2025 19:04 schreef maily het volgende:
[..]
Bastognekoeken @:DJMO ?
Geintje.
Ik snap dat je "vol" zit. Met indrukken, met emoties.
Zo fijn dat jullie dat namens ons allemaal gedaan hebben
Zeker wel!quote:Op maandag 14 april 2025 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had begrepen uit het Memoriam topic dat het wel een mooie dienst wasWat had hij veel vrienden zeg! Veel mooie dingen meegemaakt in het leven.
![]()
![]()
Ik was ervan onder de indruk vanmiddag.![]()
![]()
En ik vond het bijzonder dat we de afscheidsdienst mochten volgen.![]()
![]()
Boeiuhquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Heel mooiquote:Op maandag 14 april 2025 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had begrepen uit het Memoriam topic dat het wel een mooie dienst was![]()
![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 19:07 schreef Shii het volgende:
Ik was ervan onder de indruk vanmiddag.![]()
![]()
En ik vond het bijzonder dat we de afscheidsdienst mochten volgen.![]()
![]()
![]()
![]()
Al kreeg ik geld toe, dan zou ik deze troep nog niet willen hebben
Met jou kan ik praten.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Mini-ToT ook niet!quote:Op maandag 14 april 2025 19:18 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Al kreeg ik geld toe, dan zou ik deze troep nog niet willen hebben
Hij is wel blij met de 2 jassen die hij zojuist heeft gekregen!![]()
![]()
![]()
Ja past hij ze?quote:Op maandag 14 april 2025 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT ook niet!
Hij is wel blij met de 2 jassen die hij zojuist heeft gekregen!
Dan wint Ajax met 450 miljard miljoen tegen 0.quote:Op maandag 14 april 2025 19:20 schreef Paul het volgende:
utrecht wint
Nijhuis fluit dus komt goed, van hem mag je schoppen
Die Ajaxieden zijn velen malen beter in janken en huilie huilie bij de kleinste schouderduw
van Nijhuis mag je juist alles en hij geeft nooit kaartenquote:Op maandag 14 april 2025 19:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan wint Ajax met 450 miljard miljoen tegen 0.
Die Ajaxieden zijn velen malen beter in janken en huilie huilie bij de kleinste schouderduwWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Jawel, maar altijd hatseflatsen!quote:
En ok, soms wat culinaire hoogstandjes
Ik die plushie, en dan ladingen foto's maken van allerlei onheil wat die gaat beleven!quote:Op maandag 14 april 2025 19:21 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zou die hoodie wel kopen van Joling![]()
![]()
Je had een miniem beetje aan respect van me terug gewonnen nadat je enkele van mijn posts omtrent de uitvaart van sint had geliket, maar na het teruglezen van je 'kwaliteitsposts' tijdens de dienst walg ik oprecht nog meer van je.quote:Op maandag 14 april 2025 19:20 schreef Paul het volgende:
utrecht wint
Nijhuis fluit dus komt goed, van hem mag je schoppen
Met schoppen maak je geen goals. Wij starten met Weghorst en die gaat dan smerig juichen voor de Bunnik site. Dus denk winnen en staken (tijdelijk)quote:Op maandag 14 april 2025 19:22 schreef Paul het volgende:
[..]
van Nijhuis mag je juist alles en hij geeft nooit kaartenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Haha kun je zonder te kopen en met fotosoepquote:Op maandag 14 april 2025 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik die plushie, en dan ladingen foto's maken van allerlei onheil wat die gaat beleven!
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja, had je maar moeten hurenquote:Op maandag 14 april 2025 18:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook als je eigen huis eronder valt ?
Maar serieus, eigen huis valt er toch niet onder? Want dat zou ik wel weer raar vinden, omdat dat geld vast zit in de stenen, het is niet alsof je dan 3 ton op je bankrekening hebt staan waar je belasting over moet betalen. Zelfs als het alleen overwaarde is vind ik dat er nog niet onder vallen.
Maar dan wel het huis waarin je woont, als je 4 huizen hebt denk ik er toch weer wat anders over
#stemSPI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 19:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha kun je zonder te kopen en met fotosoepAl gedaan!quote:Op maandag 14 april 2025 19:27 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha kun je zonder te kopen en met fotosoep![]()
![]()
Ja ach, was een painttopic over hem waarin meerdere mensen dit soort creaties maakten.quote:Op maandag 14 april 2025 19:30 schreef StevenHyde het volgende:
Like gegeven voor de inzet, niet voor de inhoud![]()
Skippybal is wel nicequote:Op maandag 14 april 2025 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach, was een painttopic over hem waarin meerdere mensen dit soort creaties maakten.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
Mijn avondeten is nog half bevroren.
Dacht dat je over het afbetaalde deel van je huis wel iets moest betalen, en dat mensen daarom zo leip gaan over de Woz waarde die te hoog is enzoquote:Op maandag 14 april 2025 19:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, had je maar moeten huren
Maar serieus, eigen huis valt er toch niet onder? Want dat zou ik wel weer raar vinden, omdat dat geld vast zit in de stenen, het is niet alsof je dan 3 ton op je bankrekening hebt staan waar je belasting over moet betalen. Zelfs als het alleen overwaarde is vind ik dat er nog niet onder vallen.
Maar dan wel het huis waarin je woont, als je 4 huizen hebt denk ik er toch weer wat anders over
#stemSPHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh ik dacht dat dat vanwege de WOZ belasting was.quote:Op maandag 14 april 2025 19:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dacht dat je over het afbetaalde deel van je huis wel iets moest betalen, en dat mensen daarom zo leip gaan over de Woz waarde die te hoog is enzo
Ik heb me er eigenlijk nooit zo in verdiept, zal wel moeten als ik nog eens een huis ga kopen
Als het maar smaakt toch..quote:Op maandag 14 april 2025 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel, maar altijd hatseflatsen!
Same, nog niet van toepassing geweestquote:Op maandag 14 april 2025 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat vanwege de WOZ belasting was.
Ik heb me er eigenlijk nooit zo in verdiept, zal wel moeten als ik nog eens een huis ga kopen
Misschien volgend jaarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kijken, kijken, niet kopen?quote:Op maandag 14 april 2025 19:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat vanwege de WOZ belasting was.
Ik heb me er eigenlijk nooit zo in verdiept, zal wel moeten als ik nog eens een huis ga kopenI'm surrounded by morons!
AVG?quote:Op maandag 14 april 2025 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel, maar altijd hatseflatsen!
Ik ben van het wokken.
How can I make this topic about me?![]()
Ik zal jou eens....quote:Op maandag 14 april 2025 19:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dat kan je wel in de oven flikkeren![]()
![]()
Ja pas om half 6 gedaan. En aangezien ik zo dwars ben om geen magnetron te nemen omdat opwarmen in de pan veel beter smaakt, kan ik nu ook niet snel ontdooien.quote:
Daar ben ik dan wel weer mee eensquote:Op maandag 14 april 2025 20:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja pas om half 6 gedaan. En aangezien ik zo dwars ben om geen magnetron te nemen omdat opwarmen in de pan veel beter smaakt, kan ik nu ook niet snel ontdooien.
Zit het nog in een bakje? Dan ff een pan vullen met warm water daar het bakje in doen
nee heequote:Op maandag 14 april 2025 19:58 schreef Paul het volgende:
hebben julllie al een barbie van jezelf gemaakt met chatgpt heeOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Geen ping?quote:Op maandag 14 april 2025 20:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja pas om half 6 gedaan. En aangezien ik zo dwars ben om geen magnetron te nemen omdat opwarmen in de pan veel beter smaakt, kan ik nu ook niet snel ontdooien.
How can I make this topic about me?![]()
Dat is jou ding meneer die al twee jaar roept dat hij gaat verhuizenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja het staat nu in water. Moet over half uurtje wel gedaan zijn.quote:Op maandag 14 april 2025 20:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daar ben ik dan wel weer mee eens
Zit het nog in een bakje? Dan ff een pan vullen met warm water daar het bakje in doen
Maar in warm water is eigenlijk niet zo goed hoor Lov
Niet? Waarom nietquote:Op maandag 14 april 2025 20:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja het staat nu in water. Moet over half uurtje wel gedaan zijn.
Maar in warm water is eigenlijk niet zo goed hoor Lov
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: