SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sintHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik visualiseer een bord met welkom "naambierklubb"quote:
Daaronder bier hier
En dan een rode pijl naar benedenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dag Sinterklaasje, dahaag, dahaag, dahaaggh...
Ik hoop dat je vrede hebt.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Dit!quote:Op maandag 14 april 2025 14:49 schreef Sally het volgende:
Dag Sinterklaasje, dahaag, dahaag, dahaaggh...
Ik hoop dat je vrede hebt.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 14:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gewoon traditioneel in een tuin verstopt
Nadruk op een tuin
Want ik had de verkeerde tuin
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
bolk dan maar?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Zijn familie was blij dat hij 'vrienden' had op FOK! en namens zijn vrienden kreeg ik te horen dat het zijn zus en ouders goed deed dat hij hier zo geliefd was en de mooie posten die over hem geschreven waren.quote:Op maandag 14 april 2025 14:15 schreef Paul het volgende:
wel voor schut dat zn familie onze posts heeft gelezen
alhoewel, ik post wel pure kwaliteit in DTS meestalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Sperziebonen gehaald als extra koeling voor de kofferbakHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heel fijnquote:Op maandag 14 april 2025 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn familie was blij dat hij 'vrienden' had op FOK! en namens zijn vrienden kreeg ik te horen dat zijn zus en ouders goed deed dat hij hier zo geliefd was en de mooie posten die over hem geschreven waren.
Trust nobody![]()
Moet betalen voor parkeren
Machine zegt geef kenteken
Is geen optie om te typenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kenteken van je auto afschroeven en in de machine deponeren.quote:Op maandag 14 april 2025 14:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
Is geen optie om te typenI'm surrounded by morons!
Een gedicht voor Kapoentje, heb hem even in een spoiler gezet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja dat zeker, was ook een hele mooie dienstquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
klinkt als een gedichtjequote:Op maandag 14 april 2025 14:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
Is geen optie om te typenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Haiku?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Is het al tijd om mijn werklaptop dicht te klappen?I'm surrounded by morons!
Gewoon doenquote:Op maandag 14 april 2025 15:08 schreef Fogel het volgende:
Is het al tijd om mijn werklaptop dicht te klappen?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Niemand gaat me missen, maar ook niemand gaat mijn werk doen wat ik niet af maak.quote:
Maar mijn motivatie is bijzonder laag nu, dus misschien ga ik naar je luisteren
I'm surrounded by morons!
ftfyquote:Op maandag 14 april 2025 15:08 schreef Fogel het volgende:
het is altijd tijd om mijn werklaptop dicht te klappenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
* Fogel klapt laptop dicht
quote:Op maandag 14 april 2025 15:12 schreef DJMO het volgende:
Dank je wel DJMOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi om te zien, hoe we lief en leed delen..
En er voor elkaar zijn.
Bedankt!
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Maar ook wel echt een heel verkeerde tuinquote:Op maandag 14 april 2025 14:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gewoon traditioneel in een tuin verstopt
Nadruk op een tuin
Want ik had de verkeerde tuin![]()
Maar ik ben benieuwd, zien er wel heel lekker uit.
Een enorm wit Lindt-ei @JustinK
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Wesp is naar buiten nadat ik mijn stewardess gebaren liet zien en de uitgang aanweesTrotste mama van Ambar
Elke dag een stukjequote:Op maandag 14 april 2025 15:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ook wel echt een heel verkeerde tuin![]()
Een enorm wit Lindt-ei @:JustinK
nu heb ik ook behoeftie aan paaseierenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
nasi goreng smaakOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Slimme wesp welquote:Op maandag 14 april 2025 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Wesp is naar buiten nadat ik mijn stewardess gebaren liet zien en de uitgang aanwees
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Die ga ik niet eens proberen,net zoals die dingen met pistache erin..quote:![]()
Wow, dat je zo veel geduld om een wesp weg te jagen..quote:
Belt muis als er hier een wesp in huis is..
pistache ben ik sowieso allergisch voor dan wordt ik helemaal gek, draai ik helemaal doorquote:Op maandag 14 april 2025 15:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die ga ik niet eens proberen,net zoals die dingen met pistache erin..
Bel mij vooral nietquote:Op maandag 14 april 2025 15:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wow, dat je zo veel geduld om een wesp weg te jagen..
Belt muis als er hier een wesp in huis is..Trotste mama van Ambar
Ga je ook opzwellen?quote:Op maandag 14 april 2025 15:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
pistache ben ik sowieso allergisch voor dan wordt ik helemaal gek, draai ik helemaal door![]()
Ik lust ze wel, maar zo'n massa er van met chocola
Je bent te goed voor deze wereld DJMOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Gewoon geen contact met mij opnemenquote:Trotste mama van Ambar
Uhuh want ik sta bekend om mn zelfbeheersingquote:
Ik heb enkel doorgestort wat jullie gedoneerd hebben na aftrek van de rozen. Plus 15 euro van mijzelf.quote:Op maandag 14 april 2025 15:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld DJMOIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op maandag 14 april 2025 15:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Uhuh want ik sta bekend om mn zelfbeheersing![]()
Wel heel fijn dat jij het allemaal op poten hebt gezet iig.quote:Op maandag 14 april 2025 15:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb enkel doorgestort wat jullie gedoneerd hebben na aftrek van de rozen. Plus 15 euro van mijzelf."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zo'n ei haalt bij mij het eind van de dag ook nietquote:Op maandag 14 april 2025 15:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Uhuh want ik sta bekend om mn zelfbeheersing
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi bedrag en mooie bloemen waren het!
Bedankt voor het regelen en jij ook voor alles @Dotteke
Van wat ik hier las was het een mooi afscheid
* MizzezAmy geeft paaseitje met verrassende pistache vullingquote:Op maandag 14 april 2025 15:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
pistache ben ik sowieso allergisch voor dan wordt ik helemaal gek, draai ik helemaal door
Lieve DJMO en @Rob dank jullie wel dat jullie namens ons de bloemen gebracht en dit geregeld hebben!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier sluit ik me bij aan. Heel mooi!quote:Op maandag 14 april 2025 15:37 schreef maily het volgende:
[..]
Lieve DJMO en @:Rob dank jullie wel dat jullie namens ons de bloemen gebracht en dit geregeld hebben!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ging eigenlijk vanzelf. Ik wilde een klein boeket laten bezorgen, en toe zei Dotteke stuur maar een tikkie, want maily wil ook meedoen. Dus toen tikkie hier en in memoriam gedropt met uitleg, en toen kwam het verzoek van de nabestaanden om losse bloemen en een donatie voor de depressie vereniging. En zo geschiedde het dat Rob mij met de auto moest brengen omdat 40 losse rozen het nooit hadden overleefd in de trein en bus.quote:Op maandag 14 april 2025 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel heel fijn dat jij het allemaal op poten hebt gezet iig.Ik heb er één en ik ben er trots op
Jullie zijn toppers!quote:Op maandag 14 april 2025 15:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ging eigenlijk vanzelf. Ik wilde een klein boeket laten bezorgen, en toe zei Dotteke stuur maar een tikkie, want maily wil ook meedoen. Dus toen tikkie hier en in memoriam gedropt met uitleg, en toen kwam het verzoek van de nabestaanden om losse bloemen en een donatie voor de depressie vereniging. En zo geschiedde het dat Rob mij met de auto moest brengen omdat 40 losse rozen het nooit hadden overleefd in de trein en bus.
En @Dotteke ook!![]()
![]()
En passant ook eindelijk het tweede pakket voor @_UserName_ verzonden vanuit Amersfoort btw. Daar kwam ik vorige week niet aan toe door het geregel rondom de bloemen.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op maandag 14 april 2025 15:41 schreef DJMO het volgende:
En passant ook eindelijk het tweede pakket voor @:_UserName_ verzonden vanuit Amersfoort btw. Daar kwam ik vorige week niet aan toe door het geregel rondom de bloemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op maandag 14 april 2025 15:43 schreef Sally het volgende:
[..]Ja, er waren wat mensen beledigd dat ik ze in eerste instantie niet had benaderd om een kraam pakket voor hem samen te stellen, waarvoor ik toen publiekelijk excuses heb aangeboden in DTS (ik had het in eerste instantie klein gehouden 8m dat ik simpelweg niet goed wist wie er allemaal mee wilde doen, dus had ik alleen de users benaderd van wie ik zeker wist dat ze met Un omgingen) en toen kwamen er nog meer donaties binnen, waarvan ik wat dingen gekocht hebben met het oog op het eerste jaar van de baby ipv gericht op de kraamtijd. Dat pakket had dus niet echt haast,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ow. Owkay.quote:Op maandag 14 april 2025 15:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, er waren wat mensen beledigd dat ik ze in eerste instantie niet had benaderd om een kraam pakket voor hem samen te stellen, waarvoor ik toen publiekelijk excuses heb aangeboden in DTS (ik had het in eerste instantie klein gehouden 8m dat ik simpelweg niet goed wist wie er allemaal mee wilde doen, dus had ik alleen de users benaderd van wie ik zeker wist dat ze met Un omgingen) en toen kwamen er nog meer donaties binnen, waarvan ik wat dingen gekocht hebben met het oog op het eerste jaar van de baby ipv gericht op de kraamtijd. Dat pakket had dus niet echt haast,
Ik wist niet van het 1e pakket.
En niet van het 2e pakket.
En blijkbaar ook wat anders daartussen gemist.
Nu ja, dan had ik maar meer mee moeten lezen, denk ik...
(edit: maar wel leuk!![]()
)
De volgende actie laat ik wel in de aankondiging zettenquote:Op maandag 14 april 2025 15:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow. Owkay.
Ik wist niet van het 1e pakket.
En niet van het 2e pakket.
En blijkbaar ook wat anders daartussen gemist.
Nu ja, dan had ik maar meer mee moeten lezen, denk ik...
Ik heb er één en ik ben er trots op
krijg je je nieuwe bank
zijn ze een deel vergeten![]()
![]()
het kan hier ook nooit normaal gaanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat wordt knus zitten vanavondquote:Op maandag 14 april 2025 15:51 schreef greysbones het volgende:
krijg je je nieuwe bank
![]()
het kan hier ook nooit normaal gaan![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 15:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
De volgende actie laat ik wel in de aankondiging zetten![]()
(zie mn edit nog in de vorige post:
) )
Maakt niet uit, je maakt het wel mogelijk.quote:Op maandag 14 april 2025 15:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb enkel doorgestort wat jullie gedoneerd hebben na aftrek van de rozen. Plus 15 euro van mijzelf.Well, life can be a riot
moet hem eigenlijk eerst inspuitenquote:
maar denk dat we wel even gaan proefzitten ja
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat gaat iedereen vanavond eten?
Ik heb bloemkool, 2 drumsticks en kidneyboontjes
Well, life can be a riot
Ja man, niet extreem dat ik doodga maar echt dikke ogen enzo alsof ik keihard gevochten hebquote:Op maandag 14 april 2025 15:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ga je ook opzwellen?![]()
Ik lust ze wel, maar zo'n massa er van met chocolaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ga uit eten met maquote:Op maandag 14 april 2025 15:53 schreef Grotetijd het volgende:
Ik heb bloemkool, 2 drumsticks en kidneyboontjesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
he druifquote:Op maandag 14 april 2025 15:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja man, niet extreem dat ik doodga maar echt dikke ogen enzo alsof ik keihard gevochten hebThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen idee.quote:Op maandag 14 april 2025 15:53 schreef Grotetijd het volgende:
Ik heb bloemkool, 2 drumsticks en kidneyboontjesOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Lekker! Hopelijk is het een upgrade.quote:Op maandag 14 april 2025 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet hem eigenlijk eerst inspuiten
maar denk dat we wel even gaan proefzitten ja![]()
Dikkerquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
eh jaquote:Op maandag 14 april 2025 15:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Lekker! Hopelijk is het een upgrade.
anders doen we iets niet goed he
Worden ook andere lichaamsdelen dik? Ik vraag dit voor een vriendinquote:Op maandag 14 april 2025 15:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja man, niet extreem dat ik doodga maar echt dikke ogen enzo alsof ik keihard gevochten heb
Ik zou nergens meer verbaasd over zijn hier.quote:Op maandag 14 april 2025 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
eh ja
anders doen we iets niet goed he![]()
FIjn man!quote:Well, life can be a riot
als ik geld uitgeef aan een nieuwe bankquote:Op maandag 14 april 2025 15:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zou nergens meer verbaasd over zijn hier.
wat me enorm zeer doet
dan moet hij wel beter zijn dan de vorigeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Denk dat ik een lasagne in elkaar ga flatsen vandaag.I'm surrounded by morons!
Niet van pistachenotenquote:Op maandag 14 april 2025 15:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Worden ook andere lichaamsdelen dik? Ik vraag dit voor een vriendin
quote:Op maandag 14 april 2025 15:52 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
(zie mn edit nog in de vorige post:
) )
Daar heb je een puntquote:Op maandag 14 april 2025 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ik geld uitgeef aan een nieuwe bank
wat me enorm zeer doet
dan moet hij wel beter zijn dan de vorige![]()
![]()
Nee man ik wil eigenlijk gewoon tv kijken en bier drinken maar ma is de baas, als die zegt we gaan eten dan is dat gewoon zoquote:
Cool als ik benOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Cashew?quote:I'm surrounded by morons!
Alle noten zijn klotenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kan ik niet warm van wordenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dan moet je krabben aan je ballenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
woestboos nu?quote:Op maandag 14 april 2025 15:51 schreef greysbones het volgende:
krijg je je nieuwe bank
![]()
het kan hier ook nooit normaal gaanHow can I make this topic about me?![]()
Spinaziesalade met tomaat en ui en ansjovis. En toastjes met kaas.quote:Op maandag 14 april 2025 15:53 schreef Grotetijd het volgende:
Ik heb bloemkool, 2 drumsticks en kidneyboontjes![]()
Het was een mooie begrafenis, sterkte aan alle familie, vrienden en FOK!kersWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Het was een crematie.quote:Op maandag 14 april 2025 16:02 schreef Paul het volgende:
Het was een mooie begrafenis, sterkte aan alle familie, vrienden en FOK!kers![]()
Verdomme @PaulOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Tellen niet mee in het geval er al een nieuw topic in de reeks is geopend.quote:Op maandag 14 april 2025 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet dat @:Bondage er toen iets mee wilde maar of er ook iets mee is gedaan
geen idee![]()
Volgens mij ligt het eraan dat we op fok zitten. Ineens ben je vervloekt en gaat niks meer zoals het zou horen te gaan.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
deze manquote:Op maandag 14 april 2025 16:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Tellen niet mee in het geval er al een nieuw topic in de reeks is geopend.![]()
Wat een aardige woorden, @Paul .
Beter dan net.
Het wordt vast gewaardeerd.
(ja, dat meen ik serieus)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat is wel heel domquote:Op maandag 14 april 2025 15:51 schreef greysbones het volgende:
krijg je je nieuwe bank
![]()
het kan hier ook nooit normaal gaan![]()
dit soort dingen gebeuren mijn hele leven alquote:Op maandag 14 april 2025 16:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het eraan dat we op fok zitten. Ineens ben je vervloekt en gaat niks meer zoals het zou horen te gaan.
sommige mensen zijn voor het geluk geboren
ik was er niet 1 van
ach jaquote:
tis wat het is
hij is in ieder geval de juiste stof en de juiste bank
En de goeie pootjes eronder?quote:Op maandag 14 april 2025 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach ja
tis wat het is
hij is in ieder geval de juiste stof en de juiste bank![]()
![]()
Zo mijn meeting, waar ik diep moest nadenken maar liever mijn ogen dicht deed, zit erop.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wow heftig wel..quote:Op maandag 14 april 2025 15:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja man, niet extreem dat ik doodga maar echt dikke ogen enzo alsof ik keihard gevochten heb"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ahhh. Da's nog een puntje voor mijn puntenteller. Ik tel ze volgens mij wel.quote:Op maandag 14 april 2025 16:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Tellen niet mee in het geval er al een nieuw topic in de reeks is geopend.
How can I make this topic about me?![]()
Dankuwel, ik vind het ook erg voor hem en iedereen die hem kendequote:Op maandag 14 april 2025 16:06 schreef Sally het volgende:
Wat een aardige woorden, @:paul .
Beter dan net.
Het wordt vast gewaardeerd.
(ja, dat meen ik serieus)
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dat scheelt dan weer.. en de andere deel komt deze week nog?quote:Op maandag 14 april 2025 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach ja
tis wat het is
dat hoor ik zo spoedig mogelijkquote:Op maandag 14 april 2025 16:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat scheelt dan weer.. en de andere deel komt deze week nog?
Pff greys wat kut. Verheug je je toch op een nieuw bank en je stelt je ook de hele dag erop in en dan verkloten ze het..Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik deel je pijn.quote:Op maandag 14 april 2025 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit soort dingen gebeuren mijn hele leven al
sommige mensen zijn voor het geluk geboren
ik was er niet 1 van
Hier mevrouw, uw driezitsbank.quote:Op maandag 14 april 2025 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach ja
tis wat het is
"nee maar ik heb een vijfzitbank besteld".
"nee hoor, ziet u maar hier, de bon, driezitsbank. Graag tekenen voor ontvangst daar bij het kruisje".How can I make this topic about me?![]()
het grootste deel is erquote:Op maandag 14 april 2025 16:10 schreef StevenHyde het volgende:
Pff greys wat kut. Verheug je je toch op een nieuw bank en je stelt je ook de hele dag erop in en dan verkloten ze het..
dus maak me er niet zo druk om
ja tis jammer
maar we overleven het wel
Lindtquote:Op maandag 14 april 2025 15:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een enorm wit Lindt-ei @:JustinK![]()
![]()
nee de mannen die het kwamen brengen waren heel vriendelijkquote:Op maandag 14 april 2025 16:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier mevrouw, uw driezitsbank.
"nee maar ik heb een vijfzitbank besteld".
"nee hoor, ziet u maar hier, de bon, driezitsbank. Graag tekenen voor ontvangst daar bij het kruisje".
en heel behulpzaam
Ik las "wind-ei"quote:Op maandag 14 april 2025 15:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een enorm wit Lindt-ei @:JustinK![]()
![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
het grootste deel is er
ja tis jammer
maar we overleven het wel
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zo is dat. Het wordt er momenteel toch niet anders van.quote:Op maandag 14 april 2025 16:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
het grootste deel is er
ja tis jammer
maar we overleven het welHow can I make this topic about me?![]()
preciesquote:Op maandag 14 april 2025 16:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo is dat. Het wordt er momenteel toch niet anders van.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Knap werk mainlyquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Thanks altijd al ene smartie willen zijn. Voorheen was ik een dummy.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dan is een smartie beter..quote:Op maandag 14 april 2025 16:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Thanks altijd al ene smartie willen zijn. Voorheen was ik een dummy.
En nu ben ik na de kerstpakketten, verhuispakketten, kraampakketten en rouwboeketten wel even klaar met acties.
Iedereen gelieve voorlopig te blijven wonen waar hij woont, niet in het rond te neuken of dood te gaan. Kerst wordt het vanzelf wel weer. Bij voorbaat dank.Ik heb er één en ik ben er trots op
crash test dummy?quote:Op maandag 14 april 2025 16:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Thanks altijd al ene smartie willen zijn. Voorheen was ik een dummy.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 16:16 schreef DJMO het volgende:
En nu ben ik na de kerstpakketten, verhuispakketten, kraampakketten en rouwboeketten wel even klaar met acties.
Iedereen gelieve voorlopig te blijven wonen waar hij woont, niet in het rond te neuken of dood te gaan. Kerst wordt het vanzelf wel weer. Bij voorbaat dank.![]()
Ik wilde net gaan verhuizen...quote:Op maandag 14 april 2025 16:16 schreef DJMO het volgende:
Iedereen gelieve voorlopig te blijven wonen waar hij woont, niet in het rond te neuken of dood te gaan. Kerst wordt het vanzelf wel weer. Bij voorbaat dank.
Totaal nietquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Waren wel lekker dummys, alleen plakte ze zo aan je kiezen
Hue huequote:Op maandag 14 april 2025 16:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
De reactie waarvan je wist dat ie ging komenI'm surrounded by morons!
Dat mag. Ik gok dat @gebrokenglas niet zwanger zal raken van jou.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op maandag 14 april 2025 16:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Komt dat omdat ik alleen het schort aanheb?pica
Smarties hadden vroeger altijd tekeningen op het doosje die je dan achter elkaar kon zetten en het deed matchen. Dat was wel leuk altijdquote:Op maandag 14 april 2025 16:17 schreef Lovely het volgende:
Waren wel lekker dummys, alleen plakte ze zo aan je kiezen
[ afbeelding ]Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja, ik heb de hem ook aan met een leren broek zonder bilpanelen.quote:Op maandag 14 april 2025 16:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Komt dat omdat ik alleen het schort aanheb?![]()
Was het maar zo'n feest.quote:
Scherrup!!quote:Op maandag 14 april 2025 16:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Thanks altijd al ene smartie willen zijn. Voorheen was ik een dummy.![]()
![]()
Nu moet ik ook nog kiezen.quote:Op maandag 14 april 2025 16:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik wilde net @:KoningWouter gaan neuken.
Steven of Killem. Of allebei!![]()
Oeh dit weet ik nogquote:Op maandag 14 april 2025 16:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Smarties hadden vroeger altijd tekeningen op het doosje die je dan achter elkaar kon zetten en het deed matchen. Dat was wel leuk altijdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En ‘oeps’ daar viel iets op de grond…quote:Op maandag 14 april 2025 16:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja, ik heb de hem ook aan met een leren broek zonder bilpanelen.I'm surrounded by morons!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op maandag 14 april 2025 16:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat mag. Ik gok dat @:gebrokenglas niet zwanger zal raken van jou.![]()
![]()
Ga ik Killem high fivenquote:Op maandag 14 april 2025 16:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nu moet ik ook nog kiezen.
Steven of Killem. Of allebei!
Bukkake!quote:Op maandag 14 april 2025 16:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nu moet ik ook nog kiezen.
Steven of Killem. Of allebei!Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik dat geval organiseer ik met veel plezier een nieuwe actiequote:Op maandag 14 april 2025 16:19 schreef maily het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
quote:Op maandag 14 april 2025 16:19 schreef maily het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Oja dat weet ik nog inddquote:Op maandag 14 april 2025 16:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Smarties hadden vroeger altijd tekeningen op het doosje die je dan achter elkaar kon zetten en het deed matchen. Dat was wel leuk altijd
Ik hoef geen 2 ladingen kraampakketten hoor.quote:Op maandag 14 april 2025 16:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik dat geval organiseer ik met veel plezier een nieuwe actie
1 hele grote is ook al goed.
Voor de een ben ik mevrouwtje oeps, voor de ander uwe of hare scherpigheid, voor weer een.ander allemaily, en voor jou ben ik mainly.quote:
Allemaal goed![]()
![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 16:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik wilde net @:KoningWouter gaan neuken.
Spellingcheckerquote:Op maandag 14 april 2025 16:21 schreef maily het volgende:
[..]
Voor de een ben ik mevrouwtje oeps, voor de ander uwe of hare scherpigheid, voor jou ben ik mainly.
Allemaal goed
Mannenliefde moet ook gewoon kunnen greys.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
owquote:Op maandag 14 april 2025 16:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Mannenliefde moet ook gewoon kunnen greys.
Beetje inclusief zijn enzoquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jij mag meedoen met onze bukkake, zo open minded zijn we wel.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja maar niet als slachtoffer dat is @StevenHyde al.quote:Op maandag 14 april 2025 16:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij mag meedoen met onze bukkake, zo open minded zijn we wel.![]()
neen dank uquote:Op maandag 14 april 2025 16:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij mag meedoen met onze bukkake, zo open minded zijn we wel.
ik doe alleen exclusief
quote:Op maandag 14 april 2025 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
neen dank u
ik doe alleen exclusief![]()
![]()
Straks graag aardappelen met wat groenten en een stukje vlees.quote:
Voor mij een attente userquote:Op maandag 14 april 2025 16:21 schreef maily het volgende:
[..]
Voor de een ben ik mevrouwtje oeps, voor de ander uwe of hare scherpigheid, voor weer een.ander allemaily, en voor jou ben ik mainly.
Allemaal goedWerewolf![]()
Systeemnotificatie
14-04-2025 @ 16:27:22
Je premium account (abo) verloopt op 15-04-2025 16:13. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!![]()
![]()
Daar doet Greys niet moeilijk over, je kunt straks zo aanschuiven.quote:Op maandag 14 april 2025 16:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Straks graag aardappelen met wat groenten en een stukje vlees.
Straks zie je al mijn posts weer.quote:Op maandag 14 april 2025 16:30 schreef Moonlight het volgende:
Systeemnotificatie
Je premium account (abo) verloopt op 15-04-2025 16:13. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
Die van mij ook bijna!quote:Op maandag 14 april 2025 16:30 schreef Moonlight het volgende:
Systeemnotificatie
Je premium account (abo) verloopt op 15-04-2025 16:13. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!![]()
![]()
Ik had gisteren een probleempje.
Omdat het donker was zag ik het verschil niet tussen sla en de springbokWerewolf![]()
Heb je wel.alles opgegeten?quote:Op maandag 14 april 2025 16:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
Omdat het donker was zag ik het verschil niet tussen sla en de springbok![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 16:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
Omdat het donker was zag ik het verschil niet tussen sla en de springbok
Je zou zeggen dat er toch een vrij groot verschil is, alleen al in formaat.quote:Op maandag 14 april 2025 16:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
Omdat het donker was zag ik het verschil niet tussen sla en de springbokOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Het was carpaccio van springbok maar ik ga de echte nog eten hoor. Zo snel geef ik niet op.quote:
Net als crocs kopen.Werewolf![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 16:37 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Het was carpaccio van springbok maar ik ga de echte nog eten hoor. Zo snel geef ik niet op.
Net als crocs kopen.![]()
carpaccio saladequote:Op maandag 14 april 2025 16:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Straks graag aardappelen met wat groenten en een stukje vlees.
vis
en gebakken eerdappels
👆quote:Op maandag 14 april 2025 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
carpaccio salade
vis
en gebakken eerdappelsHow can I make this topic about me?![]()
Zo over half uurtje mijn neefje weer zien kliederen met zijn avondeten bij mijn schoonfamilie![]()
Springbok carpaccio?quote:Op maandag 14 april 2025 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
carpaccio salade
vis
en gebakken eerdappels
Vis... Nou laat dan maar zitten.
nee rundquote:Op maandag 14 april 2025 16:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Springbok carpaccio?
Vis... Nou laat dan maar zitten.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Echt ga heen mensen. Denken dat ik nog gemotiveerd ben voor bepaalde onderdelen als er besproken wordt hoe snel iemand anders dat kan overnemenTrotste mama van Ambar
Ik ookquote:Op maandag 14 april 2025 16:54 schreef hemarookworst het volgende:
Zo werken zit niet meer in mijn aard, ik log uitTrotste mama van Ambar
Ik zit allang weer aan de koffie.quote:Op maandag 14 april 2025 16:54 schreef hemarookworst het volgende:
Zo werken zit niet meer in mijn aard, ik log uit
Nog steeds bedoel jequote:Op maandag 14 april 2025 16:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit allang weer aan de koffie.![]()
Ehhquote:![]()
Ook al boodschappen gedaan, en de wasmachine aangezet net.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 16:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit allang weer aan de koffie.quote:Altijdquote:![]()
Bastognekoeken?quote:Op maandag 14 april 2025 16:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ehh![]()
Ook al boodschappen gedaan, en de wasmachine aangezet net.
Leuk hoor zo'n meeting met:
"Gaat ieniminimuis dit nog doen of gaat die nieuwe dat doen?"
Je weet wel die nieuwe van die vacature waar ik niet op mocht solliciterenTrotste mama van Ambar
het is al bijna 5 uurquote:Op maandag 14 april 2025 16:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ehh![]()
Ook al boodschappen gedaan, en de wasmachine aangezet net.
quote:Op maandag 14 april 2025 16:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit allang weer aan de koffie.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee, niet eens. Hoewel ze nu wel in de bonus zijn.quote:
Maar ik heb nog 2 pakken staan.How can I make this topic about me?![]()
Maar wat ga jij dan doen? Andere functie?quote:Op maandag 14 april 2025 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuk hoor zo'n meeting met:
"Gaat ieniminimuis dit nog doen of gaat die nieuwe dat doen?"
Je weet wel die nieuwe van die vacature waar ik niet op mocht solliciterenTrust nobody![]()
Ik zie geen bonus erbij staan in de app...quote:Op maandag 14 april 2025 16:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Hoewel ze nu wel in de bonus zijn.
Maar ik heb nog 2 pakken staan.
Bonus box dan?![]()
Ja, was heel mooi. Is het je toch niet gelukt om te kijken?quote:Op maandag 14 april 2025 15:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mooi bedrag en mooie bloemen waren het!
Bedankt voor het regelen en jij ook voor alles @:Dotteke
Van wat ik hier las was het een mooi afscheidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, bonus box.quote:Op maandag 14 april 2025 17:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zie geen bonus erbij staan in de app...
Bonus box dan?How can I make this topic about me?![]()
Ja, als je een beetje timed kun je behoorlijk wat besparen.quote:How can I make this topic about me?![]()
Hard kun je er niet meer mee helikopteren.quote:
owwwwwquote:Op maandag 14 april 2025 17:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Hard kun je er niet meer mee helikopteren.
zeg dat dan
Zit zoeen een hele rij mensen op te houden met die honderden blikjes bij het enige inleverapparaat dat de winkel heeft, gaat dat apparaat kapot....quote:Op maandag 14 april 2025 17:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zonder blikken of blozen deze manHow can I make this topic about me?![]()
Met blikken en flessenquote:Op maandag 14 april 2025 17:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zonder blikken of blozen deze man![]()
![]()
What the hell zit er in zijn kinquote:
Aquequelequ :B
Forum Opties Forumhop: Hop naar: