SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Kissingbird op 14-04-2025 17:24:17 ]Smile, it's free therapy.![]()
Deze is gekoppeld die andere nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Maar deze klopt want die zit in de reeks.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Daar heb je iets niet goed gedaan want hij is niet gekoppeld, die van Kissinbird welquote:Op maandag 14 april 2025 17:16 schreef KoningWouter het volgende:
ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18316] PARTY TIME!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammer de pammerquote:Op maandag 14 april 2025 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je iets niet goed gedaan want hij is niet gekoppeld, die van Kissinbird wel![]()
Ben wel benieuwd of monitor nu in de paniek schiet.quote:Op maandag 14 april 2025 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je iets niet goed gedaan want hij is niet gekoppeld, die van Kissinbird wel
Dat dus, snapte al niet dat er twee waren die van KW is niet goedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, want maar eentje zit in de reeksquote:Op maandag 14 april 2025 17:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of monitor nu in de paniek schiet.![]()
![]()
Ik had hem klaar gezet. Maar blijkbaar ergens niet opgelet. Was nog een heel gedoe met plaatjes die als linkje werden weergegeven enzo.quote:![]()
Weet wel dat ik dit nooit meer doe.![]()
haha je weet nu hoe het wel moetquote:Op maandag 14 april 2025 17:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik had hem klaar gezet. Maar blijkbaar ergens niet opgelet. Was nog een heel gedoe met plaatjes die als linkje werden weergegeven enzo.![]()
Weet wel dat ik dit nooit meer doe.
Smile, it's free therapy.![]()
Zo hoort het ook nietquote:Op maandag 14 april 2025 17:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik had hem klaar gezet. Maar blijkbaar ergens niet opgelet. Was nog een heel gedoe met plaatjes die als linkje werden weergegeven enzo.![]()
Weet wel dat ik dit nooit meer doe.![]()
![]()
Yup, thanksquote:Op maandag 14 april 2025 17:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
haha je weet nu hoe het wel moet![]()
![]()
Zal dan van korte duur zijn, want heb die andere geslotenquote:Op maandag 14 april 2025 17:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of monitor nu in de paniek schiet.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dommie dat krijg je ervanquote:Op maandag 14 april 2025 17:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet wel dat ik dit nooit meer doe.
Ergens vind ik dat ook heel flauw om al een nieuwe klaar te zetten.quote:
Zijn er wel meer die dat doen en gaat ook weleens fout met de topictellingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wilde net punten gaan scoren daar.quote:Op maandag 14 april 2025 17:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal dan van korte duur zijn, want heb die andere gesloten
Weet niet of dat kan hoor als hij niet gereekst isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou ik nooit doen.quote:Op maandag 14 april 2025 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat ook heel flauw om al een nieuwe klaar te zetten.
Zijn er wel meer die dat doen en gaat ook weleens fout met de topictelling
En @Kissingbird ook niet.
tja doen er zoveel hierquote:Op maandag 14 april 2025 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde er zeker van zijn dat de TT veranderd zou zijn.quote:Op maandag 14 april 2025 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus deze is ook goed![]()
![]()
jahaaaa jij weet dat ik dat ook wel eens doequote:Op maandag 14 april 2025 17:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Zou ik nooit doen.
En @:kissingbird ook niet.
Het is wat met jullie somsquote:Op maandag 14 april 2025 17:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik wilde er zeker van zijn dat de TT veranderd zou zijn.
Dus deze is ook goed
Nee dat kan niet, tenminste niet met mijn teller. Ik kijk enkel naar topics die echt aan de chain hangen. Losse topics, ook al hebben ze dezelfde DTS TT, doen toch niet mee.quote:Op maandag 14 april 2025 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet of dat kan hoor als hij niet gereekst isHow can I make this topic about me?![]()
Ik doelde op dat het toen fout ging met de topic telling. Volgens mij 2x in 1 week.quote:Op maandag 14 april 2025 17:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jahaaaa jij weet dat ik dat ook wel eens doe![]()
Justin spreekt altijd de waarheid, dus het zal wel kloppen.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ja ik weet dat je dat bedoelde! het is mij meer dan eens overkomen... of een hele lege tt zonder reeksnummer..quote:Op maandag 14 april 2025 17:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik doelde op dat het toen fout ging met de topic telling. Volgens mij 2x in 1 week.
ja want mensen op FOK! spreken de waarheidquote:Op maandag 14 april 2025 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Justin spreekt altijd de waarheid, dus het zal wel kloppen.
Deze man weetquote:Op maandag 14 april 2025 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Justin spreekt altijd de waarheid, dus het zal wel kloppen.![]()
![]()
Ik kan niet voor anderen spreken natuurlijkquote:Op maandag 14 april 2025 17:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja want mensen op FOK! spreken de waarheid![]()
![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 17:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je dat bedoelde! het is mij meer dan eens overkomen... of een hele lege tt zonder reeksnummer..
Belastingaangifte maar eens gedaan. Mot verdomme weer 210 eu bijbetalen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gelukkig is de bolk nog gratisquote:Op maandag 14 april 2025 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Belastingaangifte maar eens gedaan. Mot verdomme weer 210 eu bijbetalen![]()
kak dat moet ik nog doenquote:Op maandag 14 april 2025 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Belastingaangifte maar eens gedaan. Mot verdomme weer 210 eu bijbetalen
niet fijn dat je moet dokken g8xrSmile, it's free therapy.![]()
Nee dacht al zoiets.quote:Op maandag 14 april 2025 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, tenminste niet met mijn teller. Ik kijk enkel naar topics die echt aan de chain hangen. Losse topics, ook al hebben ze dezelfde DTS TT, doen toch niet mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben er zomaar spontaan aan begonnen net, dat vond ik dan wel weer heel erg goed van mezelfquote:Op maandag 14 april 2025 17:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kak dat moet ik nog doen
niet fijn dat je moet dokken g8xr![]()
Meestal is het op de laatste dag of zo
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
heb de aangifte net voor 1 april gedaan zodat ik nog beetje snel mijn doekoes krijgUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
JA EN WAAROM KRIJG JIJ WEL GELD EN MOET IK BIJBETALEN?!?!?!quote:Op maandag 14 april 2025 17:36 schreef hemarookworst het volgende:
heb de aangifte net voor 1 april gedaan zodat ik nog beetje snel mijn doekoes krijg
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je beantwoordt het zelf alquote:Op maandag 14 april 2025 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
JA EN WAAROM KRIJG JIJ WEL GELD EN MOET IK BIJBETALEN?!?!?!![]()
![]()
beetje creatief invullen wellichtquote:Op maandag 14 april 2025 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
JA EN WAAROM KRIJG JIJ WEL GELD EN MOET IK BIJBETALEN?!?!?!
ik werk stiekem bij de belastingdienst waar ik mijn eigen aangifte beoordeelquote:Op maandag 14 april 2025 17:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
JA EN WAAROM KRIJG JIJ WEL GELD EN MOET IK BIJBETALEN?!?!?!Uw ADH vitamine Worst
Nee, zat in de auto.quote:Op maandag 14 april 2025 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was heel mooi. Is het je toch niet gelukt om te kijken?Omdat ik weet hoe ik op zulke dingen reageer was het niet verstandig om ergens onderweg te stoppen om te kijken en daarna weer verder te rijden.
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik ook, hoopte al dat ze dan wat eerder betalenquote:Op maandag 14 april 2025 17:36 schreef hemarookworst het volgende:
heb de aangifte net voor 1 april gedaan zodat ik nog beetje snel mijn doekoes krijg
quote:Op maandag 14 april 2025 17:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, zat in de auto.Omdat ik weet hoe ik op zulke dingen reageer was het niet verstandig om ergens onderweg te stoppen om te kijken en daarna weer verder te rijden.
Mijn aandeel reservefonds van de VVE begint wel flink te worden. Was al 7400 eu.
"Nou lekker toch panter!"
Niet echt, het is namelijk geld waar je nooit bij kan. Maar het telt wel mee als vermogen voor de belastingdienst.
Nou blijf ik dit jaar onder de vrijstellingsgrens voor vermogen en komend jaar ook wel gok ik, maar toch, uitgeven dat geld goffedomme, het hele gebouw ligt er voor schandaal bij!
Beterquote:Op maandag 14 april 2025 17:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, zat in de auto.Omdat ik weet hoe ik op zulke dingen reageer was het niet verstandig om ergens onderweg te stoppen om te kijken en daarna weer verder te rijden.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een mening over mensen die klagen dat ze boven de vrijstellingsgrens voor vermogen komen
Gelukkig blijf ik eronder.quote:Op maandag 14 april 2025 17:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb een mening over mensen die klagen dat ze boven de vrijstellingsgrens voor vermogen komen"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik heb ook een meningquote:Op maandag 14 april 2025 17:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb een mening over mensen die klagen dat ze boven de vrijstellingsgrens voor vermogen komen![]()
![]()
Als ie negatief is willen we het sowieso horen.quote:Op maandag 14 april 2025 17:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb een mening over mensen die klagen dat ze boven de vrijstellingsgrens voor vermogen komen
Dan moet je het ook zeker niet doen.quote:Op maandag 14 april 2025 17:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar geen vrijstelling?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Iedereen heeft die vrijstelling héquote:
Gelukkig! En anders gewoon blij zijn dat je erboven zit!quote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Gewoon sowieso blij zijnquote:Op maandag 14 april 2025 17:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig! En anders gewoon blij zijn dat je erboven zit!![]()
![]()
@MizzezAmy hij is nog terug te kijken mocht je willenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt er niks te renoveren of te verbeteren?quote:Op maandag 14 april 2025 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn aandeel reservefonds van de VVE begint wel flink te worden. Was al 7400 eu.
"Nou lekker toch panter!"
Niet echt, het is namelijk geld waar je nooit bij kan. Maar het telt wel mee als vermogen voor de belastingdienst.
Nou blijf ik dit jaar onder de vrijstellingsgrens voor vermogen en komend jaar ook wel gok ik, maar toch, uitgeven dat geld goffedomme, het hele gebouw ligt er voor schandaal bij!Uw ADH vitamine Worst
De wc'squote:Op maandag 14 april 2025 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt er niks te renoveren of te verbeteren?![]()
![]()
Ja zo stom hé, als mensen dat doenquote:Op maandag 14 april 2025 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn er wel meer die dat doen en gaat ook weleens fout met de topictelling![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat zou ik ook zijn, alleen niet over het feit dat dat aandeel reservefonds zo groot begint te worden, aangezien dat geld is waar je nooit bij kan.quote:Op maandag 14 april 2025 17:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gelukkig! En anders gewoon blij zijn dat je erboven zit!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: