SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sintTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dank.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Oh naja, dan moet ik wel doorhebben dat ik door een slotje heen post.quote:Op maandag 14 april 2025 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Door het slotje posten en niets openenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
je post nog steeds in DTS hequote:Op maandag 14 april 2025 13:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Door het slotje posten en niets openen
een punt is een puntThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Bril nodig?quote:Op maandag 14 april 2025 13:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh naja, dan moet ik wel doorhebben dat ik door een slotje heen post.Trotste mama van Ambar
Ja sterkte. Ook aan anderen die erbij zijn of het online (gaan) volgen.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik weet eigenlijk niet of de posts na 301 meetellen.quote:Op maandag 14 april 2025 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
je post nog steeds in DTS he
een punt is een puntI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Heb ik al op. Heeft meer met opletten te maken dan kunnen zien.quote:I'm surrounded by morons!
Beter je best doen dan.quote:Op maandag 14 april 2025 13:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb ik al op. Heeft meer met opletten te maken dan kunnen zien.Trotste mama van Ambar
Niet meerquote:Op maandag 14 april 2025 13:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of de posts na 301 meetellen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, ben niet zo'n streber.quote:I'm surrounded by morons!
ik weet dat @bondage er toen iets mee wilde maar of er ook iets mee is gedaanquote:Op maandag 14 april 2025 13:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of de posts na 301 meetellen.
geen ideeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik protesteerquote:Op maandag 14 april 2025 13:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar heel Gelderland Nijmegen, is wel flink
ik wil geen zachte GThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Mijn gutjes
Mijn leidinggevende afgesproken om 2 dagen per week deel te nemen aan project 2 en dan van project 1 op je flikker krijgen dat je niet genoeg tijd besteed aan project 1. Waardoor er een functie wordt uitgeschreven om de werkzaamheden van project 1 te doen naast wat andere werkzaamheden.
Maar je mag niet solliciteren op die functie.
Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 14 april 2025 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik protesteer
ik wil geen zachte G
Smile, it's free therapy.![]()
Geen zachte G maar wel een harde L?quote:Op maandag 14 april 2025 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik protesteer
ik wil geen zachte GI'm surrounded by morons!
Die man is zo goed, waarschijnlijk had hij dat in 5 minuten gefixtquote:Op maandag 14 april 2025 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet dat @:Bondage er toen iets mee wilde maar of er ook iets mee is gedaan
geen ideeEn ook geen harde L?quote:Op maandag 14 april 2025 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik protesteer
ik wil geen zachte GHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zou gewoon zeggen van ik pak project 3 wel op een jullie mogen allemaal mijn poepert kussenquote:Op maandag 14 april 2025 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn gutjes
Mijn leidinggevende afgesproken om 2 dagen per week deel te nemen aan project 2 en dan van project 1 op je flikker krijgen dat je niet genoeg tijd besteed aan project 1. Waardoor er een functie wordt uitgeschreven om de werkzaamheden van project 1 te doen naast wat andere werkzaamheden.
Maar je mag niet solliciteren op die functie.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Project 3 is mijn boekenkast leeg lezen denk ikquote:Op maandag 14 april 2025 13:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zou gewoon zeggen van ik pak project 3 wel op een jullie mogen allemaal mijn poepert kussenTrotste mama van Ambar
Wel, alleen niet met je eigen lijf.quote:I'm surrounded by morons!
Je kunt er naar kijken.quote:
Geweldig project, waarschijnlijk wel een werkjaar aan urenquote:Op maandag 14 april 2025 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Project 3 is mijn boekenkast leeg lezen denk ikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik weet niet of mijn man daar blij van wordt als ik met de zijne ga helikopterenquote:
denk dat het een ietwat ander effect heeft dan gehooptThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Probeer het, dan weet je hetquote:Op maandag 14 april 2025 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet of mijn man daar blij van wordt als ik met de zijne ga helikopteren
denk dat het een ietwat ander effect heeft dan gehoopt
I'm surrounded by morons!
Zeker weten. En zo af en toe op werkbezoek naar een boekenwinkelquote:Op maandag 14 april 2025 13:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Geweldig project, waarschijnlijk wel een werkjaar aan urenTrotste mama van Ambar
Wel up to date blijven met de laatste ontwikkelingenquote:Op maandag 14 april 2025 13:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeker weten. En zo af en toe op werkbezoek naar een boekenwinkel
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker lunch gehad netWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dat je zit te wachten op een telefoontje
en dat komt altijd op het verkeerde tijdstipThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja hèquote:Op maandag 14 april 2025 13:20 schreef greysbones het volgende:
en dat komt altijd op het verkeerde tijdstipWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Snel, ga douchenquote:Op maandag 14 april 2025 13:20 schreef greysbones het volgende:
en dat komt altijd op het verkeerde tijdstipHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Net zoals pakketjes.quote:Op maandag 14 april 2025 13:20 schreef greysbones het volgende:
en dat komt altijd op het verkeerde tijdstipOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik zit in het afgesproken tijdvak gewoon klaar bij de voordeurquote:Trotste mama van Ambar
Net zoals iemand komt ophalen die te laat is, en je moet nog naar de wcquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die laat ik standaard bij de supermarkt/pakketmachine afleveren.quote:I'm surrounded by morons!
Wij ook volgens de bezorgersquote:
Het heet het trappenhuisHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik ben altijd een half uur van te voren gereedquote:Op maandag 14 april 2025 13:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Net zoals iemand komt ophalen die te laat is, en je moet nog naar de wc
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ookquote:Op maandag 14 april 2025 13:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben altijd een half uur van te voren gereed
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
begrijpelijkquote:Op maandag 14 april 2025 13:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wij ook volgens de bezorgers
Het heet het trappenhuis
zou ook niet dagelijks heen en weer willen lopen in een trappenhuis om een pakketje weer mee terug te moeten nemenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze gooien het er ook neer als je niet thuis bentquote:Op maandag 14 april 2025 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
begrijpelijk
zou ook niet dagelijks heen en weer willen lopen in een trappenhuis om een pakketje weer mee terug te moeten nemenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
jaquote:Op maandag 14 april 2025 13:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ze gooien het er ook neer als je niet thuis bent
jij besteld het toch
dan zie je ook wanneer ze het bezorgenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sommige pakket bezorgers lopen bij ons standaards de achtertuin in zonder aan te bellen. Aso is het. Vorige keer heb ik de achterdeur met een ruk opengetrokken en toen schrok hij zich rot.
Ik zei: de bel zit aan de voorkant van het huis, dan hoef je niet zo ver te lopen, maar bedankt voor het pakketje, werk ze en een fijne dag.
Die verbazing op z’n gezicht.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Helaas niet altijd. Vind dat irritant.quote:Op maandag 14 april 2025 13:25 schreef greysbones het volgende:
jij besteld het toch
dan zie je ook wanneer ze het bezorgen
Zeker als je meer betaald voor een specifieke dag zodat je thuis bent.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja echt hoorquote:Op maandag 14 april 2025 13:25 schreef Kissingbird het volgende:
Super irritant mensen die te laat komen
mensen die nog in hun nakie staan als je op visite komt
Ja!quote:Op maandag 14 april 2025 13:25 schreef Kissingbird het volgende:
Super irritant mensen die te laat komenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Watquote:Op maandag 14 april 2025 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja echt hoor
Dit kan je afkorten tot: Mensenquote:Op maandag 14 april 2025 13:25 schreef Kissingbird het volgende:
Super irritant mensen die te laat komen
quote:Op maandag 14 april 2025 13:25 schreef Moeraskat het volgende:
Sommige pakket bezorgers lopen bij ons standaards de achtertuin in zonder aan te bellen. Aso is het. Vorige keer heb ik de achterdeur met een ruk opengetrokken en toen schrok hij zich rot.
Ik zei: de bel zit aan de voorkant van het huis, dan hoef je niet zo ver te lopen, maar bedankt voor het pakketje, werk ze en een fijne dag.
Die verbazing op z’n gezicht.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dat kan echt niet!quote:Op maandag 14 april 2025 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja echt hoor
mensen die nog in hun nakie staan als je op visite komt![]()
![]()
Wat is er mis met naakt zijn?I'm surrounded by morons!
En in de zomer krijgen ze ijs of water. Maar dan moeten ze wel netjes aanbellen.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja geen ideequote:
had gezegd hoe laat ik vertrok
en alsnog moest zoon van diegene open doen![]()
Heb wel eens gehad dat ik een bikini top aan had maar ik had het een buik tattoo die ingevet was een het was meiquote:Op maandag 14 april 2025 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja echt hoor
En het is maar net wie het bezoek is
@Fogel vindt het prima als mensen naakt bezoek ontvangenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat dan de voordeur open gaat en ze naakt op handen en voeten op de deurmat wacht?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
omdat jij met je pootje flink op het gaspedaal had zitten rijden!!quote:Op maandag 14 april 2025 13:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja geen idee
had gezegd hoe laat ik vertrok
en alsnog moest zoon van diegene open doen
Ik moet dan standaard altijd wel ergens naar de wc en bellen ze precies op dat moment aan.quote:Op maandag 14 april 2025 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zit in het afgesproken tijdvak gewoon klaar bij de voordeur
Kunt toch niet op een deurmat wachten als de deur open gaat?quote:Op maandag 14 april 2025 13:28 schreef Moeraskat het volgende:
Dat dan de voordeur open gaat en ze naakt op handen en voeten op de deurmat wacht?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik rijd nooit op mijn gaspedaalquote:Op maandag 14 april 2025 13:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
omdat jij met je pootje flink op het gaspedaal had zitten rijden!!
wel in mijn auto
Dat je dan net onder de douche staat en ze een uur eerder komenquote:Op maandag 14 april 2025 13:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik moet dan standaard altijd wel ergens naar de wc en bellen ze precies op dat moment aan.
Ik zie het probleem gewoon niet.quote:Op maandag 14 april 2025 13:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb wel eens gehad dat ik een bikini top aan had maar ik had het een buik tattoo die ingevet was een het was mei
En het is maar net wie het bezoek is
@:fogel vindt het prima als mensen naakt bezoek ontvangenI'm surrounded by morons!
met je voetje op het gaspedaal!!quote:Op maandag 14 april 2025 13:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik rijd nooit op mijn gaspedaal
wel in mijn auto
Wel. Want die deur gaat naar buiten open. Dit is een verhaal van iemand die ik ken.quote:Op maandag 14 april 2025 13:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kunt toch niet op een deurmat wachten als de deur open gaat?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
dat heet gewoon doorrijdenquote:Op maandag 14 april 2025 13:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
met je voetje op het gaspedaal!!
jepquote:Op maandag 14 april 2025 13:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Javolgens mij ook nog de eerste keer dat ze hierheen kwam
quote:
Waarom zou ik dat ontkennen?I'm surrounded by morons!
Vooralsnog geen beeld hier, krijg alleen live in beeld met een draaiend cirkeltje van we gaan zo beginnen.
Hebben jullie dat ook?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Omdat het kanquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Yes ik ookquote:Op maandag 14 april 2025 13:32 schreef Dotteke het volgende:
Vooralsnog geen beeld hier, krijg alleen live in beeld met een draaiend cirkeltje van we gaan zo beginnen.
Hebben jullie dat ook?Trust nobody![]()
quote:quote:Op maandag 14 april 2025 13:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Javolgens mij ook nog de eerste keer dat ze hierheen kwam
quote:Op maandag 14 april 2025 13:32 schreef Dotteke het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Koffiekan.quote:I'm surrounded by morons!
Heb ik ook. Zal zo wel komen.quote:Op maandag 14 april 2025 13:32 schreef Dotteke het volgende:
Hebben jullie dat ook?![]()
Ga ook naar de sauna dus denk dat ik de meeste opties van naakte lichamen al gezien hebquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh. Even de dm deleten die ik had voorbereid.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja daar zie je genoeg opties van lichamenquote:Op maandag 14 april 2025 13:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ga ook naar de sauna dus denk dat ik de meeste opties van naakte lichamen al gezien heben maakt allemaal niks uit
Huehuehuequote:Op maandag 14 april 2025 13:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh. Even de dm deleten die ik had voorbereid.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geeft een heel andere insteek aan dat je als hobby "naaien" hebtquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Onder onze kleding zijn we allemaal naakt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wie?quote:
Claire de Lune<3
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Waarom luister je naar hem?quote:I'm surrounded by morons!
Daaar was Mo met de rozenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, wil na 3 weer verder, maar minder zon is beterquote:
Heb al geleverd bij mizzezamy maar blijkbaar in de verkeerde tuin![]()
Haar naam staat wel op het tasje en ze weet bij welke buren het ligt
Één kant van haar ei was een beetje gesmolten want die lag boven de aandrijvingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mag niet van Rutte is een beetje een meme gewordenquote:
Weet jij niet want Noorwegen, dus ik vergeef het jeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb je bij de naam ook "wil jij mijn eitjes zien?" geschreven?quote:Op maandag 14 april 2025 13:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja, wil na 3 weer verder, maar minder zon is beter
Heb al geleverd bij mizzezamy maar blijkbaar in de verkeerde tuin![]()
Haar naam staat wel op het tasje en ze weet bij welke buren het ligt
Één kant van haar ei was een beetje gesmolten want die lag boven de aandrijvingI'm surrounded by morons!
Neequote:Op maandag 14 april 2025 13:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je bij de naam ook "wil jij mijn eitjes zien?" geschreven?
Voor mizzezamy
Van de paashaasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mooi zo met iedereen een bloem, zo aan de kistquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig vergeef je het me. Hoe had ik dat anders ooit goed kunnen maken?quote:Op maandag 14 april 2025 13:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mag niet van Rutte is een beetje een meme geworden
Weet jij niet want Noorwegen, dus ik vergeef het jeI'm surrounded by morons!
Idd mooier dan een kransquote:Op maandag 14 april 2025 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo met iedereen een bloem, zo aan de kistWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan had je een hele dag moeten doen wat Rutte zegtquote:Op maandag 14 april 2025 13:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gelukkig vergeef je het me. Hoe had ik dat anders ooit goed kunnen maken?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
geeft een veel minder zwaar gevoelquote:Op maandag 14 april 2025 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo met iedereen een bloem, zo aan de kistThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
2% van mijn budget aan wapens besteden?quote:Op maandag 14 april 2025 13:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dan had je een hele dag moeten doen wat Rutte zegtI'm surrounded by morons!
Moet omhoog, want trumpquote:Op maandag 14 april 2025 13:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
2% van mijn budget aan wapens besteden?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
2% van mijn budget. Top ik ga knalerwten kopenTrotste mama van Ambar
450%quote:I'm surrounded by morons!
ja echt onwijs mooi..quote:
Veel bloemen ook
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Met alcohol kun je molotov cocktails maken dus een % is wel te regelenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, ik vind dit wel een heel mooi zoquote:Op maandag 14 april 2025 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
geeft een veel minder zwaar gevoelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met benzine ook.quote:Op maandag 14 april 2025 13:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Met alcohol kun je molotov cocktails maken dus een % is wel te regelenI'm surrounded by morons!
loopt bij jullie ook ca 10 seconden achter?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
FOK werd ook genoemd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Correct, maar mijn sneeuwfrees gebruikt benzine.quote:I'm surrounded by morons!
Geeft potentieel wel verwarring bij mensen die het niet kennen als alleen de naam fok gezegd wordtquote:
Blijft beetje klinken als een parenclubHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 13:53 schreef maily het volgende:
Hij kon mooie sinterklaasgedichten schrijven
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
"FOK!forum"quote:Op maandag 14 april 2025 13:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Geeft potentieel wel verwarring bij mensen die het niet kennen als alleen de naam fok gezegd wordt
Blijft beetje klinken als een parenclubOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je hoort dat het haar ook aangrijpt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
"fok forum" werd gezegd, ook het woord forum.quote:Op maandag 14 april 2025 13:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Geeft potentieel wel verwarring bij mensen die het niet kennen als alleen de naam fok gezegd wordt
Blijft beetje klinken als een parenclubHow can I make this topic about me?![]()
Als je Franstalig bent kan je ook meteen aan zeehonden gaan denken ("Foque").quote:Op maandag 14 april 2025 13:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Blijft beetje klinken als een parenclubI'm surrounded by morons!
Frans is altijd net zo dubieus als maar kanquote:Op maandag 14 april 2025 13:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je Franstalig bent kan je ook meteen aan zeehonden gaan denken ("Foque").
Vertel ik graag dat ik Debussy een goed auteur vindtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Oké brug over
Brug terug
Dan heb ik vast wel 5 km gedaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij moet nog rijden.quote:Op maandag 14 april 2025 14:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Shotje voor iedere het dat het genoemd wordt?I'm surrounded by morons!
En dan beginnen met hallo fans...quote:I'm surrounded by morons!
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Oeh, in huisdierformaat lijkt hetquote:
Ja, komen op borsthoogte bij mijquote:
Maar beetje schuwHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ooijpolder en omgeving bij Millingen theetuinen (en theetuin zelf) is wel een aanrader voor als je verder wil gaan lopen.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heb nog te veel te doen vandaag, maar kom nog wel eens terug in Nijmegen gok ikquote:Op maandag 14 april 2025 14:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ooijpolder en omgeving bij Millingen theetuinen (en theetuin zelf) is wel een aanrader voor als je verder wil gaan lopen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Iemand tips hoe ik een wesp uit mijn huis krijg zonder gestoken te worden want allergisch?Trotste mama van Ambar
Ventilator?quote:Op maandag 14 april 2025 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand tips hoe ik een wesp uit mijn huis krijg zonder gestoken te worden want allergisch?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
slik..quote:Op maandag 14 april 2025 14:12 schreef maily het volgende:
Hij is niet gegaan vanwege ons, maar zolang gebleven vanwege ons ...Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
teveel eer voor DTSquote:Op maandag 14 april 2025 14:12 schreef maily het volgende:
Hij is niet gegaan vanwege ons, maar zolang gebleven vanwege ons ...Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 14:12 schreef maily het volgende:
Hij is niet gegaan vanwege ons, maar zolang gebleven vanwege ons ...![]()
![]()
![]()
![]()
wel voor schut dat zn familie onze posts heeft gelezen
alhoewel, ik post wel pure kwaliteit in DTS meestal
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
He ben jij toch niet naar de begrafenis gegaan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat zei zijn vriend ook tegen mij van de week aan de telefoonquote:Op maandag 14 april 2025 14:12 schreef maily het volgende:
Hij is niet gegaan vanwege ons, maar zolang gebleven vanwege ons ...
Mooie woorden vond ik datWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 14 april 2025 14:12 schreef maily het volgende:
Hij is niet gegaan vanwege ons, maar zolang gebleven vanwege ons ...
Mooi hoor
Ging meer over zijn familie en vrienden Paulquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk vooral door zn reallife vrienden al zal fok hem ook geholpen hebben zo nu en dan
Zo te zien had hij veel vrienden irlWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
Ja kom danquote:I'm surrounded by morons!
Ben al bij Nijmegen, wat wil je nog meer van me?quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hup hup, beetje doorrijden.quote:Op maandag 14 april 2025 14:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben al bij Nijmegen, wat wil je nog meer van me?
Helpt alleen niet dat ik daar nu niet ben.quote:Op maandag 14 april 2025 14:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben al bij Nijmegen, wat wil je nog meer van me?I'm surrounded by morons!
Dat is niet mijn schuldquote:Op maandag 14 april 2025 14:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Helpt alleen niet dat ik daar nu niet ben.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hou dat lekker bij jezelfquote:Op maandag 14 april 2025 14:15 schreef Paul het volgende:
alhoewel, ik post wel pure kwaliteit in DTS meestalThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 april 2025 14:25 schreef maily het volgende:
[..]BlauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 april 2025 14:25 schreef maily het volgende:
[..]Oh wij hadden rozeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat beweer ik dan ook niet.quote:I'm surrounded by morons!
Idd.quote:Op maandag 14 april 2025 14:15 schreef Paul het volgende:
alhoewel, ik post wel pure kwaliteit in DTS meestal
Spreek niet voor mij, wat @greysbones ook al aan gaf.
En deze is ook wel grof.
Ik mag denken dat ik Kapoentje op DTS gewezen had, toen ik hem in R&P had zien posten en 'opgepikt' had.quote:
@Dotteke had de mooie woorden geschreven dat hij hier in DTS nog een leuke tijd had, waar hij ook zijn lief en leed kwijt kon.
Ik weet niet of het dankzij mij is dat hij nog buiten Radio 49 (en R&P) op FOK! kwam.
Maar het is wel zo dat hij hier zijn verhaal kon doen, en wij konden luisteren.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Welkom bij mijn leven.quote:
quote:Op maandag 14 april 2025 14:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Idd.
Spreek niet voor mij, wat @:greysbones ook al aan gaf.
En deze is ook wel grof.
[..]
Ik mag denken dat ik Kapoentje op DTS gewezen had, toen ik hem in R&P had zien posten en 'opgepikt' had.
@:Dotteke had de mooie woorden geschreven dat hij hier in DTS nog een leuke tijd had, waar hij ook zijn lief en leed kwijt kon.
Ik weet niet of het dankzij mij is dat hij nog buiten Radio 49 (en R&P) op FOK! kwam.
Maar het is wel zo dat hij hier zijn verhaal kon doen, en wij konden luisteren.![]()
![]()
![]()
Bordje hier in de straat van baby geboren
Naam: Dara
Jongen of meisje?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jaquote:Op maandag 14 april 2025 14:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
Jongen of meisje?![]()
Rara, wat is Dara?quote:Op maandag 14 april 2025 14:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
Jongen of meisje?I'm surrounded by morons!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-04-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2871 / +184 / +80 / 5751 / 6431
2. Dr.Mikey / 625 / +0 / +0 / 392 / 578
3. Moeraskat / 572 / +54 / +43 / 1603 / 1896
4. KillemWieft / 417 / +27 / +36 / 274 / 413
5. Bally-b / 340 / +119 / +0 / 140 / 209
6. gebrokenglas / 325 / +12 / +5 / 1082 / 1342
7. _UserName_ / 322 / +16 / +0 / 310 / 438
8. hemarookworst / 287 / +20 / +1 / 607 / 774
9. Lovely / 270 / +6 / +22 / 1554 / 1834
10. HappyCharly / 265 / +29 / +51 / 886 / 1059
11. devzero / 255 / +0 / +1 / 230 / 304
12. Pinnenmutske / 215 / +3 / +2 / 194 / 271
13. Fogel / 202 / +5 / +11 / 493 / 649
14. loveislikeakiss / 199 / +36 / +24 / 979 / 1160
15. Soury / 198 / +0 / +32 / 157 / 231
16. StevenHyde / 193 / +9 / +7 / 950 / 1172
17. loveyoulongtime / 173 / +5 / +0 / 572 / 689
18. mario390 / 146 / +0 / +0 / 14 / 37
19. greysbones / 143 / +0 / +4 / 895 / 980
20. aeque / 127 / +14 / +3 / 410 / 496SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Meisjequote:Op maandag 14 april 2025 14:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
Jongen of meisje?Trotste mama van Ambar
Wat een hoop mensen zijn erWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oooohhhhquote:Op maandag 14 april 2025 14:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
Jongen of meisje?
Da mag nie
Iemand gender toekennen !
Dus, ik ben op zoek naar terrasolie van het type wat al op mijn terras zit maar wat een nieuwe laag moet krijgen.
Verfhandel waar ik het eerder haalde bestaat niet meer. De twee verfhandels waar de producent aan levert leven nog in de jaren 90 met hun websites en ook geen echt nuttige info op te vinden![]()
https://www.skipsmaling.as/
https://www.xn--trnsdal-r1a.no/#FargehandelI'm surrounded by morons!
Bijna altijd bij jonge overledenen. Heb jaren gewerkt op begrafenissen, de sfeer is ook altijd puur verdriet bij iedereen onder de 60quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat mag best totdat ze zelf anders bepalenTrotste mama van Ambar
Wel een mooie eerquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
jullie maken het weer groter dan het is, was gewoon grapje omdat er veel onzin uitgekraamd wordt in DTSquote:Op maandag 14 april 2025 14:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Idd.
Spreek niet voor mij, wat @:greysbones ook al aan gaf.
En deze is ook wel grof.
[..]
Ik mag denken dat ik Kapoentje op DTS gewezen had, toen ik hem in R&P had zien posten en 'opgepikt' had.
@:Dotteke had de mooie woorden geschreven dat hij hier in DTS nog een leuke tijd had, waar hij ook zijn lief en leed kwijt kon.
Maar het is wel zo dat hij hier zijn verhaal kon doen, en wij konden luisteren.
ik weet best dat er ook serieuze gesprekken zijn hierWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik geloof zo dat dat de gedachte van de ouders wasquote:Op maandag 14 april 2025 14:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oooohhhh
Da mag nie
Iemand gender toekennen !Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja jaquote:Op maandag 14 april 2025 14:32 schreef Paul het volgende:
[..]
jullie maken het weer groter dan het is, was gewoon grapje omdat er veel onzin uitgekraamd wordt in DTS
ik weet best dat er ook serieuze gesprekken zijn hier
Anderen maken het groter
Bla blaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, snap ik welquote:Op maandag 14 april 2025 14:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bijna altijd bij jonge overledenen. Heb jaren gewerkt op begrafenissen, de sfeer is ook altijd puur verdriet bij iedereen onder de 60Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet de eerstequote:Op maandag 14 april 2025 14:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
Newsflash: Paul maakt ongepaste grap
En vast niet de laatsteThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jij maakt er een "WIJ"-show van, in een negatieve context.quote:Op maandag 14 april 2025 14:32 schreef Paul het volgende:
[..]
jullie maken het weer groter dan het is, was gewoon grapje omdat er veel onzin uitgekraamd wordt in DTS
ik weet best dat er ook serieuze gesprekken zijn hier
Ik mag toch denken dat ik géén posts plaats in DTS die de familie "voor schut" zet.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mhh, de oliefabiek is maar 200 km rijdenI'm surrounded by morons!
dat doe ik ook niet en niemand niet, je verdraait mijn woordenquote:Op maandag 14 april 2025 14:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij maakt er een "WIJ"-show van, in een negatieve context.
Ik mag toch denken dat ik géén posts plaats in DTS die de familie "voor schut" zet.
Ik bedoelde gewoon de onzin die in DTS wordt uitgekraamd + smilie posts etc tussen de serieuze gesprekken doorWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Als ik ga, ik heb een lijstje op mijn Spotify met volgens mij gepaste nummers (die andere vreselijk vinden) en mensen moeten aan de drank en worstenbrood
Vier het leven mensenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Stief kwartiertje.quote:
FYAI: de stream is gestopt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Een mongen of een jeisjequote:Op maandag 14 april 2025 14:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
Jongen of meisje?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zo snel kan mijn auto niet. En al zou ie dat kunnen dan is de weg niet geschikt en lig ik zo in een fjordquote:Op maandag 14 april 2025 14:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Stief kwartiertje.
FYAI: de stream is gestopt.
ik quote 'm graag nog wel even een keer hoor.quote:Op maandag 14 april 2025 14:36 schreef Paul het volgende:
[..]
dat doe ik ook niet en niemand niet, je verdraait mijn woorden
Ik bedoelde gewoon de onzin die in DTS wordt uitgekraamd + smilie posts etc tussen de serieuze gesprekken door
Dan mag je nog eens kijken op hoeveel manier het opgevat kán worden.
Maar dan nu in een spoiler.
Want dat is het wat netter, en kan men zonder FOK!account niet meelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Woop woop!quote:Op maandag 14 april 2025 14:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
Woohoo mizzezamy heeft haar paaseieren gevonden
Gesmolten?I'm surrounded by morons!
Beetje maar dat komt door de aandrijving die naar achter looptquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
in wiens broekje heeft ze staan grabbelen?quote:Op maandag 14 april 2025 14:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
Woohoo mizzezamy heeft haar paaseieren gevondenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja, dat schreef je al, maar ik bedoelde te vragen of ze meer gesmolten zijn.quote:Op maandag 14 april 2025 14:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Beetje maar dat komt door de aandrijving die naar achter looptI'm surrounded by morons!
Correct.quote:I'm surrounded by morons!
Ook datquote:I'm surrounded by morons!
Gewoon traditioneel in een tuin verstoptquote:Op maandag 14 april 2025 14:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in wiens broekje heeft ze staan grabbelen?
Nadruk op een tuin
Want ik had de verkeerde tuinHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je bent vandaag een paashaas?quote:Op maandag 14 april 2025 14:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gewoon traditioneel in een tuin verstopt
Nadruk op een tuin
Want ik had de verkeerde tuin
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niet te verwarren met een ford, natuurlijk.quote:Op maandag 14 april 2025 14:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zo snel kan mijn auto niet. En al zou ie dat kunnen dan is de weg niet geschikt en lig ik zo in een fjordOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Lomp.quote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Of een fort.quote:Op maandag 14 april 2025 14:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet te verwarren met een ford, natuurlijk.I'm surrounded by morons!
Leuk, hebben mensen iets lekker om te smikkelenquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nu ja, we hadden het over auto's?quote:
Jij had het over auto's, ik over een fjordquote:
Niet te verwarren met een ford, dusquote:Op maandag 14 april 2025 14:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jij had het over auto's, ik over een fjord
Oeh fogel
Ik ga een nieuw bord maken voor de bier klubb
Hoe zeg ik in het Noors
Bier hierHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Met je Ford in een Fjord!quote:
Ik kom hier op terugquote:Op maandag 14 april 2025 14:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oeh fogel
Ik ga een nieuw bord maken voor de bier klubb
Hoe zeg ik in het Noors
Bier hier
Want "Øl her" is saai.I'm surrounded by morons!
Wat ben je bij tijden toch een lul de behanger.quote:Op maandag 14 april 2025 14:15 schreef Paul het volgende:
alhoewel, ik post wel pure kwaliteit in DTS meestalYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: