Ik vind het vooral bizar dat de bewoner dit niet opgelost wil hebben gezien die kinderen heeft. Tegen de politie zeggen dat je "geen idee" hebt over het motief is natuurlijk gewoon flauwekul...quote:Kogelinslagen en granaat bij villa Geldrop
Bij een villa in Geldrop zijn vanochtend kogelinslagen ontdekt en is in de achtertuin een handgranaat gevonden. Met graffiti is op het huis de tekst 'betalen rat' gespoten. De politie onderzoekt wat er aan de hand is.
De politie kreeg gisteravond al een melding over mogelijke schoten, maar kon toen niets vinden. "We zijn bij daglicht nog eens teruggegaan", zegt een woordvoerder bij Omroep Brabant. "Toen zagen we de kogelinslagen."
Voor de handgranaat die ook vanochtend werd gevonden, werd de Explosieven Opruimingsdienst Defensie ingeschakeld. Die heeft het explosief later vanmiddag gecontroleerd tot ontploffing gebracht.
Volgens de politie wordt de villa bewoond, maar is er niemand gewond geraakt.
Explosie
Bij dezelfde villa vond in de zomer van 2023 een explosie plaats. Op beelden was toen te zien dat een verdachte eerst een vloeistof sprenkelde van een auto op de oprit naar de voordeur van het huis. Met zijn aansteker stak hij de vloeistof aan. Daarbij ontstond zo'n grote steekvlam en ontploffing dat de politie vermoedde dat de man gewond was geraakt. De auto brandde uit en er ontstond schade aan het huis.
De bewoner, die met zijn gezin lag te slapen, bleef toen ongedeerd. "De kinderen zijn superbang. Ze zijn getraumatiseerd voor het leven", zei hij destijds.
Over een motief voor de aanslag zei de bewoner toen "geen flauw idee" te hebben.
Zou kunnen.quote:Op zondag 13 april 2025 17:23 schreef Hexagon het volgende:
Tja schulden maken bij criminelen is niet zo slim.
Als hij een paar miljoen schuldig is, maar slechts een paar ton heeft liggen wordt het wat lastig om op te lossen.quote:Op zondag 13 april 2025 17:17 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)at-bij-villa-geldrop
[..]
Ik vind het vooral bizar dat de bewoner dit niet opgelost wil hebben gezien die kinderen heeft. Tegen de politie zeggen dat je "geen idee" hebt over het motief is natuurlijk gewoon flauwekul...
quote:Op zondag 13 april 2025 17:23 schreef Hexagon het volgende:
Jullie weten blijkbaar al precies hoe vork in de steel zit?quote:Op zondag 13 april 2025 17:17 schreef Mikeytt het volgende:
Ik vind het vooral bizar dat de bewoner dit niet opgelost wil hebben gezien die kinderen heeft. Tegen de politie zeggen dat je "geen idee" hebt over het motief is natuurlijk gewoon flauwekul...
Jij weet een topic over omgewaaide boom nog om te draaien tot een anti-buutnlandertopic of nietquote:Op zondag 13 april 2025 17:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Ik denk dat je afpersing ook niet moet uitvlakken. Dat is iets wat de migranten criminelen bijvoorbeeld in Zweden ook als verdienmodel hebben. Ze leren allemaal van elkaar die multiculturele donderstenen.
Ik denk dat de toevoeging van het woord Rat wel een aanwijzing is dat de man in kwestie niet zomaar een willekeurig doelwit is.quote:Op zondag 13 april 2025 17:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Ik denk dat je afpersing ook niet moet uitvlakken. Dat is iets wat de migranten criminelen bijvoorbeeld in Zweden ook als verdienmodel hebben. Ze leren allemaal van elkaar die multiculturele donderstenen.
Hoeveel andere mogelijke interpretaties van "betalen rat" zijn er volgens jou?quote:Op zondag 13 april 2025 17:34 schreef Raw85 het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten blijkbaar al precies hoe vork in de steel zit?
Is ook niet zo moeilijk he als die groep uitblinkt in vrijwel alle negatieve statistieken.quote:Op zondag 13 april 2025 17:35 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Jij weet een topic over omgewaaide boom nog om te draaien tot een anti-buutnlandertopic of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zal de wind wel van de Middellandse-Zee zijn gekomenquote:Op zondag 13 april 2025 17:35 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Jij weet een topic over omgewaaide boom nog om te draaien tot een anti-buutnlandertopic of niet
quote:Op zondag 13 april 2025 17:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk he als die groep uitblinkt in vrijwel alle negatieve statistieken.Ja je kan bij ieder appje van je chickie ook wel gaan reageren dat buitenlanders kut zijn maar dat slaat net als wat je hier doet nergens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me denken aan dat nieuwsbericht waarin stond dat mensen eendjes te veel brood voeren. Toen kwam Annabel Nanninga met een hele rant op Twitter waarin ze zei dat dit door de islam en moslims komt, en ze was bloedserieus nog ookquote:Op zondag 13 april 2025 17:35 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Mooi om de definitie van het stockholm syndroom weer eens in de volle praktijk te zien.quote:Op zondag 13 april 2025 18:02 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ja je kan bij ieder appje van je chickie ook wel gaan reageren dat buitenlanders kut zijn maar dat slaat net als wat je hier doet nergens op
Vroeger hadden criminelen nog eer en geweten.quote:Op zondag 13 april 2025 17:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Mooi om dat onderzoek weer eens aangehaald te zien worden door de zoveelste die er geen reet van begrijptquote:Op zondag 13 april 2025 18:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mooi om de definitie van het stockholm syndroom weer eens in de volle praktijk te zien.
Link?quote:Op zondag 13 april 2025 18:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat nieuwsbericht waarin stond dat mensen eendjes te veel brood voeren. Toen kwam Annabel Nanninga met een hele rant op Twitter waarin ze zei dat dit door de islam en moslims komt, en ze was bloedserieus nog ook
Ah kijk het enige weerwoord is weer "jij bent dom" als de argumenten op zijnquote:Op zondag 13 april 2025 18:27 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Mooi om dat onderzoek weer eens aangehaald te zien worden door de zoveelste die er geen reet van begrijpt
Nouja hij kan moeilijk tegen de politie zeggen: "Oh dat was Wesley van het kamp hier verderop. We hebben wat onmin over een partij waardeloze XTC pillen die hij leverde. Maar maak je niet druk, komt goed "quote:Op zondag 13 april 2025 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
Meneer heeft weer geen flauw ideeTuurlijk. Meneer gebruikt z’n vrouw en kinderen gewoon als levend schild. Betaal gewoon en breng de buurt niet in gevaar lulhannes.
Geloof ik meteen.quote:Op zondag 13 april 2025 17:17 schreef Mikeytt het volgende:
Over een motief voor de aanslag zei de bewoner toen "geen flauw idee" te hebben.
Waarom zou hij dat niet kunnen zeggen?quote:Op zondag 13 april 2025 19:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja hij kan moeilijk tegen de politie zeggen: "Oh dat was Wesley van het kamp hier verderop. We hebben wat onmin over een partij waardeloze XTC pillen die hij leverde. Maar maak je niet druk, komt goed "
Het kan natuurlijk zijn dat slagerij Van Kampen de rekening van de buurtbarbecue 2024 nog niet betaald heeft gekregen.quote:Op zondag 13 april 2025 17:38 schreef MichaelScott het volgende:
Hoeveel andere mogelijke interpretaties van "betalen rat" zijn er volgens jou?
Of geïmporteerd tropisch hardhoutquote:Op zondag 13 april 2025 17:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal de wind wel van de Middellandse-Zee zijn gekomen
quote:Voor hulp bij uw schulden kunt u zich melden bij uw gemeente. U kunt daar terecht voor een advies of een aanvraag voor schuldbemiddeling of schuldsanering.
En een kort rokje aantrekken is ook niet zo slim.quote:Op zondag 13 april 2025 17:23 schreef Hexagon het volgende:
Ik vind het wel een aardig leuk optrekje. Als interieur stel ik me zoiets voor:quote:Op maandag 14 april 2025 08:02 schreef NoCigar het volgende:
Zijn huis ziet er wel uit als het smakeloze huis datje je voorstelt bij een huis van een crimineel.
https://www.omroepbrabant(...)rdacht-van-witwassen
Het is gewoon geld ‘r op.quote:Op maandag 14 april 2025 09:53 schreef Cupfighter het volgende:
Misschien kan hij betalen in gelddrop
Alleen zit daar nog wel een klein puntje kan ik je vertellen na in Utrecht in Lombok en Kanaleneiland gewoond te hebben en in Amsterdam in Osdorp en Slotermeer.quote:Op zondag 13 april 2025 18:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat nieuwsbericht waarin stond dat mensen eendjes te veel brood voeren. Toen kwam Annabel Nanninga met een hele rant op Twitter waarin ze zei dat dit door de islam en moslims komt, en ze was bloedserieus nog ook
De vraag is of hij dat kan. Als jij drugs-koeriertje speelt om voor enkele duizendjes een lading van vele tonnen te transporteren, en je raakt die lading kwijt aan de politie of de concurrentie, dan wordt jij voor de waarde van de lading verantwoordelijk gehouden.quote:Op zondag 13 april 2025 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
Meneer heeft weer geen flauw ideeTuurlijk. Meneer gebruikt z’n vrouw en kinderen gewoon als levend schild. Betaal gewoon en breng de buurt niet in gevaar lulhannes.
Inderdaad wordt door de Islam voorgeschreven dat het verkwisten van voedsel zondig is, en dat wordt vaak vormgegeven door overtollig voedsel aan dieren te voeren, soms heel nonchalant door het gewoon zoals je het beschrijft naar buiten te flikkeren.quote:Op maandag 14 april 2025 10:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alleen zit daar nog wel een klein puntje kan ik je vertellen na in Utrecht in Lombok en Kanaleneiland gewoond te hebben en in Amsterdam in Osdorp en Slotermeer.
Hele broden vlogen vanaf het balkon de sloot in.
Klopt, maar dat zijn er - in mijn ervaring - maar een paar en niet de hele buurtquote:Op maandag 14 april 2025 10:22 schreef mvdejong het volgende:
Maar het voeren van watervogels en duiven is ook wel een zeer traditioneel en hardnekkig gebeuren voor autochtonen.
Het is een zeer bekend woordgrapje en precies zoals ik schrijf. Vandaar.quote:Op maandag 14 april 2025 10:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat weet ik, het was ook een woordgrapje
Vind je een kort rokje nou echt vergelijkbaar met iemand die zich inlaat met criminelen?quote:Op maandag 14 april 2025 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En een kort rokje aantrekken is ook niet zo slim.
Nee, maar het maakt dit gedrag niet ineens okequote:Op maandag 14 april 2025 11:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Vind je een kort rokje nou echt vergelijkbaar met iemand die zich inlaat met criminelen?
Bedankt voor je Mocro Maffia de serie wijsheid.quote:Op maandag 14 april 2025 10:17 schreef mvdejong het volgende:
[..]
De vraag is of hij dat kan. Als jij drugs-koeriertje speelt om voor enkele duizendjes een lading van vele tonnen te transporteren, en je raakt die lading kwijt aan de politie of de concurrentie, dan wordt jij voor de waarde van de lading verantwoordelijk gehouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |