Ja, materiaal wordt beter uiteraard. Maar Pogacar is natuurlijk ook wel een alleskunner. Echt pure klimmers die verder niet veel anders kunnen hebben hier nog steeds weinig te zoeken.quote:Op zondag 13 april 2025 15:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is het materiaal tegenwoordig ook niet gewoon veel beter, waardoor het relatief makkelijker is om als klimmer dit soort koersen te rijden ipv dat je per se een enorme beer van een vent moet zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Ik zag vroeger nooit complete banden van de velg floepen.quote:Op zondag 13 april 2025 15:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is het materiaal tegenwoordig ook niet gewoon veel beter, waardoor het relatief makkelijker is om als klimmer dit soort koersen te rijden ipv dat je per se een enorme beer van een vent moet zijn?
Eens.quote:Op zondag 13 april 2025 15:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zou wel verfrissend zijn indien hij eens een mindere dag zou hebben. Gewoon, één slecht dagje, eentje maar.
Dat komt door tubeless. Minder kans op lek, maar als je lek hebt, dan grote kans dat dit dus gebeurt.quote:Op zondag 13 april 2025 15:39 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik zag vroeger nooit complete banden van de velg floepen.
Dat mag ook wel, met zijn 19 jaar oud.quote:Op zondag 13 april 2025 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Brennan loopt ook tegen zijn limieten aan.
Uiteraard, maar ik betwijfel of Pogacar het met materiaal en kennis die men in pak 'm beet 1990 had (andere zaken even daargelatenquote:Op zondag 13 april 2025 15:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, materiaal wordt beter uiteraard. Maar Pogacar is natuurlijk ook wel een alleskunner. Echt pure klimmers die verder niet veel anders kunnen hebben hier nog steeds weinig te zoeken.
Het systeemquote:Op zondag 13 april 2025 15:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Karrel denkt dat Wout weer pech heeft.
Zelfs Jose vindt het nu wat ver gaan.quote:Op zondag 13 april 2025 15:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is de schuld van het bandendruksysteem.
Die lost Wout zoquote:Op zondag 13 april 2025 15:40 schreef Pistolero het volgende:
WOUT is mooi aan het knechten voor Brennan.
Dat hoeft ook niet, het is ver boven normaalquote:Op zondag 13 april 2025 15:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het rijden van Pogacar mag nooit en te nimmer genormaliseerd worden.
Zijn benen doen het niet meerquote:
Duidelijk een systeem wat een vrouwelijke hand nodig heeft.quote:Op zondag 13 april 2025 15:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is de schuld van het bandendruksysteem.
En Rutsch.quote:
Had Bettini wel eens in PR willen zien.quote:Op zondag 13 april 2025 15:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik betwijfel of Pogacar het met materiaal en kennis die men in pak 'm beet 1990 had (andere zaken even daargelaten) ook had gekund
quote:Op zondag 13 april 2025 15:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel knap dat Wout nog steeds op zijn eerste fiets rijdt met al die lekke banden.
*door je 19-jarige ploeggenoot bij wie het tankje inmiddels ook een beetje leeg begint te raken.quote:
'Ik heb dikke klimmers goed over kasseien zien rijden dus is het geen wonder dat een lichtgewicht klimmer dat ook doet'quote:Op zondag 13 april 2025 15:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb ook renners als renners als Wiggins, Piti en Nibali orima over kasseien zien rijden. Zo’n wereldwonder is het niet dat we een lichtgewicht als Pogi dit zien doen.
Dat is dan nog een groot talent, daarnet zat hij niet mee in een groepje waar Mike Teunissen nog wel in zat. Mike Teunissen.quote:
Wiggins was toen zeker geen lichtgewicht meer, en Nibali en Piti reden goed in kasseienritten in de Tour.quote:Op zondag 13 april 2025 15:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb ook renners als renners als Wiggins, Piti en Nibali orima over kasseien zien rijden. Zo’n wereldwonder is het niet dat we een lichtgewicht als Pogi dit zien doen.
Nibali met Westra 😭❤ fenomenale dag was dat.quote:Op zondag 13 april 2025 15:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Van Baarle is ook in geen velden of wegen te bekennenquote:Op zondag 13 april 2025 15:42 schreef Pistolero het volgende:
[..]
*door je 19-jarige ploeggenoot bij wie het tankje inmiddels ook een beetje leeg begint te raken.
Die rit van Nibali was door de omstandigheden gewoon een Parijs Roubaix.quote:Op zondag 13 april 2025 15:42 schreef Kloit het volgende:
[..]
Wiggins was toen zeker geen lichtgewicht meer, en Nibali en Piti reden goed in kasseienritten in de Tour.
quote:Op zondag 13 april 2025 15:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Alpecin of Pogacar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
En de toch niet bepaald zware Gilbert won hier.quote:Op zondag 13 april 2025 15:42 schreef Kloit het volgende:
[..]
Wiggins was toen zeker geen lichtgewicht meer, en Nibali en Piti reden goed in kasseienritten in de Tour.
Geen idee, lastig te zeggen.quote:Op zondag 13 april 2025 15:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik betwijfel of Pogacar het met materiaal en kennis die men in pak 'm beet 1990 had (andere zaken even daargelaten) ook had gekund
Die is 75 kilo of zo?quote:Op zondag 13 april 2025 15:44 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
En de toch niet bepaald zware Gilbert won hier.
Natuurlijk niet. Dat was 100 kilometer korter en er zaten nog geen 20 kilometer aan kasseien in.quote:Op zondag 13 april 2025 15:43 schreef Reljem het volgende:
[..]
Die rit van Nibali was door de omstandigheden gewoon een Parijs Roubaix.
Lars Boom won die rit, dat zegt genoeg.quote:Op zondag 13 april 2025 15:45 schreef Kloit het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dat was 100 kilometer korter en er zaten nog geen 20 kilometer aan kasseien in.
Die werd ook ooit vierde in Parijs-Roubaix in dezelfde tijd als de winnaar...quote:Op zondag 13 april 2025 15:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lars Boom won die rit, dat zegt genoeg.
Hup Willem II.quote:Op zondag 13 april 2025 15:46 schreef Szura het volgende:
Even doorknallen, dan zijn ze op tijd binnen voor Ajax
En elke meter was te nat. Goede klassementsrenners zakken meestal niet weg in de kasseien rit omdat ze hard kunnen trappen. Ze doen alleen nooit mee aan vandaag omdat het risico te groot is. Pogi kan alles, doet een x wel mee, het materiaal is nog 3x zo goed als toen Nibali bijna iedereen naar huis fietste.. ik snap niet dat mensen het gek vinden dat hij hier 1 van de 4 besten is.quote:Op zondag 13 april 2025 15:45 schreef Kloit het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dat was 100 kilometer korter en er zaten nog geen 20 kilometer aan kasseien in.
Hoe is het met Lars Boom, tegenwoordig..quote:Op zondag 13 april 2025 15:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Naar rato teruggerekend denk ik de duurste touretappewinst.quote:Op zondag 13 april 2025 15:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mensen alles maar met de mantel der liefde blijven bedekken. De geschiedenis haalt je vanzelf in.quote:Op zondag 13 april 2025 15:48 schreef Reljem het volgende:
[..]
En elke meter was te nat. Goede klassementsrenners zakken meestal niet weg in de kasseien rit omdat ze hard kunnen trappen. Ze doen alleen nooit mee aan vandaag omdat het risico te groot is. Pogi kan alles, doet een x wel mee, het materiaal is nog 3x zo goed als toen Nibali bijna iedereen naar huis fietste.. ik snap niet dat mensen het gek vinden dat hij hier 1 van de 4 besten is.
Dat het vreselijk saai is en vervelend: klopt.
Bij de ploeg van Vollering.quote:Op zondag 13 april 2025 15:49 schreef mitt het volgende:
[..]
Hoe is het met Lars Boom, tegenwoordig..
quote:GROUP FLAT TIRE
+2:00
151KÜNG Stefan
265VAN DIJKE Tim
3106TEUNISSEN Mike
Één van die verstandelijk beperkten geworden in de ploegleidersauto bij de meisjesquote:Op zondag 13 april 2025 15:49 schreef mitt het volgende:
[..]
Hoe is het met Lars Boom, tegenwoordig..
Denk dat beide Alpecin lek gaan rijdenquote:Op zondag 13 april 2025 15:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Pogi gaat er genadeloos hard af zometeen op Mons-en-Pevele
Je houdt jezelf toch voor de gek als je niet had verwacht dat Pogacar vooraan zou zitten? Dat heeft geen reet met mantel der liefde te maken.quote:Op zondag 13 april 2025 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mensen alles maar met de mantel der liefde blijven bedekken. De geschiedenis haalt je vanzelf in.
Hij hoort hier dus absoluut niet vooraan te zitten.quote:Op zondag 13 april 2025 15:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je houdt jezelf toch voor de gek als je niet had verwacht dat Pogacar vooraan zou zitten? Dat heeft geen reet met mantel der liefde te maken.
Sorry vrind, maar waar doel je nu op? Ik vind het net zo vervelend en saai.quote:Op zondag 13 april 2025 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat mensen alles maar met de mantel der liefde blijven bedekken. De geschiedenis haalt je vanzelf in.
Ik denk dat er vooral werd gehoopt dat het (nu nog) tussen een renner of 10 zou gaan.quote:Op zondag 13 april 2025 15:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zijn er echt mensen die dachten dat Pogacar niet mee zou strijden?
Het gaat er niet om dat men het niet verwacht. Natuurlijk had iedereen dit wel zien aankomen.quote:Op zondag 13 april 2025 15:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je houdt jezelf toch voor de gek als je niet had verwacht dat Pogacar vooraan zou zitten? Dat heeft geen reet met mantel der liefde te maken.
Het is hallucinant ja.quote:Op zondag 13 april 2025 15:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat men het niet verwacht. Natuurlijk had iedereen dit wel zien aankomen.
Maar het feit dat we dit allemaal hadden zien aankomen en normaal zijn gaan vinden is het hele probleem. Hoe Pogacar rijdt kán helemaal niet. Het abnormale is volledig genormaliseerd door alle juichaapjes.
Dat zeker. Jammer van Mads vooral.quote:Op zondag 13 april 2025 15:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat er vooral werd gehoopt dat het (nu nog) tussen een renner of 10 zou gaan.
Gevangen door Jasper?quote:Op zondag 13 april 2025 15:55 schreef franklop het volgende:
Vind het toch veeg teken dat Mathieu hier niks probeert
Gaat toch goed zo? Pogacar werkt mee. Snelle ploegmaat bij zich nog. In de bochten kunnen ze Pogacar wel ergens los rijden.quote:Op zondag 13 april 2025 15:55 schreef franklop het volgende:
Vind het toch veeg teken dat Mathieu hier niks probeert
Wanneer is iets “normaal”? Zijn de prestaties van MvdP, Hij, Vingego, Roglic wel normaal?quote:Op zondag 13 april 2025 15:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat men het niet verwacht. Natuurlijk had iedereen dit wel zien aankomen.
Maar het feit dat we dit allemaal hadden zien aankomen en normaal zijn gaan vinden is het hele probleem. Hoe Pogacar rijdt kán helemaal niet. Het abnormale is volledig genormaliseerd door alle juichaapjes.
R_R doelt al jaren op het feit dat Pogacar in een dopingprogramma zit dat zijn gelijke niet kent. Dit is nooit bewezen of überhaupt iets van bewijs voor maar iedereen die dit niet vind is dom volgens R_R, hele vervelende act.quote:Op zondag 13 april 2025 15:52 schreef Reljem het volgende:
[..]
Sorry vrind, maar waar doel je nu op? Ik vind het net zo vervelend en saai.
Pogacar gaat dat sprintje gewoon regelen, Gianetti vindt dit leuk.quote:Op zondag 13 april 2025 15:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Koers gedaan, want Pogacar raakt nooit van MvdP af.
Philipsen ging er al eerder een keer af heh. Die is gewoon net niet goed genoeg.quote:Op zondag 13 april 2025 15:57 schreef H.Vviv het volgende:
Door de actie van Van der Poel is Philipsen eraf, niet slim
Als Pogacar in zo'n programma zit, dan zitten er nog wel meer in zo'n programma.quote:Op zondag 13 april 2025 15:57 schreef Remco het volgende:
[..]
R_R doelt al jaren op het feit dat Pogacar in een dopingprogramma zit dat zijn gelijke niet kent. Dit is nooit bewezen of überhaupt iets van bewijs voor maar iedereen die dit niet vind is dom volgens R_R, hele vervelende act.
Geen sprint normaal rechtdoor kunnen rijden, en het boeit hem letterlijk geen flikker als hij iemand de hekken in rijdt.quote:
Wout juicht van binnen.quote:Op zondag 13 april 2025 15:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Van Aert wacht niet op zijn kopman.
En niet relevant voor de verwachting of Pogi Roubaix aan zou kunnen.quote:Op zondag 13 april 2025 15:57 schreef Remco het volgende:
[..]
R_R doelt al jaren op het feit dat Pogacar in een dopingprogramma zit dat zijn gelijke niet kent. Dit is nooit bewezen of überhaupt iets van bewijs voor maar iedereen die dit niet vind is dom volgens R_R, hele vervelende act.
Ik vind het juist fantastisch een tourwinnaar in Parijs Roubaix te zien.
Wie zit niet aan de doping? Mathieu? Of begint het bij Pedersen. Of Jumbo.quote:Op zondag 13 april 2025 15:57 schreef Remco het volgende:
[..]
Alleen de bergetappes, massasprints sla ik altijd over.quote:Op zondag 13 april 2025 15:59 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Niet naar grote rondes gekeken de laatste jaren?
Van der Poel en koersintelligentie gaan niet samen.quote:Op zondag 13 april 2025 16:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Je kunt Pogacar hier in een positie dwingen om te blijven rijden om Philipsen af te houden. Waarom ga je in godsnaam overnemen?
Jij kijkt wielrennen met je ogen dicht? Zijn rijden is het allergrootste bewijs dat je maar kan hebben.quote:Op zondag 13 april 2025 15:57 schreef Remco het volgende:
[..]
Omdat hij weet dat hij Pogacar kan lossen op de Carrefour.quote:Op zondag 13 april 2025 16:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Je kunt Pogacar hier in een positie dwingen om te blijven rijden om Philipsen af te houden. Waarom ga je in godsnaam overnemen?
Hij is opnieuw tactisch aan het blunderen. Alleen als hij wint te vergeven dit soort fouten.quote:Op zondag 13 april 2025 16:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Philipsen er zo snel afgereden wordt, was er sowieso weinig uit hem te halen in het komende uur.quote:Op zondag 13 april 2025 16:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Ja als je het zo bekijkt is Groenewegen ook een klootzak.quote:Op zondag 13 april 2025 15:59 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Geen sprint normaal rechtdoor kunnen rijden, en het boeit hem letterlijk geen flikker als hij iemand de hekken in rijdt.
Dat is hij toch ook?quote:Op zondag 13 april 2025 16:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja als je zo bekijkt is Groenewegen ook een klootzak.
Dat denk ik niet. Van der Poel kan alleen nog maar winnen in de sprint.quote:Op zondag 13 april 2025 16:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Omdat hij weet dat hij Pogacar kan lossen op de Carrefour.
Bijna alle sprinters zijn klootzakken.quote:Op zondag 13 april 2025 16:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja als je het zo bekijkt is Groenewegen ook een klootzak.
Dat is Dylan dan ookquote:Op zondag 13 april 2025 16:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja als je het zo bekijkt is Groenewegen ook een klootzak.
Vingegaard is volgens die redenatie minimaal even verdacht, dan. Op de leeftijd waarop Pogacar derde werd in de Vuelta, prutste hij nog in het continentale circuit.quote:Op zondag 13 april 2025 16:00 schreef Reljem het volgende:
[..]
Wie zit niet aan de doping? Mathieu? Of begint het bij Pedersen. Of Jumbo.
Dat onze geliefde wielrennen is een nogal saaie periode zit is duidelijk, gelukkig hebben we Mathieu nog.
Denk het ook. Pogi is veel te sterk om er af te rijden. Ik vrees dat Matje zo gaat brekenquote:Op zondag 13 april 2025 16:01 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Van der Poel kan alleen nog maar winnen in de sprint.
Condoleer hier WLR?quote:
Ik denk dat alleen Greipel een lieve jongen was.quote:Op zondag 13 april 2025 16:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bijna alle sprinters zijn klootzakken.
Alleen Kittel en Greipel waren lieve jongens.quote:Op zondag 13 april 2025 16:02 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bijna alle sprinters zijn klootzakken.
Vingegaard was toen gewoon al prof hoor.quote:Op zondag 13 april 2025 16:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vingegaard is volgens die redenatie minimaal even verdacht, dan. Op de leeftijd waarop Pogacar derde werd in de Vuelta, prutste hij nog in het continentale circuit.
Het begint bij Pogacar veel harder te kraken wanneer van der Poel versnelt dan omgekeerd.quote:Op zondag 13 april 2025 16:01 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Danny van Poppelquote:Op zondag 13 april 2025 16:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Alleen Kittel en Greipel waren lieve jongens.
Dat had hij nog even kunnen doen maar Philipsen is zo hard geploft dat hij in no time terug waait.quote:Op zondag 13 april 2025 16:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Nee, die reed op z'n 21e 1.2 koersen in Scandinavië.quote:Op zondag 13 april 2025 16:03 schreef Kloit het volgende:
[..]
Vingegaard was toen gewoon al prof hoor.
Geen enkel bewijs dat Gianetti ooit iets verkeerd heeft gedaan.quote:Op zondag 13 april 2025 16:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
We gaan met z'n allen de pizzaoven van Gianetti in
Tja het is wel een beetje zoals bij Merckx wat dat betreft denk ik.quote:Op zondag 13 april 2025 16:00 schreef Reljem het volgende:
[..]
Wie zit niet aan de doping? Mathieu? Of begint het bij Pedersen. Of Jumbo.
Dat onze geliefde wielrennen is een nogal saaie periode zit is duidelijk, gelukkig hebben we Mathieu nog.
Blijft eeuwig zonde dat Mauro al die experimentele cocktails uit zijn actieve jaren heeft overleefd.quote:Op zondag 13 april 2025 16:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
We gaan met z'n allen de pizzaoven van Gianetti in
Denk ik ookquote:Op zondag 13 april 2025 16:01 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Mathieu.quote:Op zondag 13 april 2025 16:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik wilde net posten dat het probleem bij Pogacar ook is dat hij zelden malheur heeft.
ochquote:
Ja.quote:
Richard Mille Goatquote:
Pogacar is aangeslagenquote:Op zondag 13 april 2025 16:07 schreef Pistolero het volgende:
Pogacar die de koers verliest met een Palestijnse vlag in beeld.
Iets te veel op pogy gefocust.quote:
Van der Poel ging natuurlijk ook uit de bocht. Misschien daarna even getwijfeld om door te rijden.quote:
Dat is over een uurtje.quote:Op zondag 13 april 2025 16:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Pogi tetst eraf, men, wat een dag, jarenlang zit je te kijken en te hopen, je lult niet meer.
Pogacar rijdt dit dicht.quote:Op zondag 13 april 2025 16:10 schreef Arcee het volgende:
Ik had liever een sprint in het stadion gezien, maar dat kan natuurlijk alsnog.
Dit soort opmerkingen maken Hushovd woest.quote:Op zondag 13 april 2025 16:10 schreef DeeBee het volgende:
TRAMADOLED
Die gek zit echt compleet volgespoten en verdoofd op de fiets als je zo bochten in gaat
MvdP rijdt net zo goed op zijn max natuurlijkquote:
Dat idee heb ik niet.quote:Op zondag 13 april 2025 16:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
MvdP rijdt net zo goed op zijn max natuurlijk
Dat doet 'ie waarschijnlijk ook wel. Het is geen hele grote ramp als Pogacar terug komt.quote:Op zondag 13 april 2025 16:12 schreef Salina het volgende:
Ik zou als MvdP nu gewoon op 90-95% rijden, Pogi zichzelf de vernieling in laten rijden om terug te keren en er straks alsnog een lap op geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |